Skoči na vsebino

The ultimate japanese car!

Ustvari kratki URL



Priporočeno sporočilo

Napisano

sicer so mi japonski sportni avti vsi grdi in vsi totalno antipaticni, ampak od teh honda nsx...lep polozaj za volanom mas noter :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

meni so pa japonski ?portni avti najlep?i! :)

na prvem mestu mazda rx-7

 

v?e? mi je predvsem oblika in pa tudi ma?ina je enkratna :)

Napisano

madmax malo si nefer... toyota supra je v originalu grda ko smrt... zakaj nisi pol dal slik od vsek ki so predelani..

 

druga?e pa rx7 - ma?ina!!

 

?e bi lahko dal vrstni red:

 

rx7

Skyline

Supra

NSX

3000 GT

Napisano

skyline :ljubezen:

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

3000GT VR4.... glasoval za tega ker edino tega od na?tetih SEM vozu.... in ta je zakon... :bravo:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

toyota supra je v originalu grda ko smrt...

 

No,no,tak hudo pa spet ni! :D Res da je ta na sliki malo polep?ana,samo je ?e vedno v originalu tudi ful hud stroj! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

madmax malo si nefer... toyota supra je v originalu grda ko smrt... zakaj nisi pol dal slik od vsek ki so predelani..

 

 

 

sramezljiv Glede na to da sem tudi jaz glasoval za njo, sem kriv :P

malce sem jo moral olep?at B)

 

sicer pa vidim da supra vodi :bravo:

Napisano

Skyline

 

limuzina coupe, ki gate trga + 4x4

 

Itaq :rispekt::rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vsi so po svoje najhudej?i. ?eprav si dal relativno nekonkuren?ne izdelke v isti ko?. :blink:

Moji glasovi:

1. Skyline (neuni?ljiv tunabilen motor plus neverjeten 4x4!!)

2. RX-7 (Neverjetna lega, turbo wankel)

3. Supra & NSX (Supra ima super motor, zadnji pogon, ?eprav ima slab?o lego kot NSX, ki je N/A VTEC powered MR avto) Skratka neodlo?eno, ?eprva realno gledano mi je v bistvu NSX skoraj huj?a. ALi pa ne, Supra je bolj?a. No, neodlo?eno... :P

4. 3000 GT (4x4 mo?an, pred svojim ?asom baje (4 wheel steering, ampak pravzaprav je lega baje preve? "?udna" za dirka?e....)

Mislim, da ta 3000GT sploh ne sodi v ta razred, ?eprav ima motor nad 2.0 (OK, Wankel je pa? izjema) Ker po tej logiki bi sem moral dati tudi Nissana 300ZX, ki ima 3.0 V6 turbo motor in zadnji pogon... In pravzaprav zelo dobro lego in skoraj konkuren?en avto tem bi lahko bil tudi MR2 turbo, ki ima vzdevek "Ferrari za mno?ice". Skratka hudih Japoncev je kar veliko...

 

Potem imamo pa razred 2.0 (in pod)

Nissan Sunny GTi-R Kdor ga pozna ve o ?em govorim. To je prakti?no duhovni o?e WRX in EVOlutionov. 2.0 turbo, 4x4 powered rallye & street monster. 2.0 SR20DET motor, 225 konjev pribli?no. ?tarta celo bolje kot Skyline zaradi manj?e mase.

Nissan 200SX S15 (drift ma?ina, spet isti motor, kot v Sunnyu- zakon je tale motor?ek SR20DET! Aja pa ?e lep?i je kot S14 in S13 :D)

Mitsubishi EVO & Impreza WRX STI :bravo:

Honda Integra Type R (VTEC in superiorna lega za prednji pogon)

RX-8 in MX-5 (ja, sem lokal patriot pa?)

Mazda 323F V6 & Primera GT :D Oba imata 2.0 150 konjev, Mazda ima V6 ampak Primera ima (spet) SR20DE (brez Turbine) motor, ki je zelo tunabilen.

