Skoči na vsebino

The ultimate japanese car!

Ustvari kratki URL


madmax

Priporočeno sporočilo

madmax malo si nefer... toyota supra je v originalu grda ko smrt... zakaj nisi pol dal slik od vsek ki so predelani..

 

druga?e pa rx7 - ma?ina!!

 

?e bi lahko dal vrstni red:

 

rx7

Skyline

Supra

NSX

3000 GT

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

skyline :ljubezen:

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

toyota supra je v originalu grda ko smrt...

 

No,no,tak hudo pa spet ni! :D Res da je ta na sliki malo polep?ana,samo je ?e vedno v originalu tudi ful hud stroj! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsi so po svoje najhudej?i. ?eprav si dal relativno nekonkuren?ne izdelke v isti ko?. :blink:

Moji glasovi:

1. Skyline (neuni?ljiv tunabilen motor plus neverjeten 4x4!!)

2. RX-7 (Neverjetna lega, turbo wankel)

3. Supra & NSX (Supra ima super motor, zadnji pogon, ?eprav ima slab?o lego kot NSX, ki je N/A VTEC powered MR avto) Skratka neodlo?eno, ?eprva realno gledano mi je v bistvu NSX skoraj huj?a. ALi pa ne, Supra je bolj?a. No, neodlo?eno... :P

4. 3000 GT (4x4 mo?an, pred svojim ?asom baje (4 wheel steering, ampak pravzaprav je lega baje preve? "?udna" za dirka?e....)

Mislim, da ta 3000GT sploh ne sodi v ta razred, ?eprav ima motor nad 2.0 (OK, Wankel je pa? izjema) Ker po tej logiki bi sem moral dati tudi Nissana 300ZX, ki ima 3.0 V6 turbo motor in zadnji pogon... In pravzaprav zelo dobro lego in skoraj konkuren?en avto tem bi lahko bil tudi MR2 turbo, ki ima vzdevek "Ferrari za mno?ice". Skratka hudih Japoncev je kar veliko...

 

Potem imamo pa razred 2.0 (in pod)

Nissan Sunny GTi-R Kdor ga pozna ve o ?em govorim. To je prakti?no duhovni o?e WRX in EVOlutionov. 2.0 turbo, 4x4 powered rallye & street monster. 2.0 SR20DET motor, 225 konjev pribli?no. ?tarta celo bolje kot Skyline zaradi manj?e mase.

Nissan 200SX S15 (drift ma?ina, spet isti motor, kot v Sunnyu- zakon je tale motor?ek SR20DET! Aja pa ?e lep?i je kot S14 in S13 :D)

Mitsubishi EVO & Impreza WRX STI :bravo:

Honda Integra Type R (VTEC in superiorna lega za prednji pogon)

RX-8 in MX-5 (ja, sem lokal patriot pa?)

Mazda 323F V6 & Primera GT :D Oba imata 2.0 150 konjev, Mazda ima V6 ampak Primera ima (spet) SR20DE (brez Turbine) motor, ki je zelo tunabilen.

Honda Civic & CRX (Del Sol) VTi... VTEC dela svoje priznam.

MX-3 2.5 V6 Aja pa ?e dodatno natunano jasno...

U pa ?e bi se kaj na?lo....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kar se izbora avtov ti?e sem pa? hotel da ima vsak od "velikih pet" svojega predstavnika, vem pa tudi da sem verjetno komu (kak?nemu modelu) naredil krivico. <_<

 

Pa tudi glasov je dubu isto kot RX-7 in celo ve? kot NSX :whatever: , trenutno!

