Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Malo bolj pozorno preberi za nazaj

Če to leti name, sem odgovarjal Alexu.

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Boss napisal:

 

Ja, ampak to je skregano z ekologijo, ker Mazda ima še vedno torque converter menjalnike in ne kakšnih robotiziranih tipa DSG. Menjalnik je udoben to je res, ampak potraten in zdaj, avto bo hladen večino časa pri nekoliko več obratih potem pa še avtomatika, ki ima kar nekaj izgub. Se strinjam super za po mestu vozit, če se sprijazniš s porabo in večjimi stroški pri uporabi avta.

 

Vsak ima svoje mnenje...jaz zmeraj kupujem nove avte,in imam šele tretjega. Prva dva sta bila ročni menjalnik,sedaj pa Mazda avtomatik. Vozim praktično skoz samo po mestu v Ljubljani.

Če bi izbiral med ročnim in avtomatikom-izberi avtomatik.

Če pa izbiraš med Mazdinim avtomatikom z torque-converterjem,DSGjem ali CVTjem izberi Mazdinega z torque converterjem.

boš imel 2-3 deci večjo porabo,a menjalnika ne moreš "ubiti"...idealen za počasno lezenje v zastojih,od semaforja do semaforja itd....tu je DSG poden👎

Popravljeno od skritikrt
Napisano

Ta forum je šel cugrunt...

 

Žal vsak po svoje egoistično nabija mnenje o tem, kater motor je najboljši, tistih par ljudi, ki pa ne vsiljujejo svojega mnenja se pa preprosto povozi in potem so novinci zmedeni.

 

@bajsi6 jaz bi vzel G140 z avtomatskim menjalnikom ravno zaradi drugačnega navora v primerjavi z X motorjem, pa tudi avtomatik zna dobro šaltat da si vedno na pravih obratih.

 

Če kupuješ rabljeno, poglej še G150, to je verzija 2.0 motorja, ki je odklenjen nad 4k obrati v primerjavi z G122. 

 

G motorji so totalno neproblematični, dokler je bilo redno menjano olje :) X motor ima že GPF, kako bo dolgoročno v mestni vožnji nimam ideje.

Napisano
pred 57 minutami je NevLado napisal:

Ta forum je šel cugrunt...

 

Žal vsak po svoje egoistično nabija mnenje o tem, kater motor je najboljši, tistih par ljudi, ki pa ne vsiljujejo svojega mnenja se pa preprosto povozi in potem so novinci zmedeni.

 

@bajsi6 jaz bi vzel G140 z avtomatskim menjalnikom ravno zaradi drugačnega navora v primerjavi z X motorjem, pa tudi avtomatik zna dobro šaltat da si vedno na pravih obratih.

 

Če kupuješ rabljeno, poglej še G150, to je verzija 2.0 motorja, ki je odklenjen nad 4k obrati v primerjavi z G122. 

 

G motorji so totalno neproblematični, dokler je bilo redno menjano olje :) X motor ima že GPF, kako bo dolgoročno v mestni vožnji nimam ideje.

Ha, ha. 😊 Drugi vsiljujejo svoje mnenje, samo jaz ne. 🤣

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Če kdo vpraša za mnenje to pomeni moje mnenje in tako tudi odgovorim..... :nevem:

Napisano
pred 34 minutami je Bini napisal:

Če kdo vpraša za mnenje to pomeni moje mnenje in tako tudi odgovorim..... :nevem:

Ja, samo ne smeš pohvalit x186 motorja. Dovoljeno je edino hvaljenje dinota in povprečnega, zastarelega avtomatskega menjalnika. 😉

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)

Meni je pa Mazdina filozofija glede ohranjanja preizkušenih starejših (a ne zastarelih!) tehnologij všeč. Sem spadajo njihovi atmosferci in avtomatski menjalniki. 🙂

 

Eni celo sami rinejo nazaj v kameno dobo (režejo ven DPF filtre iz CD150 MT), po drugi strani pa tolčejo po enem najboljših Mazdinih motorjev, 2.5.

 

Mazdin ročni menjalnik je dober, ni pa tako dober, kot naklada @Alex. To vem, ker sem vozil že kar nekaj različnih avtov ... recimo za moje pojme je bil Hondin vsaj nivo višje ...

