Violet Napisano 27. april, 2006 Prijavi Napisano 27. april, 2006 Podjetje Mazda Motor Corporation je japonski proizvajalec avtomobilov, s sede?em v Hiro?imi. Razen v dveh proizvodnih obratih na Japonskem (Hiro?ima in Hofu) se modeli Mazde proizvajajo ?irom sveta. Leta 1979 je Mazda sklenila partnerstvo s Ford Motor Company. Dana?njo Mazda Motor Corporation je ustanovil Jujiro Matsuda, leta 1920, z imenom Toyo Cork Kogyo Ltd. Leta 1928 so za?eli izdelovati dele motorja. ?ez dve leti so za?eli izdelovati motocikle. Leta 1950 so za?eli s proizvodnjo malih tovornjakov (3- in 4-kolesnih). V 1961 letu so sklenili licenco z NSU za Wanklov motor in ?ez 6 let ?e izdelovali avtomobile s tem motorjem. Leta 1991 je Mazda osvojila nagrado 24 ur Le Mans kot prva in (do 2005) edina japonska tovarna. Mazda je edina tovarna avtomobilov na svetu, ki je dobila ime po bogu in ne po svojih ustanoviteljih, ali kak?ni okraj?avi. Ustanovitelj podjetja Mazda, Matsuda Jujiro, je zbral to ime, ker je verjel, da pomeni "izvirnik ?ivljenja". Mazda je po japonskem verovanju "bog lu?i" in je v literaturi bolj poznan kot "Ahura-Mazda". kaj mislite, da predstavlja logotip mazde? Citiraj
Violet Napisano 27. april, 2006 Avtor Prijavi Napisano 27. april, 2006 in tudi prej?nji logotip mazde Citiraj
KAALman Napisano 28. april, 2006 Prijavi Napisano 28. april, 2006 kaj mislite, da predstavlja logotip mazde? In 1997, Mazda Redesigned The Symbol Once Again. The New Version Shows Off A "V" In The Centre Of An "M". According To Mazda, It Represents Creativity, Flexibility, And Vitality. vir: http://www.mx-3.com/emblem/ tale trenutni logotip je meni osebno tudi najlep?i Citiraj LP KAALman
Marko_mx-3 Napisano 28. april, 2006 Prijavi Napisano 28. april, 2006 Leta 1991 je Mazda osvojila nagrado 24 ur Le Mans kot prva in (do 2005) edina japonska tovarna. In takoj so prepovedali Wanklove motorje v tem tekmovanju ker so bili preve? konkuren?ni :ne vem: Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 28. april, 2006 Prijavi Napisano 28. april, 2006 Zdej je pa audi z dizlom to naredu, to je pa ok ne ??? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
ReDevil Napisano 28. april, 2006 Prijavi Napisano 28. april, 2006 Violeta, a si ti zihr da si ?enskega spola, ker ?e ?e si ?enska, ima? precej mo?kih hormonov, no ne hormonov, pa? pa nagnjenj, al pa sem se spet narobe izrazil! Kakorkol pr(a)va aktivna forumovka! Citiraj Dobrodo?li na forumu!
Marko_mx-3 Napisano 28. april, 2006 Prijavi Napisano 28. april, 2006 Zdej je pa audi z dizlom to naredu, to je pa ok ne ??? So ?e dost modrih kuvert okol potalal Citiraj
poky Napisano 28. april, 2006 Prijavi Napisano 28. april, 2006 Violeta, a si ti zihr da si ?enskega spola, To sem se jaz ?e tudi ve?krat vpra?al.... Citiraj Ti?a vun!! Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!
