Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni..menjujem zobati jermen na 2.5v6 mazdinem motorju, ima avtomatski napenjalnik(neka mala hidravlika)...je treba to pri menjavi jermena tudi menjat?? sumljivo mi je da sem do vseh drugih delov pri?el dokaj hitro, pri napenjalcu pa se je zataknilo-zato se mi zdi da to ne spada med potro?ni materjal, ali??

Napisano

po mojem nenju in kukr js vem se menja use kar se ti?e tega!!!

 

Jermen tisti drsni le?aj(ipd.) in pa seveda ?ponar ki seveda ?pona jermen!!!!

 

lep pozdrav

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

hidravli?ni napenjalec se na?eloma NE MENJA, razen ?e je okvarjen...

 

to pa vidi? takole, da v workshop manual pogleda?, kako zgleda dober hidravli?ni napenjalec :)

 

ker pa tega nimam trenutno pri sebi, bom pozneje ubacil, kako preveri?

 

ali pa se oglasi kaj v MS, mam knjigo od 2.5 V6 motorja skopirano nekje... za menjavo jermena mi je pri?la prav

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

izmeri se ena dol?ina na napenjalcu, ti pravim, da bom pozneje poizkusil prilepit slikco iz knjige za servisiranje...

 

stomugromova, a si sploh prebral, kaj sem ti napisal v prej?njem postu ? :D

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

a ni tako, da se ta napenjalec v vsakem primeru preventivno menja tam nekje na 200.000-240.000km :ne vem:

33112_1.png

Napisano

kak se lahko ugotovi ?e je napenjalec dober? :ne vem:

 

?e ga ne more? na roke stisnit. Pa stisne se ga s prime?em in to zelooooo po?asi, ker druga?e spisti olje !

Ko je stisnjen pa skozi zato pripravljeno luknjo porine? ?ico ali ?ebelj, ki ga po monta?i jermena izvle?e?, tako da se sprosti napenjalec in ti napne jermen. Simpl ko pasulj samo pod nobenim pogojem ne sme? na hitro stisnit napenjalca !!!!

Evo ?e stran iz V6 motorja, na kateri je opis.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a ni tako, da se ta napenjalec v vsakem primeru preventivno menja tam nekje na 200.000-240.000km :ne vem:

 

mogo?e ?e, ampak ta preventiva je presneto draga in te?ko za dobit, ker ni aftermarket dela, zato je najbolj?a varianta pa? sprobat ?e je ?e OK, kot ka?e slikca ki jo je Yavar pripel...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

a ni tako, da se ta napenjalec v vsakem primeru preventivno menja tam nekje na 200.000-240.000km :ne vem:

 

 

 

jaz imam na avtu komaj 130000km, ampak je ?e ta hidravlika enkrat zmontirana dol, pa je bila stisnjena...zato se bojim, ?e se to da ve?krat tudi naredit. druga?e pa je zelo trda.

Napisano

jaz imam na avtu komaj 130000km, ampak je ?e ta hidravlika enkrat zmontirana dol, pa je bila stisnjena...zato se bojim, ?e se to da ve?krat tudi naredit. druga?e pa je zelo trda.

 

To je isto kot mamo za zadnja prtlja?na vrata odpret, hkrati feder in amortizer.To ti tako ali tako miga ko se avto segreje se tudi jermen raztegne ko pa ohladi pa se skr?i. Tako da ?e je trd in ko ga sprosti? lepo zleze ven pol ni panike.lepo ga zmontiraj nazaj pa se veselo vozi. Pa 2.0 in 2,5 V6 motorji se ne po?kodujejo tudi ?e bi ta napenjalec zatajil ali pa odpovedal.Bolj bistveno je da zamenja? vse ostale napenlajce-le?aje po katerih te?e jermen !!!

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še to.   Velika večina vožnje bo mestna vožnja. Recimo 70-80%. In za to res ne potrebujem 186 konjičkov.
    • Hotel sem imeti baby dinozavra. 😅 Nima vsak... 😛   Res je cena igrala vlogo. 30K je bila zgornja meja, še bolje veliko manj. X186 bi skupaj z vlečno kljuko prišel 31,3K , preveč za mene.   Pa nekdo je naredil izračun, da se 2K razlike v ceni povrne pri cca 170K km, če se prav spomnim. 20 let za mene...   Sicer ni ravno primerljivo, ampak Captur z nekaj manj opreme bi stal 25K.    
    • Vesel in ponosen Jakov Fak s popolno predstavo slavil na Pokljuki WWW.RTVSLO.SI Jakov Fak je mojstrsko opravil s skrajšano posamično tekmo na 15 km svetovnega pokala na Pokljuki. Najboljši slovenski biatlonec v...  
    • Res je te continental conti7 so TOP GUME po mokrem in suhem 😉👍👍👍
    • Za poletje mi je najbolj sedla Dunlop sportmax TT ali pa Yokohama Advan Fleva v701, najmanj pa Toyo Proxes.   @akla Sem prosil direkt za komentar: Majo ogromno gripa v suhem in mokrem. Dobro zavorno pot. So pa glasne, ko se segrejejo so malo tišje. Nič povratnih informacij, sploh v primerjavi z PS4 in Eagle 1 Pa men so premehke okoli centralne lege oz. volan je relativno mehki, ne vleče gum toliko v centralno lego. Isto je volan malo premehki na AC. Za povprečnega voznika dobre gume, za mene ne preveč. Aha, pa trša bočnica kot pri PS4. PS4 prej čutiš, da zvije bočnico, tu ne takoj, se pa bolj čuti
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.