Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

ZANIMA ME SLEDE?E ALI IMA ?E KDO TAKE PROBLEME KOT JAZ- MED VO?NJO SE MI JE ?E VE?KRAT PRI?GALA LU?KA DPF (zama?en filter trdih delcev) PONAVADI LU?KA UGASNE SAMA KO MOTOR UGASNE?,IN SE PONOVNO U?GE PO CCA 1000- 2000KM IN ?E IMA? SRE?O TI UGASNE SAMA ,?E PA NE KOT JAZ PA MORA? ODPELJATI AVTO NA SERVIS SAJ KO GORI LU?KA AVTO NE VLE?E NIKAMOR.ZATO ODSVETUJEM VSEM KI TO PREBIRATE NAKUP MAZDE 5 Z DIZELSKIM MOTORJEM SAJ JE RAZLAGA V SERVISU ,DA JE KRIVDA LAHKO V GORIVU ,KAR V PETROLU O?ITNO ZANIKAJO,LAHKO JE KRIVDA NA VA?I STRANI KER MOTOR NI DOVOLJ OGRET ITD.V DVEH MESECIH SEM PREVOZIL 8500 KM IN TO NA VE?JIH RAZDALJAH IN VSAKI? SE JE PRI?GALA LU?KA PRI OGRETEM MOTORJU TAKO TUDI DANES IN BRZINI PREKO 120 KM IN TO NA AVTOCESTI ZATO JE AVTO PONOVNO NA SERVISU V A-COSMOSU V BTC

 

POVZETEK NE KUPUJTE DIZELSKE MAZDE 5 PA BOSTE IMELI MIR

Napisano

Zvonko prosim izklju?i caps lock. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

danes sem prevzel "popravljen"avto v servisu vendar se je po 15 km vo?nje je lu?ka ponovno za?ela utripati tako,da je avto ponovno izgubil mo? in je postal smrtno nevaren saj nima nobene mo?i ko lu?ka utripa in je zopet na sevisu mazda v BTC

Napisano

Hmmm... kaj takega pa od Mazde ne bi pri?akoval. A si preveril kaj po drugih (tujih) forumih, ?e ima kdo podobno napako? Obvezno pa se obrni tudi na generalnega uvoznika MMS.

33112_1.png

Napisano

Hmmm... kaj takega pa od Mazde ne bi pri?akoval. A si preveril kaj po drugih (tujih) forumih, ?e ima kdo podobno napako? Obvezno pa se obrni tudi na generalnega uvoznika MMS.

 

Sem jaz pogledal na nemskih forumih, pa nisem nic podobnega nasel. Vecinoma jamrajo cez ropotanje sprednje preme, kaj drugega pa se niso nasli. Upam Zvonko, da so ti vsaj dali nadomestno vozilo.

Napisano

dobil sem nadomestno 6 -ico, vendar ?ele danes ko se je napaka ponovila ,v?eraj pa so bili vsi avti "?al"oddani razen 3 brez klime (pa pri +35)pa ?e ta je bila na soncu

Napisano

dobil sem nadomestno 6 -ico, vendar ?ele danes ko se je napaka ponovila ,v?eraj pa so bili vsi avti "?al"oddani razen 3 brez klime (pa pri +35)pa ?e ta je bila na soncu

 

3-jka brez klime je to mogo?e ?? ?zmeden??zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Verjetno je mislu na 323 ki jo imajo... zelene barve...hm sam tudi tista ima klimo.... :ne vem:

 

 

Sicer pa 3ka brez klime ne obstaja..... najslab?i model.... mazda 3, 1.4 CE ima ro?no klimo.... :bravo:

 

 

LP David

Feel free....