Violet Napisano 29. april, 2006 Avtor Prijavi Napisano 29. april, 2006 zdaj ste se lahko prepri?ali, zakaj je mazdin avto tako trpe?en. Po mojem ne vpliva samo konkurenca, ampak tudi na?in njihovega razmi?ljanja v teoriji in praksi. mazda znak si predstavljam kot nesmrtnega pti?a feniksa .... ---- mislim, da ?enska (v Sloveniji) danes obvlada ?e kaj drugega kot kiklo in kuho, ?e ho?e seveda... al se bo moralo roditi ?e nekaj generacij.... Citiraj
Mazda323 Napisano 29. april, 2006 Prijavi Napisano 29. april, 2006 Vendar Mazdini modeli niso ve? tako trpe?ni in vzdr?ljivi kot so neko? bili... Citiraj
Sishi Napisano 29. april, 2006 Prijavi Napisano 29. april, 2006 Vendar Mazdini modeli niso ve? tako trpe?ni in vzdr?ljivi kot so neko? bili... ?al je to res. Pa to ni samo pri mazdah, ampak tudi pri vseh drugih znamkah. V?asih so imeli avti (oziroma ve?ina) 4 cilindre s po 2 ventili (ali 4), fergazer ali mehanski injection, ?tarter, alternetor in to je bilo to. Se ni imelo skoraj ni? za pokvariti. Danes je pa najve?ji problem v vsej tej dodatni kompleksni elektroniki, ki ne more slu?iti brez pogostej?ih okvar. Pa tudi na materijalih se '?para'. Enostavne?i je sistem (z manj elementi) manj je mo?nosti za okvare.Kompleksnej?i je sistem (z ve? elementi) ve? je mo?nosti za okvare. Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
blindek Napisano 29. april, 2006 Prijavi Napisano 29. april, 2006 kaj pa pomeni star mazdin znak? Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 29. april, 2006 Prijavi Napisano 29. april, 2006 Mal poglej na tisto povezavo ko je KAALman dal. Druga?e pa In 1992 Mazda Introduced A New Emblem Which Would Be Used For The Export Market. It Is Supposed To Represent A Sun And A Flame Standing For Heartfelt Passion. Shortly After Implementation Mazda Had To Alter The Logo Slightly By Rounding Off The Diamond Inside The Ellipse, Because The Previous Emblem Was Somewhat Similar To Renault’s Corporate Logo (In France). Citiraj
Violet Napisano 29. april, 2006 Avtor Prijavi Napisano 29. april, 2006 In takoj so prepovedali Wanklove motorje v tem tekmovanju ker so bili preve? konkuren?ni :ne vem: Zdej je pa audi z dizlom to naredu, to je pa ok ne ??? mene pa bolj zanima, katero avt.podj. se ne ukvarja z Wanklovim motorjem? imam ob?utek, da kar vsi, ?e mi mazda pa je zaradi "prepovedi" zaostala zakaj vsakih nekaj let spreminjajo logotip? Upam, da so sedaj na?li pravega, ker naslednjega ne sprejmem.----323FUpam, da bo ?estka enako vzdr?ala kot 323F. Citiraj
Mazda323 Napisano 29. april, 2006 Prijavi Napisano 29. april, 2006 323FUpam, da bo ?estka enako vzdr?ala kot 323F. ?e bo? lepo delala z njo, jo lepo vzdr?evala, redno ?istla od zunaj & znotraj....., bo, mislim vsaj, ?e pa jo bo? zanemarjala pa samo 1x na mesec prala pa bo bol bogo... Citiraj
ReDevil Napisano 29. april, 2006 Prijavi Napisano 29. april, 2006 Men je pa tut stari znakec ?ist pri srcu, ?eprav ga precej ve?kat gledam kot novej?ega! Citiraj Dobrodo?li na forumu!
