Skoči na vsebino

KOLK KILOMERTOV NARDITE Z ENIM KOMPLETOM GUM?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mam ob?utek da ni gre ful hitr po gumah :( , pa me zanima kolk km pa vi naredite z enim kompletom gum?

 

Avto ma sam 90 KM pa sem v 8 tkm porabil pribli?no polovico profila!

 

Mam pa gume Fulda carat extremo!

Napisano

FULDA so precej mehke gume, ki se hitro obrabijo... so pa kvalitetne in se dobro dr?ijo ceste... o?e jih je vozil na fordu pa na laguni, in smo obakrat prej avto prodali kot gume znucali...

 

po moje bi en komplet letnih gum mogo zdr?at okrog 30000km :unsure:

 

 

mam pa zdaj na GoodYear Eagle Ventura nekje 8000 km, pa majo ?e 6mm profila..

pa ne vozim glih lagano, pretirano agresivno pa tudi ne...

 

na xedosu sem mel pa pri 90000km ko sem ga kupil, od prej?njega lastnika ?e prve gume iz 1997 leta, avto sem kupil pa 2002 :) so pa ble neke FULDA

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Mazda 323 1,4iLX ?90 gume Hankook ventus 195/50R15 prevo?eno 50k km. Za to M323 4x4 pa ?e ne vem <_<

IPB Image
Napisano

FULDA NE DR?I NIII? :huh::huh::huh: JA JA! :D:D:D

 

no vsaj za moje pojme ne. Ko sem se pelu z njegovim avtom ko je dau 16ke gor pa gume 205 50 16 sm mislu da... hm... ne bo pa ne bo slo s ceste. :P Ma kaki! :D Ne vem. Ni posre?ena kombinacija.

 

Toyo se mi dopade ;) . Jst sm z njimi nardiu 35 tkm. (zadnjih 5 je blo ze mim zakona). Kar se vseen pomen 30 tkm :) . Mal lagano, mal pa pune bombe. Lepo zihr nism delu z njimi :D:D:D

---------------------------------------

user posted image

Napisano

Jaz mam gor 195/50/R15 ,BFGoodrich profiler G, se dobro dr?i ceste, prevozil sem z njimi okrog 5k km pa je ?lo okrog 0,5 mm, samo malo po robih sem jih znucal zaradi ovinkov. :D

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Mogo?e bo slo zdaj proti koncu bol po?as po profilu :rolleyes:

 

No Ti? ni blo sam zadnjih 5 tkm mimo zakon :D:D:D

 

Jaz upam da bojo vsaj 30.000 zdr?ale, naslednje bojo itak toyo 215/40/16 :rolleyes:

Napisano

323F BA l.96 1.5i

 

Se ne pozna tolk kot bi si ?lovek mislu, edino na kon?ni hitrosti pa res mal ve? izgubi?.

 

Prej sem mel gume 175/70/13 pa je bla kon?na okol 200 km/h zdaj je pa 180 pa je glih tak OK!

 

Poraba pa se je dvignila za pol litra, pa ?e to ne vem ?e je vse glih zaradi gum, ker sem dal isto?asno gor tudi ?portni filter, pa ga od takrat naprej mal bolj ti?im!

Napisano

Jaz na svojem Xedos-u furam TOYO proxes T1S, te sem mel tudi ma prej?njem avtu in nimam namena presedlat na druge, ker so cenovno ugodne pa zdr?ijo tudi ravno eno sezono. Kar se pa oprijema ti?e pa ne smejo biti starej?e od 2 let, ker so potem totalen poden, js naredim tam nekje do 25 kkm z kompletom.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne vem sam vem da so na 626 originalne gume se pravi od leta 2000 Michelin pilot zdr?ale cca. 100.000 km

verjamem, sam pol so ble tko trde kot une gume na terencu za otroke (chicco varijanta) :D

 

Jaz imam na moji ummmm...kleberce, pa nisem lih zadovoljen z njimi!

 

So pa gor ze ene 20k km....mateeeer....ej ful cajta so ze gor...za zimo bodo sigurno druge gor prsle!

