Skoči na vsebino

787b

Ustvari kratki URL


goldhorn

Priporočeno sporočilo

700 PS / 9000 RPM za vola ubit, kolk bi moral imet ?ele bencinar?

 

:blink: Gospodi?na 787b JE bencinar s 2600 kubiki.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

700 PS / 9000 RPM za vola ubit, kolk bi moral imet ?ele bencinar?

 

:hohoho::hohoho: Violet iz dneva v dan bolj presene?a?. Enkrat ven me?e? Polote, ko o njih sploh ni govora, drugi? izjavlja?, da koliko konjev bi imel Wankel bencinar... :hohoho::hohoho:

Druga?e pa lepo zapoje tale VTAK. :P Ko ga nabija v blokado. Pa to se v trenutku zavrti do 9000. :blink:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mislim, da se kaj lahko nau?im tudi od vas

700 PS / 9000 RPM sem prepisala z prvega video posnetka, v koliko ga gleda? do konca

zakaj ves ?as pi?e samo o tem da wankel motor to?i gorivo, nikjer pa ne pi?e kak?nega?!

(mogo?e bo pa neko? tudi dizel)

IPB Image
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mislim, da se kaj lahko nau?im tudi od vas

700 PS / 9000 RPM sem prepisala z prvega video posnetka, v koliko ga gleda? do konca

zakaj ves ?as pi?e samo o tem da wankel motor to?i gorivo, nikjer pa ne pi?e kak?nega?!

(mogo?e bo pa neko? tudi dizel)

 

Te?ka bo . :huh:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na vodik vem da so ?e naredili RX-8, za dizla bo pa bolj te?ko ker je pomoje premalo pritiska da bi pri?lo do v?iga nafte.

 

Dizel deluje tako da se nafta stisne in pri nekem, meni neznanem tlaku, se v?ge/explodira. Pri hladnem zagonu se pa uporabijo sve?ke ki olaj?ajo/pospe?ijo za?etne eksplozije.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jup tako nekako. Zato Wankel dizel ni mo?en. No vsaj z dana?njo tehnologijo ampak kdo ve kaj se bodo spomnili ?ez 100 let. Ampak baje takrat ne bo ve? veliko nafte tako, da spet ne bodo rabili kaj tak?nega....

Je pa Wankel na vodik, kot je napisal Marko. :bravo: Mazda misli dale? naprej. ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Wankel + plin + elektromotor = WGHibrid. Izvedljivo ?e danes.

Recimo v 3ki - 1 X RO 650 ccm wankel = cca 120 KM, bifuel = bencin + plin, dodatno ?e elektromotor.

Rezultat: ceneje, ?isteje, varneje! Prehitel bi toyoto prius in postal najbolj ekolo?ki avto. ?zmeden?

Druga varianta je pa s klasi?nim 1.6 motorjem namesto wankla. :whatever:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Guest cruiser

Diesel Wankel v trenutni izvedbi ni mozen, ker ravno princip na katerem deluje dizelski motor (torej detonacija) je najvecji vzrok za potrebo po generalki na wanklu. Eksplozija v kompresijskem prostoru se mora izvesti zelo natancno, kar pa pri dizlu ni mogoce, ker pride do spontanega vziga.

 

Ti ti govori nekdo, ki je lastnik wankla ze 4 leta :ljubezen:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.