 

Supro si pa vseeno prenizko postavil, se ti ne zdi? :o

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Supro si pa vseeno prenizko postavil, se ti ne zdi? :o

 

Ja, ?e sta pa druga dva toliko bolj?a zame. Poudarek je ZAME. :P Je pa zame vseeno zelo super duper avto. ;) Ampak Skyline in RX-7 imata gotovo bolj?o lego. ;) In kot sem napisal, najbr? tudi NSX. :danzoman: Ampak motor ima pa po moje ubita?en. Blok motorja (in mislim, da celotni spodnji del), nespremenjen naprimer uporavljajo v JCGT. Torej serijski blok (morda celo bate???), kar je tudi nekaj, glede na to, da imajo tam, ?e se ne motim okoli 400, 500 konjev. :ne vem:

 

Saj druga?e pa ne ugovarjam izbiri. :P Tudi 3000GT je huda stvaritev. B)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda 323F V6 & Primera GT :D Oba imata 2.0 150 konjev

 

Napaka NIMATA oba 150 konjev, Mazda ima "samo" 106 Kw in to je to?no 144.16 konja. :blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsi so po svoje najhudej?i. ?eprav si dal relativno nekonkuren?ne izdelke v isti ko?. :blink:

Moji glasovi:

1. Skyline (neuni?ljiv tunabilen motor plus neverjeten 4x4!!)

2. RX-7 (Neverjetna lega, turbo wankel)

3. Supra & NSX (Supra ima super motor, zadnji pogon, ?eprav ima slab?o lego kot NSX, ki je N/A VTEC powered MR avto) Skratka neodlo?eno, ?eprva realno gledano mi je v bistvu NSX skoraj huj?a. ALi pa ne, Supra je bolj?a. No, neodlo?eno... :P

4. 3000 GT (4x4 mo?an, pred svojim ?asom baje (4 wheel steering, ampak pravzaprav je lega baje preve? "?udna" za dirka?e....)

Mislim, da ta 3000GT sploh ne sodi v ta razred, ?eprav ima motor nad 2.0 (OK, Wankel je pa? izjema) Ker po tej logiki bi sem moral dati tudi Nissana 300ZX, ki ima 3.0 V6 turbo motor in zadnji pogon... In pravzaprav zelo dobro lego in skoraj konkuren?en avto tem bi lahko bil tudi MR2 turbo, ki ima vzdevek "Ferrari za mno?ice". Skratka hudih Japoncev je kar veliko...

 

Potem imamo pa razred 2.0 (in pod)

Nissan Sunny GTi-R Kdor ga pozna ve o ?em govorim. To je prakti?no duhovni o?e WRX in EVOlutionov. 2.0 turbo, 4x4 powered rallye & street monster. 2.0 SR20DET motor, 225 konjev pribli?no. ?tarta celo bolje kot Skyline zaradi manj?e mase.

Nissan 200SX S15 (drift ma?ina, spet isti motor, kot v Sunnyu- zakon je tale motor?ek SR20DET! Aja pa ?e lep?i je kot S14 in S13 :D)

Mitsubishi EVO & Impreza WRX STI :bravo:

Honda Integra Type R (VTEC in superiorna lega za prednji pogon)

RX-8 in MX-5 (ja, sem lokal patriot pa?)

Mazda 323F V6 & Primera GT :D Oba imata 2.0 150 konjev, Mazda ima V6 ampak Primera ima (spet) SR20DE (brez Turbine) motor, ki je zelo tunabilen.

Honda Civic & CRX (Del Sol) VTi... VTEC dela svoje priznam.

MX-3 2.5 V6 Aja pa ?e dodatno natunano jasno...

U pa ?e bi se kaj na?lo....

 

to si zdaj povedu kot da jih vozis vsak dan...

jaz sem sam nsx zato tudi mi je najbolj vsec :) hehe plain simple

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Symon,a to si sklepal iz igranja NFS serije?? :P:hohoho:

 

Ah kje, tisto je za amaterje. :P Jaz igram raje serijo Gran Turisimo na PS2!!!! :bravo:

Aja pa Razni Best Motoringi pa podobne serije ti dajo tak?en vtis... Recimo v reviji Japanese Performance je v VSAKI ?tevilki kak?en Skyline, pogoste so tudi RX-7ke, medtem, ko so Supre ?e kar redke. ?e redkeje so pa NSX. 300GT je pa celo bil notri nekajkrat. Kateri je torej bolj popularen/bolj?i/z bolj?imi lastnostmi??? Ne vem no pa? tak?en vtis sem dobil.

