Sirius Napisano 11. april, 2006 Prijavi Napisano 11. april, 2006 Boss u?eraj sem si pora?unal kilometrino pa je ?e vedno 62 sit.... :ne vem:Vijolica mislim da tuki nimajo monopolisti veze....ampak dr?ava, tro?arine in davki... in s takimi podra?itvami skrbijo da inflacija ne naraste preve?...... Tu pa nima? prav. Dr?ava se ?e kako boji visokih cen naftnih derivatov, ki ogro?ajo prehod na Euro. Dokler ni dosegla europsko dogovorjeno vrednos tro?arin, jih je zmanj?evala in prepre?eva?a preveliko rast cen naftnih derivatov, sedaj pa je talec globalnih razmer na naftnem trgu, ki ga na na?o ?alost krojijo velike multinacionalke, preko katerih US financira vojno v Iraku. Glavni krivec za tako rast, po mojem mnenju, nista velka gospodarska rast Kitajske in Indije, marve? vojna v Iraku. Omenjeni dr?avi sta imeli veliko spodarsko rast, ki posledi?no pove?uje povpra?evanje po naftnih derivatih, ?e pred pri?etkom omenjene vojne, pa takrat cena nafte ni silila v nebo. Je sicer ?e nekaj dejavnikov (nestbilnost v Nigeriji, te?ave zaradi tornadov v Ameriki, Venecuela), ki vplivajo na tako visoko ceno, vendar domnevam, da je glavni vzrok nestabilnost na Bli?njem vzhodu. To so zgolj moje domneve in zaklju?ki na podro?ju, ki postrokovni plati spada na Violetino podro?je (zaklju?ek na podlagi njenega zadnjega odgovora). Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
ReDevil Napisano 11. april, 2006 Prijavi Napisano 11. april, 2006 Ma ja plin je majka, kdo dela velik kmjev se mu res izpla?a in to dost hitro, pa naj petrolovci guznejo! Citiraj Dobrodo?li na forumu!
Violet Napisano 11. april, 2006 Prijavi Napisano 11. april, 2006 popravek: DDV = prej prometni davek tro?arina = tro?arina DMV = davek na motorna vozila (isto) to so glavni, ?e ne upo?tevam davki podjetij najbolj raz?irjena pa je dohodnina (sinteti?ni davek), k je v?asih ni blo v taki obliki (ima pa en kup podvrst) samo informativno.... va?i vici o uradnikih pa zame sploh ne pridejo v po?tev, al kdo ve kak?nega o davkarjih... Citiraj
Sishi Napisano 12. april, 2006 Prijavi Napisano 12. april, 2006 ...sedaj pa je talec globalnih razmer na naftnem trgu, ki ga na na?o ?alost krojijo velike multinacionalke, preko katerih US financira vojno v Iraku. Glavni krivec za tako rast, po mojem mnenju, nista velka gospodarska rast Kitajske in Indije, marve? vojna v Iraku. Je sicer ?e nekaj dejavnikov (nestbilnost v Nigeriji, te?ave zaradi tornadov v Ameriki, Venecuela), ki vplivajo na tako visoko ceno, vendar domnevam, da je glavni vzrok nestabilnost na Bli?njem vzhodu.Pi**a zdaj bo pa ?e Iran na vrsti. Ampak - what goes around, that comes around Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Sirius Napisano 12. april, 2006 Prijavi Napisano 12. april, 2006 Ma ja plin je majka, kdo dela velik kmjev se mu res izpla?a in to dost hitro, pa naj petrolovci guznejo! Pri sedanjih razlikah cen goriva se investicija v plinsko napeljavo pri avtomobilu, ki ima povpre?no porabo goriva 8,5 l/100km povrne po 42.000 prvo?enih km (cca.).Po mojih izku?njah (ispred davnih let) se pri avtomobilih nad 110ks skorajda ne pozna razlika v performansah, je pa ogromna razlika in na plinski ?rpalki, ko je treba od?teti za poln tank goriva. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Violet Napisano 12. april, 2006 Prijavi Napisano 12. april, 2006 Pri sedanjih razlikah cen goriva se investicija v plinsko napeljavo pri avtomobilu, ki ima povpre?no porabo goriva 8,5 l/100km povrne po 42.000 prvo?enih km (cca.).Po mojih izku?njah (ispred davnih let) se pri avtomobilih nad 110ks skorajda ne pozna razlika v performansah, je pa ogromna razlika in na plinski ?rpalki, ko je treba od?teti za poln tank goriva. po tej logiki se trenutno ?e vedno najbolj spla?a dizel...kje pa so plinske ?rpalke, kako to?enje zgleda v praksi, koliko plina pa lahko "nato?i? da bo poln oz ?e se lahko re?ejo litri al kubiki? in koliko prostora zavzame tak tank? me zanima ?isto informativno Citiraj
LabiGT Napisano 12. april, 2006 Prijavi Napisano 12. april, 2006 ena crpalka v LJ je na verovskovi 1 liter je isto kot 1000 kubicnih cm prostora zavzame za rezervno kolo (ali mal vec) Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Sirius Napisano 12. april, 2006 Prijavi Napisano 12. april, 2006 po tej logiki se trenutno ?e vedno najbolj spla?a dizel...kje pa so plinske ?rpalke, kako to?enje zgleda v praksi, koliko plina pa lahko "nato?i? da bo poln oz ?e se lahko re?ejo litri al kubiki? in koliko prostora zavzame tak tank? me zanima ?isto informativno Ob dana?njih cenah goriv ?al ne. Sodobni bencinski motorji tisti na 100KM imajo povpre?no porabo od 9-12 litr. Dizelski motorji tega ranga pa 6-9 litr na 100km. Ob vgradnji plinske napeljave pa se poraba finan?no prepolovi in je ekvivalent dizelski porabi 4,5-6 litr/100km. Pri tem je najbolje kupiti avtomobil z vgrajeno napeljavo, ki je ponavadi tako speljana, da ne zmanj?uje prtlja?nika. Pri naknadni vgradnji pa se je treba odre?i nekoliko prtlja?anega prostora, ki jo zavzame dodatni rezervoar za gorivo. Ta ima to pomanjklivost, da zaradi oblike, ki jo pogojuje visok tlak plina v njej, zavzame ?e ve? prostoram, kot zna?a dejanska prostornina rezervoarja.Najprikladnej?i za naknadno vgradnjo so rabljeni, dobro ohranjeni, bencinski avomobili z velikim prtlja?nikom, ki imajo zaradi visoke cene bencina ni?jo ceno od dejanske (?e bolj?e pa je, ?e imamo tak avtomobil v lasti).Oblike rezervoarjev so na slikah. Ve? o plinu pa na tem linku: http://www.vecer.si/vecer2006/default.asp?...005060202711638 Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.