Skoči na vsebino

Manj?a mo? od deklarirane

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V AM-ju so dobili Passata 2.0TDI za supertest. Avto ima po tovarni?kih specifikacijah 140KM, a ko so ga postavili na valje so namerili le 132KM. OK - pustimo AM, ker v njihovem primeru se pa? podarjenemu konju ne gleda na v zobe.

 

Kako pa recimo morebitni kupec lahko na to reagira? Kupi avto, ki ima deklariranih 140 konjev in za pi?le 4 konje pade v vi?ji zavarovalni razred a dobi avto, ki ima konjev za ni?ji zavarovalni razred - razlika med razredoma je odvisna od bonifikacije in zna?a od 20-40jurjev.

 

A kdo ve kako je to pravno urejeno, a se za kaj takega da garancijo uveljavljati...

 

Mislim tole je res hudo, da si zastopnik VW privo??i tako blama?o saj se niso za supertestnega vsaj toliko potrudili in preverili parametre, kljub temu, da vedo, da ga bodo AM-jevci premerili po dolgem in po?ez. Koliko novih avtomobilov je potemtakem s tak?nim "?ibkej?im" motorjem kot je deklarirano? Poleg manj zmogljivega motorja kupci nato pla?ujejo za "nagrado" oz nevednost ?e ob?utno dra?je zavarovanje.

 

Res ne vem, a bo treba pri novih avtomobilih pred nakupom zahtevati ?e izpis merjenja mo?i, CO2, ipd al kaj, da te ne nategnejo na suho.

33112_1.png

Napisano

To pa je svinjarija!!! :angry: Jaz bi se ?e prito?o,samo vpra?anje,po kolkem ?asu bi to ugotovil.... :whatever:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

sej moja mazda ma tud 83hp namest 88hp(tok jih pi?e v prometni

 

:hohoho: Najraje bi ?el ?e jaz na valarje, da bi ugotovil, da jih imam 84. :P

Boss sicer pa sem opazil, da si se ?e zaklepetal na A.com. ;)

Napisano

ja sem se res, samo se mi zdi, da fantje tam za dolo?ene stvari mal mim tol?ejo predvsem tisti, ki trdijo, da je normalno da ti na valjarjih poka?e 20-30% manj kot na gredi, kjer naj bi se merila mo? za tehni?ni podatek naveden v homologaciji. Ker bi bilo potem pri 140 konjskem motorju na valjih kazalo tam nekje okrog 100 konjev, kar pa ni res, ker recimo pred ?ipanjem ponavadi preverijo serijsko mo? in je ta v ve?ini primerov skoraj to?no taka kot v teh.podatkih - ok par procentov gor dol.

 

Kle pa govorimo o 6% razlike in za cel zavarovalni razred kar ni sprejemljivo ?e posebej ker so na supertestnem Golfu z enakim motorjem zmerili na teh valjih ve? kot 140KM.

 

Nekaj tu ne ?tima, lahko tudi pri merilni napravi, ki ali ni umerjena ali pa je celo mo?no manipulirati s podatki :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Samo toliko v premislek, ve?ino avtomobilov merijo mo? na gredi oziroma sklopki, tako da dejansko je na kolesih je vedno manj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Samo toliko v premislek, ve?ino avtomobilov merijo mo? na gredi oziroma sklopki, tako da dejansko je na kolesih je vedno manj.

 

?e, ?e, samo razlika na gredi in kolesih je vsaj 15% oziroma raje ?ez 20%. Tukaj govorimo pa o 6% razlike na kolesih od tistih, ki jo deklarira proizvajalec v teh.podatkih. Pri tem je pa na istih valjih testni Golf pokazal skoraj to?no nazivno mo? (140KM) in to so tekom supertesta v razli?nih obdobjih (za?etek, sredina in konec testa)merili 3x in je bila razlika med najmanj?o zmerjeno in najve?jo cca 1% (1,5KM).

 

V glavnem nekaj tu ne ?tima, ker govorimo o 8KM, ki so izginili neznano kam. To ni malo in ta razlika pomeni, da si pla?al nekaj kar nisi dobil (tudi top speed je bil za 8km/h ni?ji od deklariranega).

