Skoči na vsebino

Mazda 6 SP CD 143 TE

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nedvomno ena ve?jih japonskih uspe?nih zadnjih let v Evropi je po bolj ali manj izraziti pomladitvi do?ivela ?e posodobitev motorne palete. Mazdin zmogljivi 2,0-litrski dizelski motor je zdaj mo?nej?i, posko?nej?i in zaradi filtra trdnih delcev predvsem bolj ?ist. Vsi drugi aduti avtomobila seveda ostajajo.

 

Varnost, udobje, kakovostna notranjost in prostornost so atributi, ki v razredu dru?inskih limuzin omenijo najve?. Tisti, ki ne zmorejo slediti vedno vi?jim standardom znotraj teh kategorij, so ?e od za?etka obsojeni na obskurni boj za drobtine, ki velikim padajo od mize. No, kakor ka?ejo ugodni prodajni rezultati, se mazdini ?estici ?esa takega (?e) ni treba bati. Avtomobil vse na?tete lastnosti ima, za name?ek pri nekaterih celo izstopa. Nedavna pomladitev je prinesla nekaj sprememb, ki pa so jih verjetno opazili le sokoli. Samo po sebi ni to ni? slabega, saj nima smisla temeljito spreminjati ne?esa, kar je ljudem v?e?.

 

V zadnjem ?asu je razvoj dizelskih motorjev dobil neverjeten zalet, ki se bo verjetno samo ?e stopnjeval. Boj med proizvajalci, ki stavijo na hibridni pogon, in tistimi, ki prihodnost vidijo v ?istih dizlih, se ?ele razvnema in do knock-outa je ?e dale?. Mazdina tehnologija izdelave dizelskih strojev v ni?emer ne zaostaja za velikimi igralci, ki pove?ini prihajajo iz Evrope. Dokaz zato je omenjeni 2,0-literski dizel, podprt s turbo polnilnikom, ki pri 3500 motornih vrtljajev razvije 105 kW (34 KM). Poleg mo?i, ki v praksi deluje ?e bolj prepri?ljivo kot na papirju, sta njegovi najve?ji obliki pro?nost in ?ivahnost. Motor se hitro ogreje in odzivi na voznikove ukaze so takoj?nji, a tako kot pri ve?ini turbodizelskih motorjev tudi pri tem velja, da v ni?jih vrtljajih nima tolik?nega zagona kot potem, ko se v pospe?evanje vklju?i ?e turbinski polnilnik. Stroj, ki deluje po principu skupnega vóda, poleg velike mo?i razpolaga s 360 NM navora pri 2000 vrtljajih, kar je za dizle ?e bolj zgovoren in omembe vreden podatek. Pospe?uje zvezno, na trenutke mogo?e celo preve? brutalno in preostro, saj gre navsezadnje za dru?inski avtomobil. Delovanje motorja odli?no dopolnjuje natan?en ?eststopenjski ro?ni menjalnik, s kratko prestavno ro?ico in njenimi hodi.

 

Ergonomsko premi?ljeno voznikovo okolje je eno bolj?ih v tem razredu, enako velja za kakovostno notranjost in varnost. Nastavitve bla?ilnikov je bolj usmerjena zagotavljanju udobja, saj razli?ne udarce mehko absorbirajo, avtomobil je zaradi tega manj suveren v zavojih, kjer mu dodatna te?a dizelskega stroja povzro?a nekaj manj?ih te?av.

 

Najmo?nej?i turbo dizel v Mazdini motorni paleti je idealna izbira za tiste, ki prevozijo nadpovpre?no ?tevilo kilometrov in, ki stavijo na udobje ter prostornost.

 

EuroNCAP (?tiri zvezdice) (31 to?k od 37)

 

Zastopnik MMS Ljubljana

 

Cena: 5.850.726 tolarjev (24.415 evrov)

 

slikic ne bo, ker so preve? blede in s tem uni?ujem kakovost in ugled avtomobila

 

pod slikicam pa pi?e: "Kljub nekaterim opti?nim spremembam, ki jih je bila mazda6 dele?na ob pomladitvi, zunanja podoba ostaja nespremenjena, a vseeno sve?a in dinami?na. V kabini prevladujejo temnej?i toni, ki dajejo avtomobilu bolj resen in umirjen predznak. Razporeditev in uporavljanje pomembnih stikal sta intuitivna.

 

Vir: Delo 1. aprila 2006, lepo prosim, da tisti, ki ima digitalca in Delo posname slike in jih pripopa!!!

IPB Image
Napisano

sej so sam 3 pateticne slike..

meni pa ta stavek izredno moti: "Nastavitve bla?ilnikov je bolj usmerjena zagotavljanju udobja, saj razli?ne udarce mehko absorbirajo, avtomobil je zaradi tega manj suveren v zavojih, kjer mu dodatna te?a dizelskega stroja povzro?a nekaj manj?ih te?av."

nima pojma...glih amortizerji so kar trdo nastavljeni...vzmeti so mogoce mehkejse. To ti pove, da je lahk vsak kmet "auto-novinar"....

