Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pa saj to je neverjetno!

a si napisal MMS-u?

nic cudnega, da bo to tvoja zadnja mazda...

prav sramotno

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

pa saj to je neverjetno!

a si napisal MMS-u?

nic cudnega, da bo to tvoja zadnja mazda...

prav sramotno

 

sramotno je ?e to da dobi? nadomestni avto (mazdo 3) za katero v eni uri ni mogo?e najti(na servisu )originalnega prometnega dovoljenja in ti potem dajo dve ?rni komaj razvidni fotokopiji vendar je zopet za nih to ?isto normalno, kot sem ?e dejal pismeni odgovor bom objavil takoj ko ga dobim

Napisano

Kaj pa pri MMS pravijo? Glej, ?e gre za stvarno napako in glede na izku?nje drugod po Evropi je ?as, da zahteva? menjavo avtomobila, ker kot ka?e napake ne znajo odpraviti.

 

Zakon je na tvoji strani in prepri?an sem, da pri uvozniku ne bodo ?li tako dale?, da bi se bilo potrebno preko sodi??a pogovarjat.

 

Dr?im pesti, da se bo zadeva v tvoje zadovoljstvo uredila.

 

 

pa saj to je neverjetno!

a si napisal MMS-u?

 

 

?ivjo Zvonko!

 

Tudi sam ti predlagam takoj?njo pisno reklamacija na MMS.... tako kot sta ti predlagala Vuk in Labi.... po zakonu so ti dol?ni nov avto v garanciji v kolikor ne morejo odpravit napak na njemu nemudoma zamenjat z istim avtom....

 

JAz na tvojem mestu nebi ?akal na odgovor, ampak se odpravil do odvetnika in napisal reklamacijo...

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

?ivjo Zvonko!

 

Tudi sam ti predlagam takoj?njo pisno reklamacija na MMS.... tako kot sta ti predlagala Vuk in Labi.... po zakonu so ti dol?ni nov avto v garanciji v kolikor ne morejo odpravit napak na njemu nemudoma zamenjat z istim avtom....

 

JAz na tvojem mestu nebi ?akal na odgovor, ampak se odpravil do odvetnika in napisal reklamacijo...

LP daVid

 

hvala za nasvet, to bom vsekakor storil ,vendar bom prej po?akal na njihov pismeni odgovor s servisa saj ga ?e vedno ?akam,hvala tudi vsem za nasvete in vpra?anja katere mi po?iljate na zasebni mail

Napisano

Zvonko LP.

?as je za ostrej?e ukrepanje. Za?ni z pismenimi aktivnostmi v smeri glave uvoznika, se pravi MMS. Napi?i zahtevek za odpravo tovarni?ke napake. Opi?i dosedanje postopke serviserja, koliko krat je bila tvoja Mazda na servisu in kako se napaka konstantno ponavlja. Za sedaj, jaz osebno, ne bi hodil okoli advokatov (pusti to za morebitne naslednje korake). ?e za dober dan bo? dal 10.000 sit, ?e bo pa ?e kaj napisal ti bo kot za ?alo vzel ?e 30.000 Sit. Mislim ,da bo? sam zmogel sam napisati tak zahtevek, ?e ne se raje obrni na http://www.zps-zveza.si/.

Na hitro sem pogledal v Zakon o varstvu potro?nikov in "odkril" naslednje ?lene, ki so pomembni za tebe:

15.b ?len

(1) Blago, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje, je blago, katerega brezhibno delovanje se zagotavlja z vzdr?evanjem ali zamenjavo njegovih sestavnih delov. To velja tudi za blago, ki se kupuje samostojno, uporablja pa se kot sestavni del drugega blaga.

(2) Minister, pristojen za gospodarstvo, izda predpis, s katerim dolo?i blago iz prvega odstavka tega ?lena ter podrobneje uredi garancijske obveznosti za posamezne vrste blaga, zlasti:

? najkraj?i garancijski rok;

? ?as po preteku garancijskega roka, v katerem je proizvajalec dol?an zagotavljati vzdr?evanje, nadomestne dele in priklopne aparate.

20. ?len

(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da poobla??eni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma poobla??eni servis prejel zahtevo za brezpla?no odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. ?e proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potro?niku brezpla?no nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.

(2) Proizvajalec oziroma poobla??eni servis lahko potro?niku za ?as popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezpla?no uporabo podobnega izdelka.

(3) V primeru, da proizvajalec oziroma poobla??eni servis tega potro?niku ne zagotovi, ima potro?nik pravico do povra?ila ?kode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvr?itve.

