Skoči na vsebino

The ultimate japanese car!

Ustvari kratki URL



Priporočeno sporočilo

Napisano

sicer so mi japonski sportni avti vsi grdi in vsi totalno antipaticni, ampak od teh honda nsx...lep polozaj za volanom mas noter :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

meni so pa japonski ?portni avti najlep?i! :)

na prvem mestu mazda rx-7

 

v?e? mi je predvsem oblika in pa tudi ma?ina je enkratna :)

Napisano

madmax malo si nefer... toyota supra je v originalu grda ko smrt... zakaj nisi pol dal slik od vsek ki so predelani..

 

druga?e pa rx7 - ma?ina!!

 

?e bi lahko dal vrstni red:

 

rx7

Skyline

Supra

NSX

3000 GT

Napisano

skyline :ljubezen:

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

3000GT VR4.... glasoval za tega ker edino tega od na?tetih SEM vozu.... in ta je zakon... :bravo:

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano
  je BrainY napisal:

toyota supra je v originalu grda ko smrt...

 

No,no,tak hudo pa spet ni! :D Res da je ta na sliki malo polep?ana,samo je ?e vedno v originalu tudi ful hud stroj! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano
  je BrainY napisal:

madmax malo si nefer... toyota supra je v originalu grda ko smrt... zakaj nisi pol dal slik od vsek ki so predelani..

 

 

 

sramezljiv Glede na to da sem tudi jaz glasoval za njo, sem kriv :P

malce sem jo moral olep?at B)

 

sicer pa vidim da supra vodi :bravo:

Napisano

Skyline

 

limuzina coupe, ki gate trga + 4x4

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

Skyline

 

limuzina coupe, ki gate trga + 4x4

 

Itaq :rispekt::rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vsi so po svoje najhudej?i. ?eprav si dal relativno nekonkuren?ne izdelke v isti ko?. :blink:

Moji glasovi:

1. Skyline (neuni?ljiv tunabilen motor plus neverjeten 4x4!!)

2. RX-7 (Neverjetna lega, turbo wankel)

3. Supra & NSX (Supra ima super motor, zadnji pogon, ?eprav ima slab?o lego kot NSX, ki je N/A VTEC powered MR avto) Skratka neodlo?eno, ?eprva realno gledano mi je v bistvu NSX skoraj huj?a. ALi pa ne, Supra je bolj?a. No, neodlo?eno... :P

4. 3000 GT (4x4 mo?an, pred svojim ?asom baje (4 wheel steering, ampak pravzaprav je lega baje preve? "?udna" za dirka?e....)

Mislim, da ta 3000GT sploh ne sodi v ta razred, ?eprav ima motor nad 2.0 (OK, Wankel je pa? izjema) Ker po tej logiki bi sem moral dati tudi Nissana 300ZX, ki ima 3.0 V6 turbo motor in zadnji pogon... In pravzaprav zelo dobro lego in skoraj konkuren?en avto tem bi lahko bil tudi MR2 turbo, ki ima vzdevek "Ferrari za mno?ice". Skratka hudih Japoncev je kar veliko...

 

Potem imamo pa razred 2.0 (in pod)

Nissan Sunny GTi-R Kdor ga pozna ve o ?em govorim. To je prakti?no duhovni o?e WRX in EVOlutionov. 2.0 turbo, 4x4 powered rallye & street monster. 2.0 SR20DET motor, 225 konjev pribli?no. ?tarta celo bolje kot Skyline zaradi manj?e mase.

Nissan 200SX S15 (drift ma?ina, spet isti motor, kot v Sunnyu- zakon je tale motor?ek SR20DET! Aja pa ?e lep?i je kot S14 in S13 :D)

Mitsubishi EVO & Impreza WRX STI :bravo:

Honda Integra Type R (VTEC in superiorna lega za prednji pogon)

RX-8 in MX-5 (ja, sem lokal patriot pa?)

Mazda 323F V6 & Primera GT :D Oba imata 2.0 150 konjev, Mazda ima V6 ampak Primera ima (spet) SR20DE (brez Turbine) motor, ki je zelo tunabilen.

Honda Civic & CRX (Del Sol) VTi... VTEC dela svoje priznam.

MX-3 2.5 V6 Aja pa ?e dodatno natunano jasno...

U pa ?e bi se kaj na?lo....

Napisano

kar se izbora avtov ti?e sem pa? hotel da ima vsak od "velikih pet" svojega predstavnika, vem pa tudi da sem verjetno komu (kak?nemu modelu) naredil krivico. <_<

 

Pa tudi glasov je dubu isto kot RX-7 in celo ve? kot NSX :whatever: , trenutno!

