Skoči na vsebino

Mazda

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Podjetje Mazda Motor Corporation je japonski proizvajalec avtomobilov, s sede?em v Hiro?imi. Razen v dveh proizvodnih obratih na Japonskem (Hiro?ima in Hofu) se modeli Mazde proizvajajo ?irom sveta. Leta 1979 je Mazda sklenila partnerstvo s Ford Motor Company.

 

Dana?njo Mazda Motor Corporation je ustanovil Jujiro Matsuda, leta 1920, z imenom Toyo Cork Kogyo Ltd. Leta 1928 so za?eli izdelovati dele motorja. ?ez dve leti so za?eli izdelovati motocikle. Leta 1950 so za?eli s proizvodnjo malih tovornjakov (3- in 4-kolesnih). V 1961 letu so sklenili licenco z NSU za Wanklov motor in ?ez 6 let ?e izdelovali avtomobile s tem motorjem. Leta 1991 je Mazda osvojila nagrado 24 ur Le Mans kot prva in (do 2005) edina japonska tovarna. Mazda je edina tovarna avtomobilov na svetu, ki je dobila ime po bogu in ne po svojih ustanoviteljih, ali kak?ni okraj?avi. Ustanovitelj podjetja Mazda, Matsuda Jujiro, je zbral to ime, ker je verjel, da pomeni "izvirnik ?ivljenja". Mazda je po japonskem verovanju "bog lu?i" in je v literaturi bolj poznan kot "Ahura-Mazda".

 

Objavljena slika

 

kaj mislite, da predstavlja logotip mazde?

IPB Image
Napisano

 

 

Objavljena slika

 

kaj mislite, da predstavlja logotip mazde?

 

In 1997, Mazda Redesigned The Symbol Once Again. The New Version Shows Off A "V" In The Centre Of An "M". According To Mazda, It Represents Creativity, Flexibility, And Vitality.

 

vir: http://www.mx-3.com/emblem/

 

tale trenutni logotip je meni osebno tudi najlep?i ;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

 

Leta 1991 je Mazda osvojila nagrado 24 ur Le Mans kot prva in (do 2005) edina japonska tovarna.

 

 

 

 

In takoj so prepovedali Wanklove motorje v tem tekmovanju ker so bili preve? konkuren?ni :ne vem:

Napisano

Zdej je pa audi z dizlom to naredu, to je pa ok ne ???

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Violeta, a si ti zihr da si ?enskega spola, ker ?e ?e si ?enska, ima? precej mo?kih hormonov, no ne hormonov, pa? pa nagnjenj, al pa sem se spet narobe izrazil! :hohoho:

 

Kakorkol :rispekt: pr(a)va aktivna forumovka! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Violeta, a si ti zihr da si ?enskega spola,

 

To sem se jaz ?e tudi ve?krat vpra?al.... <_<

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

zdaj ste se lahko prepri?ali, zakaj je mazdin avto tako trpe?en. Po mojem ne vpliva samo konkurenca, ampak tudi na?in njihovega razmi?ljanja v teoriji in praksi.

mazda znak si predstavljam kot nesmrtnega pti?a feniksa ....

----

mislim, da ?enska (v Sloveniji) danes obvlada ?e kaj drugega kot kiklo in kuho, ?e ho?e seveda... al se bo moralo roditi ?e nekaj generacij....

IPB Image
Napisano

Vendar Mazdini modeli niso ve? tako trpe?ni in vzdr?ljivi kot so neko? bili...

 

?al je to res. Pa to ni samo pri mazdah, ampak tudi pri vseh drugih znamkah. V?asih so imeli avti (oziroma ve?ina) 4 cilindre s po 2 ventili (ali 4), fergazer ali mehanski injection, ?tarter, alternetor in to je bilo to. Se ni imelo skoraj ni? za pokvariti. Danes je pa najve?ji problem v vsej tej dodatni kompleksni elektroniki, ki ne more slu?iti brez pogostej?ih okvar. Pa tudi na materijalih se '?para'.

Enostavne?i je sistem (z manj elementi) manj je mo?nosti za okvare.

Kompleksnej?i je sistem (z ve? elementi) ve? je mo?nosti za okvare.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Mal poglej na tisto povezavo ko je KAALman dal.

 

 

Druga?e pa

 

Objavljena slika

In 1992 Mazda Introduced A New Emblem Which Would Be Used For The Export Market. It Is Supposed To Represent A Sun And A Flame Standing For Heartfelt Passion.

 

Objavljena slika

Shortly After Implementation Mazda Had To Alter The Logo Slightly By Rounding Off The Diamond Inside The Ellipse, Because The Previous Emblem Was Somewhat Similar To Renault’s Corporate Logo (In France).