Guest DANDO1 Napisano 29. april, 2006 Prijavi Napisano 29. april, 2006 oba me spominjata na nekaj ?enskega... Citiraj
Sishi Napisano 30. april, 2006 Prijavi Napisano 30. april, 2006 Upam, da bo ?estka enako vzdr?ala kot 323F.?al mislim, da bo to zelo te?ko. Si ne predstavljam, da bi 6ka po 15. letih in ?ez 300k km delala brezhibno. Zaradi prepogostih okvar elektronskih in mehanskih sklopov, bo postal avto finan?no prezahteven. Bolje bo kupiti kaj novej?ega. Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Violet Napisano 30. april, 2006 Avtor Prijavi Napisano 30. april, 2006 ?al mislim, da bo to zelo te?ko. Si ne predstavljam, da bi 6ka po 15. letih in ?ez 300k km delala brezhibno. Zaradi prepogostih okvar elektronskih in mehanskih sklopov, bo postal avto finan?no prezahteven. Bolje bo kupiti kaj novej?ega. bi, samo potem mora biti ve? v gara?i, kot na cesti Citiraj
janik Napisano 5. maj, 2006 Prijavi Napisano 5. maj, 2006 Se opravi?ujem, ker ni slovensko: Ahura Mazda (Avestan) or Ormazd (middle Persian) is the abstract and transcendant Godhead of Zoroastrianism (Mazdaism), the state religion of ancient Persia until the 7th century. The word "Ahura" approximately equates to "divinity" and "Mazda" to "wisdom". According to the philosophies of Zarathustra (Zoroaster), the founding prophet of Zoroastrianism, Ahura Mazda is the omniscient Creator of the universe, supreme Lord of everything. In Sassanid times, a now-extinct strain of Zoroastrianism shifted Ahura Mazda's position in the Zoroastrian heirarchy to second place, equal and opposite to Angra Mainyu (Avestan, Ahriman in later Persian). This strain, which is today known as "Zurvanism" or the "Zurvan heresy", did not survive beyond the 8th century.vir: Wikipedia Citiraj I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)
Violet Napisano 10. maj, 2006 Avtor Prijavi Napisano 10. maj, 2006 Ahura Mazda (srednjeiransko Ormazd, Ormuzd), za Zaratustro bog lu?i in stvarnik sveta ("modri Gospod"). Ob strani mu stojijo Velikodu?ni nesmrtniki (Ame?a Spenta), skupina nebe?kih bitij, t.i. bo?ji sinovi in h?ere. Njihova imena so: Dobra misel (Vohu Manah), Pravi?nost (A?a), Pobo?nost (Armaiti), Gospostvo (K?atra), Celovitost in Nesmrtnost (Haurvatat in Ameretat). Citiraj
komar Napisano 11. maj, 2006 Prijavi Napisano 11. maj, 2006 ?al mislim, da bo to zelo te?ko. Si ne predstavljam, da bi 6ka po 15. letih in ?ez 300k km delala brezhibno. Zaradi prepogostih okvar elektronskih in mehanskih sklopov, bo postal avto finan?no prezahteven. Bolje bo kupiti kaj novej?ega. Jaz pa mislim, da bo pri 300k km laufala kar OK. Jaz imam zaenkrat 122k km, pa ni crknilo ?e ni?!!! (razen neljubega dogodka z vijakom) - zamenjani so edino filtri in zavorne plo??ice (pa pri 120k km ?e vsi jermeni) - aja, na enem ?arometu je crknil motro?ek - ta ?aromet je tudi zamenjan!!! Pri?akujem ?e vsaj 3 x toliko km brez te?av - hehehe Citiraj Papa, Tomi
