YavarYe X6V6 Napisano 23. februar, 2009 Prijavi Napisano 23. februar, 2009 Sva ?e dva. Res mi je najbolj sme?no, ko ti kdo re?e, da se ti za "manj?e" ?tevilo kilometrov ne "spla?a" kupit dizla. Kot da bi bilo vse le v ni?ji porabi... Kolk je servis za dizla, cnej k za bencinarja ? Sej bosta sam prikopala do tega, samo nisem teoretik, po 27 letni praksi ?raufanja to ni ravno larifari. Sicer pa kakor sem ?e napisal vsak naj dela kakor se mu zdi prav - To je samo moje mnenje (Gor?i-Kmaetija) Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
mozinaa Napisano 23. februar, 2009 Prijavi Napisano 23. februar, 2009 Sva ?e dva. Res mi je najbolj sme?no, ko ti kdo re?e, da se ti za "manj?e" ?tevilo kilometrov ne "spla?a" kupit dizla. Kot da bi bilo vse le v ni?ji porabi... navor,ko mal stisnes gre,benzinc ko vzges klimo moras dat dve brzini dol Citiraj
Boss Napisano 23. februar, 2009 Prijavi Napisano 23. februar, 2009 hehe, a nismo to debato, dal ?e ene parkrat skoz? Jaz se pa po novem navdu?ujem za kak?en elektro pogon. To je ?ele navora. Citiraj
mozinaa Napisano 23. februar, 2009 Prijavi Napisano 23. februar, 2009 Kolk je servis za dizla, cnej k za bencinarja ? Sej bosta sam prikopala do tega, samo nisem teoretik, po 27 letni praksi ?raufanja to ni ravno larifari. Sicer pa kakor sem ?e napisal vsak naj dela kakor se mu zdi prav - To je samo moje mnenje (Gor?i-Kmaetija) potem ves bl novo,vec elektronike vec problemov Citiraj
Carr Napisano 23. februar, 2009 Prijavi Napisano 23. februar, 2009 hehe, a nismo to debato, dal ?e ene parkrat skoz? Jaz se pa po novem navdu?ujem za kak?en elektro pogon. To je ?ele navora. Mir z vami Sori, me je mal zaneslo. Vsi razli?ni - vsi enakopravni :mi pijemoo: . Tud jaz bom enkrat kupu hibrida Citiraj Nikad ne veruj ?eni, koja la?e. Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...
YavarYe X6V6 Napisano 23. februar, 2009 Prijavi Napisano 23. februar, 2009 navor,ko mal stisnes gre,benzinc ko vzges klimo moras dat dve brzini dol A greva probat ??tartava v najvi?ji prstavi in 50 Km/h ?S pri?gano klimo na?telano na 17 stopnj ?Pa zate bom ?e zadnji grelec in vse lu?i pri?gal da bom imel VELIKO porabo elektrike, kar bo dodatno obremenilo motor. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
mozinaa Napisano 23. februar, 2009 Prijavi Napisano 23. februar, 2009 A greva probat ??tartava v najvi?ji prstavi in 50 Km/h ?S pri?gano klimo na?telano na 17 stopnj ?Pa zate bom ?e zadnji grelec in vse lu?i pri?gal da bom imel VELIKO porabo elektrike, kar bo dodatno obremenilo motor. ja ma mas v 6 je mal bolse ma 1,8 benz 125 km v stirih v klanec se zelo pozna ko prizges klimo Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 23. februar, 2009 Prijavi Napisano 23. februar, 2009 ja ma mas v 6 je mal bolse ma 1,8 benz 125 km v stirih v klanec se zelo pozna ko prizges klimo Lej nimam 1,8 motorja, vsi vemo da je to krneki, nared primerjavo z 2.0 dizlom in 2.0 benzom, pol pa naprej.Sicer pa ima? prav, pri nas je res veliko klancev in rabi? navoooooor in to pomo?nosto od 0 naprej. Iitaq smo pa to ?e prmlel, malo pobrskaj in si preber. Pa zelo smo OFF topic. :ne vem: Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
