YavarYe X6V6 Napisano 22. junij, 2006 Prijavi Napisano 22. junij, 2006 Na servisu so pa? resetirali in pa ponovno nastavili ra?unalnik,mislim pa da vzroka napake niso odpravilinapaka je po mojem mnenju v napa?nem izgorevanju saj je tudi poraba za cca 1 l kot jo poka?e ra?unalnik,verjetno bodo zamenjali DPF filter Smejem se in crkavam od smeha, pomoje ti tud pokrova motorja niso odprli. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
zvonko Napisano 23. junij, 2006 Avtor Prijavi Napisano 23. junij, 2006 Smejem se in crkavam od smeha, pomoje ti tud pokrova motorja niso odprli. )kaj so delali in kaj delajo ne vem saj je danes petek (avto je tam od ponedeljka), v servisu imajo mojo tel.?tevilko in dogovorjeno je ,da me pokli?ejo ko bodo sigurni,da je avto popravljen- do danes ni? Citiraj
LEPI Napisano 23. junij, 2006 Prijavi Napisano 23. junij, 2006 )kaj so delali in kaj delajo ne vem saj je danes petek (avto je tam od ponedeljka), v servisu imajo mojo tel.?tevilko in dogovorjeno je ,da me pokli?ejo ko bodo sigurni,da je avto popravljen- do danes ni? sei bi jst ?e kei dodov sam bom biv raje tiho,da ne bo bilo kake zamere s strani osebja na servisu :mi pijemoo: Citiraj
zvonko Napisano 23. junij, 2006 Avtor Prijavi Napisano 23. junij, 2006 sei bi jst ?e kei dodov sam bom biv raje tiho,da ne bo bilo kake zamere s strani osebja na servisu :mi pijemoo: kar se servisa ti?e so mi danes popoldne sporo?ili da je avto popravljen in sem ga pa? prevzel v servisu in mislim oziroma upam da je sedaj hvala bogu popravljen Citiraj
MarkoP Napisano 30. junij, 2006 Prijavi Napisano 30. junij, 2006 Moje izku?nje z DPF filterom. Pri moji M-5 CD110 se je lu?ka pri?gala po 9000 km. V salonu, kjer sem kupil avto, sem dobil napotek naj vozim z nekoliko vi?jimi obrati od 3000 do 4000, da saje v filtru zgorijo (bila je sobota servis ni delal, moral sem pa na dalj?o pot, nadomestnega vozila pa niso imeli). Po v?igu motorja lu? ni gorela, pri?gala se je po nekaj kilometrih in takret je tudi motor bistveno slab?e vleke. Po tretjem ponovnem zagonu motorja sem avtocesto vozil v 3. prestavi na 4000 vrt/min kar 20 km skupaj, rezultat: lu? DPF se ni ve? pri?gala. Na ponedeljek sem pejlal na servs na ?i??enje filtra. To pomeni: motor priklopijo na ra?unalnik, ki ga kake dve uri goni od 2000-4000 vrt/min. Nasvet servisa pa je: naj ne vozim z obrati nji?imi od 2500, v vi?jo prestavo naj prestavim ko dose?e 3500. Ta nasvet ni v?e?, ker pri tako visokoh obratih tudi vo?nja ni ve? tako udobna (hrup..), pa ?e ?emu motor z tako visokim monentom pri nizkih vrtljajih, ?e tam nesmem vozit. Od takrat sem prevozil 2000km brez problemov. Poraba se giblje okoli 8 l/100km. LP Marko Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 30. junij, 2006 Prijavi Napisano 30. junij, 2006 Pa si teh zadnjih 2000 km vozil po nasvetu servisa ali normalno Pa kot vidim imava isti ime in isti za?etnici M.P. Citiraj