 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 3
  • Haha 1
Napisano
pred 54 minutami je Janez007 napisal:

Meni je pa Mazdina filozofija glede ohranjanja preizkušenih starejših (a ne zastarelih!) tehnologij všeč. Sem spadajo njihovi atmosferci in avtomatski menjalniki. 🙂

 

Eni celo sami rinejo nazaj v kameno dobo (režejo ven DPF filtre iz CD150 MT), po drugi strani pa tolčejo po enem najboljših Mazdinih motorjev, 2.5.

 

Mazdin ročni menjalnik je dober, ni pa tako dober, kot naklada @Alex. To vem, ker sem vozil že kar nekaj različnih avtov ... recimo za moje pojme je bil Hondin vsaj nivo višje ...

 

 

AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Le nekaj mesecev po zadnjem preizkusu CX-30 s »starim« motorjem Skyactiv X sem...

 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Meni je pa Mazdina filozofija glede ohranjanja preizkušenih starejših (a ne zastarelih!) tehnologij všeč. Sem spadajo njihovi atmosferci in avtomatski menjalniki. 🙂

 

Eni celo sami rinejo nazaj v kameno dobo (režejo ven DPF filtre iz CD150 MT), po drugi strani pa tolčejo po enem najboljših Mazdinih motorjev, 2.5.

 

Mazdin ročni menjalnik je dober, ni pa tako dober, kot naklada @Alex. To vem, ker sem vozil že kar nekaj različnih avtov ... recimo za moje pojme je bil Hondin vsaj nivo višje ...

 

 

Jaz sem že cca 30 različnih znamk-avtov vozil in tudi vem, da ni od M. najnajboljši ročni menjalnik je pa med prvimi 3.sigurno.Problem je to, da je avtomatski s 6 brzinami prepočasen in ob preganjanju ne ve v katero bi dal, tako pač je..... :nevem:

Za ležerno vožnjo po Ameriških mestih cestah je pa super, ker se lahko vmes šminkaš, ješ, kafe piješ in še kaj.... :whatever:

Napisano (urejeno)

Zanimivo da moj, AT ni ne prepočasen, pa točno ve kdaj menjati. Pa ga vozim že 7 let brez enega problema,..nevem na keterem drevesu rasejo te vaše informacije.

Aja opa olja tudi še nisem menjal ker bi se "zatikal" tako kot ste nekateri morali narediti na vašem M-menjalniku 😛

Popravljeno od Tilen5
  • Všeč 4
  • Haha 1
  • Ljubim 1

 


image.jpeg

 

Napisano

Ne vem,kaj se sploh ostali oglašate...k bo itak žena odločila😂🤣😉

 

Ajd-zares.

Mazdin ročni je TOP-nič ne boš zgrešil,če boš izbral ročnega.

Če boš pa vzel avtomatika (Mazdinega) in po tem za en čas probal ročnega,pa ne boš šel nazaj na ročnega.

Reeeedki "usekanci" so tisti,ki gredo nazaj na ročnega-to je dejstvo.

 

Glede na mestno vožnjo,mislim,da se tukaj vprašanje pro/kontra avtomatika niti ne postavlja.

 

Glede diesel vs. bencin tukaj ni vprašanja,glede Mazda bencinarjev pa tudi ne.

Res je,da so z razliko z X-om starejše zasnove,za to jim eni rečejo "dinozavri",a taka je mazdina filozofija-ne revolucija ampak evolucija.

Mazda neprestano nekaj "šraufa" na motorjih,in ne drži se Mazdinih motorjev (razen Wankla) dober sloves "vzdržljivežev" brez razloga.

Torej-po osnovi (2,5 je celo potomec starega fordovega motorja) so res "stari",a tehnično do amena dovršeni...seveda brez turbo-ja...tukaj boš težko našel boljši motor,v svoji cenovni klasi pa sploh.

 

Kar pa se mojega mnenja o Mazdinem avtomatiku tiče,pa ne bom nakladal,kako je super...bom prilimal linke,da malce "izobrazim".Ker pogosto,ko koga npr. od sodelavcev vprašam,kakšni menjalnik ima,pogosto dobim odgovor:..."ja,avtomatika"...

In v nadaljnem pogovoru ugotovim,da nima pojma kakšnega🤣

 

Pa začnimo.

Za kaj mazda ne uporablja CVT-je?

 

In za kaj ravno Mazdin avtomatik z Mazdinim torque converterjem?

 

 

Tukaj vidiš Mazdin hidravlični prenosnik-torque converter.

