Skoči na vsebino

Mazda EZ-60

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zakaj, tudi jabolko delajo 90% na Kitajskem pa jo kopujejo za med..... :nevem:

To, da je električen pa..... :whatever:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

 

VOLAN.SI

Mazda EZ-60 je zanimiv avtomobil. V prvi vrsti ne izgleda kot tipična mazda, kar je na nek način jasno, saj pravzaprav sploh ni mazda.

 

https://www.avtomobilizem.com/novice/bo-mazda-ez-60-s-podaljsevalnikom-dosega-zanimivejsa-od-elektricne-razlicice/20-04-2025/

 

 

 

 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To je zame sprejemljiva rešitev...  relativno majhna baterija in ICE kot generator. Se pravi, za vsakodnevno uporabo si na bateriji in jo tud polniš doma, ko pa greš nekam na pot si pa popolnoma neodvisen od polnilnic. Če so, super, če jih ni pa so zasedene pa tud ne obtičiš za več ur na nekem mestu. Predvsem pa se ne ukvarjaš z avtom, ker avto služi tebi in ne ti avtu, kar se dogaja pri BEV.

 

Aja, škoda, da je SUV pa še kitajc za povrhu. Če bi dal to možnost v Mazda-6e bi bil samo Kitajc kot negativa, kar pa je že kompromis, ki bi ga celo sprejel.

  • Všeč 3
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano

eeee kaj... Japonec ima neko čast v sebi in tako tudi razume biznis. Kitajec je pa čisto nasprotje in v njegovi krvi se pretaka miselnost kako nekoga nategnit. A res mislimo, da pa v avtoindustriji bo pa zdaj ta miselnost čisto druga? :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

eeee kaj... Japonec ima neko čast v sebi in tako tudi razume biznis. Kitajec je pa čisto nasprotje in v njegovi krvi se pretaka miselnost kako nekoga nategnit. A res mislimo, da pa v avtoindustriji bo pa zdaj ta miselnost čisto druga? :nevem:

Čudno mi je da japonc zaupa kitajcu, kaj misliš..... 🤔

Napisano

Včasih je veljalo da je vse odvisno od "quality control" človeka in japončki so včasih imeli povsod svoje ljudi na teh funkcijah...danes verjetno temu ni tako (dokaz je bil pri hondi civic ki so jo sestavljali v UK....slaba kvaliteta sestave, izdelave, zato so po zaprtju vrnili vse skupaj na Japonsko, kar pa se negativno odraža v višjih cenah, ampak kvaliteta naj bi bila sedaj spet ok)....mogoče je v tem primeru lažje, ker so si lokacijsko bližje...

Napisano

Zanimivo, zelo zanimivo.

 

- "Imam Kitajske gume na avtu."

- "Kaj si nor, to nič ne drži, s tem si nevaren v prometu, ... ... ..."

 

- "Imam Kitajski avto."

- "Ja, sem slišal, da so dobri, ja."

 

Kmalu bomo prišli do tega, da bo Kitajski avto na Goodyearkah zmagovalna kombinacija...

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Začuden 1
Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Kmalu bomo prišli do tega, da bo Kitajski avto na Goodyearkah zmagovalna kombinacija...

Smo že praktično tam. 😃

Napisano
pred 8 urami je dvorjan napisal:

@Jest A si že oddal naročilo? In prečrtal Teslo Y s seznama? 😉


Ne še… avto rezerviram šele, ko ga prej probam… ;) Nimam pa zadržkov pred tem, da je “kitajc” … Zaenkrat še vedno zaupam Mazdi, da pod svojo znamko prodaja OK izdelke… tudi, če so narejeni v sodelovanju s kitajci… Sicer opnavdusenje nad Teslo je malo upadlo… ampak ne zaradi izdelka… bolj zaradi odziva na Muskove poteze..

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

 

  • Všeč 2
  • Žalosten 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sem sicer pogledal cel video in bolj čekiral a bo kakšna dobra Kitajčica kje okol skakala.

