hvilu Napisano 22. maj, 2006 Prijavi Napisano 22. maj, 2006 Zdravo! Imam mazdo 323 let 95 z avtomatskim menjalnikom. Prevo?enih ima 158000 km. Zanima me, ali je priporo?ljivo zamenjati olje v menjalniku? LP Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 22. maj, 2006 Prijavi Napisano 22. maj, 2006 Zdravo! Imam mazdo 323 let 95 z avtomatskim menjalnikom. Prevo?enih ima 158000 km. Zanima me, ali je priporo?ljivo zamenjati olje v menjalniku? LP Ah pusti? dokler dela, pol pa zamenja? cel menjalnik pa je mir. Ne ne ?alo na stran, to olje je ovezno treba menjat in to kar pogosto, vsaj na 60 kkm ali prej. Ke druga?e avto rabi ve? ?asa da prestavi, bolj "grobo" prestavlja, v najslab?em primeru se zjebe oljna ?rpalka. Olje pa je ATF za avtomatske menjalnike, je podoben olju za hidravli?ni volan ni pa isto. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
hvilu Napisano 22. maj, 2006 Avtor Prijavi Napisano 22. maj, 2006 Ah pusti? dokler dela, pol pa zamenja? cel menjalnik pa je mir. Ne ne ?alo na stran, to olje je ovezno treba menjat in to kar pogosto, vsaj na 60 kkm ali prej. Ke druga?e avto rabi ve? ?asa da prestavi, bolj "grobo" prestavlja, v najslab?em primeru se zjebe oljna ?rpalka. Olje pa je ATF za avtomatske menjalnike, je podoben olju za hidravli?ni volan ni pa isto. Aha...hvala! kr v priro?niku pi?e,d ni treba menjat, kar se mi zdi nenavadno . Kaj to se da doma napravt? Kukr sm gledu, ni nobene take odprtine... Citiraj
Sirius Napisano 23. maj, 2006 Prijavi Napisano 23. maj, 2006 Zdravo! Imam mazdo 323 let 95 z avtomatskim menjalnikom. Prevo?enih ima 158000 km. Zanima me, ali je priporo?ljivo zamenjati olje v menjalniku? LP Pobrskaj po internetu in se pozanimaj, ali obstaja tudi kak?en aditiv za avtomatske menjalnike. Popravila so, namre? zelo draga, pa ?e redki mehaniki to znajo narediti. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
zemir Napisano 24. maj, 2006 Prijavi Napisano 24. maj, 2006 Ali slu?ajno gdo ve na koliko se menja olje na normalnem menjalniku Citiraj http://s3.ba.bitefight.org/c.php?uid=98655 Klikni ?e si upa?!? http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=4214 Poraba
YavarYe X6V6 Napisano 24. maj, 2006 Prijavi Napisano 24. maj, 2006 Ali slu?ajno gdo ve na koliko se menja olje na normalnem menjalniku Najpozneje na 80 kkm ni pa panike tudi kasneje(do 100kkm), ker navadni menjalniki niso tako ob?utljivi na olje, lahko pa nastane problem ?e olja ni oziroma ga je resno premalo. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
zemir Napisano 24. maj, 2006 Prijavi Napisano 24. maj, 2006 Najpozneje na 80 kkm ni pa panike tudi kasneje(do 100kkm), ker navadni menjalniki niso tako ob?utljivi na olje, lahko pa nastane problem ?e olja ni oziroma ga je resno premalo. Ja jaz mam problem pri menjalniku ko ga pohodim pa ho?em v drugo prestavo dat gre ful te?ko.?e pa lepo peljem gre pa ?ist komot nevem kaj bi bilo to probal bom olje zamenjat. Citiraj http://s3.ba.bitefight.org/c.php?uid=98655 Klikni ?e si upa?!? http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=4214 Poraba