Napisano

Verjetno je mislu na 323 ki jo imajo... zelene barve...hm sam tudi tista ima klimo.... :ne vem:

Sicer pa 3ka brez klime ne obstaja..... najslab?i model.... mazda 3, 1.4 CE ima ro?no klimo.... :bravo:

LP David

 

 

to da ne obstaja brez klime sem mislil tudi jaz je pa bila rde?e barve ,lahko pa ,da je imela klimo pokvarjeno ,v btc so imeli tudi ?e novo mazdo -testno 3 pri kateri je bila klima pokvarjena ,tudi to so mi ?e dali kot nadomestno zato v ponedeljek nisem ?elel avta brez klime

Napisano

danes sem prevzel "popravljen"avto v servisu vendar se je po 15 km vo?nje je lu?ka ponovno za?ela utripati tako,da je avto ponovno izgubil mo? in je postal smrtno nevaren saj nima nobene mo?i ko lu?ka utripa in je zopet na sevisu mazda v BTC

 

Ko si navedel te?avo s signlizacijo DPF sem se spomnil, da imam tudi jaz v enem od svojih c-jev podobno zadevo in mi se je za?ala pri?igati lu?ka FAP. Za razliko od tebe se je meni za?ela pri?igati po 110.000km, ko je zmanjkalo aditiva, ki prepre?uje oksidacijo saj na relativno nizkih temperaturah in ma?enje filtra. Pri meni ni bilo takih te?av in sem prevozil ?e cca 10.000 km brez aditiva, le poraba je za nianso porasla.

Za?el sem malo raziskovati, da bi ugotovil kak?na je konstrukcija pri mazdi in, ali ima tudi ta aditiv. Pri mazdi nisem na?el ni?esar, zato se pobrskal ?e po atetovih, Fordovih, straneh in na?el TO-LE in ugotovil, da je tudi pri mazdi 5 prisoten aditiv, shranjen nekje ob motorju (cca. 3 litre).

V za?etku mi ni palo na pamet, da bi mazda imela neke veze s citroenom, potem pa se mi je "posvetilo", da le nista tako dale?, kot izgleda. Zadnje ?ase Ford in PSA sodelujeta predvsem pri razvoju dizel motorjev, kjer je PSA po razvoju nekoliko v prednosti. Ima pa tudi Ford nekaj dobrih re?itev, kot je npr.: duratorque. In nastala je generacija motorjev, ki se vrtijo tudi v mazdah.

In kaj naj bi bil problem pri tebi? (zgolj predpostavka)

Kolikor sem razumel ima tvoja 5-ka malo prevo?enih km, zato obstaja verjetnost, da je nekaj narobe z sistemom za doziranje aditiva, ali v rezervoarju ni aditiva, ali pa je napaka na sistemu za doziranje. :whatever::whatever::hohoho:

?e je to res, bom po?asi za?el MMS ra?unati svoje storitve. :danzoman::danzoman::bravo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ko si navedel te?avo s signlizacijo DPF sem se spomnil, da imam tudi jaz v enem od svojih c-jev podobno zadevo in mi se je za?ala pri?igati lu?ka FAP. Za razliko od tebe se je meni za?ela pri?igati po 110.000km, ko je zmanjkalo aditiva, ki prepre?uje oksidacijo saj na relativno nizkih temperaturah in ma?enje filtra. Pri meni ni bilo takih te?av in sem prevozil ?e cca 10.000 km brez aditiva, le poraba je za nianso porasla.

Za?el sem malo raziskovati, da bi ugotovil kak?na je konstrukcija pri mazdi in, ali ima tudi ta aditiv. Pri mazdi nisem na?el ni?esar, zato se pobrskal ?e po atetovih, Fordovih, straneh in na?el TO-LE in ugotovil, da je tudi pri mazdi 5 prisoten aditiv, shranjen nekje ob motorju (cca. 3 litre).

V za?etku mi ni palo na pamet, da bi mazda imela neke veze s citroenom, potem pa se mi je "posvetilo", da le nista tako dale?, kot izgleda. Zadnje ?ase Ford in PSA sodelujeta predvsem pri razvoju dizel motorjev, kjer je PSA po razvoju nekoliko v prednosti. Ima pa tudi Ford nekaj dobrih re?itev, kot je npr.: duratorque. In nastala je generacija motorjev, ki se vrtijo tudi v mazdah.

