Skoči na vsebino

PROBLEM PRI MAZDI 323 F 1.6 16V

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

imam te?avo pri mazdi 323 F 1.6 16v letnik 1990 !!!!!pri ma?ini na zgornem delu ki jo povezuje cevka z zra?nim filtrom (IBRLAUF) mi tam buta olje vn pri visokih obratih zakaj ?????avto je stal 6 mesecev k mi je ?la benz pumpa !!!?e kdo ve naj mi prosim pomaga razvozlati ta problem!!!ali sploh tam gre vn kej olja ali ne :rispekt::rispekt::rispekt::rispekt::unsure::unsure::unsure:

Napisano

A ima? mogo?e preve? olja v motorju, ker kot vem grejo skozi to cevko oljni hlapi, da bil pa prav olje pa ne vem kaj bi bilo. Ali pa ?e ti je voda pri?la med olje in ga je zato prve? in am ?ez me?e :ne vem:

Napisano

ti dam en predlog dokler ne potuhtas kje je problem...dobi/naredi posodico, ki bo imela na vrhu dva cevki...spelji cevko iz motorja na posodico in iz posodice na filter zraka...

 

drugace pa je mozna markotova varijanta...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

oj!!! ja madoni? poglej kok olja ma? not sj ma? ?ipko pa preveri!!!

 

?e ga je preve? pol bo najbr? to vtrok.....je pe ras da sm js tud ?e melk olja mal ?ez maximim po ?ipki pa ni vn metal olja je pa blo masno (logi?no ?e pa je to nekak oddu?ek za olje!!)

 

?e ma? olja dovol pa ga useeno spusti kake pol litra vn pa pol probaj kako pa kaj!!!

 

Lahko pa tid olna pumpa za?ela na fov? ?pricat olje po ventilih

(?e je avto stal se lahko kaka usedlina nabere na kanalih!!!(po moje)

 

no upam da po?tima? zadevo!!!

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

imam te?avo pri mazdi 323 F 1.6 16v letnik 1990 !!!!!pri ma?ini na zgornem delu ki jo povezuje cevka z zra?nim filtrom (IBRLAUF) mi tam buta olje vn pri visokih obratih zakaj ?????avto je stal 6 mesecev k mi je ?la benz pumpa !!!?e kdo ve naj mi prosim pomaga razvozlati ta problem!!!ali sploh tam gre vn kej olja ali ne :rispekt::rispekt::rispekt::rispekt::unsure::unsure::unsure:

 

Ne vem, kako je pri Mazdi 323, pri moji blagovni znamki se to dogaja pozimi zato, ker se v cev, ki vodi od ?epa v zra?ni filter zama?i z gosto usedlino, ki nastane zaradi me?anja oljnih par in vodne vlage iz zraka. Ta usedlina je gosta skoraj kot mast in prepre?i izena?evanja pritiska oljnih par v motorju. Najmanj kar se lahhko zgodi je, da pod obremenitvijo izmakne cevko, ali merilec vi?ine olja in tako sprosti notranji pritisk. Lahko pa izmakne celo tesnilo ventilov in skoraj vse olje vr?e ven.

Postopek: odstrani obe cevi, od motorja v filter in cev, ki povezuje zgornij in spodnji del motoja. To so cevi, ki vodijo od ulivnega grla olja, ponavadi je ena, ki se preko dvokrakega ventila razcepi na tisto, ki gre v filter in tisto, ki gre v motor. O?isti jih, o?isti pa tudi razdelilni ventil, v katerem so po navadi filtrirne mre?ice.

In te?ava bo tako (upam) sanirana.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ker pravi?, da si nehal avto vozit v zimskih mesecih in ?e posebej, ?e si pred okvaro pumpe imel ve? kratkih vo?enj je to kar je napisal Sirius zelo verjetno ?e posebej, ker je nato avto stal pol leta.

33112_1.png

Napisano

fantje res vam hvala za prijazno pomo? ko si bom vzel malo ?asa bom zadevo saniral in vam napi?em kako se je izteklo :bravo::bravo::bravo: res vam hvala za pomo? :rispekt::rispekt::rispekt::rispekt::rispekt:

Napisano

ti dam en predlog dokler ne potuhtas kje je problem...dobi/naredi posodico, ki bo imela na vrhu dva cevki...spelji cevko iz motorja na posodico in iz posodice na filter zraka...

 

 

Ta posuda se zove OIL CATCH CAN i morala bi bit izvedena kako treba jer nije sve o povezivanju i stavljanju 2 cijevi na posudu.

 

Postazi neke uputr o dimenzijama na internetu

 

Inace ta se povezuje na iberlauf mislim....,kahko pa gre tudi mali filter na njeno mjesto (nevem kak se zove). Posuda mora biti od materijala koji ce uvjek bit hloadniji od motora...dakle Innox npr. I on na temelju razlike u temperaturi kondenzira uljne pare na stjenkama kantice....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem že mislil,da je dihur na sllki😂🤣😉
    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.