Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Petarda :jupiii::jupiii:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

700 PS / 9000 RPM za vola ubit, kolk bi moral imet ?ele bencinar?

 

:blink: Gospodi?na 787b JE bencinar s 2600 kubiki.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Wankel rules :ouje:

 

Wankel & Mazda rules! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

700 PS / 9000 RPM za vola ubit, kolk bi moral imet ?ele bencinar?

 

:hohoho::hohoho: Violet iz dneva v dan bolj presene?a?. Enkrat ven me?e? Polote, ko o njih sploh ni govora, drugi? izjavlja?, da koliko konjev bi imel Wankel bencinar... :hohoho::hohoho:

Druga?e pa lepo zapoje tale VTAK. :P Ko ga nabija v blokado. Pa to se v trenutku zavrti do 9000. :blink:

Napisano

mislim, da se kaj lahko nau?im tudi od vas

700 PS / 9000 RPM sem prepisala z prvega video posnetka, v koliko ga gleda? do konca

zakaj ves ?as pi?e samo o tem da wankel motor to?i gorivo, nikjer pa ne pi?e kak?nega?!

(mogo?e bo pa neko? tudi dizel)

IPB Image
Napisano

mislim, da se kaj lahko nau?im tudi od vas

700 PS / 9000 RPM sem prepisala z prvega video posnetka, v koliko ga gleda? do konca

zakaj ves ?as pi?e samo o tem da wankel motor to?i gorivo, nikjer pa ne pi?e kak?nega?!

(mogo?e bo pa neko? tudi dizel)

 

Te?ka bo . :huh:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Na vodik vem da so ?e naredili RX-8, za dizla bo pa bolj te?ko ker je pomoje premalo pritiska da bi pri?lo do v?iga nafte.

 

Dizel deluje tako da se nafta stisne in pri nekem, meni neznanem tlaku, se v?ge/explodira. Pri hladnem zagonu se pa uporabijo sve?ke ki olaj?ajo/pospe?ijo za?etne eksplozije.

Napisano

Jup tako nekako. Zato Wankel dizel ni mo?en. No vsaj z dana?njo tehnologijo ampak kdo ve kaj se bodo spomnili ?ez 100 let. Ampak baje takrat ne bo ve? veliko nafte tako, da spet ne bodo rabili kaj tak?nega....

Je pa Wankel na vodik, kot je napisal Marko. :bravo: Mazda misli dale? naprej. ;)

Napisano

Wankel + plin + elektromotor = WGHibrid. Izvedljivo ?e danes.

Recimo v 3ki - 1 X RO 650 ccm wankel = cca 120 KM, bifuel = bencin + plin, dodatno ?e elektromotor.

Rezultat: ceneje, ?isteje, varneje! Prehitel bi toyoto prius in postal najbolj ekolo?ki avto. ?zmeden?

Druga varianta je pa s klasi?nim 1.6 motorjem namesto wankla. :whatever:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Guest cruiser
Napisano

Diesel Wankel v trenutni izvedbi ni mozen, ker ravno princip na katerem deluje dizelski motor (torej detonacija) je najvecji vzrok za potrebo po generalki na wanklu. Eksplozija v kompresijskem prostoru se mora izvesti zelo natancno, kar pa pri dizlu ni mogoce, ker pride do spontanega vziga.

 

Ti ti govori nekdo, ki je lastnik wankla ze 4 leta :ljubezen:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi malih udrtin. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
    • Odvisno kje je poškodba. Če je v vidnem polju direkt pred tabo pol menjat če pa je kje bolj nemoteče pa bo tu popravilo OK.
    • Zmagali bodo, ti samo navijaj... tud če bo zgledal, da je bolj podobno baletu to ni balet in ne rabiš bit tiho.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.