YavarYe X6V6 Napisano 25. maj, 2006 Prijavi Napisano 25. maj, 2006 Ja jaz mam problem pri menjalniku ko ga pohodim pa ho?em v drugo prestavo dat gre ful te?ko.?e pa lepo peljem gre pa ?ist komot nevem kaj bi bilo to probal bom olje zamenjat. Te?ko verjamem da bo kaj bol?e, tudi ?e zamenja? olje.Druga prestava je pri vseh japoncih hiba in se malo bolj "trdo" prestavlja iz prve v drugo, ?e pa dela? down shift iz tretje v drugo gre pa brez prioblemov.Najbolj?e je ?e prej ?alta? v drugo ker V6 motor ima dovolj mo?i da tudi spelje? z drugo in vle?e? ?pure. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Sirius Napisano 25. maj, 2006 Prijavi Napisano 25. maj, 2006 Ja jaz mam problem pri menjalniku ko ga pohodim pa ho?em v drugo prestavo dat gre ful te?ko.?e pa lepo peljem gre pa ?ist komot nevem kaj bi bilo to probal bom olje zamenjat. Obstaja delna re?itev, ki bi ti postopoma olaj?ala pretikanje (potrebno je prevoziti 5-10.000km z njo). Zaradi prepovedi reklamiranja ti lahko samo svetujem, da poskusi? s TEM. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
David Napisano 25. maj, 2006 Prijavi Napisano 25. maj, 2006 Zaradi prepovedi reklamiranja ti lahko samo svetujem, da poskusi? s TEM. Sirius..... Pa ti si frajer bravi... indirektno ogla?evanje..... ah skorej direktno... Citiraj Feel free....
Sirius Napisano 25. maj, 2006 Prijavi Napisano 25. maj, 2006 Sirius..... Pa ti si frajer bravi... indirektno ogla?evanje..... ah skorej direktno... Zemir, ?e misli?, da sem ti to napisal zaradi reklame, ti odlo?no odsvetujem, da razmi?lja? o tistem, kar sem napisal....@---------Razmi?ljal sem, ali bi mu sploh omenil to stvar, prav zaradi tega, kar si (David) tu navedel. Vendar je v tem slu?aju prevladala moja pozitivna izku?nja z enakim problemom. Tu ne gre samo za dejstvo, da menjalnik v drugo ne gre rado, gre bolj za to, da bo s ?asoma ?el vedno te?je (neprcezen, verjetno ?e nekoliko obrabljen sinhron). Mogo?e pa le nisem tak frajer, kot izgleda....????!!!! Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
zemir Napisano 25. maj, 2006 Prijavi Napisano 25. maj, 2006 Koliko pa misli? da bi me pri?la menjava sinhrona? Citiraj http://s3.ba.bitefight.org/c.php?uid=98655 Klikni ?e si upa?!? http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=4214 Poraba
YavarYe X6V6 Napisano 26. maj, 2006 Prijavi Napisano 26. maj, 2006 Lahko si zamenja? cel menjalnik pa nebo 10-15% razlike. Da se delno pomagat, da si nalije? bolj gosto ali pa bolj redko olje, kr v menjalniku pove?a ali pa zmanj?a "zavorni" u?inek na sinhrone. Lahko pa da je prej?nji lastnik "na silo" prestavljal in je zjebal vogale na zobnikih in sinhronih, pri tem pa ti ni pomo?i. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
hvilu Napisano 26. maj, 2006 Avtor Prijavi Napisano 26. maj, 2006 Zdravo! NO, hvala lepa za nasvete. Sedaj pa ?e to: kje lahko v okolici kr?kega najdem kazga mehanika, ki bi znal zamenjat to olje v avtomatskem menjalniku? Nazadnje sn bil pr enemu, pa se mu sanjalo ni... ...no, ?e kdo kej ve... Citiraj
