Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

Mene ?e precej ?asa jezi menjalnik na M6 CD, ker je iz 1. v 2. in iz 2. v 3. precej zatikajo?. Ima morda ?e kdo podobne te?ave? Na servisu pravijo, da se ne da ni? narediti. Olje so zamenjali in je morda malo bolj?e, problem pa je v vpetju prestavne ro?ice (serijsko). Je kdo uspel re?iti zadevo?

Napisano

na ?alost je to ena slab?ih stvari na ?estki... klele se mi kr kolca po menjalniku, ki sem ga imel v Clarusu, da o menjalniku v Golfu sploh ne govorim...

 

 

Druga? so pa tudi meni rekli, da se kaj dosti ne da narediti... :(:angry:

33112_1.png

Napisano

na ?alost je to ena slab?ih stvari na ?estki... klele se mi kr kolca po menjalniku, ki sem ga imel v Clarusu, da o menjalniku v Golfu sploh ne govorim...

Druga? so pa tudi meni rekli, da se kaj dosti ne da narediti... :(:angry:

 

Imate vsi, ki vozite M6 z diesel motorjem, isti obcutek? Zanima me, ce je to problem pri vseh, ali gre samo za tezave pri nekaterih?

Napisano

Tudi meni je menjalnik v?e?en - sploh v primerjavi z Renojem, ki sem ga vozil pred Mazdo!

Papa, Tomi
Napisano

Tudi meni je menjalnik v?e?en - sploh v primerjavi z Renojem, ki sem ga vozil pred Mazdo!

 

Hecno. Jaz sem imel Megana pred M6, pa je bil menjalnik veliko boljsi. Torej pravite, da pri prestavljanju iz 1. v 2. in iz 2. v 3. ter obratno ni nobenih tezav, nobene zatikanja in skrtljanja? Vse prestave enako tekoce prestavljajo? Ce je tako, bo treba spet na servisu malce povprasati. Kaj pravis Boss, midva imava ocitno podobne izkusnje?

Napisano

Hecno. Jaz sem imel Megana pred M6, pa je bil menjalnik veliko boljsi. Torej pravite, da pri prestavljanju iz 1. v 2. in iz 2. v 3. ter obratno ni nobenih tezav, nobene zatikanja in skrtljanja? Vse prestave enako tekoce prestavljajo? Ce je tako, bo treba spet na servisu malce povprasati. Kaj pravis Boss, midva imava ocitno podobne izkusnje?

 

jaz se zdaj trenutno s xenonkami ukvarjam... pride pa tud menjalnik na vrsto, o ja, n? bat - pa ?e zvijajo?i se diski bodo tud predmet debate, pa ?e ID3 tagi na MP3 playerju, pa ?e kak?en krmilni mehanizem..

 

Do konca garancije bo ?e dost projektov tako, da mi ne bo dolg?as :D

33112_1.png

Napisano

a Mazda6 je full time job, torej?

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

hehe vsak ma drugacne garancijske zgodbe- moja:

 

1. visokotlacna crpalka

2. 2x sencniki

3. motorcek za luci

4. motorcek za sipo (voznik)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz nimam pripomb cez menjalnik -razen ko je mrzel in gre tezje v prvo

 

Enkrat mi bo? tvojo ?estko posodu za en krog, da primerjam menjalnika... bom jez mojo tud teb dal za sprobat pa bo? ocenil, ker lahko da pretiravam oz. verjetno bi blo ?e bolj?, da se z golfom neham okol vozit, da ne bom z njim mazde primerjal in bo dober tud od ?estke menjalnik :huh:

 

a Mazda6 je full time job, torej?

 

a nisi tega vedel? hehe, kr ra?uni, da bo? moral poleg ljubce zdaj ?e Mazdo rihtat - a ti ni bilo ni? ?udno da Mazda zveni podobno kot v angle??ini "must do" ?

:hohoho:

33112_1.png

Napisano

Hecno. Jaz sem imel Megana pred M6, pa je bil menjalnik veliko boljsi. Torej pravite, da pri prestavljanju iz 1. v 2. in iz 2. v 3. ter obratno ni nobenih tezav, nobene zatikanja in skrtljanja? Vse prestave enako tekoce prestavljajo? Ce je tako, bo treba spet na servisu malce povprasati. Kaj pravis Boss, midva imava ocitno podobne izkusnje?

 

Mazda 6 ima natan?en menjalnik z relativno kratkimi hodi, Meganu pa menjalnik "opleta" kot neko? pri jugecih...meni osebno to ne ustreza! :angry:

Papa, Tomi
Napisano

Mazda 6 ima natan?en menjalnik z relativno kratkimi hodi, Meganu pa menjalnik "opleta" kot neko? pri jugecih...meni osebno to ne ustreza! :angry:

 

Ja, to je sicer res, ker je vpetje rocice pri novih menjalnikih drugacno (od tod tudi vse te?ave z menjalnikom pri ?estici). O natan?nosti in kratkih hodih menjalnika na M6 pa raje nebi. Pri Meganu so bili hodi vsaj teko?i in gladki, kak?nega hudega opletanja pa sam nisem opazil.

