Violet Napisano 1. april, 2006 Prijavi Napisano 1. april, 2006 Nedvomno ena ve?jih japonskih uspe?nih zadnjih let v Evropi je po bolj ali manj izraziti pomladitvi do?ivela ?e posodobitev motorne palete. Mazdin zmogljivi 2,0-litrski dizelski motor je zdaj mo?nej?i, posko?nej?i in zaradi filtra trdnih delcev predvsem bolj ?ist. Vsi drugi aduti avtomobila seveda ostajajo. Varnost, udobje, kakovostna notranjost in prostornost so atributi, ki v razredu dru?inskih limuzin omenijo najve?. Tisti, ki ne zmorejo slediti vedno vi?jim standardom znotraj teh kategorij, so ?e od za?etka obsojeni na obskurni boj za drobtine, ki velikim padajo od mize. No, kakor ka?ejo ugodni prodajni rezultati, se mazdini ?estici ?esa takega (?e) ni treba bati. Avtomobil vse na?tete lastnosti ima, za name?ek pri nekaterih celo izstopa. Nedavna pomladitev je prinesla nekaj sprememb, ki pa so jih verjetno opazili le sokoli. Samo po sebi ni to ni? slabega, saj nima smisla temeljito spreminjati ne?esa, kar je ljudem v?e?. V zadnjem ?asu je razvoj dizelskih motorjev dobil neverjeten zalet, ki se bo verjetno samo ?e stopnjeval. Boj med proizvajalci, ki stavijo na hibridni pogon, in tistimi, ki prihodnost vidijo v ?istih dizlih, se ?ele razvnema in do knock-outa je ?e dale?. Mazdina tehnologija izdelave dizelskih strojev v ni?emer ne zaostaja za velikimi igralci, ki pove?ini prihajajo iz Evrope. Dokaz zato je omenjeni 2,0-literski dizel, podprt s turbo polnilnikom, ki pri 3500 motornih vrtljajev razvije 105 kW (34 KM). Poleg mo?i, ki v praksi deluje ?e bolj prepri?ljivo kot na papirju, sta njegovi najve?ji obliki pro?nost in ?ivahnost. Motor se hitro ogreje in odzivi na voznikove ukaze so takoj?nji, a tako kot pri ve?ini turbodizelskih motorjev tudi pri tem velja, da v ni?jih vrtljajih nima tolik?nega zagona kot potem, ko se v pospe?evanje vklju?i ?e turbinski polnilnik. Stroj, ki deluje po principu skupnega vóda, poleg velike mo?i razpolaga s 360 NM navora pri 2000 vrtljajih, kar je za dizle ?e bolj zgovoren in omembe vreden podatek. Pospe?uje zvezno, na trenutke mogo?e celo preve? brutalno in preostro, saj gre navsezadnje za dru?inski avtomobil. Delovanje motorja odli?no dopolnjuje natan?en ?eststopenjski ro?ni menjalnik, s kratko prestavno ro?ico in njenimi hodi. Ergonomsko premi?ljeno voznikovo okolje je eno bolj?ih v tem razredu, enako velja za kakovostno notranjost in varnost. Nastavitve bla?ilnikov je bolj usmerjena zagotavljanju udobja, saj razli?ne udarce mehko absorbirajo, avtomobil je zaradi tega manj suveren v zavojih, kjer mu dodatna te?a dizelskega stroja povzro?a nekaj manj?ih te?av. Najmo?nej?i turbo dizel v Mazdini motorni paleti je idealna izbira za tiste, ki prevozijo nadpovpre?no ?tevilo kilometrov in, ki stavijo na udobje ter prostornost. EuroNCAP (?tiri zvezdice) (31 to?k od 37) Zastopnik MMS Ljubljana Cena: 5.850.726 tolarjev (24.415 evrov) slikic ne bo, ker so preve? blede in s tem uni?ujem kakovost in ugled avtomobila pod slikicam pa pi?e: "Kljub nekaterim opti?nim spremembam, ki jih je bila mazda6 dele?na ob pomladitvi, zunanja podoba ostaja nespremenjena, a vseeno sve?a in dinami?na. V kabini prevladujejo temnej?i toni, ki dajejo avtomobilu bolj resen in umirjen predznak. Razporeditev in uporavljanje pomembnih stikal sta intuitivna. Vir: Delo 1. aprila 2006, lepo prosim, da tisti, ki ima digitalca in Delo posname slike in jih pripopa!!! Citiraj
LabiGT Napisano 1. april, 2006 Prijavi Napisano 1. april, 2006 sej so sam 3 pateticne slike.. meni pa ta stavek izredno moti: "Nastavitve bla?ilnikov je bolj usmerjena zagotavljanju udobja, saj razli?ne udarce mehko absorbirajo, avtomobil je zaradi tega manj suveren v zavojih, kjer mu dodatna te?a dizelskega stroja povzro?a nekaj manj?ih te?av." nima pojma...glih amortizerji so kar trdo nastavljeni...vzmeti so mogoce mehkejse. To ti pove, da je lahk vsak kmet "auto-novinar".... "avto manj suveren v zavojih"...lahko receje karkol sam lega na cesti tega avta je 1A Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
RoKo Napisano 1. april, 2006 Prijavi Napisano 1. april, 2006 "avto manj suveren v zavojih"...lahko receje karkol sam lega na cesti tega avta je 1A Ja se strinjam, podvozje je super, lega na cesti pa enkratna! Citiraj
poky Napisano 1. april, 2006 Prijavi Napisano 1. april, 2006 Iz 105Kw razvije 34KM He he,to je neko novo razmerje! Citiraj Ti?a vun!! Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!