Napisano

In takoj so prepovedali Wanklove motorje v tem tekmovanju ker so bili preve? konkuren?ni :ne vem:

 

Zdej je pa audi z dizlom to naredu, to je pa ok ne ???

 

mene pa bolj zanima, katero avt.podj. se ne ukvarja z Wanklovim motorjem? imam ob?utek, da kar vsi, ?e mi :D

mazda pa je zaradi "prepovedi" zaostala :o:huh:

zakaj vsakih nekaj let spreminjajo logotip? Upam, da so sedaj na?li pravega, ker naslednjega ne sprejmem.

----

323F

Upam, da bo ?estka enako vzdr?ala kot 323F.

IPB Image
Napisano

323F

Upam, da bo ?estka enako vzdr?ala kot 323F.

 

 

?e bo? lepo delala z njo, jo lepo vzdr?evala, redno ?istla od zunaj & znotraj....., bo, mislim vsaj, ?e pa jo bo? zanemarjala pa samo 1x na mesec prala pa bo bol bogo... :)

Napisano

Men je pa tut stari znakec ?ist pri srcu, ?eprav ga precej ve?kat gledam kot novej?ega! :D

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Upam, da bo ?estka enako vzdr?ala kot 323F.

?al mislim, da bo to zelo te?ko. Si ne predstavljam, da bi 6ka po 15. letih in ?ez 300k km delala brezhibno. Zaradi prepogostih okvar elektronskih in mehanskih sklopov, bo postal avto finan?no prezahteven. Bolje bo kupiti kaj novej?ega.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

?al mislim, da bo to zelo te?ko. Si ne predstavljam, da bi 6ka po 15. letih in ?ez 300k km delala brezhibno. Zaradi prepogostih okvar elektronskih in mehanskih sklopov, bo postal avto finan?no prezahteven. Bolje bo kupiti kaj novej?ega.

 

bi, samo potem mora biti ve? v gara?i, kot na cesti
IPB Image
Napisano

Se opravi?ujem, ker ni slovensko:

 

Ahura Mazda (Avestan) or Ormazd (middle Persian) is the abstract and transcendant Godhead of Zoroastrianism (Mazdaism), the state religion of ancient Persia until the 7th century. The word "Ahura" approximately equates to "divinity" and "Mazda" to "wisdom".

 

According to the philosophies of Zarathustra (Zoroaster), the founding prophet of Zoroastrianism, Ahura Mazda is the omniscient Creator of the universe, supreme Lord of everything.

 

In Sassanid times, a now-extinct strain of Zoroastrianism shifted Ahura Mazda's position in the Zoroastrian heirarchy to second place, equal and opposite to Angra Mainyu (Avestan, Ahriman in later Persian). This strain, which is today known as "Zurvanism" or the "Zurvan heresy", did not survive beyond the 8th century.

vir: Wikipedia

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Napisano

Ahura Mazda (srednjeiransko Ormazd, Ormuzd), za Zaratustro bog lu?i in stvarnik sveta ("modri Gospod"). Ob strani mu stojijo Velikodu?ni nesmrtniki (Ame?a Spenta), skupina nebe?kih bitij, t.i. bo?ji sinovi in h?ere. Njihova imena so: Dobra misel (Vohu Manah), Pravi?nost (A?a), Pobo?nost (Armaiti), Gospostvo (K?atra), Celovitost in Nesmrtnost (Haurvatat in Ameretat).

 

:P
IPB Image
Napisano

?al mislim, da bo to zelo te?ko. Si ne predstavljam, da bi 6ka po 15. letih in ?ez 300k km delala brezhibno. Zaradi prepogostih okvar elektronskih in mehanskih sklopov, bo postal avto finan?no prezahteven. Bolje bo kupiti kaj novej?ega.

 

Jaz pa mislim, da bo pri 300k km laufala kar OK. Jaz imam zaenkrat 122k km, pa ni crknilo ?e ni?!!! (razen neljubega dogodka z vijakom) - zamenjani so edino filtri in zavorne plo??ice (pa pri 120k km ?e vsi jermeni) - aja, na enem ?arometu je crknil motro?ek - ta ?aromet je tudi zamenjan!!! Pri?akujem ?e vsaj 3 x toliko km brez te?av - hehehe :rispekt:

Papa, Tomi
Napisano

Jaz pa mislim, da bo pri 300k km laufala kar OK. Jaz imam zaenkrat 122k km, pa ni crknilo ?e ni?!!! (razen neljubega dogodka z vijakom) - zamenjani so edino filtri in zavorne plo??ice (pa pri 120k km ?e vsi jermeni) - aja, na enem ?arometu je crknil motro?ek - ta ?aromet je tudi zamenjan!!! Pri?akujem ?e vsaj 3 x toliko km brez te?av - hehehe :rispekt:

 

To bo? pa pol povedu. Mi, ki imamo 15 let in ve? stare BGjke pa par 100kKm (moja > 300k) vemo, da ?e vedno laufajo brez te?av. ?e pa ?e kaj nagaja je popravilo (izredno) finan?no-ekonomsko sprejemljivo. Servisiranje 6ke diesel po 300kKm pa nikakor ne bo moglo biti finan?no sprejemljivo (zame bi bilo ?e do takrat too much). ?e po 6-7 letih nikoli ne ve?, kdaj bo kaj od elektronike crknilo. To pomeni, da si ?e na morje ne bi upal. Zame, ki sem itak ?id kar se ti?e vzdr?evanja in servisiranja, je vse kar je nad 10-15kSIT drago. Pri moji Fki ve?ino servisov (beri redkih) opravim kar sam. Menjava olja, obeh filtrov in sve?k me pride 8kSIT, s tem, da sve?ke in zra?ni filter menjam vsako drugo leto (takrat le 5.500 SIT). Zato jaz svoje Fke ne dam nubenmu. Pol me pa spra?ujejo zakaj ?e vozim tista stara jajca. Zato ker se spla?a, pa ker me veseli, pa ker sem se nanjo navezu, pa ker je ?e moj hobi obenem (pa ?e nima? 300kSIT pla?e, al pa kompleksov kaj si mislijo sosedi) :ph34r:

Napisano v ?ast mojemu malemu ?rnemu ?PAROV?KU :rispekt:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

To bo? pa pol povedu. Mi, ki imamo 15 let in ve? stare BGjke pa par 100kKm (moja > 300k) vemo, da ?e vedno laufajo brez te?av. ?e pa ?e kaj nagaja je popravilo (izredno) finan?no-ekonomsko sprejemljivo. Servisiranje 6ke diesel po 300kKm pa nikakor ne bo moglo biti finan?no sprejemljivo (zame bi bilo ?e do takrat too much). ?e po 6-7 letih nikoli ne ve?, kdaj bo kaj od elektronike crknilo. To pomeni, da si ?e na morje ne bi upal. Zame, ki sem itak ?id kar se ti?e vzdr?evanja in servisiranja, je vse kar je nad 10-15kSIT drago. Pri moji Fki ve?ino servisov (beri redkih) opravim kar sam. Menjava olja, obeh filtrov in sve?k me pride 8kSIT, s tem, da sve?ke in zra?ni filter menjam vsako drugo leto (takrat le 5.500 SIT). Zato jaz svoje Fke ne dam nubenmu. Pol me pa spra?ujejo zakaj ?e vozim tista stara jajca. Zato ker se spla?a, pa ker me veseli, pa ker sem se nanjo navezu, pa ker je ?e moj hobi obenem (pa ?e nima? 300kSIT pla?e, al pa kompleksov kaj si mislijo sosedi) :ph34r:

Napisano v ?ast mojemu malemu ?rnemu ?PAROV?KU :rispekt:

 

ampak enga Wankla bi pa vseen imel, a ne? :lol:

33112_1.png

Napisano

Jaz pa mislim, da bo pri 300k km laufala kar OK. Jaz imam zaenkrat 122k km, pa ni crknilo ?e ni?!!! (razen neljubega dogodka z vijakom) - zamenjani so edino filtri in zavorne plo??ice (pa pri 120k km ?e vsi jermeni) - aja, na enem ?arometu je crknil motro?ek - ta ?aromet je tudi zamenjan!!! Pri?akujem ?e vsaj 3 x toliko km brez te?av - hehehe :rispekt:

 

komar, vidva z avtkom sta o?itno eno, starej?a ko sta, bolj sta vpeljana.... :hohoho:

 

?al mislim, da bo to zelo te?ko. Si ne predstavljam, da bi 6ka po 15. letih in ?ez 300k km delala brezhibno. Zaradi prepogostih okvar elektronskih in mehanskih sklopov, bo postal avto finan?no prezahteven. Bolje bo kupiti kaj novej?ega.

Po komarjevih navedbah se mi obeta ?e mnogo let in km :rispekt: (sem ?e potrkala na les).
IPB Image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Prodam dobro ohranjena platišča Tomason TN7 19", ET40, 8.5J, razmak med vijaki 5x114,3.    Prodajam, ker so preširoka na Mazdi 3 ☹️    
    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi malih udrtin. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
    • Odvisno kje je poškodba. Če je v vidnem polju direkt pred tabo pol menjat če pa je kje bolj nemoteče pa bo tu popravilo OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.