Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, s ?im lastniki MX5k priporo?ate da se ?isti in vzdr?uje zlo?ljivo streho? Se jo s ?im nama?e, po?prica?

 

Kaj pa blago na notranji strani strehe. S ?im bi ga premazala, da bi bilo bolj ?rno (sedaj je malo posivelo)?

 

Zelo bi bila :D , ?e bi mi povedali za konkretne proizvode, ki ste jih preizkusili in so vam dobri.

Veter v laseh...

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

Sem v za?etku tudi sam bil v dilemi s ?im premazat, kdaj, kako, ....

 

No v glavnem ... konkreten proizvod ARMOR ALL spray. Dobite v vsaki trgovini z avtomaterialom.

Obstajata dve varijanti Matt in Glanz. Ne bom posebaj razlagal kaj pomeni kaj. :blink:

 

Ko avto umijete, pustite da se streha posu?i ali pa jo obri?ite do suhega. Posprajajte streho z ARMOR ALL, razma?ite z bomba?no krpo po strehi in pustite, da se vpije. TO NE DELAJTE NA SONCU!!!! V SENCI ONLY!!!

 

Tako izgleda flaska

 

Objavljena slika

 

 

Primerno tudi za armaturko in druge plasti?ne, gumirane povr?ine.

 

Upam, da vam bo kaj pomagalo. :bravo:

Napisano

Jz mam sicer tut mx5, pa ?e ne vem kako se s strehco ravno, tko da bo v mojem imenu raj? mazdohist povedu kej glede tega! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

eko borut da ti jaz povem z cem je bla na zaj tvojem vozu premazana streha z gliceriom lepo mal s copicem razmazeg po celi sprehi pa pocakas da ga upije pa se svet ko nevem kaj pa se pokala ti nebo!

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Dobra metoda, sej najbr? neb blo slab to kmav enkat spet ponovt, sicer pa mislm dt robove popravt oz. po?timat k so bl tko tko! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Dobra metoda, sej najbr? neb blo slab to kmav enkat spet ponovt, sicer pa mislm dt robove popravt oz. po?timat k so bl tko tko! <_<

 

 

jah saj po moje dfa bi se ga se kaj pr men najdl tako da bova enkat to naredla!!!

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hja, izraelska vohunska oprema se namesti v telefon 😉
    • Na vsak način nas hočejo prisiliti v EV, samo ne vem, kje bodo dobili toliko elektrike. Če vsi sedaj preklopimo na EV, bi najprej morali zgraditi še par jedrskih elektrarn in drugih (poleg tisoče polnilnic in transformatorjev..), v vsakem primeru na sedanje stanje kolaps elektro sistema. Odločajo na žalost politiki 😡 (ki jih nismo mi izvolili, npr. evropske komisije mi ne volimo, oni se sami določijo in sploh ne rabijo biti evroposlanci in potem odločajo v našem imenu... ). Večina teh verjetno sploh ne ve kaj je elektrika, od kod pride in kako to funkcionira. Vse skupaj bi moralo temeljiti na razvoju in postopnemu uvajanju novih tehnologij (brez groženj z dead-line roki, ker v bistvu s tem sami sebi uničujejo evropsko industrijo; pa v čigavem interesu je to, nas sigurno ne ?) 
    • To v bistvu ni "luknja", samo na sliki optično tako zgleda G140 v primerjavi s krivuljo X. Do ca. 3000 navor pri G140 dejansko vedno rahlo narašča in zatem do nekje 3300 malenkost bolj strmo naraste še do max. Zatem pa počasi pada do nekje 5000, kjer se izenači z G150 in imaš še vedno nekje 190Nm, kar je za nas navadne smrtnike več kot dovolj. Pa pri 5000 si še vedno precej nad G122, pa se verjetno z G122 noben ne pritožuje. Seveda pa to ni motor za dirkanje...
    • Bomo vidli kako bo po par dirkah. Mclaren pa suvereno da p1 in p2
    • Krivulja skozi enakomerno raste. Na sredini tvojega območja pa je verjetno premik variabilnih ventilov in zato postane bolj strma.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.