Boss Napisano 30. junij, 2006 Prijavi Napisano 30. junij, 2006 Nasvet servisa pa je: naj ne vozim z obrati nji?imi od 2500, v vi?jo prestavo naj prestavim ko dose?e 3500.Ta nasvet ni v?e?, ker pri tako visokoh obratih tudi vo?nja ni ve? tako udobna (hrup..), pa ?e ?emu motor z tako visokim monentom pri nizkih vrtljajih, ?e tam nesmem vozit.Od takrat sem prevozil 2000km brez problemov. Poraba se giblje okoli 8 l/100km. LP Marko hmm zanimivo pa ne preve? spodbudno, ker s tak?no vo?njo ziher ne "ujame?" obljubljene porabe goriva. A v navodilih slu?ajno pi?e kaj v zvezi s pravilno "uporabo" filtra saj? Po moje je notri ?e vedno nasvet, da prestavljaj pri 2500 obratih :ne vem: za ugodnej?o porabo Aja, MarkoP, lepo pozdravljen na forumu in dobrodo?el. Citiraj
Sirius Napisano 30. junij, 2006 Prijavi Napisano 30. junij, 2006 Kolikor vidim ta zadeva "brez vzdr?evanja" filtra sajastih delcev ni najbolje pogruntana. Lastniki teh mazd bodo pa? morali paziti na ?i??enje filtra z ob?asno forsirano vo?njo v ni?jih prestavah. Poraba 8 litrov na 100 km je po mojem kljub temu prevelika. Motor 2.2 HDI s FAP, ob te?i vozila 1600kg, porabi 7,1-7,3 l/100km. Od te koli?ine pa se nekaj malega porabi za direktno vbrizgavanje v FAP za izgorevanje nabranih saj. Ko je po 110.000km zmanjkal aditiv, sem brez te?av vozil ?e skoraj 10.000km. Pri nekaj nad 130.000km je tester izmeril dimljenje 0,05. Bo pa verjetno kmalu v kaki mazdi zapel 2.2 dualturbo dizel iz skupnega programa PSA-Ford. Ob 170 KM in velikem navoru bodo vozila z njim pravi ?portniki. Izgorevanje saj v filtru tega motorja je re?eno kar z doziranjem nekoliko bogatej?e zmesi, ko se saje naberejo. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
MarkoP Napisano 1. julij, 2006 Prijavi Napisano 1. julij, 2006 Pa si teh zadnjih 2000 km vozil po nasvetu servisa ali normalno Pa kot vidim imava isti ime in isti za?etnici M.P. Re?im vo?nja zadnjih 2000 km je bila bli?je nasvetu serviseja 2200-3000, pred pri?igom lu?ke pa 9000 km pri 1500-2500 vrt/min. LP Marko Citiraj
zvonko Napisano 12. julij, 2006 Avtor Prijavi Napisano 12. julij, 2006 Re?im vo?nja zadnjih 2000 km je bila bli?je nasvetu serviseja 2200-3000, pred pri?igom lu?ke pa 9000 km pri 1500-2500 vrt/min. LP Marko verjetno si imel isti problem vendar pa kot sam ve? vo?nja pri vi?jih obratih ni prijetna niti poraba ni majhna saj je takoj zraste na 8 litrov,zanima me tudi ali imate tudi ostalih vozniki ve?jo dejansko porabo za cca 1 liter kot vam jo poka?e ra?unalnik (ra?unalnik resetiram ob vsakem to?enju goriva zaradi sprotne kontrole porabe) Citiraj
Boss Napisano 12. julij, 2006 Prijavi Napisano 12. julij, 2006 verjetno si imel isti problem vendar pa kot sam ve? vo?nja pri vi?jih obratih ni prijetna niti poraba ni majhna saj je takoj zraste na 8 litrov,zanima me tudi ali imate tudi ostalih vozniki ve?jo dejansko porabo za cca 1 liter kot vam jo poka?e ra?unalnik (ra?unalnik resetiram ob vsakem to?enju goriva zaradi sprotne kontrole porabe) jaz mam od 0,7 do 1 litra ve?jo realno porabo kot jo prika?e ra?unalnik Citiraj