Napisano

Enkrat mi bo? tvojo ?estko posodu za en krog, da primerjam menjalnika... bom jez mojo tud teb dal za sprobat pa bo? ocenil, ker lahko da pretiravam oz. verjetno bi blo ?e bolj?, da se z golfom neham okol vozit, da ne bom z njim mazde primerjal in bo dober tud od ?estke menjalnik :huh:

 

.

moze joze :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Eh,pri Renoju ?e ko prime? menjalnik in je celi trdo-plasti?en mi ?e mine vse..... :( Meni se tudi zdi na moji Mazdici dober menjalnik,ne vem no kak drugim ni! :whatever:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Tudi jaz nisem opazil nobenih posebnosti na menjalniku pri M6. :ne vem: S tem da je bil menjalnik pri prej?njem avtu ena od bolj?ih stvari (VW Polo). Sem pa vozil recimo ?e 2 razli?na clia (prej?nji model), tam pa ko doda? gas, menjalnik ska?e naprej in nazaj, isto je bilo tudi pri starih meganih in vseh renaultih nasploh... To bi me pa res motil. <_<

12360_1.png
Napisano

Tudi jaz nisem opazil nobenih posebnosti na menjalniku pri M6. :ne vem: S tem da je bil menjalnik pri prej?njem avtu ena od bolj?ih stvari (VW Polo). Sem pa vozil recimo ?e 2 razli?na clia (prej?nji model), tam pa ko doda? gas, menjalnik ska?e naprej in nazaj, isto je bilo tudi pri starih meganih in vseh renaultih nasploh... To bi me pa res motil. <_<

 

Hvala za komentar, vendar pa sem spraseval po menjalnikih v sesticah z diesel motorji, kjer se tovrstni problemi tudi pojavljajo. Mimogrede, tudi pri moji sestici menjalnik "trza" nekoliko naprej in nazaj pri speljevanju.

 

Za tiste, ki razumete nemsko:

 

http://37747.rapidforum.com/topic=100876526671

 

http://37747.rapidforum.com/topic=100283127190

 

Za dostop se je potrebno na forumu registrirati (brezplacno seveda).

 

jaz se zdaj trenutno s xenonkami ukvarjam... pride pa tud menjalnik na vrsto, o ja, n? bat - pa ?e zvijajo?i se diski bodo tud predmet debate, pa ?e ID3 tagi na MP3 playerju, pa ?e kak?en krmilni mehanizem..

 

Do konca garancije bo ?e dost projektov tako, da mi ne bo dolg?as :D

 

Boss, je tvoja Mazda t.i. druge generacije, se pravi "nova" po prenovi lansko leto?

Napisano

Imate vsi, ki vozite M6 z diesel motorjem, isti obcutek? Zanima me, ce je to problem pri vseh, ali gre samo za tezave pri nekaterih?

 

Meni se isti doagaja. Je pa res, da me je to ful motlo, ko sem nabavil avto. Zdaj sem se nekak navadil oz. sem se moral, ker so tudi meni na servisu (na dveh) razlagali, da tako pa? je :vskalo: ?e uspe? kaj zvedet, se priporo?am za info.

 

Sicer pa ma 6ka o?itno kar nekaj te?av, ki se dokaj redno pojavljajo:

- menjalnik zatika

- okvare visokotla?ne ?rpalke (samo tukaj na forumu nas je kar nekaj z zamenjanimi)

- te?ave pri ksenonkah (jaz jih nimam, ampak kolko berem...)

- "zvijanje" oz. slaba kvalitete diskov. Ta me najbolj ?uli, pa ?e garancijsko je zelo te?ko prepri?at servis da ti zamenjajo. Mogo?e bi pomagal prito?ba pri MMS :ne vem:

- slaba kvaliteta laka. Al je slab, al pa hudo tanek, skratka havbo imam ?e precej uni?eno (popikano) od kamenja, kot da je avto vsaj 5x starej?i. Na servisu pa ti re?ejo, da se preblizu kamionom vozi?. Yeah right :vskalo:

 

Ne vem, o?itno je vso to ?paranje oz. lovljenje dobi?ka v avto industriji pustilo posledice tudi pri Mazdi. ?al!

Napisano

hehe vsak ma drugacne garancijske zgodbe- moja:

 

1. visokotlacna crpalka

2. 2x sencniki

3. motorcek za luci

4. motorcek za sipo (voznik)

 

 

Labi a ne vklju?uje tvoja zgodba tudi Airbag-light show. Na to sem se spomnil, ker mi je v?eraj armatura zopet enkrat mi?ikala, kot da ho?e kaj od mene.

Napisano

hehe vsak ma drugacne garancijske zgodbe- moja:

 

1. visokotlacna crpalka

2. 2x sencniki

3. motorcek za luci

4. motorcek za sipo (voznik)

 

ja sej res Labi, kaj pa akvarij v prtlja?niku ?

33112_1.png

Napisano

7. ostanki ?evap?i?ev in tortic v avtu..... :P:hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Meni se isti doagaja. Je pa res, da me je to ful motlo, ko sem nabavil avto. Zdaj sem se nekak navadil oz. sem se moral, ker so tudi meni na servisu (na dveh) razlagali, da tako pa? je :vskalo: ?e uspe? kaj zvedet, se priporo?am za info.