 

Supro si pa vseeno prenizko postavil, se ti ne zdi? :o

Napisano
  je madmax napisal:

Supro si pa vseeno prenizko postavil, se ti ne zdi? :o

 

Ja, ?e sta pa druga dva toliko bolj?a zame. Poudarek je ZAME. :P Je pa zame vseeno zelo super duper avto. ;) Ampak Skyline in RX-7 imata gotovo bolj?o lego. ;) In kot sem napisal, najbr? tudi NSX. :danzoman: Ampak motor ima pa po moje ubita?en. Blok motorja (in mislim, da celotni spodnji del), nespremenjen naprimer uporavljajo v JCGT. Torej serijski blok (morda celo bate???), kar je tudi nekaj, glede na to, da imajo tam, ?e se ne motim okoli 400, 500 konjev. :ne vem:

 

Saj druga?e pa ne ugovarjam izbiri. :P Tudi 3000GT je huda stvaritev. B)

Napisano
  je Symon napisal:

Mazda 323F V6 & Primera GT :D Oba imata 2.0 150 konjev

 

Napaka NIMATA oba 150 konjev, Mazda ima "samo" 106 Kw in to je to?no 144.16 konja. :blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je Symon napisal:

Vsi so po svoje najhudej?i. ?eprav si dal relativno nekonkuren?ne izdelke v isti ko?. :blink:

Moji glasovi:

1. Skyline (neuni?ljiv tunabilen motor plus neverjeten 4x4!!)

2. RX-7 (Neverjetna lega, turbo wankel)

3. Supra & NSX (Supra ima super motor, zadnji pogon, ?eprav ima slab?o lego kot NSX, ki je N/A VTEC powered MR avto) Skratka neodlo?eno, ?eprva realno gledano mi je v bistvu NSX skoraj huj?a. ALi pa ne, Supra je bolj?a. No, neodlo?eno... :P

4. 3000 GT (4x4 mo?an, pred svojim ?asom baje (4 wheel steering, ampak pravzaprav je lega baje preve? "?udna" za dirka?e....)

Mislim, da ta 3000GT sploh ne sodi v ta razred, ?eprav ima motor nad 2.0 (OK, Wankel je pa? izjema) Ker po tej logiki bi sem moral dati tudi Nissana 300ZX, ki ima 3.0 V6 turbo motor in zadnji pogon... In pravzaprav zelo dobro lego in skoraj konkuren?en avto tem bi lahko bil tudi MR2 turbo, ki ima vzdevek "Ferrari za mno?ice". Skratka hudih Japoncev je kar veliko...

 

Potem imamo pa razred 2.0 (in pod)

Nissan Sunny GTi-R Kdor ga pozna ve o ?em govorim. To je prakti?no duhovni o?e WRX in EVOlutionov. 2.0 turbo, 4x4 powered rallye & street monster. 2.0 SR20DET motor, 225 konjev pribli?no. ?tarta celo bolje kot Skyline zaradi manj?e mase.

Nissan 200SX S15 (drift ma?ina, spet isti motor, kot v Sunnyu- zakon je tale motor?ek SR20DET! Aja pa ?e lep?i je kot S14 in S13 :D)

Mitsubishi EVO & Impreza WRX STI :bravo:

Honda Integra Type R (VTEC in superiorna lega za prednji pogon)

RX-8 in MX-5 (ja, sem lokal patriot pa?)

Mazda 323F V6 & Primera GT :D Oba imata 2.0 150 konjev, Mazda ima V6 ampak Primera ima (spet) SR20DE (brez Turbine) motor, ki je zelo tunabilen.

Honda Civic & CRX (Del Sol) VTi... VTEC dela svoje priznam.

MX-3 2.5 V6 Aja pa ?e dodatno natunano jasno...

U pa ?e bi se kaj na?lo....

 

to si zdaj povedu kot da jih vozis vsak dan...

jaz sem sam nsx zato tudi mi je najbolj vsec :) hehe plain simple

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Symon,a to si sklepal iz igranja NFS serije?? :P:hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano
  je poky napisal:

Symon,a to si sklepal iz igranja NFS serije?? :P:hohoho:

 

Ah kje, tisto je za amaterje. :P Jaz igram raje serijo Gran Turisimo na PS2!!!! :bravo:

Aja pa Razni Best Motoringi pa podobne serije ti dajo tak?en vtis... Recimo v reviji Japanese Performance je v VSAKI ?tevilki kak?en Skyline, pogoste so tudi RX-7ke, medtem, ko so Supre ?e kar redke. ?e redkeje so pa NSX. 300GT je pa celo bil notri nekajkrat. Kateri je torej bolj popularen/bolj?i/z bolj?imi lastnostmi??? Ne vem no pa? tak?en vtis sem dobil.

Sicer pa----> Jaz sem vsaj napisal to?no zakaj mi je kateri v?e?. ;) Ne pa samo: Men je v?e? ta pa ta ker mi je v?e?....

Napisano

js sm tud za skyline-a!

 

ubita?n motor, avto ma pa ?ist nedirka?ko obliko.

po moje lahk po 50km vo?nje ?ist komot vn vstane?,

tak da te n? kri? ne boli :D

Only those without any talent, have no obsessions!

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.