zvonko Napisano 8. avgust, 2010 Avtor Prijavi Napisano 8. avgust, 2010 Lej nimam 1,8 motorja, vsi vemo da je to krneki, nared primerjavo z 2.0 dizlom in 2.0 benzom, pol pa naprej.Sicer pa ima? prav, pri nas je res veliko klancev in rabi? navoooooor in to pomo?nosto od 0 naprej. Iitaq smo pa to ?e prmlel, malo pobrskaj in si preber.Pa zelo smo OFF topic. :ne vem: problemi so ve?ni.... :ne vem: je ?e kateremu uspelo s softwerom zaobit ta k..... filter Citiraj
Mazda5 Napisano 11. avgust, 2010 Prijavi Napisano 11. avgust, 2010 navor,ko mal stisnes gre,benzinc ko vzges klimo moras dat dve brzini dolOprosti, nevem kje si to pobral, da je treba dat dve brzini dol da nekam gre. Sam vozim Mazdo5 z 1.8 bencinarjem in ko imam pri?gano klimo se le to opazi za odtenek, druga?e pa avto vle?e skoraj enako kot pri izklopljeni klimi. Napa?en podatek... Citiraj
Danny Napisano 12. avgust, 2010 Prijavi Napisano 12. avgust, 2010 najbr? je zmanjkalo tiste teko?ine za dodatek dpf-ju ki jo avto dodaja gorivu Citiraj
jures Napisano 12. avgust, 2010 Prijavi Napisano 12. avgust, 2010 najbr? je zmanjkalo tiste teko?ine za dodatek dpf-ju ki jo avto dodaja gorivu Mazda ni Francoz...... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Francinov Napisano 17. avgust, 2010 Prijavi Napisano 17. avgust, 2010 Malo sem prebiral to va?o stran, pa em ugotovil, da imamo podobne probleme. V marcu sem kupil mazdo 5 diesel in se mi je ?e kar kmalu pojavil prvi problem. Na relaciji proti Umagu se mi je pri?gala lu?ka za filter td DPF, ki pa ni ugasnila, motor je izgubil mo?, pri?gala se je ?e lu?ka za motor. Avto sem peljal na srvis, kjer so naredili regeneracijo in sem seveda dobro pla?al. Naro?ili so mi, da moram voziti z vsaj 2000 obrati in ve?. Kmalu za tem, spet na dalj?i relaciji se mi je spet zgodila enaka stvar. Avto sem odpeljal na servis v Ljubljani, kjer so mi zamenjali olje in naredili regeneracijo za dobro ceno... Sedaj je sicer nekaj ?asa mir, se pa vedno bojim, da bi se kaj "pri?galo". poraba pa mi je seveda mo?no porastla. Sedaj mi tro?i okoli 9 in ?ez. Ali je morda kdo ta problem re?eval kako druga?e. Serviserji sicer razli?no odgovarjajo. Eni pravijo, da je lamda sonda, drugi, da je kriva nafta, tretji da je treba z zelo visokimi vrtljaji vozi, ?etrti, da se pri teh motorjih nikoli ne ve kdaj se dela regeneracija, naj bi se pri izpuhu videlo, v petih mesecih tega ?e nisem opazil.. Hvala za va?a mnenja. Franci Citiraj
SpEkTr Napisano 17. avgust, 2010 Prijavi Napisano 17. avgust, 2010 Na izpuhu bo? te?ko kaj videl. Saj jaz na moji ?estki, nisem opazil karkoli ?udnega v ?asu regeneracije. Pomoje bo prej kaka sonda? Jaz sem imel podoben problem. Nafta ne more biti kriva, kdor to re?e je ?alabajzer. Potem peljemo vsi avte nazaj v salon in je stvar re?ena? To je isto kot to ,da ti pri nakupu ponavadi nih?e ne re?e, tega avta pe ne jemat ?e se boste bolj malo vozili na relacije, ampak se vsi lepo smehljajo.. ?e ima? kolikor toliko relacije bi moralo biti ok. Jaz imam kranj-ljubljana (slu?ba) in zadeva dela ok. Dokler vse sonde delujejo normalno.... Citiraj