Honda Civic & CRX (Del Sol) VTi... VTEC dela svoje priznam.

MX-3 2.5 V6 Aja pa ?e dodatno natunano jasno...

U pa ?e bi se kaj na?lo....

Napisano

kar se izbora avtov ti?e sem pa? hotel da ima vsak od "velikih pet" svojega predstavnika, vem pa tudi da sem verjetno komu (kak?nemu modelu) naredil krivico. <_<

 

Pa tudi glasov je dubu isto kot RX-7 in celo ve? kot NSX :whatever: , trenutno!

 

Supro si pa vseeno prenizko postavil, se ti ne zdi? :o

Napisano

Supro si pa vseeno prenizko postavil, se ti ne zdi? :o

 

Ja, ?e sta pa druga dva toliko bolj?a zame. Poudarek je ZAME. :P Je pa zame vseeno zelo super duper avto. ;) Ampak Skyline in RX-7 imata gotovo bolj?o lego. ;) In kot sem napisal, najbr? tudi NSX. :danzoman: Ampak motor ima pa po moje ubita?en. Blok motorja (in mislim, da celotni spodnji del), nespremenjen naprimer uporavljajo v JCGT. Torej serijski blok (morda celo bate???), kar je tudi nekaj, glede na to, da imajo tam, ?e se ne motim okoli 400, 500 konjev. :ne vem:

 

Saj druga?e pa ne ugovarjam izbiri. :P Tudi 3000GT je huda stvaritev. B)

Napisano

Mazda 323F V6 & Primera GT :D Oba imata 2.0 150 konjev

 

Napaka NIMATA oba 150 konjev, Mazda ima "samo" 106 Kw in to je to?no 144.16 konja. :blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vsi so po svoje najhudej?i. ?eprav si dal relativno nekonkuren?ne izdelke v isti ko?. :blink:

Moji glasovi:

1. Skyline (neuni?ljiv tunabilen motor plus neverjeten 4x4!!)

2. RX-7 (Neverjetna lega, turbo wankel)

3. Supra & NSX (Supra ima super motor, zadnji pogon, ?eprav ima slab?o lego kot NSX, ki je N/A VTEC powered MR avto) Skratka neodlo?eno, ?eprva realno gledano mi je v bistvu NSX skoraj huj?a. ALi pa ne, Supra je bolj?a. No, neodlo?eno... :P

4. 3000 GT (4x4 mo?an, pred svojim ?asom baje (4 wheel steering, ampak pravzaprav je lega baje preve? "?udna" za dirka?e....)

Mislim, da ta 3000GT sploh ne sodi v ta razred, ?eprav ima motor nad 2.0 (OK, Wankel je pa? izjema) Ker po tej logiki bi sem moral dati tudi Nissana 300ZX, ki ima 3.0 V6 turbo motor in zadnji pogon... In pravzaprav zelo dobro lego in skoraj konkuren?en avto tem bi lahko bil tudi MR2 turbo, ki ima vzdevek "Ferrari za mno?ice". Skratka hudih Japoncev je kar veliko...

 

Potem imamo pa razred 2.0 (in pod)

Nissan Sunny GTi-R Kdor ga pozna ve o ?em govorim. To je prakti?no duhovni o?e WRX in EVOlutionov. 2.0 turbo, 4x4 powered rallye & street monster. 2.0 SR20DET motor, 225 konjev pribli?no. ?tarta celo bolje kot Skyline zaradi manj?e mase.

Nissan 200SX S15 (drift ma?ina, spet isti motor, kot v Sunnyu- zakon je tale motor?ek SR20DET! Aja pa ?e lep?i je kot S14 in S13 :D)

Mitsubishi EVO & Impreza WRX STI :bravo:

Honda Integra Type R (VTEC in superiorna lega za prednji pogon)

RX-8 in MX-5 (ja, sem lokal patriot pa?)

Mazda 323F V6 & Primera GT :D Oba imata 2.0 150 konjev, Mazda ima V6 ampak Primera ima (spet) SR20DE (brez Turbine) motor, ki je zelo tunabilen.

