Skoči na vsebino

Hitrost

Ustvari kratki URL


zemir

Priporočeno sporočilo

Uu,sn se kr vstra?o onega bikera!! ?zmeden? Druga?e pa je na ?alost preve? takih situacij! :(

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmm kako so to posneli? ?lovek se mi zdi se je prav zares zabil vanj ej! :blink:

 

He he,se vidi da je lutka! :D Ko se zabije mislim,ko se pelje mimo je pravi! :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

<_< Vsake gare gredo hitreje kot moj Japonc... :vskalo: Klinc pa tak Japonc, ko gredo Clioti 1.4 in Petke hitreje.... :mi pijemoo:

 

ne sekiraj se - po klancu navzdol ni problem tudi s 60 konji (in oslom za volanom) dose? 190 po ?tevcu. Tud moj Wartbi je imel 60KM in ko sem mu omejevalec izklopu je ?el po vrhni?kem klancu 190. Ma?ina je pa tako tulila kot na dirkah :D

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

<_< Vsake gare gredo hitreje kot moj Japonc... :vskalo: Klinc pa tak Japonc, ko gredo Clioti 1.4 in Petke hitreje.... :mi pijemoo:

 

starej?i clio je hitrej?i, manj ?re, ima ve? prostora (in tudi malo ve? konj) kot polo, pa ?e registracija je cenej?a
IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

starej?i clio je hitrej?i, manj ?re, ima ve? prostora (in tudi malo ve? konj) kot polo, pa ?e registracija je cenej?a

 

Starej?i Clio (l.94) 1.4 je hitrej?i, ?re mu 12 litrov, zadnje sede?e je ven pometal (ima tudi manj konj-75)... Ampak od kje tebi Polo?????? jaz imam Mazdo 323 C 1.5 88 konjsko... :blink:
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

fiat punto 1.2 60 konjev (izlgeda da 60 konjski avti so najhitrejsi :) )

 

?e avto ni predelan, dose?e to hitrost edino po klancu navzdol kot prvi Boss, druga?e pa ?tevci navzgor ful la?ejo pri ta majhnih avtih, zajla se namre? nateguje kot elastika, ker se pregreva.... :D:D

?zmeden?:D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja 106ka 1.1 60 konjska je ?la po ?tevcu v dolino najve? 175. :ne vem: Gume pa namesto 155/70 R13 so bile 175/60 R13 Po ravnini je ?la najve? 150-160. Zato pa ne verjamem ljudem, da njihovi mlin?ki letijo 200, ?e ne morejo! Fizi?no nemogo?e, da gre po ravnini toliko. Edino kolegu, ki je ?el s Celico (ta stara) 1.6 90 konjsko verjamem, da je ?la ?ez 200 malo v dolino in malo pod 200 po ravnini, zaradi aerodinamike. Ne pa Punto in Petka, ki sta aerodinami?na pribli?no toliko kot omara. :hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e avto ni predelan, dose?e to hitrost edino po klancu navzdol kot prvi Boss, druga?e pa ?tevci navzgor ful la?ejo pri ta majhnih avtih, zajla se namre? nateguje kot elastika, ker se pregreva.... :D:D

?zmeden?:D

 

itak da je bil klanc pa se stirje smo bli noter...pol smo sli celo vec kot 190 ...mladost ludost

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro kofetkarji 😉  
    • @astor čestitke za nakup, naj ti dobro služi   Glede prtljažnika…kaj je pa pisalo v opisu vozila pri vozilu, da ima ali da nima el.prtljažnika?
    • Da imamo elektriko v vtičnicah ves čas, neprekinjeno in zelo dobre kakovosti (cca 230 V, 50 Hz) ni samoumevno. Pri elektroenergetiki ni tako kot pri telekomunikacijah, ko se zaradi večjega povpraševanja zmanjša hitrost prenosa podatkov. Pri elektroenergetiki dela, ali pa ne dela, nekaj vmes ne obstaja, primer: "Napetostni zlom je pojav v elektroenergetskem sistemu, ko napetost postane nestabilna in lahko pade na vrednost nič. To se zgodi, ko sistem ne more več vzdrževati ravnotežja med proizvodnjo in porabo električne energije, kar vodi do popolnega izpada napetosti".   Nekaj primerov, kjer elektrika v vtičnicah že danes ni samoumevna: - Libanon: Država se sooča z resnimi težavami pri oskrbi z električno energijo, kar vodi do pogostih in dolgotrajnih izpadov - Južna Afrika: Eskom, nacionalni dobavitelj električne energije, redno izvaja načrtovane redukcije zaradi pomanjkanja zmogljivosti in vzdrževanja. - Venezuela: Zaradi gospodarske krize in pomanjkanja investicij v energetski sektor so izpadi elektrike pogosti. - Indija: V nekaterih ruralnih območjih so izpadi elektrike še vedno pogosti zaradi omejene infrastrukture.   Sistemska obratovalna navodila za prenosni sistem električne energije Republike Slovenije   8.3.2.1 Preprečevanje napetostnega zloma 99. člen Sistemski operater preprečuje nastop napetostnega zloma z naslednjimi možnimi ukrepi: - z dvigom proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah; - s prerazporeditvijo proizvodnje oziroma pretokov delovne moči; - s pozivom sistemskim operaterjem sosednjih omrežij za normalizacijo napetostnih razmer; - z znižanjem želene vrednosti regulatorja napetosti v razdelilnih transformatorskih postajah; - s pozivom distribucijskemu operaterju za vključitev kompenzacijskih naprav, za povečanje proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah, ki so priključene na distribucijsko omrežje, in za znižanje napetosti v distribucijskem omrežju; - z blokiranjem delovanja regulatorjev napetosti oziroma vgradnjo avtomatov za avtomatsko blokado regulatorjev napetosti na transformatorjih z odcepi; - z razbremenjevanjem prenosnega sistema; - z drugimi ukrepi.   8.3.3 Shema vzpostavljanja sistema po razpadu 102. člen (1) Uporabnik sistema in distribucijski operater pripravita shemo ukrepov za ponovno vzpostavitev obratovanja po razpadu sistema. Shema ukrepov mora biti usklajena s sistemskim operaterjem. (2) Sistemski operater lahko od uporabnika sistema in distribucijskega operaterja zahteva preizkus izvajanja ukrepov iz prejšnjega odstavka tega člena. (3) Centri vodenja ter sistemi vodenja, meritev in zaščit v stikališčih morajo imeti zagotovljeno neprekinjeno napajanje z električno energijo. (4) V primeru razpada prenosnega sistema sistemski operater zaradi jedrske varnosti čim hitreje zagotovi napajanje lastne rabe v NE Krško. (5) Sistemski operater v sodelovanju z NE Krško in TE Brestanica izdela obratovalna navodila za potrebe vzpostavitve otočnega obratovanja TE Brestanica z lastno rabo NE Krško.    
    • si november kr preskoču   kje se pa skrivaš v tej megli  
    • Pri nas je šele november    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.