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

verjamem, samo niso glih trde.Ceste se dr?ijo zelo dobro.Mel kolega gor na ibizi.Samo niso poceni, ena okrog 35k sit.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

no ja, da lih se vedno dobro drzijo po 100k km malo dvomim...sem mel michelin na micri in so ble trde, kar je splosno znano za michelinke.....drugace pa ne morem govorit, ker gume nisem videl v zivo...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Znak da so gume kvalitetne ali dobre ni to koliko kilometrov zdr?ijo, ampak kako se obna?ako na suhi in mokri cesti, pri hitrem speljevanju, v ovinkih in povi?anih hitrostih(beri veliko ?ez omejitev).

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

torstorm je naredil malo reklame na na?em forumu, pa sem vas pri?el malo pogledati B)

 

Moje izku?nje glede gum so take:

 

Fulda-(Extremo) zelo slabe. ?e imate mo?nost, probajte dati druge npr. spredaj, da vidite razliko. Meni se je BMW obna?al, kot da ima spredaj pogon.

 

Toyo-(Proxes) mnenje ve?ih vulkanizerjev "?e ho?e? plastiko, vzemi Toyo, ?e ho?e? gumo, vzemi....

 

Michelin-(pilot) majhne dimenzije (195/50R15) so zelo slabe. Po de?ju za ubiti. Dra?je in ve?je dimenzije so dobre, ampak cena/zmogljivost je slaba.

 

Good Year-(Eagle F1) GSD-2 so bile dobre, GSD-3 imajo preve? profila na bokih, pravtako je ta profil premehak. Zaradi tega jih v ovinkih preve? pobira oziroma trga profil. To velja samo za ?portnej?o vo?njo, za normalno je to zanemarljivo.

 

Dunlop- (sp9000) Meni najbolj?a, ker je cena/zmogljivost odli?na.

 

SAVA:-Rapidex-pretrda, preslaba....brezveze itak je ne delajo ve?

-Effecta: GY ima enak model gume, ki je namenjen prikolicam in tistim Piagio triciklom. Zelo slaba za de?

-Eskimo S3: odli?na za sneg, dobra za de? in suho cesto, hitro se obrabi

-Intensa: sam je nisem probal, izku?nje ljuci so me?ane, se pa dosti ve?jih dimenzij (17 col vse) dela v tovarni GY in Fulda v D. Tako kot je npr. 195/50R 15 Eagle ventura narejena v SAVI. V glavnem rapidex je bil narejen ?e po balkanski logiki, Intensa se pa dela skupaj z Venturo, Extremoti, GY (vse razen F1).

Pri SAVI ne velja ve? tista gostilni?ka "poceni pa dobra", ker je dobra (v?asih ni bila), poceni pa tudi ni ve? v primerjavi s konkurenco.

 

Kon?na hitrost se ne bi smela zmanj?ati pri ?ir?i gumi. Kotalni upor je na asftaltu zanemarljiv. Razlika je v obsegu gume, ki je ponavadi malo druga?en, ne glede na to, da je po tabeli mo?nih zamenjav guma ustrezna vozilu. Kvaliteta gume je velikokrat odvisna od dimenzije in tovarne, kjer je bila proizvedena. Velikokrat so razlike velike. Ve?inoma je bolj?e je vzeti "top-model" od slab?e znamke, kot najslab?i od znane, ?eprav za isto ceno, ni pa zmeraj tako.

 

To so moje izku?nje.

Napisano

Toyo-(Proxes) mnenje ve?ih vulkanizerjev "?e ho?e? plastiko, vzemi Toyo, ?e ho?e? gumo, vzemi....

 

Mislim da tukaj ni govora o mnenjih, ampak o prakti?nih izku?njah uporabnikov. Te pa so razli?ne in odvisne od na?ina vo?nje in zahtev, ki jih ima uporabnik.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Guest korencek
Napisano

Se bom se jaz vkljucil v debato:

1) pogovarjal sem se s strokovnjakom iz Save Tyres (ima ime in priimek, vendar ga tukaj ne bi omenjal, ker ne vem, ce se bi strinjal), ki mi je razlozil nekako takole: ce vozis 100 km/h je faktor zdrsavanja gum=1; ce vozis 180 km/h je faktor zdrsavanja gum=3; obraba pa je enaka kvadratu faktorja zdrsavanja torej pri hitrosti 180 km/h devetkrat visja kot pri 100 km/h

Zakljucek: obraba je najbolj odvisna od nacina voznje

2) lastne izkusnje iz nekaj zadnjih let:

Conti Premium Contact 205/55 x 16, Laguna 2.2 dCi, 18.000 km, na istem avtu trenutno Dunlop SportMaxx cca. 22.000 km - gume so izrabljene do indikatorjev

Ce bi se odlocal med njima, je Dunlop mnogo boljsi izbor.