Je malenkost drugačen v primerjavi z klasičnimi tipi. Blažilcie (tiste vzmeti) ima namesto v sredini nameščene na obodu (kjer je pri klasičnih enolamelna sklopka)...teh vzmeti je za to lahko več in so lahko večje....torej Mazda ima zmogljivejši blažilec!!!

To je super,ker se moderni torque converterji v vedno več režimih premoščajo,kar je dobro za čim nižje izgube,nižjo porabo,kot tudi čim bolj direkten,špoten odziv in občutek pri prenosu moči.

Tam,kjer pa je pri običajnih torque converterjih blažilec-vzmeti,pa je mazda namestila sklopko. In ker je Mazda Mazda,je ta sklopka veliko močnejša,ker je večlamelna.

 

Na kratko-Mazdin Torque converter je tak,da so črpalka,turbina in stator (skupaj tvorijo torque converter) po debelini ožji,a je za to blažilec in večlamelna sklopka večja-močnejša.

 

Za to Mazdin avtomatik!!!

 

Tudi zelo zanimiv video.

 

 

 

Ko pa boš,če boš imel avtomatika z torque converterjem (ne DSG ali CVT),pa se drži nasvetov z tega videa!!!!!

 

 

Seveda tudi legendarni Scotty Kilmer ne sme manjkati-zanimiv,preprost video😃👍

 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
pred 36 minutami je Bini napisal:

Problem je to, da je avtomatski s 6 brzinami prepočasen in ob preganjanju ne ve v katero bi dal, tako pač je..... :nevem:

Za ležerno vožnjo po Ameriških mestih cestah je pa super, ker se lahko vmes šminkaš, ješ, kafe piješ in še kaj.... :whatever:

Tukaj pa se ne strinjam...vsaj pri mojem ni tako. Res pa je,da je malce novejši-2022 CX-5 z 2,5 motorjem....kako je pri ostalih ne vem,ker nisem vozil...,da bi pa nekaj trdil,brez,da bi imel izkušnje-tega ne delam.

Naslednjič,ko se vidiva,ga boš peljal...sam :zoom-zoom:😉

 

@Tilen5👍

 

Napisano

Mene tudi konstantna vožnja čez center z ročnim menjalnikom ne moti. Itak podzavestno šaltaš.

Me pa tudi ne bi motilo, če bi imel avtomatski menjalnik, takoj bi se razvadil. Seveda, ne na Miati 😈

 

Tako da, to kaj rabiš za mestno vožnjo je prenapihnjena tematika.

Podpis.png

 

Napisano

Sicer me je že sam naslov odbil (če ni nafta, ni vredno moje pozornosti), ampak sem vseeno malo pogledal, kaj se dogaja tukaj.

 

Zdaj, ja, sm kmet an s hribu doma, pei ne zastopm lih tanartabl usega tega...

 

Če se prav spomnim, je nekje na začetku @bajsi6 napisal, da bo večina voženj po mestu. In vsi po vrsti - z njim vred - debatirate o dvolitrskih motorjih in o 150 in več konjskih mašinah... Za kaj? Za drag-race? Ker za stanje v koloni in parkiranje na ozka parkirišča ni potrebe po 186 konjski mašini...

 

@bajsi6, moje mnenje: najdi enega "malčka" kot je npr: Nissan Micra in bo za po mestu vrh glave dovolj. Ni treba 186 konjev, jih tudi 80 dovolj dobro pospeši od semaforja do semaforja. In da ti na parkiriščih z vrati butajo noter je zadosti že kak star Hyundai Getz. In kar je najboljše: notri je približno enako prostora kot v teh novih SUVih, tako da se ti ni treba bati pomanjkanja prostora...

 

To je moje mnenje. Je pa res, da sm kmet an s hribu doma, an nism glih nek intelektualc...

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano
pred 8 minutami je skritikrt napisal:

Tukaj pa se ne strinjam...vsaj pri mojem ni tako. Res pa je,da je malce novejši-2022 CX-5 z 2,5 motorjem....kako je pri ostalih ne vem,ker nisem vozil...,da bi pa nekaj trdil,brez,da bi imel izkušnje-tega ne delam.

