Skoči na vsebino

Mazda 6 SP CD 143 TE

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nedvomno ena ve?jih japonskih uspe?nih zadnjih let v Evropi je po bolj ali manj izraziti pomladitvi do?ivela ?e posodobitev motorne palete. Mazdin zmogljivi 2,0-litrski dizelski motor je zdaj mo?nej?i, posko?nej?i in zaradi filtra trdnih delcev predvsem bolj ?ist. Vsi drugi aduti avtomobila seveda ostajajo.

 

Varnost, udobje, kakovostna notranjost in prostornost so atributi, ki v razredu dru?inskih limuzin omenijo najve?. Tisti, ki ne zmorejo slediti vedno vi?jim standardom znotraj teh kategorij, so ?e od za?etka obsojeni na obskurni boj za drobtine, ki velikim padajo od mize. No, kakor ka?ejo ugodni prodajni rezultati, se mazdini ?estici ?esa takega (?e) ni treba bati. Avtomobil vse na?tete lastnosti ima, za name?ek pri nekaterih celo izstopa. Nedavna pomladitev je prinesla nekaj sprememb, ki pa so jih verjetno opazili le sokoli. Samo po sebi ni to ni? slabega, saj nima smisla temeljito spreminjati ne?esa, kar je ljudem v?e?.

 

V zadnjem ?asu je razvoj dizelskih motorjev dobil neverjeten zalet, ki se bo verjetno samo ?e stopnjeval. Boj med proizvajalci, ki stavijo na hibridni pogon, in tistimi, ki prihodnost vidijo v ?istih dizlih, se ?ele razvnema in do knock-outa je ?e dale?. Mazdina tehnologija izdelave dizelskih strojev v ni?emer ne zaostaja za velikimi igralci, ki pove?ini prihajajo iz Evrope. Dokaz zato je omenjeni 2,0-literski dizel, podprt s turbo polnilnikom, ki pri 3500 motornih vrtljajev razvije 105 kW (34 KM). Poleg mo?i, ki v praksi deluje ?e bolj prepri?ljivo kot na papirju, sta njegovi najve?ji obliki pro?nost in ?ivahnost. Motor se hitro ogreje in odzivi na voznikove ukaze so takoj?nji, a tako kot pri ve?ini turbodizelskih motorjev tudi pri tem velja, da v ni?jih vrtljajih nima tolik?nega zagona kot potem, ko se v pospe?evanje vklju?i ?e turbinski polnilnik. Stroj, ki deluje po principu skupnega vóda, poleg velike mo?i razpolaga s 360 NM navora pri 2000 vrtljajih, kar je za dizle ?e bolj zgovoren in omembe vreden podatek. Pospe?uje zvezno, na trenutke mogo?e celo preve? brutalno in preostro, saj gre navsezadnje za dru?inski avtomobil. Delovanje motorja odli?no dopolnjuje natan?en ?eststopenjski ro?ni menjalnik, s kratko prestavno ro?ico in njenimi hodi.

 

Ergonomsko premi?ljeno voznikovo okolje je eno bolj?ih v tem razredu, enako velja za kakovostno notranjost in varnost. Nastavitve bla?ilnikov je bolj usmerjena zagotavljanju udobja, saj razli?ne udarce mehko absorbirajo, avtomobil je zaradi tega manj suveren v zavojih, kjer mu dodatna te?a dizelskega stroja povzro?a nekaj manj?ih te?av.

 

Najmo?nej?i turbo dizel v Mazdini motorni paleti je idealna izbira za tiste, ki prevozijo nadpovpre?no ?tevilo kilometrov in, ki stavijo na udobje ter prostornost.

 

EuroNCAP (?tiri zvezdice) (31 to?k od 37)

 

Zastopnik MMS Ljubljana

 

Cena: 5.850.726 tolarjev (24.415 evrov)

 

slikic ne bo, ker so preve? blede in s tem uni?ujem kakovost in ugled avtomobila

 

pod slikicam pa pi?e: "Kljub nekaterim opti?nim spremembam, ki jih je bila mazda6 dele?na ob pomladitvi, zunanja podoba ostaja nespremenjena, a vseeno sve?a in dinami?na. V kabini prevladujejo temnej?i toni, ki dajejo avtomobilu bolj resen in umirjen predznak. Razporeditev in uporavljanje pomembnih stikal sta intuitivna.

