Skoči na vsebino

Diesli v majhnih avtomobilih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ker se ravno pogovarjamo o dizlih, imam eno vpra?anje, mo? je kolegici naro?il in ta moment verjetno tudi ?e kupil, ne da bi ona vedela megana dizla; ker ima v glavnem mestno vo?njo, sem ji svetovala, da bo najbolj?e, ?e ve?krat na teden pelje po "sklenjenem ljubljanskem obro?u" in ne po bi?jici, kjer ?alta iz prve v drugo in nazaj v prvo. Zanima me naslednje: med katere avtomobile spada dizel megan?!

IPB Image
Napisano
  je Violet napisal:

Zanima me naslednje: med katere avtomobile spada dizel megan?!

 

call me stupid, but i don't get it - a lahko malo bolje razlo?i? kaj te zanima, da bomo dojeli tudi tisti, ki smo na precej ni?jem mentalnem nivoju? :ne vem:

33112_1.png

Napisano

jaz poznam dizla samo v m6, kolk je smotrno in kako se obnese v majnih avtomobilih, ste ?e napisal, kako pa v meganu, pa mi pojasnite?

IPB Image
Napisano

No megane pa ni ve? mali aftek... je something above that..... :P:bravo:

Feel free....

Napisano

Vsi renaultovi diesli so ok, samo vsem crkne torbina tamo od 50-70 kkm, pol jim odpade jermenica alternatorja, pa ?e kak drug del. ?e pa dela pa ni problemov. Jaz ga NE bom nikol imel, imam raje 15 let starega japonca kot novega renaulta.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz sem pred 6-ko imel Renaulta Megane - nikoli ve? Renaulta (pa res sem ?e dosti razli?nih avtov imel - vsaj 25) ... kanta od kante ... sorry ... :ph34r::( ... kvari in crkuje se vse po?ez - ko je bil star 1,5 leta mi je prekipelo in je ?el papa! :danzoman:

Papa, Tomi
Napisano

Zanimivo, moj fotr bi pa levo "da ne re?em kaj" dal za renaulta.

Mel je vse od petke, cliota, megana, scenicaI, zdej ma scenicaII, pa morm re?t da nikoli ni mel kak?nih ve?jih problemov.

Res pa je da so to vse bili/so bencinci!

 

Zanj je to tanartabul? firma!

 

V kak?ni zablodi ?ivi ?lovek. :P:hohoho:

Napisano
  je madmax napisal:

 

 

Zanj je to tanartabul? firma!

 

V kak?ni zablodi ?ivi ?lovek. :P:hohoho:

 

 

He he,dobra! :bravo::hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano
  je LabiGT napisal:

osebne

:)

 

:hohoho:

 

  je Mazda323 napisal:

Fajn baje... :)

 

:hohoho:

 

  je LabiGT napisal:

res je novi megane je likalnik brez rocaja :hohoho:

 

:hohoho:

 

  je David napisal:

Evo jest delam 50k km na leto... pa bencin njam njam... :hohoho::hohoho:

 

Plin je in B)

 

  je Boss napisal:

Povpre?no porabo so mu tekom testa namerili 8,3 Litra/100km ?zmeden?, kar si upam trditi, da se da s tako porabo priti skozi tudi pri enako mo?nem ali mo?nej?em bencinarju.

Poraba pri testni vo?nji ne pove veliko o dejanski. Kako, kje, koliko...itd so vozili se razlikuje od testa do testa. 1,4HDI motor?ek ?isto slu?i svojemu namenu. ?e ga jaz kupim moji punci za v slu?bo, ?oping, frizerja, wellnes center, obiske star?ev, kolegic, tudi kdaj za na morje, ipd bo poraba sigurno pod 5L in bo ?isto zadovoljna z njim. Sploh ne bo vedla, da ni pospe?kov, mo?i, navora, dinamike, itd.

 

  je Boss napisal:

Pa da se vrnem k Peugeotu - zakaj tako velika poraba, ki je za ve? kot 3 litre in pol ve?ja od tiste, ki je navedena kot povpre?na v tehni?nih podatkih? Enostavno zato, ker takega malega diesla mora? terati, da da nekaj od sebe.

Sorry ni res. Testne vo?nje se zelo razlikujejo med seboj. Povpre?ne porabe v teh. podatkih pa so vse dobljene pod pogoji, ki so za vse znamke enaki (zun.temp., brezveterje, na del.temp. ogret motor, ravna suha cesta, 10 km in nazaj).

 

  je YavarYe X6V6 napisal:

samo vsem crkne torbina tamo od 50-70 kkm, pol jim odpade jermenica alternatorja, pa ?e kak drug del.

 

Kako so pol OK?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

En izra?un, ki sem ga naredil na primeru nove Seat Ibize. Podatki o povpre?ni porabi so z uradne strani.

 

bencin:

 

1.4 100km

cena: 3.075.300 SIT

 

letna poraba goriva pri 15000 km letno

15000km : 100km x 6.6l = 990 litrov -> 245.817 SIT (cena litra 248,30 SIT)

 

dizel:

 

1.9 TDI 100km

cena: 3.391.740 SIT

 

letna poraba goriva

15000km : 100km x 4.9l = 735 litrov -> 171.696 SIT (cena litra 233,60 SIT)

 

razlika v ceni avta: 316.440 SIT

razlika v stro?kih: 74.121 SIT letno

 

Izpla?a se torej v cca. 4,2 letih.

 

Ob ve? prevo?enih kilometrih se razlika seveda ?e pove?a v korist dizla, prav tako pri mestni vo?nji (po podatkih s spletne strani naj bi bencinar kuril 9l, dizel 6,3l). Ima pa dizel ?e eno lepo prednost: pri bencinarjih je pove?anje mo?i za ve? kot 5-10 km brez ve?jih investicij prakti?no nemogo?e, pri (turbo)dizlih obstajajo ?ipi (v primeru Ibize se da brez ve?jih te?av mo? pove?ati s 100 na 130-145km). :ouje:

Napisano
  je ToniX napisal:

En izra?un, ki sem ga naredil na primeru nove Seat Ibize. Podatki o povpre?ni porabi so z uradne strani.

 

bencin:

 

1.4 100km

cena: 3.075.300 SIT

 

letna poraba goriva pri 15000 km letno

15000km : 100km x 6.6l = 990 litrov -> 245.817 SIT (cena litra 248,30 SIT)

 

dizel:

 

1.9 TDI 100km

cena: 3.391.740 SIT

 

letna poraba goriva

15000km : 100km x 4.9l = 735 litrov -> 171.696 SIT (cena litra 233,60 SIT)

 

razlika v ceni avta: 316.440 SIT

razlika v stro?kih: 74.121 SIT letno

 

Izpla?a se torej v cca. 4,2 letih.

 

Ob ve? prevo?enih kilometrih se razlika seveda ?e pove?a v korist dizla, prav tako pri mestni vo?nji (po podatkih s spletne strani naj bi bencinar kuril 9l, dizel 6,3l). Ima pa dizel ?e eno lepo prednost: pri bencinarjih je pove?anje mo?i za ve? kot 5-10 km brez ve?jih investicij prakti?no nemogo?e, pri (turbo)dizlih obstajajo ?ipi (v primeru Ibize se da brez ve?jih te?av mo? pove?ati s 100 na 130-145km). :ouje:

 

Plin je in.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.