Naslednjič,ko se vidiva,ga boš peljal...sam :zoom-zoom:😉

 

@Tilen5👍

 

Jaz sem ga poiskusil v M3ki in cx30 z g122 in g150 motorjem in se je ob bolj intenzivni vožnji nekako prepočasi in neodločno obnašal. Res pa je da se tako redko voziš in ob normalni vožnji je čist ok. 😉

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Meni je pa Mazdina filozofija glede ohranjanja preizkušenih starejših (a ne zastarelih!) tehnologij všeč. Sem spadajo njihovi atmosferci in avtomatski menjalniki. 🙂

 

Eni celo sami rinejo nazaj v kameno dobo (režejo ven DPF filtre iz CD150 MT), po drugi strani pa tolčejo po enem najboljših Mazdinih motorjev, 2.5.

 

Mazdin ročni menjalnik je dober, ni pa tako dober, kot naklada @Alex. To vem, ker sem vozil že kar nekaj različnih avtov ... recimo za moje pojme je bil Hondin vsaj nivo višje ...

 

 

Veš to iz prve roke 😁

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 54 minutami je Slivka napisal:

Sicer me je že sam naslov odbil (če ni nafta, ni vredno moje pozornosti), ampak sem vseeno malo pogledal, kaj se dogaja tukaj.

 

Zdaj, ja, sm kmet an s hribu doma, pei ne zastopm lih tanartabl usega tega...

 

Če se prav spomnim, je nekje na začetku @bajsi6 napisal, da bo večina voženj po mestu. In vsi po vrsti - z njim vred - debatirate o dvolitrskih motorjih in o 150 in več konjskih mašinah... Za kaj? Za drag-race? Ker za stanje v koloni in parkiranje na ozka parkirišča ni potrebe po 186 konjski mašini...

 

@bajsi6, moje mnenje: najdi enega "malčka" kot je npr: Nissan Micra in bo za po mestu vrh glave dovolj. Ni treba 186 konjev, jih tudi 80 dovolj dobro pospeši od semaforja do semaforja. In da ti na parkiriščih z vrati butajo noter je zadosti že kak star Hyundai Getz. In kar je najboljše: notri je približno enako prostora kot v teh novih SUVih, tako da se ti ni treba bati pomanjkanja prostora...

 

To je moje mnenje. Je pa res, da sm kmet an s hribu doma, an nism glih nek intelektualc...

 

Ma sitnica, zakaj bi to gromozansko Micro kupoval, najbolj da kar tole pol:

 

ARK ZERO: THE AFFORDABLE ELECTRIC MICROCAR – TheArsenale

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)
pred 12 urami je Janez007 napisal:

Mazdin ročni menjalnik je dober, ni pa tako dober, kot naklada @Alex. To vem, ker sem vozil že kar nekaj različnih avtov ... recimo za moje pojme je bil Hondin vsaj nivo višje ...

Še moja 2 centa smetenja 😎

 

Hondin na 2.2 dizlu v Acordu je bil vrhunski.

Malenkost slabši na Giulietti 1.4 MA.

i20n je poseben, zaradi različnih sinhronov med predstavami, je potreben navajanja. Je skoraj tako trd kot Hondin. Vodlji z povratno informacijo.

1.5 182 Ford, je ročni poezija, ravno prav povratne, ne pretrd, ne premehak. Ne zatika. Edino lahko bi bili malo krajši hodi.

 

Mazdi na 1.5 104 konjskem bencinu, je bil kratek kot na i20n, se pa je rikverc zatikal. Lahko ga umestim pod te zgornje štiri.

 

Vse ostalo kar sem vozil. Mnjaaa. Pa je lahko PSA ročni, BMW, Peugeot 405,....

 

Najslabši pa je bil 1.2 Clio2, čudno mehak, lahko si ga potisnil preko prestave, med 3 in 4 je šla ročka diagonalno....

Popravljeno od godlike
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Shrek napisal:

Veš to iz prve roke 😁

Vse iz prve roke. :) Ko @Alex tako opeva ta Mazdin ročni menjalnik res ne vem, ali živiva na različnih svetovih, ali pa:

- je ročni menjalnik na CX-30 res eno stopnjo boljši, izboljšan v primerjavi z ročnim menjalnikom na Mazdi CX-3 G120, Mazdi 3 G120, Mazdi 6 G165 in CD175 (poznam iz 1. roke :))

- je Alex pred Mazdami vozil le YUGO-te 45 in podobne "drvarnice".