"avto manj suveren v zavojih"...lahko receje karkol sam lega na cesti tega avta je 1A

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

"avto manj suveren v zavojih"...lahko receje karkol sam lega na cesti tega avta je 1A

 

Ja se strinjam, podvozje je super, lega na cesti pa enkratna! :jupiii:

Napisano

Iz 105Kw razvije 34KM :hohoho:

 

He he,to je neko novo razmerje! :bravo::D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Iz 105Kw razvije 34KM :hohoho:

 

Ali je potrebno za vsako napako takoj :hohoho: ????

No ?e ?e ho?e? naj bi bil to?en podatek 105kw =142,76KS (zaokro?eno na dve decimale).

 

Druga?e pa je koli?nik za pretvorbo kw->KS 1,359621617, KS->kw 0,735459875 ( podatek je samo za tiste, ki tega ne vedo, ali so pozabili) ?zmeden?B)?zmeden?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Sem ?e otrok...... Moram :hohoho:

Nisem ?e pri?el ven iz plenic

 

?e je pa tako "vzamem besedo nazaj". Vsakemu priporo?am, da malo otro?jega zadr?i, tudi, ko zapusti plenice. :jupiii::jupiii::jupiii:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

. Dokaz zato je omenjeni 2,0-literski dizel, podprt s turbo polnilnikom, ki pri 3500 motornih vrtljajev razvije 105 kW (34 KM).

 

Nastavitve bla?ilnikov je bolj usmerjena zagotavljanju udobja, saj razli?ne udarce mehko absorbirajo, avtomobil je zaradi tega manj suveren v zavojih, kjer mu dodatna te?a dizelskega stroja povzro?a nekaj manj?ih te?av.

 

pardon, ni bila namerna prvoaprilska ?ala- nafaka pri prepisovanju, pravilno glasi: 3500 motorni vrtljaji razvije 105 kW (134 KM)..

 

za nastavitve bla?ilnikov..... me je motilo ?e pri prepisovanju teksta, kaj pa ?e je to bil njihov prvi april...

upam, ker druga?e ?asopisi z nami zelo manipulirajo, ker, ?e si kdo zaslu?i kak?no po?teno kritko, so na drugem mestu predvsem evropski modeli

IPB Image
Napisano

pardon, ni bila namerna prvoaprilska ?ala- nafaka pri prepisovanju, pravilno glasi: 3500 motorni vrtljaji razvije 105 kW (134 KM)..

 

 

To tudi ne bo dr?alo

:)

Napisano

al me ne bi ?e nekdo popravil.... 105 kW (143 KM) ZDAJ JE PA PRAV

 

Saj sem te... Pa nisi prebrala.. :mi pijemoo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Tole 143ko bi pa jaz prov probal, ker 120ka me ni preve? naspidirala! :P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

?e test, ki so ga objavili v zadnji ?tevilki Avtomagazina

 

post-133-1144583391_thumb.jpgpost-133-1144583995_thumb.jpg

 

post-133-1144583676_thumb.jpg

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sanke, sanke...  Brez sank bi bla poraba še dobra pol litra nižja 😋... 
    • Personnel ChangesPreberi celoten članek
    • En lep prekrasen frej dan idealen za krajši roadtrip na obalo. Nekje po 20 letih sem šel spet po prazni stari cesti brez nervoze po omejitvah. Sploh nisem načrtoval nek hypermiling izziv ampak od Vrhnike do Strunjana je po skoraj 100 prevoženih km je izgledalo takole - 3.9l/100km     Povratek v Lj s tem, da sem pol poti peljal po AC (normalna AC hitrost 130km/h) in pol po stari cesti pa je dvignil porabo po 236 prevoženih km na še vedno navdušujočih 4.4l/100km     Ta avto je res nenormalen šparovček. Za tako velikost, maso in karavansko obliko se mi zdi, da je v ICE svetu skoraj težko bolje.       Aja, da pa dan ne bi bil perfekten sem očitno nekaj povozil in guma počasi spušča za pol bara na cca uro zato tam tista fletna lučka. Tko, da doma sem z enim filanjem prišel.   Sem klical vulkanizerja  pa je rekel sam prit. Jaz pa njemu: "a bi se to mogoče dal kar prek Teamsov zrihtat, ker jutri delam od doma". 🤪 Ni čist zapopadel - očitno preveč geekovski štos, tako da bo treba kr fizično k njemu na sestanek. 🤣    
    • A veš, tisti feeling ko se vsakič z veseljem obrneš nazaj pogledaš svojo petardo.
    • Najboljsi telefon, kar sem jih do sedaj imel. Za android auto pa nevem, ker imam android radio v mazdi . Aja P30 pro drgac cist normalno deluje... samo antena je skurjena in pise vedno "no service". SIM zazna, ampak omrezja ne dobi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.