btrafela Napisano 17. julij, 2006 Prijavi Napisano 17. julij, 2006 ?e pogledate na forum na strani www.mazda-forum.info, boste na?li ogromno napisanega, kar se problemov z DPF filtrom ti?e. Trenutno pa ?e ni re?itve. Se kar nasmeji?, kar jim serviserji svetujejo: - voziti 15 brez pritiskanja na skloppko - obto?eni so nepravilne vo?nje - zahtevajo vo?no nad 2000 obrati (zakaj potem vzet dizla)..... ...... teh cvetk je polno Tudi na italijanskem forumu je polno ?lankov o problemih pri?iganja lu?ke DPF pri Mazdi5 in 6-tki. Nekateri ?e tarnajo nad preveliko porabo olja. LP, Citiraj
Mazda323 Napisano 17. julij, 2006 Prijavi Napisano 17. julij, 2006 Mazda pa? Saj se ji bo ftrgalo pa se bo nehala pri?igat lu?ka, ma ve? fint takih vsaj po mojih izku?njah, potem pa kar cude?no neha delat probleme Citiraj
Boss Napisano 18. julij, 2006 Prijavi Napisano 18. julij, 2006 Baje bo tole (?e ni ?e) vpoklic vseh mazdinih dieslov, ki imajo ta filter s tipali. Citiraj
zvonko Napisano 9. avgust, 2006 Avtor Prijavi Napisano 9. avgust, 2006 na zalost se ji je danes spet "utrgalo" in lu?ka DPF je po 14 dneh in po prevo?enih cca 1000 km od zadnjega v?iga ponovno zasvetila in kljub vo?nji z 4000 obrati in porabo med 11 in 15 litr ni ugasnila niti po 40 kilometrih vo?nje celo ve? avtu se je utrgalo ko sem se ustavil in je bil avto v prostem teku je avto za?el sam spreminjati obrate iz 1500 na 3000 obratov in to sam saj v avtu ni bilo nikogar vse to imam lepo posneto ?e koga zanima mu lahko to po?ljem fotodokumentirano za konec:MAZDA PRVI? ZADNJI? IN NIKOLI VE? Citiraj
Mazda323 Napisano 9. avgust, 2006 Prijavi Napisano 9. avgust, 2006 To bi lahko rekli vsi ljudje za vse znamke avtomobilov! Hitro si obupal in vrgel pu?ko v koruzo, pa ?e avto ima? v garanciji.... ?eprav je to tvoja odlo?itev meni tak vseeno, vendar vedi da ni? ni popolno tako tudi ti nisi, in brezhibno! Citiraj
zvonko Napisano 9. avgust, 2006 Avtor Prijavi Napisano 9. avgust, 2006 To bi lahko rekli vsi ljudje za vse znamke avtomobilov! Hitro si obupal in vrgel pu?ko v koruzo, pa ?e avto ima? v garanciji.... ?eprav je to tvoja odlo?itev meni tak vseeno, vendar vedi da ni? ni popolno tako tudi ti nisi, in brezhibno! to da je avto v garanciji je res toda avto nisem kupil zato ,da ga bom vozil na servisna popravila ampak za vo?njo, vsako garancijsko popravilo pa je slaba reklama za mazdo, kar pa se ti?e popravila v mojem primeru zame to ni popravilo ?e se ista napaka ponavlja ampak ma?enje do naslednji? ! Citiraj
Mazda323 Napisano 9. avgust, 2006 Prijavi Napisano 9. avgust, 2006 Potem pa ?e ima? dosti na?inov ukrepat, da samo hodi? na servis in vidi? da ne znajo popravit zadeve pa ?alostno.... Tujina kli?e, reklamacija tudi.... Uhhhhhhhh ukrepaj, samo z tem res nikamor ne bo? pri?el... Katere znamke pa si prej imel? Citiraj