In kaj naj bi bil problem pri tebi? (zgolj predpostavka)

Kolikor sem razumel ima tvoja 5-ka malo prevo?enih km, zato obstaja verjetnost, da je nekaj narobe z sistemom za doziranje aditiva, ali v rezervoarju ni aditiva, ali pa je napaka na sistemu za doziranje. :whatever::whatever::hohoho:

?e je to res, bom po?asi za?el MMS ra?unati svoje storitve. :danzoman::danzoman::bravo:

 

Tole z aditivom ne bo drzalo. Sicer pa prilagam nekoliko bolj obsiren tekst glede delovanja DPFja.

 

Celoten tekst (KLIK)

 

Diesel particulate filter System ? Euro Stage IV Compliance

 

These engine technologies are combined with a new catalyzed diesel particulate filter system that reduces PM emissions to almost zero and ensures Euro Stage IV compliance and lower operating costs in most countries. The system captures PM in a silicon carbide ceramic filter with a honeycomb structure consisting of square channels, arranged in staggered formation and closed off at alternative ends. PM contained in the exhaust gas accumulates at the porous dividing walls, while gases pass through the filter.

 

To prevent the filter from becoming blocked with PM, it must be “regenerated??? at certain intervals. With the aid of a pressure-difference sensor located at the bulkhead of the engine compartment which measures the pressure difference in the exhaust gas flow upstream and downstream from the diesel particulate filter, three exhaust gas temperature sensors and an O2 sensor, the powertrain control module (PCM) monitors the PM amount in the filter. When filter capacity is reached, the PCM in conjunction with the common-rail injection system initiates burn-off of the accumulated particulates in the filter by injecting small amounts of fuel during the exhaust cycle and raising exhaust gas temperatures for a short period. Further measures to increase the exhaust gas temperature include closing the EGR valve and the intake shutter valve.

 

The new Mazda5 diesel uses a catalyzed diesel particulate filter with channels in the filter coated with platinum. This coating lowers the light-off temperature of the collected PM and allows filter regeneration at a lower exhaust gas temperature of 350 to 500 C° (depending on engine operating conditions). By using a catalytic diesel particulate filter, Mazda5 does not need a special fuel additive to reduce the light-off temperature, as some cars do, making the filter system maintenance-free.

 

To achieve the exhaust gas temperature required to burn off PM during the regeneration process, the amount of fuel injection is increased. However, the regeneration process of the diesel particulate filter represents a marginal part of total engine operating time, so its impact upon overall fuel consumption is minimal. Mazda5’s diesel derivatives with diesel particulate filter system meet strict Euro Stage IV emission standards while using only 6.3 litres of fuel per 100 km (combined) and producing 173 g/km of CO2.

 

Mazda5’s diesel particulate filter system is able to regenerate itself under normal driving conditions that combine a mixture of urban and extraurban driving. However, in highly unusual conditions (like continuous days of ultra-low speed driving) a diesel particulate filter indicator light on the dashboard will indicate that regeneration is required. The car should then be driven at a normal speed for 10 to 15 minutes (at an engine speed of 2000 rpm or higher and a vehicle speed of 40 km/h or more) to regenerate the filter.

Napisano

Tole z aditivom ne bo drzalo. Sicer pa prilagam nekoliko bolj obsiren tekst glede delovanja DPFja.

 

Potem, kar si navedel ima 5-ka druga?en sistem od tistega, ki sem ga navedel. To je sistem podoben, kot ga ima Ford mondeo TDCI, ki nima potrebe po aditivu in problem prepre?avanja oksidacije na nizkih temperaturah re?en druga?e. O?itno je problem v prete?no mestni vo?nji, ali pa tudi tovarni?ki napaki.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Potem, kar si navedel ima 5-ka druga?en sistem od tistega, ki sem ga navedel. To je sistem podoben, kot ga ima Ford mondeo TDCI, ki nima potrebe po aditivu in problem prepre?avanja oksidacije na nizkih temperaturah re?en druga?e.

