Skoči na vsebino

Mazda5 in 5000km

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Po dalj?em ?asu lep pozdrav vsem bralcem in pisalcem foruma. ?as je, da vas seznanim, kako se obna?a Mazda5 po prevo?enih 5000km. Kilometre smo zbirali pri vo?nji v slu?bo, nekajkrat na morje in Gorenjsko, ter mega vo?nja v Nem?ijo.

 

Splet okoli??in je nanesel, da je bilo potrebno odpotovati v Nem?ijo in prevoziti 750km v eno smer. Ker je bilo prevo?enih ?ele okrog 2000km je bilo potrebno tudi paziti na te?o noge, saj na nekaterih odsekih avtocest, kar hitro izgubi? ob?utek za hitrost. Le kak?nih 50km ni bilo avtoceste. In rezultati so bili naslednji. Za pot v Nem?ijo smo potrebovali 8 ur z dvema malo dalj?ima postankoma. Nazaj pa 7 ur z enim postankom cc 20min. Povpre?na hitrost 110km/h povpre?na poraba 10.2l. Avto je bil lahko vodljiv in prav ni? nisem imel problemov s sedenjem. Tudi ostali potniki (?e dva) so pohvalili sedenje in veliko prostora. Ne vem, ?e Japon?ki vedo za omejitev hirosti na 130km/h na avtocestah, ampak to je tudi mejna hitrost, ko postane v kabini bolj glasno zaradi vetra okrog avtomobila. Presenetilo me je tudi dejstvo, da se tudi poraba pri bolj hitri vo?nji kar dobro pove?a. V glavnem 1500km v dveh dneh brez problemov.

 

Ostale vo?nje doma minevajo brez te?av in prav zanimivo je kako hitro se navadi? na visoko sedenje. ?e se sedaj vsedem v ?enino Corso imam ob?utek, da se nikamor ne vidi in tudi sre?evanje s tovornaki je kot bi ?aba sre?ala ?torkljo. Na smu?anju sem ostal v snegu in sem moral namestiti verige. Tako, kot vsi dalj?i avtomobili tudi Mazda5 za v sneg ni ne vem kako dobra. Je pa dobro to, da je dovolj prostora za verige. V snegu sem moral tudi izklju?iti sistem proti zdrsavanju koles. V sne?nih razmerah vsa elektronska pomagala bolj malo zale?ejo.

 

Zato pa sem imel salamonsko sre?o na ljubljanski obvoznici, ker sem v de?evnem popoldnevu spregledal kombi, ki me je prehiteval. Na sre?o sem se mu s precej ostrim manevrom izognil in pri 150km/h je mazdica poplesala levo in desno, a sem je hitro ujel. Tako, da je vse samo spomin na sre?ni konec.

 

Za enkrat je najve?ja zamera poraba, ki se nekako ne odlepi od 10l. Upam, da bo bolje, ko zamenjam zimske gume z letnimi.

 

 

LP Casper

Napisano

Ne vem, ?e Japon?ki vedo za omejitev hirosti na 130km/h na avtocestah, ampak to je tudi mejna hitrost, ko postane v kabini bolj glasno zaradi vetra okrog avtomobila. Presenetilo me je tudi dejstvo, da se tudi poraba pri bolj hitri vo?nji kar dobro pove?a. V glavnem 1500km v dveh dneh brez problemov.

 

slabsa aerodinamika (velika celna povrsina) naredi svoje...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Za enkrat je najve?ja zamera poraba, ki se nekako ne odlepi od 10l. Upam, da bo bolje, ko zamenjam zimske gume z letnimi.

LP Casper

 

ne bo :D vsaj bistveno ne - z enoprostorcem ne more? var?evati predvsem zaradi velikega upora in ve?je te?e - limuzina enaka dol?ine z enakim motorjem bi porabila vsaj liter in pol manj tako, da se kar sprijazni s porabo oz. ?e je prehud stro?ek razmi?ljaj o plinu :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Glede porabe enoprostorcev in drugih vozil (SUV), ki imajo relativno veliko povr?ino preseka in slab koeficient zra?nega odpora, je potrebo upo?tevati, da je sila odpora sorazmerna s kvadratom hitrosti. Tako je ta pri 130 km/h za 1,69x ve?ja kot pri 100 km/h.