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 28 minutami je Janez007 napisal:

Vse iz prve roke. :) Ko @Alex tako opeva ta Mazdin ročni menjalnik res ne vem, ali živiva na različnih svetovih, ali pa:

- je ročni menjalnik na CX-30 res eno stopnjo boljši, izboljšan v primerjavi z ročnim menjalnikom na Mazdi CX-3 G120, Mazdi 3 G120, Mazdi 6 G165 in CD175 (poznam iz 1. roke :))

- je Alex pred Mazdami vozil le YUGO-te 45 in podobne "drvarnice".

 

 

Vozil sem avtomobile, ki si jih ti videl le na daleč. 😉 Če malo poguglaš po netu (upam, da še znaš) in poiščeš teste za cx30 ali mazde 3, boš v vseh lahko prebral, da močno priporočajo ročni menjalnik, ki je med najboljšimi na tržišču (precej podoben kot v mazdi mx5). Za zastarelega 6 stopenjskega avtomatskega pa so vsi enotni, da je vožnja z njimi precej anemična in ga ne priporočajo. Druga zgodba pa je z novim avtomatskim menjalnikom, ki je v cx60. 

Pred eno uro je godlike napisal:

Še moja 2 centa smetenja 😎

 

Hondin na 2.2 dizlu v Acordu je bil vrhunski.

Malenkost slabši na Giulietti 1.4 MA.

i20n je poseben, zaradi različnih sinhronov med predstavami, je potreben navajanja. Je skoraj tako trd kot Hondin. Vodlji z povratno informacijo.

1.5 182 Ford, je ročni poezija, ravno prav povratne, ne pretrd, ne premehak. Ne zatika. Edino lahko bi bili malo krajši hodi.

 

Mazdi na 1.5 104 konjskem bencinu, je bil kratek kot na i20n, se pa je rikverc zatikal. Lahko ga umestim pod te zgornje štiri.

 

Vse ostalo kar sem vozil. Mnjaaa. Pa je lahko PSA ročni, BMW, Peugeot 405,....

 

Najslabši pa je bil 1.2 Clio2, čudno mehak, lahko si ga potisnil preko prestave, med 3 in 4 je šla ročka diagonalno....

Tudi v mazdi 6, dizelci je vrhunski. Niti ne veš, kdaj menjaš. 😊

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano

Tudi v Passatu disel 150KM je odličen le malo dolgi hod ima ročica, ga pa kar sam požre v prestavo, ko prestaviš. Je že skoraj pol avtomatski.... 😁🫣😉

Mislim pa, da je veliko odvisno tudi od voznika samega, zato pa delajo tudi avtomatike 😁(hec) 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Za zastarelega 6 stopenjskega avtomatskega pa so vsi enotni, da je vožnja z njimi precej anemična in ga ne priporočajo. Druga zgodba pa je z novim avtomatskim menjalnikom, ki je v cx60. 

 

 

Jaz sem bil zadovoljen s seststopenjskim avtomatskim menjalnikom tako v dizelski sestici, kot tudi v bencinski CX-5 ... CX-60 pa ima sedaj osemstopenjski avtomatski menjalnik ... Ce zelis, da je hitrejsi, das v SPORT MODE ... takrat je menjalnik precej bolj odziven... se pa to potem pozna tudi pri visji porabi ...  Oba pa sta meni osebno OK... Hitro prestavljanje in skoraj ne cutis, kdaj prestavlja ... 

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Človek, po telih osebnih izpovedih boš še samo peš hodil.

 

Nimam mazde mam pa toyoto, ki si zadnje case posoja platforme z mazdo na malckih. Mam avtomatika 900ccm, sploh ne vem vec koliko konjev ker me ne zanima, ker avto je malček (aygox) za mesto, zre od 4 do 5! Kot drugi avto itd, vseeno gre lahko tud do Španije če je treba ..:)

 

Bencinar 140 horsov, avtomatik za mesto čez glavo in triglav dovolj.

 

Edino kar ti lahko recem je da je 25k za malcka veliko, to ni vec malcek, ze gume so drazja klasa, ampak ce ti je vsec, go for it!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Alex napisal:

Za zastarelega 6 stopenjskega avtomatskega pa so vsi enotni, da je vožnja z njimi precej anemična in ga ne priporočajo.

Članek o statistiki zanesljivosti avtomobilov ameriškega potrošniškega portala Consumer Reports za leto 2021.

 

WWW.ZURNAL24.SI

Najbolj zanesljivi avtomobili so izdelani v Aziji. Pozabite Evropo! Vsaj tako so prepričani pri ameriškem Consumer reportu.

