STAJERC Napisano 9. julij, 2004 Prijavi Napisano 9. julij, 2004 A ma kdo izku?nje z rezanjem feder? V mojo 323f sem dal eibache pa je ?e vedno opti?no zelo visoka oziroma zdaj zgleda kot normalen avto! a je ?e kdo porezal fedre na svojem avtu? Pa ?e ali je treba kaj bla?ilnike skraj?at? Citiraj
Mazda323 Napisano 9. julij, 2004 Prijavi Napisano 9. julij, 2004 Za koliko si pa ga sedaj zni?al -35? Vzel bi ni?je fedre kot pa -35 npr. -40, -45! Prodaj pa kupi nove, ena mo?nost pa je gre? Skorn?ku pa jih zamenja? brez dopla?ila ! No saj bomo vidli kaj bo Wildcat na to rekla! Lp. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 9. julij, 2004 Prijavi Napisano 9. julij, 2004 Stari kotna brusilka, od?aga? in adijo. To je potrebno pri starih hondah, ker se zadnji del preve? povesi, vedno je blo vse ok. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
torstorm Napisano 9. julij, 2004 Prijavi Napisano 9. julij, 2004 ?e bo? od?agal bo se ti brusilo po blatnikih ko jih bo ve? notri. ?e jih bo? ?e od?agal ,pa daj str?ati amortizerje. Citiraj Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
din Napisano 9. julij, 2004 Prijavi Napisano 9. julij, 2004 Ne delat tega je nevarno, so to delali na mojem avtu in ko ga dvigne? ima? fedro ki ti prosto ska?e, pa ?e avto je trd ko kamen ob?utek pri vo?nji pa nelagoden . ?e ?e potem menjaj za ni?je, vendar potem je priporo?ljivo pravtako predelat/menjat bla?ilce. BDW ?e bo? menjaval, mi povej kodo za fedre mogo?e celo meni pa?ejo (kar pa dvomim), ker sem tudi sam pred nakupom vzmeti - da bo avto bolj mehek Citiraj
STAJERC Napisano 10. julij, 2004 Avtor Prijavi Napisano 10. julij, 2004 Hvala za odgovore! Pri AS velenje so mi rekli, da obstajajo samo te fedre od eibacha! Sj ni tak visok, da bi ?el zdaj glih ferdre menjavat, sam sem sli?al, da se to dela pa nism vedel al je ok al ne. Mislim, da bo treba naslednji? nal ni?je gume vzet pa bo? A kdo ve ?e je guma 215/40/16 kaj ni?ja od 205/45/16? Na honda forumu sem bral, da naj bi bla razlika kr o?itna! Citiraj
KAALman Napisano 10. julij, 2004 Prijavi Napisano 10. julij, 2004 s temle se da lepo zra?unat kako je guma visoka...tire_section_calculator_v5_12.zip Citiraj LP KAALman
YavarYe X6V6 Napisano 11. julij, 2004 Prijavi Napisano 11. julij, 2004 ?e en predlog, da nebo treba menjat vzmeti, enkrat se za vikend zmeni? z virgem in tonixom, pa ?e kakega "te?kokategornika" in se skupaj in v vso pija?o ki jo potrebujejo odpeljete na obalo in se tam malo pozabavate in potem vrnete nazaj domov. Avto bo sigurno ni?ji, ker je bil preobremenjen. Pa brez zamere virge & tonix Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
STAJERC Napisano 12. julij, 2004 Avtor Prijavi Napisano 12. julij, 2004 Avto je ?e tak skoz preobremeje... Ideja pa ni slaba Citiraj
Mitja Napisano 15. avgust, 2004 Prijavi Napisano 15. avgust, 2004 Ne rezati fedrov. To se je delalo na Yugotih, ko ni bilo denarja za normalne. Ce si menjal pred kratkim pocakaj ?e nekaj casa, ker se mora vse skupaj ulezati. Citiraj
Slivka Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 Da ne za?enjam nove teme, bi se "prilepil" tu zraven. Tokrat ne zaradi rezanja, ampak zaradi "?tukanja". Imam Mazdo BT50 4x4, ki pa je spredaj vsa plasti?na. Ker so cevne za??ite po novem prepovedane, snega in podobnih ?arov pa pri nas ne manjka, razmi?ljam, kako bi avto dvignil, da bi bil vi?ji in bolj odmaknjen od tal. Bi bilo dovolj, ?e pod amortizerje vtaknem kak?ne "klocne"? Se to re?i kako druga?e? Koliko je ?e priporo?ljivo dvigniti, da ne bo kak?nih incidentov z gredmi, zglobi, kon?niki,...? Kako gre to skozi tehni?ni pregled? Je za to potrebna homologacija? Kje se jo dobi? ? ? ? ? ? Citiraj
Don Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 Da ne za?enjam nove teme, bi se "prilepil" tu zraven. Tokrat ne zaradi rezanja, ampak zaradi "?tukanja". Imam Mazdo BT50 4x4, ki pa je spredaj vsa plasti?na. Ker so cevne za??ite po novem prepovedane, snega in podobnih ?arov pa pri nas ne manjka, razmi?ljam, kako bi avto dvignil, da bi bil vi?ji in bolj odmaknjen od tal.Bi bilo dovolj, ?e pod amortizerje vtaknem kak?ne "klocne"? Se to re?i kako druga?e?Koliko je ?e priporo?ljivo dvigniti, da ne bo kak?nih incidentov z gredmi, zglobi, kon?niki,...? Kako gre to skozi tehni?ni pregled? Je za to potrebna homologacija? Kje se jo dobi?????? V?asih res ne vem a se norce pokate al ste resni ... Bolj? ni? delat kot kr nekaj po doma?e! Zmer je blo tko in zmer bo! Citiraj I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
lesko Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 sm ga odbu za pol obrata, pa pol ?e za pol obrata, pa ?e za pol obrata pa je bil ?e zmeraj prekratek Citiraj bit podgurc je luksuz! ni ga vitamina ?ez liter vina!