33. ?len

(1) Blagu, pri katerem je za njegovo pravilno uporabo potreben dolo?en postopek ali bi potro?nik z njegovo napa?no uporabo lahko povzro?il nevarnost zase ali za druge ali onesna?il okolje, mora proizvajalec prilo?iti navodilo za uporabo. Navodila za uporabo so lahko tudi prilepljena ali natisnjena na blagu oziroma na njegovi embala?i. Navodilo za uporabo je lahko v obliki besedila, slike ali skice oziroma kombinacije teh oblik.

Predlagam, da za?ne? z pismenimi zahtevki za odpravo napake. Ne prerekaj se s serviserji, ker bodo oni prej na?li napako pri tebi (kot si napisal so ?e), kot pa na "brezhibnem" avtomobilu.

 

?e me spomin ne vara, je od takrat ko se je napaka za?ela ?e poteklo 45 dni in je mogo?e ?e ?as, da zahteva? zamenjavo izdelka (to mo?nost je treba ?e preveriti).

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Predlagam, da za?ne? z pismenimi zahtevki za odpravo napake. Ne prerekaj se s serviserji, ker bodo oni prej na?li napako pri tebi (kot si napisal so ?e), kot pa na "brezhibnem" avtomobilu.

 

?e me spomin ne vara, je od takrat ko se je za?ela ?e poteklo 45 dni in je mogo?e ?e ?as, da zahteva? zamenjavo izdelka (to mo?nost je treba ?e preveriti).

 

hvala SIRIUS za nasvete

 

preteklo je ?e ve? kot 45 dni ,saj je bil avto odpeljan z avtovleko ?e 21 maja pri 6400 km :rispekt:

Napisano

danes sem dobil odgovor od sevisa da je z avtom vse uredu ,res lepo od njih vendar je narobe to ,da mi danes gori lu?ka DPF in ne vem ve? koliko potrpljenja imam sploh ?e. na avtocesti se mi je pri?gala lu?ka in za?ela utripati(kar pomeni posvetuj se s servisom) imam posnet tudi film?ek na katerem je dobro videti izhod avtoceste(da ne bo spet razlaha ,da je bila po?asna vo?nja in na kratko razdaljo) KAJ MI JE ?E STORITI AVTO ZA A-COSMOS DELUJE NORMALNOOOO! :rispekt:

mazda5odgovorservisa1.doc

Napisano

Pelji avto pred servis, pokli?i gasilce naj pridejo pred servis in lepo zakuri pred njihovim servisom avto!! <_< PM, probaj peljat v tujino avto naj ti ga popravijo, pi?i Mazdi v Nem?ijo naredi malo sranja!

Napisano

Pelji avto pred servis, pokli?i gasilce naj pridejo pred servis in lepo zakuri pred njihovim servisom avto!! <_< PM, probaj peljat v tujino avto naj ti ga popravijo, pi?i Mazdi v Nem?ijo naredi malo sranja!

 

verjetno je to najbolj?a ideja,vendar ne vem ?e bo avto vzdr?al vo?njo do servisa ,do tam je namre? kar 40 km kar je za mojo mazdo verjetno preve? ,da bi zdr?ala, ne da bi se pokvarila prilagam sliko nemo?nega avtomobila, oz ?tevca kot dokaz :rispekt:

 

(te?ko je voziti in slikati ,zato se opro??am za malce nejasno sliko,pa ?e ?ivci so na koncu!!!)

post-627-1156023080.jpg

Napisano

Si se ?e odlo?il kako bo? ukrepal? Mislim da je to zelo velika napaka, tovarni?ka na tem avtu in prav ti si ta nesre?ne? ki si ga kupil, ponedeljkov avto.... :(:(

Napisano

Si se ?e odlo?il kako bo? ukrepal? Mislim da je to zelo velika napaka, tovarni?ka na tem avtu in prav ti si ta nesre?ne? ki si ga kupil, ponedeljkov avto.... :(:(

 

ker v a-cosmosu kot zgleda niso dorasli napaki ,saj se seveda izgovarjajo,da je to izrecno samo zaradi na?ina vo?nje ,kak?ne pa ne vedo saj niso takrat zraven ko vozim, bo to o?itno moral prevzeti v roke ODVETNIK,seveda pa jim bom pred tem jim naredil seveda ?e malo reklame .

ali mi kdo svetuje kateri sevis je sposoben to napako DPF urediti.