Sicer pa----> Jaz sem vsaj napisal to?no zakaj mi je kateri v?e?. ;) Ne pa samo: Men je v?e? ta pa ta ker mi je v?e?....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro kofetkarji 😉  
    • @astor čestitke za nakup, naj ti dobro služi   Glede prtljažnika…kaj je pa pisalo v opisu vozila pri vozilu, da ima ali da nima el.prtljažnika?
    • Da imamo elektriko v vtičnicah ves čas, neprekinjeno in zelo dobre kakovosti (cca 230 V, 50 Hz) ni samoumevno. Pri elektroenergetiki ni tako kot pri telekomunikacijah, ko se zaradi večjega povpraševanja zmanjša hitrost prenosa podatkov. Pri elektroenergetiki dela, ali pa ne dela, nekaj vmes ne obstaja, primer: "Napetostni zlom je pojav v elektroenergetskem sistemu, ko napetost postane nestabilna in lahko pade na vrednost nič. To se zgodi, ko sistem ne more več vzdrževati ravnotežja med proizvodnjo in porabo električne energije, kar vodi do popolnega izpada napetosti".   Nekaj primerov, kjer elektrika v vtičnicah že danes ni samoumevna: - Libanon: Država se sooča z resnimi težavami pri oskrbi z električno energijo, kar vodi do pogostih in dolgotrajnih izpadov - Južna Afrika: Eskom, nacionalni dobavitelj električne energije, redno izvaja načrtovane redukcije zaradi pomanjkanja zmogljivosti in vzdrževanja. - Venezuela: Zaradi gospodarske krize in pomanjkanja investicij v energetski sektor so izpadi elektrike pogosti. - Indija: V nekaterih ruralnih območjih so izpadi elektrike še vedno pogosti zaradi omejene infrastrukture.   Sistemska obratovalna navodila za prenosni sistem električne energije Republike Slovenije   8.3.2.1 Preprečevanje napetostnega zloma 99. člen Sistemski operater preprečuje nastop napetostnega zloma z naslednjimi možnimi ukrepi: - z dvigom proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah; - s prerazporeditvijo proizvodnje oziroma pretokov delovne moči; - s pozivom sistemskim operaterjem sosednjih omrežij za normalizacijo napetostnih razmer; - z znižanjem želene vrednosti regulatorja napetosti v razdelilnih transformatorskih postajah; - s pozivom distribucijskemu operaterju za vključitev kompenzacijskih naprav, za povečanje proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah, ki so priključene na distribucijsko omrežje, in za znižanje napetosti v distribucijskem omrežju; - z blokiranjem delovanja regulatorjev napetosti oziroma vgradnjo avtomatov za avtomatsko blokado regulatorjev napetosti na transformatorjih z odcepi; - z razbremenjevanjem prenosnega sistema; - z drugimi ukrepi.   8.3.3 Shema vzpostavljanja sistema po razpadu 102. člen (1) Uporabnik sistema in distribucijski operater pripravita shemo ukrepov za ponovno vzpostavitev obratovanja po razpadu sistema. Shema ukrepov mora biti usklajena s sistemskim operaterjem. (2) Sistemski operater lahko od uporabnika sistema in distribucijskega operaterja zahteva preizkus izvajanja ukrepov iz prejšnjega odstavka tega člena. (3) Centri vodenja ter sistemi vodenja, meritev in zaščit v stikališčih morajo imeti zagotovljeno neprekinjeno napajanje z električno energijo. (4) V primeru razpada prenosnega sistema sistemski operater zaradi jedrske varnosti čim hitreje zagotovi napajanje lastne rabe v NE Krško. (5) Sistemski operater v sodelovanju z NE Krško in TE Brestanica izdela obratovalna navodila za potrebe vzpostavitve otočnega obratovanja TE Brestanica z lastno rabo NE Krško.    
    • si november kr preskoču   kje se pa skrivaš v tej megli  
    • Pri nas je šele november    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.