 

Ja, na splosno je kot kaze nekaj zmote v javnosti glede razvoja posameznih diesel motorjev pri Mazdi in Fordu ter sodelovanja med Fordom in PSA. Na servisu so mi ze nekajkrat zatrjevali, da Mazdini diesel motorji (govorim za M6) nimajo nic kaj dosti skupnega s Fordovimi oz. PSAjevimi.

 

Kar zadeva pa Zvonkov problem. Mestna voznja verjetno ni vzrok, ker potem bi problem moral izginiti, ko se enkrat vozi 10 do 15 minut nad 2000 vrtljaji in 40kmh (odprta cesta torej). Lahko, da je kaj narobe z elektroniko (PCM), ki krmili vbrizg v povezavi z DPF. Verjetno bi bilo smotrno, da mu jo zamenjajo in upajo, da je to to.

Napisano

Ja, na splosno je kot kaze nekaj zmote v javnosti glede razvoja posameznih diesel motorjev pri Mazdi in Fordu ter sodelovanja med Fordom in PSA. Na servisu so mi ze nekajkrat zatrjevali, da Mazdini diesel motorji (govorim za M6) nimajo nic kaj dosti skupnega s Fordovimi oz. PSAjevimi.

 

Kar zadeva pa Zvonkov problem. Mestna voznja verjetno ni vzrok, ker potem bi problem moral izginiti, ko se enkrat vozi 10 do 15 minut nad 2000 vrtljaji in 40kmh (odprta cesta torej). Lahko, da je kaj narobe z elektroniko (PCM), ki krmili vbrizg v povezavi z DPF. Verjetno bi bilo smotrno, da mu jo zamenjajo in upajo, da je to to.

 

Iskal sem tole stran, ki si jo ti navedel, da bi ugotovil na?in delovanja, pa je nisem na?el, zato sem za?el sklepati in o?itno me je zaneslo na napa?no smer. Kakorkoli ?e va?no je, da se stvari razjesnijo. Va? gla ve? ve, oziroma ve? najde... :jupiii:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Iskal sem tole stran, ki si jo ti navedel, da bi ugotovil na?in delovanja, pa je nisem na?el, zato sem za?el sklepati in o?itno me je zaneslo na napa?no smer. Kakorkoli ?e va?no je, da se stvari razjesnijo. Va? gla ve? ve, oziroma ve? najde... :jupiii:

 

Vsekakor, zato pa je forum... :D

Napisano

Potem, kar si navedel ima 5-ka druga?en sistem od tistega, ki sem ga navedel. To je sistem podoben, kot ga ima Ford mondeo TDCI, ki nima potrebe po aditivu in problem prepre?avanja oksidacije na nizkih temperaturah re?en druga?e. O?itno je problem v prete?no mestni vo?nji, ali pa tudi tovarni?ki napaki.

 

mestne vo?nje je relativno malo saj je statisti?no gledano prevo?eno cca 100 km dnevno in pa zadnji v?igi DPF so se zgodili na avtocesti po cca 25 km vo?nje in je nemogo?e ,da motor ni bil ogret ,mazda 5 nima aditiva in ni predvidena zamenjava DPF filtra ne glede na prevo?ene kilometre.

Napisano

mestne vo?nje je relativno malo saj je statisti?no gledano prevo?eno cca 100 km dnevno in pa zadnji v?igi DPF so se zgodili na avtocesti po cca 25 km vo?nje in je nemogo?e ,da motor ni bil ogret ,mazda 5 nima aditiva in ni predvidena zamenjava DPF filtra ne glede na prevo?ene kilometre.

 

Tudi, ?e je na njem tovarni?ka napaka?????........ :hohoho:

 

Poglej, sedaj me bo kak moderator spet okrcal, vendar kljub temu, ?e ne bo menjave filtra lahko poskusi? z aditivom iz grupe 007 za nafto, ki zaznavno zamnj?uje dimljenje, se pravi, da omogo?a bolj?e izgorevanje z manj saj, pove?uje cetansko ?tevilo in ?e in ?e.... Mogo?e si naletel na nekvalitetno gorivo, ki povzro?a ve?ji dotok saj, kot jih je filter sposoben o?istiti.

