Skoči na vsebino

menjava motorja-ford probe-mx3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljen :)

 

 

naceloma ja....v USA dajajo 2.5V6 fordov motor v MX3 ;)

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ma ja, 12l po?re pa kak koli pazim,mislim, da ma mazda 1.6 tudi ?isto zadosti konjev, res da je moj probe malce te?ji, ampak mislim, da bi moglo iti skoz...

Kaki dve leti nazaj, da sem na motorju dal naredit generalko, malo mi je ?al menjat, ali kaj bo?..ne vem kaj vse bi se moglo menjat, menjalnik tudi?

Napisano

huuuuuuuuuudo

 

2.5 V6 bi ?e meni prav pri?el.. (samo cca 12-13k na mesec već $$)

pol pa ?e reg. khm...

 

ja.. vse ma svojo ceno!

Napisano

?e ma? kej konjev vi?ka, jih kar pri men raztovori, sej ne da bi mi jih prov kroni?no primanjkoval! :P

 

Zanimiva taktika, ponavad ho?ejo ma?ino menjat v obratni smeri, samo ekonomika pa je tut nekaj! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Ma ja, 12l po?re pa kak koli pazim,mislim, da ma mazda 1.6 tudi ?isto zadosti konjev, res da je moj probe malce te?ji, ampak mislim, da bi moglo iti skoz...

Kaki dve leti nazaj, da sem na motorju dal naredit generalko, malo mi je ?al menjat, ali kaj bo?..ne vem kaj vse bi se moglo menjat, menjalnik tudi?

 

kaj pa ?e bi na plin pre?altal?

33112_1.png

Napisano

?e je to isti motor, kot Mazdin, bi lahko menjal za 1.8 V6 brez problema. Vem, da 1.6 gre v 1.8 V6 kako pa ?al ne, ker me ni bilo zraven. :D

Sicer pa, ?e se bo? lotil prej objavi tukaj, ker mogo?e ti bo hitro uspelo stari motor prodati naprej (ali pa celo zamenjati) :cheers:

Napisano

ford probe ma tip motorja KL, mx-3 pa K8, kar po doma?e pomeni, da je motor med sabo zamenljiv, mo?nnost sesalnega kolektorja da se zamenja, lahko pa ostane isti... skratka z malo dela in truda se da marsikaj s?arat :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

na plin ne bi ?el rad, vsaj z tem motorjem ne, mo?no pa da bi po tistem, ko bi menjal motor, ?e plus tega naredil sistem na plin, saj kolko vem predelava ?tirivaljnega motorja na plin stane kar nekaj manj kak V6.

 

Kaj pa kolko kilogramov ma mx3, pa kak?na je kon?na hitrost pri 1.6 16v?

Pozna kdo koga keri se bavi z menjavo motorja?

Napisano

a pa?e menjava tud z mojo ma?ino (z5)??

 

brez ve?jih preedelav NE

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

na plin ne bi ?el rad, vsaj z tem motorjem ne, mo?no pa da bi po tistem, ko bi menjal motor, ?e plus tega naredil sistem na plin, saj kolko vem predelava ?tirivaljnega motorja na plin stane kar nekaj manj kak V6.

 

Kaj pa kolko kilogramov ma mx3, pa kak?na je kon?na hitrost pri 1.6 16v?

Pozna kdo koga keri se bavi z menjavo motorja?

 

 

MX-3 moja ima 1200kg, kon?na je tam okoli 180 km/h.

 

Poglej ?e na www.mx-3.com je nekaj napisano o tem kako se vgradi V6 namesto 4 valjnega ti pa potem samo obratno naredi? pa je.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Danes sem naredil en krog po slovenski Istri, tako malo za kondicijo. Vreme super, veliko kolesarjev je bilo na cesti.  s  
    • Kot nalašč je danes delalo (skoraj) vse BP. Najprej 10min vožnje, potem prvi postanek. i-stop se v zadnjem momentu spremeni iz "ready" v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko in snemam, če bo zakadilo. Nič. Ok, nadaljujem vožnjo: Takoj ko speljem, i-stop skoči nazaj v "ready". Čez 5min se spet ustavim in zadnji moment i-stop spet skoči v "not ready". Avto laufa, spustim sklopko, ne kadi. Speljem, i-stop nazaj v "ready" in ker me zanima, kdaj točno gre iz "ready" v "not ready", čez 1 minuto spet ustavim. Zadnji moment spet gre v "not ready", ampak ko spustim sklopko, gre v start-stop Več sreče prihodnjič očitno...   SIcer sem prepozno videl ta komentar, tako da hladilne nisem dolil, sem pa vseeno odprl kovinski pokrovček. Na neuko oko mi je zgledal nivo OK. Tekočina je bila cca 1-2 cm pod nivojem pokrovčka. Ima smisel dolivati? Danes ne utegnem skočit po FL22.  Laično vprašanje: ne bi v primeru netesnenje glave motorja kadilo v vsakem primeru, tudi med vožnjo? 
    • Ena za po peš😁
    • Točno tako, edino skandinavci so še najbližje nam glede sociale, življenski in vremenski pogoji so pa nenormalni, delajo od teme do teme, poleti ti pa sonce sije do 24:00 .... 🥴🫣
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.