Honda Civic & CRX (Del Sol) VTi... VTEC dela svoje priznam.

MX-3 2.5 V6 Aja pa ?e dodatno natunano jasno...

U pa ?e bi se kaj na?lo....

 

to si zdaj povedu kot da jih vozis vsak dan...

jaz sem sam nsx zato tudi mi je najbolj vsec :) hehe plain simple

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Symon,a to si sklepal iz igranja NFS serije?? :P:hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Symon,a to si sklepal iz igranja NFS serije?? :P:hohoho:

 

Ah kje, tisto je za amaterje. :P Jaz igram raje serijo Gran Turisimo na PS2!!!! :bravo:

Aja pa Razni Best Motoringi pa podobne serije ti dajo tak?en vtis... Recimo v reviji Japanese Performance je v VSAKI ?tevilki kak?en Skyline, pogoste so tudi RX-7ke, medtem, ko so Supre ?e kar redke. ?e redkeje so pa NSX. 300GT je pa celo bil notri nekajkrat. Kateri je torej bolj popularen/bolj?i/z bolj?imi lastnostmi??? Ne vem no pa? tak?en vtis sem dobil.

Sicer pa----> Jaz sem vsaj napisal to?no zakaj mi je kateri v?e?. ;) Ne pa samo: Men je v?e? ta pa ta ker mi je v?e?....

Napisano

js sm tud za skyline-a!

 

ubita?n motor, avto ma pa ?ist nedirka?ko obliko.

po moje lahk po 50km vo?nje ?ist komot vn vstane?,

tak da te n? kri? ne boli :D

Only those without any talent, have no obsessions!

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pojavila se mi je nova težava... Ko sem avto kupil je imel kar precej iztrošene zavore, tako diske kot ploščice, pa še treslo je ob zaviranju. Komplet diske in ploščice sem zamenjal na vseh štirih koncih. Kupil sem brembo robo. Vse je bilo super približno 3 mesece oz 2500km, potem pa je začelo spet tresti, tokrat še huje kot prej. Ugotovil sem, da je sprednji levi disk skrivljen. Vsa pesta in podvozje so v dobrem stanju, tako da je dejansko samo en sprednji disk kriv. Po pogovoru z kar nekaj mehaniki ter dobavitelji delov so vsi rekli, da je brembo zadnja leta kar slaba roba.    Katere znamke diskov ter ploščic priporočate? S katerimi imate dobre izkušnje?   Hvaprej hvala vsem!
    • UPDATE: Končno sem vztrajnik in sklopko zamenjal. Na koncu sem vselej zamenjal pri Burji v Kamniku. Čakal sem dobra dva do tri mesece da sploh dobi vztrajnik, ki enostavno ni bil dobavljiv. Ko je bil na voljo smo šli takoj v akcijo. Nekaj težav je bilo pri razstavljanju (trmasti vijaki), po sestavi je bilo potreno narediti optiko, saj je bilo potrebno podreti most. Na koncu me je vse skupaj stalo 1900€ (vztrajnik, set sklopke, potrošni material, optika in delo). Novi vstrajnik nič ne trese, avto se pelje bistveno bolj udobno.   Overall izkušnja je kar dobra, se da vse zmeniti in normalno pogovarjati, edino lahko bi bili bolj odzivni na telefon in bolj dosledni s poročanjem novosti pri iskanu delov in tekom menjave, ampak glede na naval in gužve, ki so jo imeli jim ne zamerim.  
    • Ti se kar tolaži. Da ne znaš brati, oziroma prebereš le tisto, kar ti paše, pa že vem.   Naj ti izpostavim: tries to bridge the impossible gap NI ENAKO manages to bridge the impossible gap  
    • Ta novi Qled od Sony je med top tremi tv, pa naj bo to oled, qled sli led tv.  Sony Bravia 9 review | Digital Trends WWW.DIGITALTRENDS.COM The Sony Bravia 9 tries to bridge the impossible gap between LCD and OLED, and it does a remarkable job...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.