Sirius Napisano 26. maj, 2006 Prijavi Napisano 26. maj, 2006 Lahko si zamenja? cel menjalnik pa nebo 10-15% razlike.Da se delno pomagat, da si nalije? bolj gosto ali pa bolj redko olje, kr v menjalniku pove?a ali pa zmanj?a "zavorni" u?inek na sinhrone. confused0059.gif Lahko pa da je prej?nji lastnik "na silo" prestavljal in je zjebal vogale na zobnikih in sinhronih, pri tem pa ti ni pomo?i. dry.gifNo...no Yavarye ne pala?i Zemira, situacija ni tako ?rna kot izgleda, vidi?, da je te?ava samo, ko ga fejst pohodi (sinhron pa? takrat ne dohaja Zemirjeve noge na gasu), ka pa normalno vozi pa pretikanje gre brez problemov. Nisi navedel, ali je takrat, ko je olje v menjalniku ogreto nekoliko la?je prestaviti (na hladno sem prepri?an, da gre te?je). Z malo manj napenjanja mi?ic na semaforjih in v podobnih situacijah, bo? lahko (po mojem mnenju) prevozil ?e veliko km. NO, hvala lepa za nasvete. Sedaj pa ?e to: kje lahko v okolici kr?kega najdem kazga mehanika, ki bi znal zamenjat to olje v avtomatskem menjalniku? Nazadnje sn bil pr enemu, pa se mu sanjalo ni... ...no, ?e kdo kej ve... Upam, da ne bo? na?el "mojstra", ki bo menjalnik odmontiral, zlil olje ven, nalil novo in ga ponovno montiral. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
zemir Napisano 26. maj, 2006 Prijavi Napisano 26. maj, 2006 A do olja pridem le tako da se menjalnik razstavi ali se ga lahko spusti ven in dolije kako bolj enostavno Citiraj http://s3.ba.bitefight.org/c.php?uid=98655 Klikni ?e si upa?!? http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=4214 Poraba
Sirius Napisano 26. maj, 2006 Prijavi Napisano 26. maj, 2006 A do olja pridem le tako da se menjalnik razstavi ali se ga lahko spusti ven in dolije kako bolj enostavno Ni vse, kar je napisano namenjeno tebi. Za tebe je samo prvi del, v katerem se ne strinjam Yavarjevo ?rno sliko situacije. In navajm, da glede na to, da ti menjalnik nagaja samo pri hitrem pospe?evanju, bo? pa? mora to pri vo?nji upo?tevati. Bilo bi dobro da navede?, ali je prestavljenje enako trdo tudi pri ogretem menjalni?kem olju (upo?tevaj, da se menjalni?ko olje segreva po?asneje kot motor). Drugi del odgovora pa je namenjen HVILU in njegovem avtomatskem menjalniku. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
YavarYe X6V6 Napisano 26. maj, 2006 Prijavi Napisano 26. maj, 2006 A do olja pridem le tako da se menjalnik razstavi ali se ga lahko spusti ven in dolije kako bolj enostavno Halooo, ma? ti vro?ino ???? Menjalnik ima ?ep za izpust in ?ep za nalivanje!!!! Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
zemir Napisano 27. maj, 2006 Prijavi Napisano 27. maj, 2006 Halooo, ma? ti vro?ino ???? Menjalnik ima ?ep za izpust in ?ep za nalivanje!!!! Ja sli?u sm da majo eni avti zaprt menjalnik men se zdi opli in da ni nobenega ?epa za spustit olje ampak baje se ga iz?rpa ven.Ne me za besedo dr?at tako sm sam sli?u. Nisi navedel, ali je takrat, ko je olje v menjalniku ogreto nekoliko la?je prestaviti (na hladno sem prepri?an, da gre te?je) Mrzlega pa ?e nisem ti??u tako da nevem ?e je kaj druga?e. Citiraj http://s3.ba.bitefight.org/c.php?uid=98655 Klikni ?e si upa?!? http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=4214 Poraba