 

Vir: Delo 1. aprila 2006, lepo prosim, da tisti, ki ima digitalca in Delo posname slike in jih pripopa!!!

IPB Image
Napisano

sej so sam 3 pateticne slike..

meni pa ta stavek izredno moti: "Nastavitve bla?ilnikov je bolj usmerjena zagotavljanju udobja, saj razli?ne udarce mehko absorbirajo, avtomobil je zaradi tega manj suveren v zavojih, kjer mu dodatna te?a dizelskega stroja povzro?a nekaj manj?ih te?av."

nima pojma...glih amortizerji so kar trdo nastavljeni...vzmeti so mogoce mehkejse. To ti pove, da je lahk vsak kmet "auto-novinar"....

"avto manj suveren v zavojih"...lahko receje karkol sam lega na cesti tega avta je 1A

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

"avto manj suveren v zavojih"...lahko receje karkol sam lega na cesti tega avta je 1A

 

Ja se strinjam, podvozje je super, lega na cesti pa enkratna! :jupiii:

Napisano

Iz 105Kw razvije 34KM :hohoho:

 

He he,to je neko novo razmerje! :bravo::D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Iz 105Kw razvije 34KM :hohoho:

 

Ali je potrebno za vsako napako takoj :hohoho: ????

No ?e ?e ho?e? naj bi bil to?en podatek 105kw =142,76KS (zaokro?eno na dve decimale).

 

Druga?e pa je koli?nik za pretvorbo kw->KS 1,359621617, KS->kw 0,735459875 ( podatek je samo za tiste, ki tega ne vedo, ali so pozabili) ?zmeden?B)?zmeden?

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Sem ?e otrok...... Moram :hohoho:

Nisem ?e pri?el ven iz plenic

 

?e je pa tako "vzamem besedo nazaj". Vsakemu priporo?am, da malo otro?jega zadr?i, tudi, ko zapusti plenice. :jupiii::jupiii::jupiii:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

. Dokaz zato je omenjeni 2,0-literski dizel, podprt s turbo polnilnikom, ki pri 3500 motornih vrtljajev razvije 105 kW (34 KM).

 

Nastavitve bla?ilnikov je bolj usmerjena zagotavljanju udobja, saj razli?ne udarce mehko absorbirajo, avtomobil je zaradi tega manj suveren v zavojih, kjer mu dodatna te?a dizelskega stroja povzro?a nekaj manj?ih te?av.

 

pardon, ni bila namerna prvoaprilska ?ala- nafaka pri prepisovanju, pravilno glasi: 3500 motorni vrtljaji razvije 105 kW (134 KM)..

 

za nastavitve bla?ilnikov..... me je motilo ?e pri prepisovanju teksta, kaj pa ?e je to bil njihov prvi april...

upam, ker druga?e ?asopisi z nami zelo manipulirajo, ker, ?e si kdo zaslu?i kak?no po?teno kritko, so na drugem mestu predvsem evropski modeli

IPB Image
Napisano

pardon, ni bila namerna prvoaprilska ?ala- nafaka pri prepisovanju, pravilno glasi: 3500 motorni vrtljaji razvije 105 kW (134 KM)..

 

 

To tudi ne bo dr?alo

:)

Napisano

al me ne bi ?e nekdo popravil.... 105 kW (143 KM) ZDAJ JE PA PRAV

 

Saj sem te... Pa nisi prebrala.. :mi pijemoo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Tole 143ko bi pa jaz prov probal, ker 120ka me ni preve? naspidirala! :P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

?e test, ki so ga objavili v zadnji ?tevilki Avtomagazina

 

post-133-1144583391_thumb.jpgpost-133-1144583995_thumb.jpg

 

post-133-1144583676_thumb.jpg

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.