Slivka Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 Zato pa spra?ujem, ?e kdo ve, kje bi se dalo to urediti, kako se to uredi, kak?ne so potem sitnosti s homologacijo,... In ne za zni?at avto, ampak za dvignit, zato ne bi fedrov odbijal pro?, ampak dodajal. Kolikor vem, se vzmetno jeklo ne vari (ali pa??) ker ko se ga pregreje, ni ve? vzmetno. Kako se potem to re?i? Citiraj
LabiGT Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 z vzmetmi nimas kaj iskat moras pogledat, ce so kaksni nastavljivi amortizerji (ala bilstein itd) in bi jih potem nastavil na najvisjo visino dvomim pa, da obstaja kaj za tvoj avto Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Symon Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 Sem prepri?an, da se za terence dobijo dalj?i fedri. Pomoje bi kak David vedel odgovor ker se malo bolj spozna na to podro?je. Citiraj
Boss Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 Seveda se dobijo dalj?i fedri sam vpra?anje ?e za vse modele avtomobilov bo pa verjetno treba iskat kak?ne aftermarket verjetno v USA. Bi bilo pa modro tole vpra?anje zastaviti na kakem offroad forumu. 1 Citiraj
madmax Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 Slivka nekaj v tem smislu in ni?esar drugega! http://www.trailmastersuspension.com/vgradi? pa lahko zadevo tukaj: http://www.marolt4x4.com/trailmaster.htm Z kakimi doma?imi varijantami pa niti nebo? sprobaval ?e se ima? kej rad! Citiraj
mazdaman Napisano 30. januar, 2010 Prijavi Napisano 30. januar, 2010 glede dvigovanja ima? ti mnogo mo?nosti z tvojim vozilom na tem forumu ima? vsaj dva ki se ukvarjata z tem OFF ROAD FORUM mo?nosti: -komletno podvozje OLD MAN ( V?asi so prdajali tudi pri nas B2500 z opremo BIG FOOT, ki je bil dvignjen)-ali pa podlaganje Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
mazdaman Napisano 30. januar, 2010 Prijavi Napisano 30. januar, 2010 eden je kot zgoraj ?e napisano Marolt 4x4 drugi mamut off road ali nekaj takega Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
David Napisano 30. januar, 2010 Prijavi Napisano 30. januar, 2010 Mamut je nategun..... Ti abi? kako heavy duty robo... zdej opcij je ve?, al se loti? komplet prenove podvozja, da zadevo naredi? neuni?ljivo, al pa najde? kak?no "za?asno" re?itev. Osebno ti predlagam prvo varjanto, glede na to za kaj vse uporablja? pickup-a... Skratka... zamenjava amortizeerjev in vzmeti plus stabilizatorje...da ne bo ko?ija preve? opletala.... nekaj opcij ima? na spodnjih linkih... klik 1 klik 2Ebay celoten Liftkit za nekaj ve? kot 1000? Bom pa ?e malo raziskal tteren kaj bi se dalo ?e naredit... LP David Citiraj Feel free....
Slivka Napisano 31. januar, 2010 Prijavi Napisano 31. januar, 2010 Glede na to, da je vse na Tajskem in v Avstraliji, kako je s homologacijo, ko vse to pripeljem domov? Kaj ni tu nikogar, ki bi se ukvarjal s ?em takim? No, ja, Mamut, ma se mi zdi, da sem nekje prebral, da je "nategun". Kaj pa Marolt? Citiraj
Slivka Napisano 4. februar, 2010 Prijavi Napisano 4. februar, 2010 Posku?am vzpostaviti stik z Maroltom, pa mi ne uspe. Sicer pridem na njihovo spletno stran, tam dobim e-mail naslove, ko pa jim pi?em, se vse vrne nazaj, ?e? da ni pravi naslov. ?e ni?, pa ni?. Pozna kdo ?e koga, ki se ukvarja z dviganjem podvozja. Pa s tem ne mislim nekoga, ki ima avtodvigalo... Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 4. februar, 2010 Prijavi Napisano 4. februar, 2010 Kaj pa ?e bi posku?al po telefonu poklicat? Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.