Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

No vceraj sem imel servis na 40.000 km.

Mogoce ni slaba ideja da poveste vase izkusnje z avtom (redni servisi, izredni, itd)..

Bom jaz zacel:

 

 

Prvi servis je bil ze pri 1500 km (menjava olja in filtra) = 24.000SIT

 

Pri okoli 4000 km, cedalje bolj vlece v desno avto (bolj izrazito z mehkimi zimskimi gumami)- diagnoza: optika v redu, pac it's a Mazda 6 thing..

 

Pri 9000 km je avto prvic crknil! Iz poti iz Geneve (kjer je bila dosezena tudi rekordna poraba 5.4l/100km), je avto obstal! Nic drugega kot klicat MES. Prisli so izredno hitro (zelo dobro je organiziran), in pol je avto bil na servisu 2 tedna. Visokotlacna crpalka fuc!

 

Do tukaj je bil avto servisiran v cosmosu (kupljen tudi)- ampak potem ko se niso izkazali (med drugim, nove crpalke niso dobro zategnili in s tem je veliko dizla letelo preko celega motorja, cesti itd- se dobro da je avto crn) sem izkazal moje "nezadovoljstvo"

 

Do prvega rednega servisa je bilo se dve majhni napakici: 1. luci kar naenkrat so zacele svetiti proti nebu, 2. desni sencnik se ni vrnil v prvotni polozaj.

Ker sem kar "tezil" MMS-u, mi je bilo predlagano naj menjam servis- tako zdaj sem pri Gama centru- in so res profi.

 

Redni na 20.000km - 58.000 SIT (olje pa Castrol SLX 0-30)

 

Nekje pri 28.000 km je crknila prva zarnica...za zamenjat zarnico je pa kar akcija...sem menjal obe in to je trajal priblizno pol ure (!!)

 

Pri 31.000 km je avto crknil -spet. Tokrat zaradi umazanega dizla. Je bilo zelo malo goriva v rezervoarju--in tako se je avto odlocil da noce vec delat.

Sem poklical MES, ampak se preden so prisli sem uspel startat avto.

Naslednji dan na servisu smo vidli da je bilo na filtru (razen vode) ena umazanija !!! (kot en pesek)

 

No od takrat do 40.000 ni bilo nic posebnega (razen spet sencnika, ki sta ocitno slabo narejena).

Servis na 40.000km sem placal 76.000 SIT. Pa se en zoprn zvok iz volana (plasticni pokrov volana je spscal zoprne zvoke) so "eliminirali".

 

All in all, razen crpalke, zadovoljen z avtom (in z Gamo).

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Guest sebastian
Napisano

Imam Mazdo 6 120 CD dobro leto.

 

Na 1. servis 1500 nisem ?el (so rekli da ni nujno), ravno jutri imam na 20.000 pri AC Cosmos, kjer sem avto tudi kupil. SIcer se mi pa cene srvisov zdijo kar visoke (pa? nisem navajen ker sem mel prej Punta), ne vem pa kako je pri drugih avtomobilih istega razreda.

 

Zaenkrat ve?jih problemov ni bilo, crknila je samo ?arnica. Druga? me pa vsake tolko preseneti. Ker nisem bil vajen Vebasto grelca sem se pozimi spra?eval kaj mi ropota v motorju. Sedaj poleti pa sem enkrat opazil curek vode izpod avtomobila - klima naprava, ampak vseeno me je potok kar presenetil.

 

Druga? sem z avtom zadovoljen, moti me le "zani?" pleh. Se bojim naslonit kamorkoli na avto, da se ne bi poznala udrtina. Svoj?as so bili Citroeni zani po tej lastnosti, o?itno Mazda ni ni? bolj?a.