Boss Napisano 17. avgust, 2010 Prijavi Napisano 17. avgust, 2010 Franci, ?e te zajebava DPF na relaciji je skoraj sigurno krivda enega izmed senzorjev/sond (to ni lambda sonda, da ne bo? okrog razlagal, ker te bodo samo ?udno gledali), ki merijo razliko v pritisku pred filtrom in za njim. Ko se filter ma?i se pove?uje pritisk pred filtrom in to bele?i senzor, ki v kombinaciji z unim za filtrom dolo?i razliko v pritisku in s tem zama?enost filtra. Ko je zama?enost 75% se spro?i cikel regeneracije katerega lahko spremlja? tako, da nastavi? BC na trenutno porabo, ki bo kazala od 1,5-4 litre vi?jo kot je takrat, ko regeneracija ne deluje. Ko se regeneracija kon?a se tudi prikaz porabe vrne na obi?ajene vrednosti. Vzrok, d aima? problem s tem DPF-jem pa je verjetno v teh dveh senzorjih oziroma enem izmed njih, ki napa?no od?itava pritisk in v tvojem primeru verjetno ali prepozno ali pa prezgodaj dolo?i ?istilni ciklus DPF-ja in zmeda in lightshow na armaturki je zagotovljen. ?e se ti bodo te?ave ponavljale se s serviserji pomeni okrog tega in se ne daj odgnati z zgodbicami o vo?nji z visokimi obrati ipd. Citiraj
Francinov Napisano 18. avgust, 2010 Prijavi Napisano 18. avgust, 2010 Boss hvala za odgovor. Kar se ti?e lambde sonde se strinjam s tabo. Razli?ni mehaniki so mi razli?no razlagali. Ve?ina je mnenja, da moram vozit z vi?jimi obrati in se to ve? ne bo dogajalo. kar se ti?e porabe, te ne morem meriti, ker nimam potovalnega ra?unalnika (2006, CE). Opazil sem ?e nekaj: v?eraj sem gledal stanje olja, vsi govorijo o povi?anju nivoja, pri meni je v ?asu dveh mesecev (cca 4.500 km) celo padel pod minimum. ?e vedno imam ob?utek, da motor v?asih izgublja mo?. franci Citiraj
Deeyan Napisano 18. avgust, 2010 Prijavi Napisano 18. avgust, 2010 Boss hvala za odgovor. Kar se ti?e lambde sonde se strinjam s tabo. Razli?ni mehaniki so mi razli?no razlagali. Ve?ina je mnenja, da moram vozit z vi?jimi obrati in se to ve? ne bo dogajalo. kar se ti?e porabe, te ne morem meriti, ker nimam potovalnega ra?unalnika (2006, CE). Opazil sem ?e nekaj: v?eraj sem gledal stanje olja, vsi govorijo o povi?anju nivoja, pri meni je v ?asu dveh mesecev (cca 4.500 km) celo padel pod minimum. ?e vedno imam ob?utek, da motor v?asih izgublja mo?. franci lohk si pa bele?i? na www.poraba.com kjer ti samo prera?unava porabo Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Sirius Napisano 18. avgust, 2010 Prijavi Napisano 18. avgust, 2010 Franci! Simptomi, ki jih navaja? ka?ejo na omejen pretok izpu?nih plinov skozi DPF (pove?ana poraba, na?iganje signalizacije, izguba mo?i, prehod na rezervni program delovanja motorja...). Najverjetneje si pri?el do faze, ko je elektronska regeneracija DPF neu?inkovita, oziroma o?isti filter le toliko, da se trenutno signalizacija ugasne, po nekaj 100km pa se ponovno na?ge, ker senzorji ponovno zaznajo pove?anje pritiska izpu?nih plinov v filtru. Jaz sistema DPF ne poznam v detajle, menim pa, da obstaja mo?nost demonta?e DPF in ro?nega ?i??enja (izpiranja ali kaj podobnega). Pozanimaj se na servisu o tej varianti. V nasprotnem lahko postane? vir dodatnih zaslu?kov serviserjev, ki ti bodo "regenerirali" DPF na vsakih 1000, ali 2000 km. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.