 

Pa mi povejte kaj bi vi naredili v takem primeru, da kupite nov avto - odkartate >7milijonov in greste preverit avto na valje in ugotovite, da ne dosega deklariranih tehni?nih podatkov. Poleg tega, da ne dobi? tistega kar si pla?al te vsako leto ?e zavarovalnica "tepe" z vi?jo zavarovalnino (meja je 136KM), ker ima? napisano v karton?ki 140KM, ki pa jih sploh ne dosega? oziroma si po?teno spodaj. Ne vem, jaz se verjetno ne bi sprijaznil s tem, da gre za tolerance, pa slabo gorivo, pa ponedeljkov avto, pa razli?ni pogoji za dolo?anje nazivne mo?i - ja ne vem no saj neki standardi pa morajo obstajati ali je to vse tako malo po doma?e.

33112_1.png

Napisano

?e, ?e, samo razlika na gredi in kolesih je vsaj 15% oziroma raje ?ez 20%. Tukaj govorimo pa o 6% razlike na kolesih od tistih, ki jo deklarira proizvajalec v teh.podatkih. Pri tem je pa na istih valjih testni Golf pokazal skoraj to?no nazivno mo? (140KM) in to so tekom supertesta v razli?nih obdobjih (za?etek, sredina in konec testa)merili 3x in je bila razlika med najmanj?o zmerjeno in najve?jo cca 1% (1,5KM).

 

V glavnem nekaj tu ne ?tima, ker govorimo o 8KM, ki so izginili neznano kam. To ni malo in ta razlika pomeni, da si pla?al nekaj kar nisi dobil (tudi top speed je bil za 8km/h ni?ji od deklariranega).

 

Pa mi povejte kaj bi vi naredili v takem primeru, da kupite nov avto - odkartate >7milijonov in greste preverit avto na valje in ugotovite, da ne dosega deklariranih tehni?nih podatkov. Poleg tega, da ne dobi? tistega kar si pla?al te vsako leto ?e zavarovalnica "tepe" z vi?jo zavarovalnino (meja je 136KM), ker ima? napisano v karton?ki 140KM, ki pa jih sploh ne dosega? oziroma si po?teno spodaj. Ne vem, jaz se verjetno ne bi sprijaznil s tem, da gre za tolerance, pa slabo gorivo, pa ponedeljkov avto, pa razli?ni pogoji za dolo?anje nazivne mo?i - ja ne vem no saj neki standardi pa morajo obstajati ali je to vse tako malo po doma?e.

 

?e en razloga zakaj NE ?vaba. :ouje:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • AMZS so tudi nemci => ADAC test.   Sam imam 235/40R18 Michelin Primacy 4 S1 (Ford prva vgradnja).   Pa kolebam nove letos ali drugo leto. 90% bojo še to leto gor.   Glede na moj stil vožnje bi vzel Michelin PS5, ali pa požrl zarečen kruh in vzel Conti Sport 7, ki so primerjava Michelin PS4S / PS S5 (ki pa jih ne dobiš v 18").   Mogoče da nisem na UUHP s Conti sport 7, bi še kako Yokohamo vzel iz UHP segmenta. Nekak so mi pri srcu, sem jih imel na M2.  
    • "Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila vpisane v ustrezni rubriki ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali višjo kategorijo hitrosti."   Torej ja, dodatna odobritev za hitrost ali pa alternativa Continentalkam, Bridgestone Turanza All season 6, ki je prav tako dosegla dobre rezultate na testih, ima pa višjo hitrost in nosilnost od homologirane. Sem pa opazil, da Bridgestonke na tem forumu niso kaj prida priljubljene.
    • Očitno je imel @Alex prav ko pravi da so GY trenutno TOP, tudi pri nemcih so na prvem mestu, pri čemer občutno cenejše kot Michelin....zelo zanimiva je ocena Vredestein, ki je pri AMZS zelo visoko, pri nemcih zgolj na 13 mestu.....samo po teh testih bi rekel, da je GY res price&performance izbira.....   Mnenja ? (jaz bom moral zamenjati Michelinke in po vsej verjetnosti se ne bom odločil za PS5, ker so me PS4 malo razočarale.....)
    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
    • Letne Kleber ne bi kupil,ker niso tako dobre kot zimske v primerjavi z drugimi (vozne lastnosti & cena). 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.