Iz tega sledi, da je hitrost pomemben faktor porabe goriva. ?zmeden??zmeden?:whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Caper@

Zanimivo, sam imam prevo?enih malo manj kot ti (4300) pa moram re?i da sem z porabo zelo zadovoljen, saj mi v primerjavi s prej?njo Premacy ?re skoraj 1liter manj kar pomeni da mi ?e ni uspelo priti ?ez 9.2 povpre?no . Ve?ino km opravim na poti v slu?bo kar pa je tudi najbolj po?re?no. Testno smo se prijatelji odpravili v Split, kjer je bila boraba povpre?no 8.6 l.

V sne?nih razmerah kakr?ne so bile v leto?njem letu ?e nisem imel te?av pa sem doma kar malo na hribu.

Pozitivno sem bil presene?en nad stabilnostjo in obna?anjem avta v spolzkih ovinkih saj 5-ka zelo lepo odpusti kak?no napako.

Za udobje med vo?njo pa lahko re?em samo luxus. Ne vem, morda nisem ravno med najzahtevnej?imi uporabniki, vendar smo po vo?nji v Split popolnoma enostavno in neutrujeno stopili iz avta.

?e vedno mi je edina zamera vidljivost podatkov na zaslonu pot.ra?unalnika pri vo?nji v son?nem dnevu, ko je sonce v polo?aju 12~12.15 nad nosom avtomobila. Takrat ?e ne ugasne? lu?i se prakti?no ne vidi na zaslonu ni?.

Napisano

Soch

To je dobra novica. Mogo?e se, da ?e kaj privar?evati z nastavitvami motorja. Kar se snega ti?e sem se vozil po Rogli po sve?e zasne?enih cestah in nisem imel najbolj?ega ob?utka. Na sre?o je na vrhu bolj ravno, druga?e bi gotovo obstal. Je pa res, da je veliko odvisno od vrste snega.

 

Ja displej ob pri?ganih lu?eh in soncu je res neberljiv!

Napisano

Ja displej ob pri?ganih lu?eh in soncu je res neberljiv!

 

A se ne da to nastaviti - "stara" ?estka ima gumb z napisom "dimmer", pri novi pa to naredi? z drsnim potenciometrskim gumbom za nastavljanje jakosti notranje osvetlitve, ki ima v skrajni legi isto funkcijo kot dimmer pri stari.

 

?udno se mi zdi, da pri petki tega ni... :ne vem: pa sta ziher, da nista kakega gumbka spregledala??

33112_1.png

Napisano

Obstaja tak "knofek", ampak ne pomaga ko so lu?i pri?gane. Sej ?e so ugasnjene se displej krasno vidi tudi v soncu. Razmi?ljal sem ?e da bi dal nekako prevezati, da se lu?i pri?gejo takoj ko da? kontakt, ne da bi moral stikalo za lu? dati v pri?gan polo?aj, saj je osvetlitev displeja vezana na to stikalo. ?ele zve?er ko bi dejansko pri?gal lu?i bi se displej zasen?il.

Morda kdo ve ali je to izvedljivo?

Napisano

Ja, pri ?estki to dela dimmer in sicer, ko pri?ge? lu?i se avtomatsko zatemnijo vsi displayi s pritiskom na dimmer pa se sredinski display (ura, ra?unalnik, radio, temperatura) nastavi na svetlost, ki je enaka, kot pri ugasnjenih lu?eh. To pa ne velja za display pri ?tevcih (prevo?eni skupni in dnevni kilometri), ki ostaja zatemnjen ampak ta je res precej nepomemben, tako da ni panike.