 

LP, Sebastian

Napisano

ne vem glih ?e je mehek kot citroenov, na tvoji mazdi ne vem na moji ziher ni.No potem pa si kupi humveja, pa bo? lahko gor skakal pa ne bo ni?.joke. :D

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

"Zani?" pleh????????? :huh: Drugo mnenje pa ne bom napisal da ne bom koga u?alil zakaj je po njegovem zani? pleh in se ne upa naslonit da nebi naredil "luknje" v plo?evino <_<

Guest sebastian
Napisano

Tisti zani? je bil v narekovajih, ?e niste opazili. Sicer se ne spoznam na pleh in njegove lastnosti, je pa dejstvo da je mehek! Npr. ?e moj Punto je mel tr?ega, ne re?em pa da je bil bolj kvaliteten (saj so Fiati znani po rjavenju...).

 

Tisto glede naslanjanja je pa ?ista resnica, saj se ?e pod manj?o te?o za?ne rahlo ukrivljati. Ne vem no, Nemci majo tr?e, spet pa ne trdim da so kvalitetnej?i, da me ne boste popljuval.

 

Tud men rahlo v?ele v desno stran, najprej sem mislu da je optika, a tudi po menjavi gum ni bistveno bolj?e.

Napisano

se strinjam glede pleha: od toce avto zgleda kot bi mel celulit...pa niti ni bila tako mocna. karoserija definitivno ni bog ve kok trd(n)a.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Guest sebastian
Napisano

Imel bi ?e vpra?anje glede klime pri Mazdi 6.

 

A je normalno da pri delovanju klime izpod avta v?asih te?e curek vode. Vem da se mora nekam odvajat... S klimami doslej nisem mel izku?enj tko da ne vem kako je to pri drugih avtomobilih re?eno.

 

No stvar sem opazil prvi? letos (?eprav sem jo mel ?e lani poleti), o?itno nisem bil pozoren oziroma ni bilo vro?e :D .

 

Hvala, LP, Sebastian

Napisano

se strinjam glede pleha: od toce avto zgleda kot bi mel celulit...pa niti ni bila tako mocna. karoserija definitivno ni bog ve kok trd(n)a.

ma ne mores rec, da karoserija ni trda...

eno je pleh...valjana plocevina...drugo pa je kletka...ta mora bit trda.

 

pa sej mazda ne izdeluje tankov, da bo pleh 35mm debel :P

 

pocasi pa bo po mojem skromnem mnenju itak ves pleh zamenjan z izdelki iz umetnih mas, predvsem plastike, drazji pa karbon, kevlar...nekateri avtomobili pa to ze imajo.

 

Pac teza je en od odlocilnih dejavnikov v avtomobilski industriji in z novimi postopki pridobivanja zlitin, so pac uspeli pri tanjsih materijalih dosec isto trdnost in kakovost kot vcasih z debelejsimi in seveda tezjimi materijali.

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Guest blazslo@email.si
Napisano

Glede pleha:

 

V petek sem se peljal iz LJ proti Ko?evju ravno v najve?jem neurju s to?o. Po plehu je ropotalo tako, da sem mislil da bom imel mali mesec poln kraterjev na strehi in drugje. Pa glej ga zlomka ni?. Prav ni? se ne vidi.

No ja mogo?e pa sem zgre?il najve?jo to?o, ampak padala je tam cce 1 cm premera, pa kaka veja je vmes letela ipd.....

Glasen je pleh, pa mehak tudi ampak o?itn kar nekaj zdr?i, da o laku niti ne govorim.

Napisano

Glej ga zlomka sploh nisem bil logiran :o

 

Glede pleha:

 

V petek sem se peljal iz LJ proti Ko?evju ravno v najve?jem neurju s to?o. Po plehu je ropotalo tako, da sem mislil da bom imel mali mesec poln kraterjev na strehi in drugje. Pa glej ga zlomka ni?. Prav ni? se ne vidi.

No ja mogo?e pa sem zgre?il najve?jo to?o, ampak padala je tam cce 1 cm premera, pa kaka veja je vmes letela ipd.....

Glasen je pleh, pa mehak tudi ampak o?itn kar nekaj zdr?i, da o laku niti ne govorim.

Mazda6 CD120 TE

 

Napisano

Imel bi ?e vpra?anje glede klime pri Mazdi 6.

