peo Napisano 23. april, 2006 Prijavi Napisano 23. april, 2006 danc se je sestrca peljala od Tolmina do Kobarida (15km), tam pa se je ustavla v trgovini. Ko je prsla po 2 minutah iz trgovine, avto ni hotel ve vzgati...samo klik klik klik... je delalo v zaganjacu. Povedala mi je se, da je ze med potjo videla, da ura v avtomobilu ni svetila tako mocno kot ponavadi, ter tudi luci niso tako mocno svetile. Zelo rahlo ji je svetila tudi lucka za akumulator. Sam menim, da je kriv alternator, ki je slab. Tako ni polnil baterije, zato se je baterija ob prizganih luceh, ventilatorju ter radiu spraznila v tem casu (baterija ze zdavnaj ni bila vec nova). Rahlo prizgana lucka za akumulator to se dodatno pove. Naj me popravi kdo, ce se motim... Sedaj pa vprasanje...je dovolj, da zamenjam le scetke, da bo stvar delovala, ali je potrebno zamenjati se kaj drugega, ter koliko okvirno te scetke stanejo. Ali so te scetke za mazdo drugacne kot za ostale avtomobile, ali so te scetke vec ali manj enake? Za odgovore se vam najlepse zahvaljujem P.S. Aja, avto je Mazda 323 karavan, l.93, prevozenih pa ima 150k km Citiraj mazda 323 karavan honda civic 1.6 130hp
Sishi Napisano 24. april, 2006 Prijavi Napisano 24. april, 2006 Se strinjam glede alternatorja. Ena varijanta je menjava alternatorja. Za ceno novega ne vem (verjetno ni poceni). Druga je kupiti rabljenega, samo to ti ne priporo?am (lahko se stvar ponovi). Tretja in po moje najbolj?a, pa je obnovitev starega. To ti naredi vsak avtoelektri?ar. Jaz poznam enega zelo dobrega v LJ-Dravlje. Cena bi bila cca 10-15 kSIT, pa ?e garancijo ti da. ?e te zanima telefonska, mi sporo?i na PM. Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Boss Napisano 24. april, 2006 Prijavi Napisano 24. april, 2006 Za tako vrsto napake je krivo lahko ve? stvari zato pazi, da se ne bo? prehitro zaletel in menjal stvari, ki niso v okvari: 1.) snet oz. strgan jermen, ki poganja alternator 2.) akumulator je na kak?ni celici prebil 3.) krta?ke na alternatorju (kar tudi sam predvideva?) 4.) kontakti na akumulatorju so oksidirali in ne dajejo optimalnega kontakta Citiraj
peo Napisano 24. april, 2006 Avtor Prijavi Napisano 24. april, 2006 Za tako vrsto napake je krivo lahko ve? stvari zato pazi, da se ne bo? prehitro zaletel in menjal stvari, ki niso v okvari: 1.) snet oz. strgan jermen, ki poganja alternator 2.) akumulator je na kak?ni celici prebil 3.) krta?ke na alternatorju (kar tudi sam predvideva?) 4.) kontakti na akumulatorju so oksidirali in ne dajejo optimalnega kontakta Prva tocka odpade. Druga tocka zna bit sumljiva, ker akumulator je ze star....samo se mi zdi cudno da bi gorela lucka za akumulator...ali gori ta lucka tudi, ce mas povsem izrabljen akumulator? Pa se to, ce bi se akumulator na kasni celici prebil, bi verjetno morala tekocina izteci iz akumulatorja ven...bo treba preverit nivo tekocine v akumulatorju...Tretja tocka pac je mogocaCetrta tocka naj ne bi bla, saj sem pred pol leta oba + in - kontakta na akumulatorju ocistil ter namazal z mastjo. Hvala za odgovore...seveda se ne bom branil novih moznih razlag Citiraj mazda 323 karavan honda civic 1.6 130hp
uklopko Napisano 24. april, 2006 Prijavi Napisano 24. april, 2006 samo nasvet kot avto?tromar!!!!! Najprej probaj jermen ?e je dovol na?ponan Avto zalavfej-na kable ?e ne drga?!!! Izmeri napetost na akomulatorju (napetost filanja 13.5V-14.5V) ?e ne polni akomulatorja in v armaturi gori oz brli lu?ka za baterijo je zagotovo alternator!!! preden snema? alternator ne pozabi odklopit -kleme (zaradi stika) Ko razdre? alternator!! poglej najprej krta?ke na regulatorju(ponavadi je ena kraj?a in ta nagaja-zamenja? obe) Lahko pa je cel regulator fu?(zamenja? cevga-pa? potro?ni materjal kot krta?ke) Mo?nost je tudi kaka dioda prebita na diodni plati(?e ni skurjeno useeno premeri-pazi ima? 3+,3-,in 3 vzbujevalne diode zavisi od tip plate) Preglej tidi kolektor ?e ima dovol mesa(tam kjer te?ejo krta?ke) ?e so samo krta?ke jih zamenjaj in preden vstavi? regulator malo pobrusi krta?ke na koncu da se usedejo v utore!!! Ni tok te?ko kukr sm napisu-praksa je la?ja sicer pa res pride obnova med 10-25jurju(odvisno kaj je fu?) Se pa use po?tima zamenja le?aje po potrebi,podreja kolektor,....itd!! Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
peo Napisano 24. april, 2006 Avtor Prijavi Napisano 24. april, 2006 uklopcic, thanks ej, zlo si mi pomagal!!! Take nucamo Bom preveril pa porocal... Citiraj mazda 323 karavan honda civic 1.6 130hp
wiperboy Napisano 24. april, 2006 Prijavi Napisano 24. april, 2006 peo spet jaz.. ?e bi celica prebila potem bi ta zavrela pri startu preveri z merilcem gostote elektrolita ali pa idi v top start na celov?ki mislim da je pa to bo tam pregledal stanje akumulatorja ?e ja aku star ve? kot 4 leta ga raje po mo?nosti menjaj ?e rabi? altenator mi javi saj ma? mojo telefonsko ?e bom pa kaj v lj pa te itak pokli?em... Citiraj gremo na?i.....
peo Napisano 24. april, 2006 Avtor Prijavi Napisano 24. april, 2006 wiperboy, nate se pa vedno lahko zanesem ...sej mari de bo jutre popravljeno! Je sestrca peljala do enga kolega avtostromarja, kr sm jst v ljubljani pa se mi ne da it to Tolmina to popravt... Bom porocal ko bo popravljeno Hvala vseeno! Citiraj mazda 323 karavan honda civic 1.6 130hp
wiperboy Napisano 26. april, 2006 Prijavi Napisano 26. april, 2006 Peo ni blema ti samo pokli?i Citiraj gremo na?i.....
peo Napisano 26. april, 2006 Avtor Prijavi Napisano 26. april, 2006 evo, stvar resena. Zamenjal scetke, mazda dela... Hvala vsem! Citiraj mazda 323 karavan honda civic 1.6 130hp
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.