Zgolj predlog za morebitno re?itev klica v sili.... :unsure::unsure:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

mestne vo?nje je relativno malo saj je statisti?no gledano prevo?eno cca 100 km dnevno in pa zadnji v?igi DPF so se zgodili na avtocesti po cca 25 km vo?nje in je nemogo?e ,da motor ni bil ogret ,mazda 5 nima aditiva in ni predvidena zamenjava DPF filtra ne glede na prevo?ene kilometre.

 

Kaj pa so do sedaj na servisu v zvezi s tem sploh naredili? So kaj ze menjavali? Mislim predvsem na elektroniko in ne na sam DPF.

Napisano

Tudi, ?e je na njem tovarni?ka napaka?????........ :hohoho:

 

Poglej, sedaj me bo kak moderator spet okrcal, vendar kljub temu, ?e ne bo menjave filtra lahko poskusi? z aditivom iz grupe 007 za nafto, ki zaznavno zamnj?uje dimljenje, se pravi, da omogo?a bolj?e izgorevanje z manj saj, pove?uje cetansko ?tevilo in ?e in ?e.... Mogo?e si naletel na nekvalitetno gorivo, ki povzro?a ve?ji dotok saj, kot jih je filter sposoben o?istiti.

Zgolj predlog za morebitno re?itev klica v sili.... :unsure::unsure:

 

?al moram tudi to mo?nost da je bilo gorivo nekvalitetno izklju?iti,tudi jaz sem pomislil na to mo?nost in sem na PETROLOVI ?rpalki reklamiral gorivo (tankam samo na njihovih ?rpalkah) in po odvzetem vzorcu goriva s istega to?ilnega mesta s katerega sem imel gorivo v rezervoarju, sem dobil odgovor da je gorivo ustrezno in ,da ni imel nih?e drugi te?av z gorivom.(en vzorec imam doma v originalni embala?i)

Na servisu so pa? resetirali in pa ponovno nastavili ra?unalnik,mislim pa da vzroka napake niso odpravili

napaka je po mojem mnenju v napa?nem izgorevanju saj je tudi poraba za cca 1 l kot jo poka?e ra?unalnik,verjetno bodo zamenjali DPF filter

Napisano

?al moram tudi to mo?nost da je bilo gorivo nekvalitetno izklju?iti,tudi jaz sem pomislil na to mo?nost in sem na PETROLOVI ?rpalki reklamiral gorivo (tankam samo na njihovih ?rpalkah) in po odvzetem vzorcu goriva s istega to?ilnega mesta s katerega sem imel gorivo v rezervoarju, sem dobil odgovor da je gorivo ustrezno in ,da ni imel nih?e drugi te?av z gorivom.(en vzorec imam doma v originalni embala?i)

Na servisu so pa? resetirali in pa ponovno nastavili ra?unalnik,mislim pa da vzroka napake niso odpravili

napaka je po mojem mnenju v napa?nem izgorevanju saj je tudi poraba za cca 1 l kot jo poka?e ra?unalnik,verjetno bodo zamenjali DPF filter

 

