Skoči na vsebino

menjava motorja-ford probe-mx3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljen :)

 

 

naceloma ja....v USA dajajo 2.5V6 fordov motor v MX3 ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ma ja, 12l po?re pa kak koli pazim,mislim, da ma mazda 1.6 tudi ?isto zadosti konjev, res da je moj probe malce te?ji, ampak mislim, da bi moglo iti skoz...

Kaki dve leti nazaj, da sem na motorju dal naredit generalko, malo mi je ?al menjat, ali kaj bo?..ne vem kaj vse bi se moglo menjat, menjalnik tudi?

Napisano

huuuuuuuuuudo

 

2.5 V6 bi ?e meni prav pri?el.. (samo cca 12-13k na mesec već $$)

pol pa ?e reg. khm...

 

ja.. vse ma svojo ceno!

Napisano

?e ma? kej konjev vi?ka, jih kar pri men raztovori, sej ne da bi mi jih prov kroni?no primanjkoval! :P

 

Zanimiva taktika, ponavad ho?ejo ma?ino menjat v obratni smeri, samo ekonomika pa je tut nekaj! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Ma ja, 12l po?re pa kak koli pazim,mislim, da ma mazda 1.6 tudi ?isto zadosti konjev, res da je moj probe malce te?ji, ampak mislim, da bi moglo iti skoz...

Kaki dve leti nazaj, da sem na motorju dal naredit generalko, malo mi je ?al menjat, ali kaj bo?..ne vem kaj vse bi se moglo menjat, menjalnik tudi?

 

kaj pa ?e bi na plin pre?altal?

33112_1.png

Napisano

?e je to isti motor, kot Mazdin, bi lahko menjal za 1.8 V6 brez problema. Vem, da 1.6 gre v 1.8 V6 kako pa ?al ne, ker me ni bilo zraven. :D

Sicer pa, ?e se bo? lotil prej objavi tukaj, ker mogo?e ti bo hitro uspelo stari motor prodati naprej (ali pa celo zamenjati) :cheers:

Napisano

ford probe ma tip motorja KL, mx-3 pa K8, kar po doma?e pomeni, da je motor med sabo zamenljiv, mo?nnost sesalnega kolektorja da se zamenja, lahko pa ostane isti... skratka z malo dela in truda se da marsikaj s?arat :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

na plin ne bi ?el rad, vsaj z tem motorjem ne, mo?no pa da bi po tistem, ko bi menjal motor, ?e plus tega naredil sistem na plin, saj kolko vem predelava ?tirivaljnega motorja na plin stane kar nekaj manj kak V6.

 

Kaj pa kolko kilogramov ma mx3, pa kak?na je kon?na hitrost pri 1.6 16v?

Pozna kdo koga keri se bavi z menjavo motorja?

Napisano

a pa?e menjava tud z mojo ma?ino (z5)??

 

brez ve?jih preedelav NE

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

na plin ne bi ?el rad, vsaj z tem motorjem ne, mo?no pa da bi po tistem, ko bi menjal motor, ?e plus tega naredil sistem na plin, saj kolko vem predelava ?tirivaljnega motorja na plin stane kar nekaj manj kak V6.

 

Kaj pa kolko kilogramov ma mx3, pa kak?na je kon?na hitrost pri 1.6 16v?

Pozna kdo koga keri se bavi z menjavo motorja?

 

 

MX-3 moja ima 1200kg, kon?na je tam okoli 180 km/h.

 

Poglej ?e na www.mx-3.com je nekaj napisano o tem kako se vgradi V6 namesto 4 valjnega ti pa potem samo obratno naredi? pa je.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
    • Letne Kleber ne bi kupil,ker niso tako dobre kot zimske v primerjavi z drugimi (vozne lastnosti & cena). 😉
    • Kaj da ne... zdaj mamo barvne, uni so mel le črno bele.
    • Jaz mam zavesice na 6ki pa čisto nevpadljivo zgledajo ker so res take minimalne,..sploh nevem če je kak + od njih. Kake so na cx-30 pa nevem.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.