33112_1.png

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Caper@

?e vedno mi je edina zamera vidljivost podatkov na zaslonu pot.ra?unalnika pri vo?nji v son?nem dnevu, ko je sonce v polo?aju 12~12.15 nad nosom avtomobila. Takrat ?e ne ugasne? lu?i se prakti?no ne vidi na zaslonu ni?.

 

 

 

Si preveril, ?e ima 5-ka dnevne lu?i???

 

Jaz imam dnevne lu?i in podnevi stikala za lu?i ne premikam. Lu?i svetijo samo kratke, ?e bi hotel uporabljati tudi dolge, pa bi moral pri?gati stikalo za lu?i - za pono?i.

 

LP KM

 

Obstaja tak "knofek", ampak ne pomaga ko so lu?i pri?gane. Sej ?e so ugasnjene se displej krasno vidi tudi v soncu. Razmi?ljal sem ?e da bi dal nekako prevezati, da se lu?i pri?gejo takoj ko da? kontakt, ne da bi moral stikalo za lu? dati v pri?gan polo?aj, saj je osvetlitev displeja vezana na to stikalo. ?ele zve?er ko bi dejansko pri?gal lu?i bi se displej zasen?il.

Morda kdo ve ali je to izvedljivo?

 

 

Jaz imam 10 dni Mazdo 5 in to?no to varianto z lu?mi ima! Temu so na servisu rekli, da ima dnevne lu?i. Tako lahko tudi ti zahteva?, da ti to po?timajo...

 

LP KM

Napisano

Na ?alost je moja 5-ka malo starej?a (februar) in ?e nima dnevnih lu?i.

Sem pa konec prej?njega tedna izvedel, da naj bi se pospe?eno iskala re?itev

za ta problem z nekak?nim avtomatom, saj je kar precej negodoovanja s strani

uporabnikov 5-ke.

 

Kochi ali mi lahko pove? ?e ima? dnevne lu?i ?e v originalu, ali si jih rihtal kasneje ???

?e si jih rihtal kasneje bi prosil na ZS za naslov servisa, kjer so ti to po?timali.

Napisano

Na ?alost je moja 5-ka malo starej?a (februar) in ?e nima dnevnih lu?i.

Sem pa konec prej?njega tedna izvedel, da naj bi se pospe?eno iskala re?itev

za ta problem z nekak?nim avtomatom, saj je kar precej negodoovanja s strani

uporabnikov 5-ke.

 

Kochi ali mi lahko pove? ?e ima? dnevne lu?i ?e v originalu, ali si jih rihtal kasneje ???

?e si jih rihtal kasneje bi prosil na ZS za naslov servisa, kjer so ti to po?timali.

 

Jaz sem dnevne lu?i dobil ?e v originalu...

 

LP KM

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • AMZS so tudi nemci => ADAC test.   Sam imam 235/40R18 Michelin Primacy 4 S1 (Ford prva vgradnja).   Pa kolebam nove letos ali drugo leto. 90% bojo še to leto gor.   Glede na moj stil vožnje bi vzel Michelin PS5, ali pa požrl zarečen kruh in vzel Conti Sport 7, ki so primerjava Michelin PS4S / PS S5 (ki pa jih ne dobiš v 18").   Mogoče da nisem na UUHP s Conti sport 7, bi še kako Yokohamo vzel iz UHP segmenta. Nekak so mi pri srcu, sem jih imel na M2.  
    • "Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila vpisane v ustrezni rubriki ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali višjo kategorijo hitrosti."   Torej ja, dodatna odobritev za hitrost ali pa alternativa Continentalkam, Bridgestone Turanza All season 6, ki je prav tako dosegla dobre rezultate na testih, ima pa višjo hitrost in nosilnost od homologirane. Sem pa opazil, da Bridgestonke na tem forumu niso kaj prida priljubljene.
    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
    • Letne Kleber ne bi kupil,ker niso tako dobre kot zimske v primerjavi z drugimi (vozne lastnosti & cena). 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.