Sishi Napisano 11. maj, 2006 Prijavi Napisano 11. maj, 2006 Jaz pa mislim, da bo pri 300k km laufala kar OK. Jaz imam zaenkrat 122k km, pa ni crknilo ?e ni?!!! (razen neljubega dogodka z vijakom) - zamenjani so edino filtri in zavorne plo??ice (pa pri 120k km ?e vsi jermeni) - aja, na enem ?arometu je crknil motro?ek - ta ?aromet je tudi zamenjan!!! Pri?akujem ?e vsaj 3 x toliko km brez te?av - hehehe To bo? pa pol povedu. Mi, ki imamo 15 let in ve? stare BGjke pa par 100kKm (moja > 300k) vemo, da ?e vedno laufajo brez te?av. ?e pa ?e kaj nagaja je popravilo (izredno) finan?no-ekonomsko sprejemljivo. Servisiranje 6ke diesel po 300kKm pa nikakor ne bo moglo biti finan?no sprejemljivo (zame bi bilo ?e do takrat too much). ?e po 6-7 letih nikoli ne ve?, kdaj bo kaj od elektronike crknilo. To pomeni, da si ?e na morje ne bi upal. Zame, ki sem itak ?id kar se ti?e vzdr?evanja in servisiranja, je vse kar je nad 10-15kSIT drago. Pri moji Fki ve?ino servisov (beri redkih) opravim kar sam. Menjava olja, obeh filtrov in sve?k me pride 8kSIT, s tem, da sve?ke in zra?ni filter menjam vsako drugo leto (takrat le 5.500 SIT). Zato jaz svoje Fke ne dam nubenmu. Pol me pa spra?ujejo zakaj ?e vozim tista stara jajca. Zato ker se spla?a, pa ker me veseli, pa ker sem se nanjo navezu, pa ker je ?e moj hobi obenem (pa ?e nima? 300kSIT pla?e, al pa kompleksov kaj si mislijo sosedi) Napisano v ?ast mojemu malemu ?rnemu ?PAROV?KU Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Boss Napisano 11. maj, 2006 Prijavi Napisano 11. maj, 2006 To bo? pa pol povedu. Mi, ki imamo 15 let in ve? stare BGjke pa par 100kKm (moja > 300k) vemo, da ?e vedno laufajo brez te?av. ?e pa ?e kaj nagaja je popravilo (izredno) finan?no-ekonomsko sprejemljivo. Servisiranje 6ke diesel po 300kKm pa nikakor ne bo moglo biti finan?no sprejemljivo (zame bi bilo ?e do takrat too much). ?e po 6-7 letih nikoli ne ve?, kdaj bo kaj od elektronike crknilo. To pomeni, da si ?e na morje ne bi upal. Zame, ki sem itak ?id kar se ti?e vzdr?evanja in servisiranja, je vse kar je nad 10-15kSIT drago. Pri moji Fki ve?ino servisov (beri redkih) opravim kar sam. Menjava olja, obeh filtrov in sve?k me pride 8kSIT, s tem, da sve?ke in zra?ni filter menjam vsako drugo leto (takrat le 5.500 SIT). Zato jaz svoje Fke ne dam nubenmu. Pol me pa spra?ujejo zakaj ?e vozim tista stara jajca. Zato ker se spla?a, pa ker me veseli, pa ker sem se nanjo navezu, pa ker je ?e moj hobi obenem (pa ?e nima? 300kSIT pla?e, al pa kompleksov kaj si mislijo sosedi) Napisano v ?ast mojemu malemu ?rnemu ?PAROV?KU ampak enga Wankla bi pa vseen imel, a ne? Citiraj
Violet Napisano 11. maj, 2006 Avtor Prijavi Napisano 11. maj, 2006 Jaz pa mislim, da bo pri 300k km laufala kar OK. Jaz imam zaenkrat 122k km, pa ni crknilo ?e ni?!!! (razen neljubega dogodka z vijakom) - zamenjani so edino filtri in zavorne plo??ice (pa pri 120k km ?e vsi jermeni) - aja, na enem ?arometu je crknil motro?ek - ta ?aromet je tudi zamenjan!!! Pri?akujem ?e vsaj 3 x toliko km brez te?av - hehehe komar, vidva z avtkom sta o?itno eno, starej?a ko sta, bolj sta vpeljana.... ?al mislim, da bo to zelo te?ko. Si ne predstavljam, da bi 6ka po 15. letih in ?ez 300k km delala brezhibno. Zaradi prepogostih okvar elektronskih in mehanskih sklopov, bo postal avto finan?no prezahteven. Bolje bo kupiti kaj novej?ega.Po komarjevih navedbah se mi obeta ?e mnogo let in km (sem ?e potrkala na les). Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.