No ja, racunalnik ni zanesljiv pokazatelj porabe. Pri sebi na M6 ga moram vsakih toliko casa na novo nastaviti, da kaze pravilno. Jaz bi vsekakor stavil na elektroniko. Preberi si visje zgoraj, kako deluje DPF v Mazdi 5. Zdaj, ce menjava DPF vkljucuje tudi menjavo elektronike, ki krmili celotno zadevo, potem OK, sicer pa ne vem, ce bo samo menjava enega mehanskega dela pomagala. Ampak OK, nisem serviser, zato ne bom sodil. Vsekakor pa porocaj o napredku. Srecno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ja... to trdi zahod, ki vedno pravi, da za vsako pizdarijo so vedno krivi Rusi. To je fajn, ker vedno imaš sovražnika, ki ga uporabiš za prikrivanje vseh možnih nesposobnosti.   Jaz bi jih prej vprašal, kako je Kamala zmagala le v tistih državah, kjer nisi rabil osebnega dokumenta za avtentikacijo na volitvah. Njihov volilini sistem je leta in leta tako luknjast (namenoma uporabljen ta izraz), da je v primerjavi z našim volilnim sistemom, ZDA kot država nekega tretjega sveta. Pa sem prepričan, da za tako stanje niso krivi Rusi, ampak kar ameri sami.   Je pa v veliki večini vedno tako, da ljudje nekomu drugemu očitajo to kar počnejo sami. Zato ker vedo, da lahko to sami počnejo in so prepričani da tako delajo tudi drugi. Pri vmešavanju v volitve drugih držav pa mislim, da so ameri najbolj zverzirani z največ znanja kako to počet in da jim nihče ne seže niti do kolen.
    • Nekaj mi je padlo na pamet, da sem povezal dve stvari v eno.... tole ni resno mišljeno ampak le kot nek timeline v multiverzu, ki bi mogoče celo bil možen.   Torej zakaj bi lahko bila Ukrajinska/Rusko krizo povezana z Izraelsko/Palestinsko/Iransko krizo?   Namreč glavni akterji tako na strani Ukrajine kot Amerike so presenetljivo celo sami židi. Od Zelenskega, Blinkna, Nuland, še celo Biden ima v familiji Žide. Dejmo po vrsti.   1. vzpostavi se situacija, ki se jo pripravlja skoraj dve desetletji, da bi pahnili Ukrajino v vojno z Rusijo. Ampak ta vojna ne sme biti hitra, preveč uničujoča ampak mora biti dolga izćrpljujoča, ter predvsem Ukrajino je treba zadolžiti finančno do nezavesti. 2. namreč na vse Putinove prošnje za umiritev situacije, so s strani zahoda odzivi k vse večji eskalaciji. Ohranitev nevtralne Ukrajine sploh ni bila več opcija, urjenje vojske s strani zahoda je bilo na dnevnem redu tako, da se je zadevo samo pripravljalo za vojno. Rusija dolgo na te fore ni reagirala. 3. V začetku 2022 se Zelenski in vojaški vrh ukrajinske armade javno hvalijo, da bodo izvedli invazijo na vzhod in potolkli seperatistične upornike. Rusija končno izvede tisto kar so določeni ljudje na zahodu želeli. Napade Ukrajino konec februarja 2022. Zanimivo, je namreč bilo, da navkljub vsem indicom, da Rusija lahko napade, Ukrajinska armada sploh ni bila v obrambi, kot da bi nekdo želel, da Rusi zasedejo dokaj globoko. 4. Ker Ukrajinska armada ni bila pripravljena kot bi bilo potrebno se zelo hitro znajde v škripcih in določene strukture , so pripravljene se pogajat z Rusijo o premirju. Takrat na sceno stopi Boris Johnson, ki se je javno hvalil, da ima tudi delno ćidovske korenine pridrvi v Ukrajino in zminira kakršenkoli poskus pogajanj. Zelenski takrat to sprejme in sporoči, da bo vsako dogovajanje z Rusijo o premirju označeno kot narodno izdajstvo in kaznovano s smrtjo. Za primer ubijejo enega od teh pogajalcev. 5. Kolektivni zahod obljubi, da bo finančno in z orožjem na veliko podpiral Ukrajino ter jih naplahtal, da bodo z njihovo pomočjo sigurno zmagali. Od tod zgodbice o lopatah, čipih iz pralnih strojev in skorajšnjem kolapsu Rusije. 