 

A je normalno da pri delovanju klime izpod avta v?asih te?e curek vode. Vem da se mora nekam odvajat... S klimami doslej nisem mel izku?enj tko da ne vem kako je to pri drugih avtomobilih re?eno.

 

No stvar sem opazil prvi? letos (?eprav sem jo mel ?e lani poleti), o?itno nisem bil pozoren oziroma ni bilo vro?e :D .

 

Hvala, LP, Sebastian

To je ?isto normalno da ste?e od klime kondenz.
Napisano

...ma ne mores rec, da karoserija ni trda...

eno je pleh...valjana plocevina...drugo pa je kletka...ta mora bit trda.

 

 

sej tudi karoserija mazde 6 ni tok trda. glej rezultate ncap testa. precejsnje deformacije...(da se boljs pocutim tudi honda accord se ni odrezala, avensis je druga zgodba).

kaj ces, ne mores vsega imet.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ummm.....deformacije morajo bit, ker so sprogramirane...to je zaradi varnosti potnikov, da deformacije absorbirajo energijo trka.

 

Drugace pa ima mazda 4 zvezdice oz. 26 tock in eno zvezdico za varnost pescev mazda6 ncap test

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

ummm... ne vem ce beres kaj sem napisal...

dejstvo je da pleh in karoserija ni vrlina mazde 6 (tako kot gretje pozimi, in volanski mehanizem). ostalo pa za 6 ne za 5 :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

ummm... ne vem ce beres kaj sem napisal...

dejstvo je da pleh in karoserija ni vrlina mazde 6 (tako kot gretje pozimi, in volanski mehanizem). ostalo pa za 6 ne za 5 :)

OK priznam, da bi lahko tak avto kot je mazda6 dosegel 5 zvezdic oz. vec tock...to ti dam popolnoma prav.

glede ostalih stvari, ki si napisal, resnicno ne vem.

 

Je pa se nekaj...konstruktor mora sprejet nek kompromis med trdnostjo karoserijskih delov in notranjostjo vozila (oblika, udobnost, postavitev nekaterih notranjih delov)..ne vem kje sem bral, da je recimo laguna na racun notranjosti (se ne spomnem cesa) toliko boljsa glede varnosti pri trku.

 

booo.....

 

drugace pa berem kaj pises ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

je pa zalostna ena stvar, da se je pri stranskem trku mazda 6 pokazala slabsa kot 626 (98-02). Pri frontalnem je dosti boljsa. vseeno pa vam povem da crash testi povedno priblizno, kajti vse je odvisno od samega trka, hitrosti, drugega avta, kota udarca... pri ncap testu (frontalnem) testirajo trk avta pri 64kmh v beton z 60% sirine vozila, a v praksi je le redkokdaj tako. Kot primer: Pred 3-4 leti sem v Slobodnoj dalmaciji v crni kroniki bral da se je voznik 626 fronalno zaletel v cisterno. tudi na sliki je bilo kaj za videti. skratka, voznik huje poskodovan, sovoznik lazje, ostali nic - voznik cisterne huje poskodovan. je res, da je bila tista mala cisterna, ampak je bila razbita da je to groza!!!

 

tolko o varnosti. 1 ali 5 zvezdic, men je vseeno - nikol nocem videti niti enega od svojih ?estih airbagov zunaj!!! :rolleyes:

 

iz osebne izkusnje lahko povem da so mazde dobre pri trku. Marca letos me je na reski obvoznici zadela Lancia Kappa. Na koncu avto ceste ko sem stal v koloni me je zabil v rit. Razbito sem imel: Odbijac, vezni lim, okrasn letvice pod lucmi (luci so ostale cele), fejst zvit pokov prtljaznika (da se ni dal otpreti), in unicen cd-izmenjevalec. skode za pribizno 4000Evrov. Lancio pa so morali odslepati!!!

post-11-1093878752_thumb.jpg

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Pri tem pa ti ne pomaga niti 10 NCAP zvezdic!!!

post-11-1093878979_thumb.jpg

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Ta Audi sploh ni A3 vec, ce razdelis A3 format v dva dela dobis A4. Torej je temu uspelo na lahek nacin predelati A3 v A4.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.