 

Aja Mazda? Soulless box. 😭

33112_1.png

Napisano

Vedno bolj televizorji na štirih kolesih, a bomo še sploh vozili, ali pa bomo samo potniki kot na busu... Imam raje TV pred kavčem, kot da ga okrog vozim... Sem mislil, da je Mazda še poslednji Mohikanec, naše zadnje upanje :whatever:...

Napisano
pred 3 minutami je GoB napisal:

Sem mislil, da je Mazda še poslednji Mohikanec, naše zadnje upanje :whatever:...

 

Tole ni avtohtona Mazda ampak nek rebrand in še ta bolj iz nuje kot iz želje. Tko, da računam bolj na naslednjo generacijo EV-jev, ki naj bi bili spet Japonski.

33112_1.png

Napisano

to je samo odgovor na potrebe trga na Kitajskem. Hkrati bodo pa še v evropi poskusili malo trga EV odščipnit. 

Mazda ima ime, servisno mrežo ter ji bo lažje kakor noname Kitajcu. 

Sicer se pa iste načina poslužuje vedno več starih znamk (Cupra, Renault, VW,..)

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 1 minuto je mazdaman napisal:

Hkrati bodo pa še v evropi poskusili malo trga EV odščipnit. 

 

Ne gre zato, gre zato, ker morajo. Gre namreč za CO2 dajatve in sicer na prodajne številke. Teh C02 omejitev, kjer se ne plačuje okoljskih kazni lahko dosežeš le s tem, da prodaš na vsake tri ICE vsaj enega EV-a, ki nima izpustov CO2 iz auspuha, ampak iz TEŠ6. Tako lahko spustiš povprećni izpust prodane "flote" vozil na limit 95g CO2, kjer se še ne plačuje kazni ekoteroristom EU-ja.

 

Računica je namreč taka. Povprečje izpustov vseh prodanih vozil, recimo Mazde, minus meja za oprostitev kazni, krat število prodanih vozil krat kazen 100€ za vsak gram nad mejo.

 

V praksi:

 

Recimo, da je povpreče Mazdinih ICE in hibridov v EU okoli 125g CO2 na kilometer

Mazda v EU proda cca 200.000 avtov letno

 

Račun (125g-95g)*200.000avtov*100€/g = 600.000.000€ ali 600milijonov € kazni

 

Če je vsak četrti EV pade izpust pod 95g/km in je kazen enaka 0€

 

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 14 urami je Boss napisal:

 Gre namreč za CO2 dajatve in sicer na prodajne številke. Teh C02 omejitev, kjer se ne plačuje okoljskih kazni lahko dosežeš le s tem,...

Te CO2 kazni in nebuloze si je spet izmislila EU, nikjer drugje v svetu ni tega. Pri tem EU proizvede mislim da skupno v svetu samo ca. 5% CO2.  In mi rešujemo svet. Spet nekateri v EU lepo služijo s temi CO2 kuponi (v SLO vemo kdo je to, ne bomo imensko, mislim da je trenutno eden najbogatejših slovencev), posledično bomo pa zapirali naše firme, zaradi zblojenega EU zelenega prehoda. V glavnem s temi kuponi nismo nič naredili za okolje (je samo pesek v oči), to je ena izmed EU "futurističnih" idej (res genialci v Bruslju, mislim predvsem genialke), cel drug svet pa se nam smeji in dalje na polno "žge" CO2... Res mi nič več ni jasno kaj se grejo:whatever:

  • Všeč 3
  • Ljubim 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Verjetno tale >>  MAZDA | Mazda MX3 MAGLEV MAZDAMX3EV.WORDPRESS.COM To je moj avto – Mazda MX-3 V6. Sem 32 letni strojni inženir. Delam v Slovenski vojski, kot letalski inženir. Na tej strani bom predstavil predelavo 20let starega športnega avta na...  
    • Daleč od tega, da bi bil poznavalec EV trga in proizvodnje oz. nasploh avtomobilizma, ampak tole (prekopirano iz neta iz enega članka) za moje pojme kar realen zapis trenutnega dogajanja na tem področju.... **** Trenutno se v Šanghaju odvija avtomobilski sejem - spektakel za vsakega avtomobilskega fana. Medtem, ko se EU- in ZDA proizvajalci ukvarjajo kako izdelati negorljive baterije, ki jih bo moč napolniti v manj, kot v 30 min, Kitajci predstavljajo avtomobile, ki so ob enem tudi helikopterji in e-avtomobile s 1.000 km dometa, negorljivimi baterijami, ki se napolnijo v 5 minutah. Ja. Prehiteli so nas. Močno. Vendar pozor! Pri mnogih novinarjih opažam, da ne razumejo poante, še manj pa ozadja, zato bom malo bolj podrobno razložil situacijo. 1.) EU in Kitajske ni moč primerjati! a.) Kitajska razpolaga z 88 % vseh resursov za proizvodnjo e-baterije, logično, da bodo zato lahko proizvajali mnogo cenejše in da bodo najboljšo/najnovejšo tehnologijo obdržali zase b.) Kitajska ponuja močne subvencije in olajšave pri nakupu e-avta. Do decembra 2025 so vsi oproščeni 10 % davka, poleg tega dobijo od 2.000-4.000 dolarjev subvencije/e-avto c.) Cena kwh elektrike na Kitajskem v domačem gospodinstvu je 7 centov/kwh, na javnih polnilnicah pa v povprečju 5 centov (!), v bolj urbanih okolicah in ob določenih urah (recimo Šanghai) 26 centov č.) Kitajska vozila so v povprečju 50% cenejša od ekvivalentnih naših vozil pri nam v Evropi d.) Povprečni strošek delovne ure: Na Kitajskem se povprečne urne postavke v avtomobilski industriji gibljejo med 66 in 90 kitajskimi juani (CNY) na uro. To je približno 9–10 evrov, odvisno od trenutnega menjalnega tečaja. V bolj razvitih mestih, kot sta Šanghaj in Shenzhen, so lahko urne postavke višje zaradi večjega povpraševanja po usposobljenem delu. Vendar pa so te razlike še vedno manjše v primerjavi z zahodnimi državami. V Nemčiji so urne postavke v avtomobilski industriji bistveno višje. Povprečna bruto urna postavka za proizvodne delavce je bila decembra 2024 približno 44,15 EUR. Za primerjavo, pri Volkswagnu so skupni stroški dela v Nemčiji znašali okoli 62 EUR na uro v letu 2023, kar vključuje tudi administrativne in razvojne delavce. 2.) Kot je povedal zadnjič znan nemški politik, bi EU morala ostati pri tem v čemer je bila vedno absolutno najboljša na svetu in to je izdelava ICE. Seveda bi to preverjeno tehnologijo še bolj izpopolnjevala, ampak že danes, če kupite avto, ki ima že euro6e normo, ste kupili ICE, ki ima zanemarljivi co2 izpust in namesto, da se EU cirkusantje še naprej ukvarjajo z izpustom avtomobilov (pri čemer 50 križark v EU izpusti več co2, kot vsi avti v EU), naj se EU in svet raje prične ukvarjati s pravimi onesnaževalci: gradbena in vojaška industrija. Avtoindustrija pa bo že znala še dodatno znižati odtis (npr Porsche testira svoj e-fuel, sintetično gorivo, Japonci testirajo nove načine vodikove celice, ki bodo varnejši in mnogo bolj ugodni itd.) EU proizvajalci so pred 20 leti odpirali svoje tovarne na Kitajskem. Čisto samo zaradi pohlepa, ker so tako dobili ultra poceni delovno silo. Kitajci so bili tiho in se učili. Sedaj prihajajo računi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.