Boss Napisano 9. avgust, 2006 Prijavi Napisano 9. avgust, 2006 Kaj pa pri MMS pravijo? Glej, ?e gre za stvarno napako in glede na izku?nje drugod po Evropi je ?as, da zahteva? menjavo avtomobila, ker kot ka?e napake ne znajo odpraviti. Zakon je na tvoji strani in prepri?an sem, da pri uvozniku ne bodo ?li tako dale?, da bi se bilo potrebno preko sodi??a pogovarjat. Dr?im pesti, da se bo zadeva v tvoje zadovoljstvo uredila. Citiraj
zvonko Napisano 10. avgust, 2006 Avtor Prijavi Napisano 10. avgust, 2006 Kaj pa pri MMS pravijo? Glej, ?e gre za stvarno napako in glede na izku?nje drugod po Evropi je ?as, da zahteva? menjavo avtomobila, ker kot ka?e napake ne znajo odpraviti. Zakon je na tvoji strani in prepri?an sem, da pri uvozniku ne bodo ?li tako dale?, da bi se bilo potrebno preko sodi??a pogovarjat. Dr?im pesti, da se bo zadeva v tvoje zadovoljstvo uredila. avto je ponovno na servisu....... Citiraj
LabiGT Napisano 10. avgust, 2006 Prijavi Napisano 10. avgust, 2006 to je pa res too much... vec je na servisu kot pri tebi Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Mazda323 Napisano 10. avgust, 2006 Prijavi Napisano 10. avgust, 2006 Danes sem se menil z enim tipom ko ima tudi 5-ko dizel GT 143KM verzijo in njemu se ne pri?iga tale lu?ka... Citiraj
zvonko Napisano 14. avgust, 2006 Avtor Prijavi Napisano 14. avgust, 2006 danes po ?tirih dneh sem dobil avto iz servisa baje je popravljen, razlaga je bil ,da je to zaradi na?ina vo?nje, o?itno pa? ne znam voziti (saj sem v ?tirih mesecih naredil samo 14.000 km) seveda pa sem ?elel to imeti tudi na papirju zato se javim takoj ko to dobim pismeno ali pa prej ?e mi lu?ka spet zagori. Citiraj
Boss Napisano 14. avgust, 2006 Prijavi Napisano 14. avgust, 2006 kr lame odgovor so ti dal - va?no, da je nekaj drugega krivo ne pa napake v tehniki ali materialu... hja ?al eni se ne bodo nikoli znebili balkanskih navad A si jih vpra?al kak?na naj bi bila pravilna vo?nja, da bo filter deloval normalno in da bo poraba v mejah tovarni?ko deklarirane? ?e bi meni to rekli bi jih direktno vpra?al, kje in kdaj imajo organiziran te?aj pravilne vo?nje mazdinih dieslov s filtrom trdnih delcev, ker kot ka?e pri teh, na?in vo?nje ni enak kot pri drugih avtih Citiraj
zvonko Napisano 15. avgust, 2006 Avtor Prijavi Napisano 15. avgust, 2006 odgovor zate boss seveda sem jih vpra?al,zato sem ?elel tudi to napismeno ,niso mi znali odgovoriti kaj sem storil narobe ko sem avto odpeljal s sevisa in se mi je po 10 km lu?ka na avtocesti ponovno pri?gala in sem seveda dobil odgovor ,da serviser ne ve ker se pa? ni peljal poleg in da da je NORMALNO , da se lu?ka pri?ge ?e ?e avto pelje? v avtopralnico in ga tam parkrat premakne? preden pride? na vrsto. POZIV VSEM TISTIM KI KUPUJEJO MAZDO 5 ne kupujte avta ?e ga boste imeli za doma?o uporabo brez serviserja za sovoznika ,ker pa? ne boste vedeli kaj ste storili narobe tako kot jaz.V mojem 21 letnem vozni?kem sta?u sem naredil preko 800 000 km kar pa pri mazdi5 katero sem naredil v ?tiih mesecih 14000 km ni dovolj . Zato prosim ?a va?a mnenja in nasvete Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.