6. Zato vojna divja že toliko časa in kmalu bodo minila tri leta pri tem pa Ukrajina finančno, gospodarsko kot tudi pri prebivalstvu čedalje bolj propada. Ves danar, ki ga dobi iz zahoda bo oziroma je spremenjen v javni folg, katerega nikoli ne bodo mogli odplačat finančno ampak le na nek drug način.   7. Zdaj pa Izrael. Napad Hamasa oktobra 2023 na kibuce izgleda kot, da bi bil lahko celo dogovorjen. Mosad in druge top varnostne agencije pa izpadejo kot neki prvošolčki, ki ne zaznajo ničesar nenavadnega. KOt, da bi dejasnko želeli, d anastane čimveč škode in ubitih Izralecev. 8. To je odličen povod, da udarijo po Palestincih v Gazi, kejr vse skupaj izgleda kot legitimno povračilo. Ampak nadaljevati morajo toliko časa, da povzročijo ne samo odzive arabskih držav ampak celega sveta. Če je premalo še malo napadejo Hezbolah v Libanonu, pa Hutije v Jemnu pa mal si izmenjujejo rakete z Iranom in samo slabašajo in slabšajo varnostno sliko  v Izraelu. Kot da bi to bil cilj, da bi na koncu lahko rekli svojim prebivalcem, da imajo preveč sovražnikov okoli sebe in da so židje, dovolj pretrpeli, da morajo biti v stalnem strahu in vojaški pripravljenosti.   Zdaj pa twist   9. Ko se bo Ukrajina tako izčrpala in zadolžila in bo razklana tako, da enostavno ne bo mogla več funkcionirat kot država, bo jugo vzhodni del tako ali tako pripadel Rusiji, Del bi prevzeli Poljaki, le okrog Kijeva bi še obbstajala država z imenom Ukrajina. 10. Nabolj zanimiva je pa Odessa in ozemlje do Dnepra. Odessa je bila pred drugo svetovno vojno center židovstva in v njej je baje živelo okoli 40% židovskega prebivalstva vključno z zaledjem. 80% teh židov je bilo pobiti s strani Romunske in Nacistične vojske, ko so tja vkorakali leta 1941. Nekaj židov je uspelo pobegniti celo v Izrael. Odessa je do takrat veljala ena od največjih židovskih koncentracij prebivalstva.   Kaj pa če: je vse to plan, preselit Židovsko državo iz Izraela, ki je vkleščen med samimi arabci/muslimani, v Evropo? Lokacija v okolici Odesse je podobna obmorska kot v Izraelu. Ker dandanes prostih lokacij za preselitev prebivalstva ni, so pač "morali" sprazniti neko ozemlje in ena izmed najbolj idealnih je Ukrajina. Kaj če bo morala globoko zadolžena na robu prepada za odpis vseh dolgov reskirati toliko ozemlja, da nastane tam nova židovska država z Odesso kot glavnim mestom. S tem bi ji židovski lobiji odpisali dolgove, pokrili dolgove tudi do drugih.   Židje bi s tem dobili državo, kjer v okolici ni nobene nevarnosti, Rusi bi dosegli svoje cilje, Židje bi spet izpadli kot žrtve, da so bili pregnani iz Izraela in da so najbolj srečni, da jin hje Ukrajina "odstopila" ozemlje.       Če se je kdo do sem prebil - še enkrat tole je samo neko razkladanje, na osnovi podatkov in iformacij, ki jih imamo nekaj zadnjih let. Verjetnost je majhna, ampak si pa upam trditi, da ni pa enaka nič, ker čist preveč stvari nekako čudno sovpada tako časovno kot z udeležbo določenih subjektov. Naključje - mogoče.
    • Ma ja v MB je tudi Kangler odletel s protesti.   Jaz sem mnenja, da ni potrebno izvoljene oblasti trpet cel mandat. Če je narodu dost, odleti, kot je prišla.   Podobno smo v Sloveniji imeli rumene jopiče in jih nismo zaradi razgrajanja na protestih postrelali 😉   Če bi gledal širše, bi vedel, da so rusi tudi ameriške volitve sabotirali. Žal niso zlati.
    • Meni nebi na pamet padlo, da bi peljal k carglass šalabajzerjem menjat šipe. Na Mazdi sem peljal lokalnem avtoličarju. Res, da v svoji režiji. Sem že čez carglass toliko slišal, da enostavno niso rešitev zame. Glede popravil pa verjetno obstaja še kdo drug.
    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.