Sirius Napisano 27. maj, 2006 Prijavi Napisano 27. maj, 2006 Mrzlega pa ?e nisem ti??u tako da nevem ?e je kaj druga?e. To pomeni, da ti menjalnik nagaja samo ko ga ti??i?. Druga?e bi pri vsakem speljevanju na hladno bilo zelo te?ko prestaviti v drugo, ?e posebej pozimi pri temperturah izpod nule.O?itno je, da ti menjalnik "po?ilja signal", da ga po nepotrebnem ne "posiljuje?". Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Violet Napisano 27. maj, 2006 Prijavi Napisano 27. maj, 2006 Sirius..... Pa ti si frajer bravi... indirektno ogla?evanje..... ah skorej direktno... david, od siriusa sem ?ele zdej prebrala pa sem istga mnenja... vedno izkoristi vsako priliko za ogla?evanje tako al druga?... frajer na3 Citiraj
Sirius Napisano 27. maj, 2006 Prijavi Napisano 27. maj, 2006 david, od siriusa sem ?ele zdej prebrala pa sem istga mnenja... vedno izkoristi vsako priliko za ogla?evanje tako al druga?... frajer na3 Nista pa pre?tela, koliko druga?nih nasvetov (ne reklamnih), ali mnenj sem podal in tudi koliko tehni?nih pojasnil in ne vesta koliko ?asa mi je to vzelo.... Predstavljajta si, da se Hvilovem avtomatskem menjalniku za?ne zatikati. Redki so mehaniki, ki znajo na njih uspe?no odpraviti te?ave in zakaj ga ne bi za partiso?akov preventivno "cepil" proti slabostim. ********HVILU poskusi pri Uneti?u v Leskovcu, ?ene pa poi??i kakega starega ma?ka, bo ?e na?el ?epe za nalivanje in izpust . Upam, da ima? ?e podatek koliko ATF olja gre v menjalnik. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
YavarYe X6V6 Napisano 28. maj, 2006 Prijavi Napisano 28. maj, 2006 Ja sli?u sm da majo eni avti zaprt menjalnik men se zdi opli in da ni nobenega ?epa za spustit olje ampak baje se ga iz?rpa ven.Ne me za besedo dr?at tako sm sam sli?u. Nisi navedel, ali je takrat, ko je olje v menjalniku ogreto nekoliko la?je prestaviti (na hladno sem prepri?an, da gre te?je) Mrzlega pa ?e nisem ti??u tako da nevem ?e je kaj druga?e. Ponavadi je zako bolj je hladno olje te?je se prestavlja, jaz v?asih pozimi kr iz 1. v 3. ruknem pa ni panike ker motor ima dovolj hr?kov da se izkoplje iz tega preskoka. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Sirius Napisano 28. maj, 2006 Prijavi Napisano 28. maj, 2006 Ponavadi je zako bolj je hladno olje te?je se prestavlja, jaz v?asih pozimi kr iz 1. v 3. ruknem pa ni panike ker motor ima dovolj hr?kov da se izkoplje iz tega preskoka. To pomeni, da bi bila dobra re?itev, tisto, kar si ?e omenil (uporaba redkej?ega olja) namesto SAE 90 (ali 80) dati noter SAE 50. Vendar takega olja se ne dobi. Najman?o gradacijo, ki sem jo na?el je SAE 68, olje za reduktorje. Za pove?anje EP lastnosti (odpornost na visoke pritiske) bi vseeno priporo?al izbolj?avo , ki sem jo zagovarjal. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Violet Napisano 29. maj, 2006 Prijavi Napisano 29. maj, 2006 Nista pa pre?tela, koliko druga?nih nasvetov (ne reklamnih), ali mnenj sem podal in tudi koliko tehni?nih pojasnil in ne vesta koliko ?asa mi je to vzelo.... :ne vem: :ne vem: ubo??ek, kar smili? se mi, ampak, kar je res je res, vedno sem z u?itkom prebirala strokovne razlage in mislim, da na forumu ni ve?jega strokovnjaka (tehni?nega), ob?utek imam, da mora? biti vsaj profesor fizike ali kaj podobnega :ne vem: Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.