 

Michelin Pilot Primacy 195/50 x 16 na Megane 2.0 16V ze 40.000 km se vedno 3-4 mm profila, prej cca. 40.000 km Pirelli P 6000 - boljsa glede oprijema, vodljivosti in udobja je Michelin.

 

Toyo Proxes 195/55 x 15 na Alfi 145 QV zdrzala nekje med 25.000 in 30.000 km, oprijem dober, v zavojih je guma precej glasna; sedaj Dunlop SP 9000 - glede udobja in glasnosti bistveno boljsi Dunlop, glede oprijema manjsa razlika

 

Pri zimskih prisegam na GoodYear Ultra Grip 6 (Megane); za vecje hitrosti pa bi se mogoce odlocil za Bridgestone WT-22 (Alfa), ki pa so bistveno drazje od Goodyear GW-3 (Laguna)

Bridgestone ima zelo mocne boke in se tudi pri visjih temp. ne zvija pretirano v ovinkih, hkrati zelo dobra v snegu.

Pravilo: pri gumah ne var?uj!!!

LP

Napisano

Pri gumah je tako: Cim bolj mehke so, bolj drzijo in bolj se obrabljajo in obratno. Recimo, gume TIGAR jugo proizvodnje so bile tako plasticne in trde da so marsikatere nadzivele avto. Pri Yokohami pa imajo tako mehke gume, da ce zdrzijo 10.000km, so zdrzale veliko. Povprecne gume katere vecina nas uporablja MORAJO ZDRZATI VSAJ 30.000km. Guma se najbolj obrablja na lateralne sile in pri visji temperaturi, kar v praksi pomeni v hitrih voznjah skozi ovinke in hitri voznji po avto-cesti.

Jaz osebno menjam gume na priblizno vsakih 80.000km imam pa Bridgestone serijskih dimenzij 195/65/15 (verjetno bom dal gor 205 zaradi posega na motorju).

Po drugi strani, cim tanjsa je guma vecja sila deluje na njo in se hitrej obrablja, vendar tudi presiroka guma ni dobra. Ker vzmetenje avta ni prilagojena presiroki gumi, guma ne lega pravilno na gazno povrsino. Poleg tega so tudi lezaji preobremenjeni, slabse performanse, manjsa koncna hitrost in vecja poraba. Edino videz je lepsi.

Za primer dva ista avta: VW Polo Classic in Seat Cordoba. Pri Seatu su serijske gume (predzadnja serija obeh) bile 175/xx/13 pri VW pa 175/xx/14, kot rezultat tega je bilo da so pri Polotu lastniki imeli velikih problemov in pogosteje menjali lezaje kot pri Seatu (ce so sploh). Potem so pri VW ugotovili da so zajebali, priznali tovarnisko napako in vse lastnike poklicali v servise na brezplacno menjavo lezajev.

Tako! Ne pretiravajte, ampak vse v mejah normale. Kar se pa porabe gum tice, ne divjajte, ampak pocasneje. V nasprotnem boste gume menjali vsakih 10.000km. Naj sem vam za vzor. 80.000km!!!

Ajde pa pametno

 

LP Don

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Napisano

Don daj se meni povej po katerih cestah se vozis da ti zdrzijo gume 80.000km?

:o

Jaz bi se tud vozil po cestah kjer je koeficient trenja 0.1 :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

80.000km?? :D:D Ne nas hecat no! To ni mo?no razen ?e lebdi? nad cesto!! Ja ?e menja? gume 2x al pa..?! Ne verjamem ?e glede vremenskih razmer bi guma za?ela preperet rabit glede trenja..!

Napisano

Js vsako leto zamenjam en par. Zadnje dam spredaj, zadaj pa nov par. Tako da naredim z enim parom nekje do 25 kkm .

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja fantje vse je mozno!!! Kot sem ze omenil; pocasi skozi ovinke, pocasno speljevanje in ne prehitro po avtocesti!!!

 

to je vsa umetnost!!!

voli vas Don

 

 

_______________________________

Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.