 

Sicer pa ma 6ka o?itno kar nekaj te?av, ki se dokaj redno pojavljajo:

- menjalnik zatika

- okvare visokotla?ne ?rpalke (samo tukaj na forumu nas je kar nekaj z zamenjanimi)

- te?ave pri ksenonkah (jaz jih nimam, ampak kolko berem...)

- "zvijanje" oz. slaba kvalitete diskov. Ta me najbolj ?uli, pa ?e garancijsko je zelo te?ko prepri?at servis da ti zamenjajo. Mogo?e bi pomagal prito?ba pri MMS :ne vem:

- slaba kvaliteta laka. Al je slab, al pa hudo tanek, skratka havbo imam ?e precej uni?eno (popikano) od kamenja, kot da je avto vsaj 5x starej?i. Na servisu pa ti re?ejo, da se preblizu kamionom vozi?. Yeah right :vskalo:

 

Ne vem, o?itno je vso to ?paranje oz. lovljenje dobi?ka v avto industriji pustilo posledice tudi pri Mazdi. ?al!

 

trenutno b.p. moram portkati na les

 

lak bom preverila pri belem dnevu

 

prej bi rekla, da ne kradejo avtka, ampak znak "mazda".

morala sem nabaviti novega, ker so mi ga spredaj ukradli, kak?en strastni zbiratelj... tudi to se dogaja.

IPB Image
Napisano

7. ostanki ?evap?i?ev in tortic v avtu..... :P:hohoho:

 

ni sans!

izkoristek hrane je 100% :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Takole fantje vsi, ki imate te?ave s prestavami, imam delno re?itev za vas. Zakaj delno, zato, ker je neprecizno izdelavo te?ko popraviti. Se pa jo da precej olaj?ati. Priporo?am vam 007, varianto GT (getribe). ?e je ?e menjava olja nekoliko izbolj?ala pretikanje, ga bo 007 opazno izbolj?al. Ne takoj in popolnoma, ker deluje na dolgi rok, vendar se bo za?etno izbolj?anje po par tiso? km ?e dodatno izbolj?alo. Vpra?anje je le ali vas to pretikanje tako moti, da ste pripravljeni za izbolj?anje dati 5000 SIT.

 

007 ima odgovor na marsikatero vpra?anje... :whatever::whatever::whatever::jupiii::jupiii:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ma, jaz bi jo pa imel. Pa noter zmontiral Mazdinega trilitrskega šestvaljnega dizla in bi se vozil kot lord.   Če so v Teslo spravili V6, ki sploh ni bil Teslin, bi se pa ja dalo v Mazdo spravit Mazdin V6...
    • Polnilni kabli gredo sprednji prtljažnik, ki ima 70litrov.
    • Dejansko je to edini smotrni način uporabe EV-ja. Tako cenovno kot časovno. Vse ostalo pa le in samo občasno parkrat letno.   Ker, ko enkrat doživiš tole .... nisi več EV fanboy    
    • Čist preveč idealen teoretičen podatek. To je glih tako kot bi rekel, da moja dizelca kuri 4,2 l/100km. Je možno, ni pa življensko.   Domet preračunan na celo baterijo je tudi manipulacija prve vrste, saj vsi vemo, da nihče ne bo šel do konca izkoristit baterijo pol pa avtovleko klicat. Za mirne živce in proti range anxiety je mini minimum 10% baterije, ko greš na polnilnico. Realna poraba te velikosti avta je blizu 20kWh/100km, tako da nekje 300 mogoče maks 350km je dometa z malo baterijo z veliko pa 350-400 v predpostavki, da si na 100% napolnjenosti.     Ne bi jo, ker velika baterija je NMC in se bo polnila maksimalno od 10-80% s 95kW a v povprečju raje blizu 80kW (od 80% do 100% se ne splača  polnit na hitrih polnilnicah, ker moč polnjenja drastično pade in je to časovno čisto potrata časa). Ker je to le 70% uporabnosti baterije to pomeni, da polniš 56kWH z 80kW v 42minutah. S temi 56kWh pa se da nares realne le kakih 300km.     Pred časom sem ravno to štopal na Petrolu z aplikacijo in realno od trenutka, ko ustavim in ko speljem natankan avto je nekje 4minute, tko da OK tam bo torej 20ur. A pri EV-ju jih je pa z zgornjimi podatki 466 ur če seveda vse polniš samo na polnilnicah, kar bi bilo milo rečeno noro, da nekdo kupi EV-ja za tankat samo na hitrih polnilnicah.   Z manjšo baterijo pa je 22min za dopolnit 48kWh iz 10% na 80%, ker je LFP in se bo polnila v povprečju s 150kW v tem območju polnjenja. A ker se da z njo naredit samo cca 240km je na koncu vseeno preračunano nekje "le" 305 izgubljenih ur na polnilnicah.
    • Meni se na oko zdijo še vedno visoki. Tole pobereš precej kamnov in korenin.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.