Sirius Napisano 1. april, 2006 Prijavi Napisano 1. april, 2006 Iz 105Kw razvije 34KM Ali je potrebno za vsako napako takoj ????No ?e ?e ho?e? naj bi bil to?en podatek 105kw =142,76KS (zaokro?eno na dve decimale). Druga?e pa je koli?nik za pretvorbo kw->KS 1,359621617, KS->kw 0,735459875 ( podatek je samo za tiste, ki tega ne vedo, ali so pozabili) Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Mazda323 Napisano 1. april, 2006 Prijavi Napisano 1. april, 2006 Sem ?e otrok...... Moram Nisem ?e pri?el ven iz plenic Citiraj
Sirius Napisano 2. april, 2006 Prijavi Napisano 2. april, 2006 Sem ?e otrok...... Moram Nisem ?e pri?el ven iz plenic ?e je pa tako "vzamem besedo nazaj". Vsakemu priporo?am, da malo otro?jega zadr?i, tudi, ko zapusti plenice. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Violet Napisano 2. april, 2006 Avtor Prijavi Napisano 2. april, 2006 . Dokaz zato je omenjeni 2,0-literski dizel, podprt s turbo polnilnikom, ki pri 3500 motornih vrtljajev razvije 105 kW (34 KM). Nastavitve bla?ilnikov je bolj usmerjena zagotavljanju udobja, saj razli?ne udarce mehko absorbirajo, avtomobil je zaradi tega manj suveren v zavojih, kjer mu dodatna te?a dizelskega stroja povzro?a nekaj manj?ih te?av. pardon, ni bila namerna prvoaprilska ?ala- nafaka pri prepisovanju, pravilno glasi: 3500 motorni vrtljaji razvije 105 kW (134 KM).. za nastavitve bla?ilnikov..... me je motilo ?e pri prepisovanju teksta, kaj pa ?e je to bil njihov prvi april...upam, ker druga?e ?asopisi z nami zelo manipulirajo, ker, ?e si kdo zaslu?i kak?no po?teno kritko, so na drugem mestu predvsem evropski modeli Citiraj
Mazda323 Napisano 2. april, 2006 Prijavi Napisano 2. april, 2006 pardon, ni bila namerna prvoaprilska ?ala- nafaka pri prepisovanju, pravilno glasi: 3500 motorni vrtljaji razvije 105 kW (134 KM).. To tudi ne bo dr?alo Citiraj
Violet Napisano 2. april, 2006 Avtor Prijavi Napisano 2. april, 2006 To tudi ne bo dr?alo al me ne bi ?e nekdo popravil.... 105 kW (143 KM) ZDAJ JE PA PRAV Citiraj
Sirius Napisano 2. april, 2006 Prijavi Napisano 2. april, 2006 al me ne bi ?e nekdo popravil.... 105 kW (143 KM) ZDAJ JE PA PRAV Saj sem te... Pa nisi prebrala.. :mi pijemoo: Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
ReDevil Napisano 2. april, 2006 Prijavi Napisano 2. april, 2006 Tole 143ko bi pa jaz prov probal, ker 120ka me ni preve? naspidirala! Citiraj Dobrodo?li na forumu!
Boss Napisano 9. april, 2006 Prijavi Napisano 9. april, 2006 ?e test, ki so ga objavili v zadnji ?tevilki Avtomagazina Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.