 

"Mazda, ki je bila lani najboljša znamka, je padla na drugo mesto. Njen položaj je nekoliko pokvarila mazda 3, ki je imela nekoliko več težav s klimatsko napravo in nekaterimi elektronskimi sistemi. Nasprotno, znamka še vedno uporablja preverjen, zanesljiv 6-stopenjski samodejni menjalnik, medtem ko drugi proizvajalci avtomobilov uporabljajo bolj zapletene osem- oziroma devetstopenjske menjalnike ali menjalnike CVT, od katerih so se nekateri izkazali za problematične."

 

Pol pa Alex piše,da je "zastarel"...mogoče res🙄....ni "moderen",ker drugi imajo osem,devet in triljavžent-stopenjske ali celo CVTje-ti so šele "moderni" in DSGje...za na servis odpeljati.

Ja,najbrž res ni moderen,je pa tisto,kar drugi niso-3x lahko ugibaš😉

 

Trije članki (2022-2024),ki zelo lepo razložijo Mazdino filozofijo...ne,da samo hvali,tudi graja...a vse lepo tehnično razloži,kaj,za kaj in kako-za Mazda navdušence zelo zanimivo...motor,notranjost,podvozje-vse pokaže in razloži...npr. detajl variable valve timing,tehnična izvedba AWD pogona itd.

Sicer so vsakič predstavljeni CX-5 z 2,5 Turbo motorjem,katerih pri nas ne dobiš,a v osnovi je motor skoraj identičen z ne-turbo verzijo...ostalo je pa praktično enako....

Kot rečeno-vsi trije članki sta zelo zanimivi za razumevanje Mazdinega pristopa do tehničnih problemov-zelooo priporočam ogled,tudi če se ne zanimate za CX-5,ker veliko pove o Mazdi.

Prijeten ogled vam želim😉

 

2022

 

2023

 

pa dajmo še 2024

 

 

Toliko o "zastarelem" motorju in menjalniku....sami si ustvarite mnenje.

Popravljeno od skritikrt
  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 1 uro je skritikrt napisal:

Članek o statistiki zanesljivosti avtomobilov ameriškega potrošniškega portala Consumer Reports za leto 2021.

 

WWW.ZURNAL24.SI

Najbolj zanesljivi avtomobili so izdelani v Aziji. Pozabite Evropo! Vsaj tako so prepričani pri ameriškem Consumer reportu.

 

"Mazda, ki je bila lani najboljša znamka, je padla na drugo mesto. Njen položaj je nekoliko pokvarila mazda 3, ki je imela nekoliko več težav s klimatsko napravo in nekaterimi elektronskimi sistemi. Nasprotno, znamka še vedno uporablja preverjen, zanesljiv 6-stopenjski samodejni menjalnik, medtem ko drugi proizvajalci avtomobilov uporabljajo bolj zapletene osem- oziroma devetstopenjske menjalnike ali menjalnike CVT, od katerih so se nekateri izkazali za problematične."

 

Pol pa Alex piše,da je "zastarel"...mogoče res🙄....ni "moderen",ker drugi imajo osem,devet in triljavžent-stopenjske ali celo CVTje-ti so šele "moderni" in DSGje...za na servis odpeljati.

Ja,najbrž res ni moderen,je pa tisto,kar drugi niso-3x lahko ugibaš😉

 

Trije članki (2022-2024),ki zelo lepo razložijo Mazdino filozofijo...ne,da samo hvali,tudi graja...a vse lepo tehnično razloži,kaj,za kaj in kako-za Mazda navdušence zelo zanimivo...motor,notranjost,podvozje-vse pokaže in razloži...npr. detajl variable valve timing,tehnična izvedba AWD pogona itd.

Sicer so vsakič predstavljeni CX-5 z 2,5 Turbo motorjem,katerih pri nas ne dobiš,a v osnovi je motor skoraj identičen z ne-turbo verzijo...ostalo je pa praktično enako....

Kot rečeno-vsi trije članki sta zelo zanimivi za razumevanje Mazdinega pristopa do tehničnih problemov-zelooo priporočam ogled,tudi če se ne zanimate za CX-5,ker veliko pove o Mazdi.

Prijeten ogled vam želim😉

 

2022

 

2023

 

pa dajmo še 2024

 

 

Toliko o "zastarelem" motorju in menjalniku....sami si ustvarite mnenje.

O, je zelooooo velika razlika med turbo motorjem  in dinotom. Verjemi. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.