Napisano

ker v a-cosmosu kot zgleda niso dorasli napaki ,saj se seveda izgovarjajo,da je to izrecno samo zaradi na?ina vo?nje ,kak?ne pa ne vedo saj niso takrat zraven ko vozim, bo to o?itno moral prevzeti v roke ODVETNIK,seveda pa jim bom pred tem jim naredil seveda ?e malo reklame .

ali mi kdo svetuje kateri sevis je sposoben to napako DPF urediti.

 

a na a-cosmosu si govoril z Marjanom Majesom? bil je na gami , zdaj je na celovski...in raztura.

Drugace pa lahko probas z vodjo servisa na gami (btc)...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Zamenjava avta verjetno ne bo potekala brez te?av. ?e odgovor, ki si ga dobil ka?e v tej smeri. Navedel si, da se je DPF pri?gal pri 6400km in si bil prisiljen poklicati avto-vleko, ki je avto odpeljala na servis.

Kako pa je vo?nja potekala do takrat? A se je v tem ?asu kdaj lu?ka filtra pri?gala in je pri?lo do opaznega zmanj?anja performans tako, da je vo?nja postajala nevarna. ?e ni, potem je zanimivo to, da je tvoj stil vo?nje postal neprimeren ?ele po 6400 km.

?e sem prav razumel se potem, ko se lu?ka pri?ge za?ne izguba mo?i motorja, kar je lahko nevarno v dolo?enih situacijah. O?itno je, da se lu?ka ne pri?ge brez razloga, oziroma se pri?ge takrat, ko se nabere toliko saj, da ovirajo pretok izpu?nih plinov, kar ima za posledico izgubo u?inkovitosti turbine, zmanj?a se pritisk polnjenja, kar v nadaljevanju privede, do ob?utnega padca mo?i. Torbo-motorji so ?e posebej ob?utljivi na zmanj?anje pretoka izpu?nih plinov, zato je pri njih vsaka napaka na izpu?nem sistemu opaznej?a.

 

Za sedaj pusti ?e ODVETNIKA ob strani. Sam napi?i zahtevek za zamenjavo avtomobila z napako. Posku?aj se sam dogovoriti za menjavo in ?ele nato vklju?i odvetnika. Tudi, ?e bodo pristali na zamenjavo, le ta ne bo v smislu pokvarjeni avto za novi. Posku?ali ti bodo zara?unati teh 14.000km, na tebi pa bo, da dokazuje? stro?ke, ki si jih imel zaradi tega, ker svoj avtomobil nisi mogel uporabljati, ko si ga vozil na servis.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

dejstvo je da vsaki? ko odpeljem avto na sevis pa do ponovnega pri?iga lu?ke DPF je ?as kraj?i,prej je bilo mir vsaj 6500 km nato pa 2000 km nato 1500 sedaj pa se pri?ge ?e prakti?no po 250 km.

kar se ti?e mojih stro?kov pa ?e jih primerjam z a-cosmosom pri njih je najcenej?a ura po ceniku 9000 sit,

potem je moja ura bistveno ve? saj imam avto za slu?bene potrebe in v podjetju imam vodilno mesto ,bistveno ve? vredna ,s tem ko imam "?kart" avto pa se mi povzro?a neposredno tudi ?koda na tem podro?ju(avto sem kupil za slu?bene potrebe in za vo?njo ,ne pa za vo?njo v servis),v a-cosmosu sem bil ?e najmanj 8 krat in vsaki? izgubim najmanj 3 efektivne ure . Kar pa se ti?e G.Marjana mislim ,da je bil prav on tisti ,kateri mi je dal odgovor,da ne ve kaj sem storil narobe ,ko se mi je pri?gala DPF po 10 kilometrih na avtocesti po odhodu iz sevisa , ne ve ker pa? ni bil zraven v avtu.

Kar pa se odvetnika ti?e bom seveda poiskusil re?iti najprej brez ,?e ne bo druga?e pa bom zaprosil g.Aleksandra ?eferina iz odvetni?ke pisarne ?eferin ,kateri je tudi moj osebni prijatelj ,da prevzame stvar v nadaljni postopek in re?evanje.

Napisano

Mislim, da je najbolje, da ubere? take postopke, ki ti jih predlaga Sirius in da pusti? te?ko oboro?itev (odvetnike) za naslednji korak. Vzemi si kak?no urico ali dve ?asa in napi?i celotno zgodbo dogajanja od prvega dogodka do danes.

 

Potem napi?i tvoje zahteve (menjava vozila)v katere vklju?i vse ure, ki si jih izgubil z nezmo?nostjo uporabe vklju?no z dogodkom, vleko vozila, ?asom, ki si ga izgubil z ukvarjanjem s servisom ter konec koncev tudi s ?asom pisanja tega in drugih sporo?il. Najbolje ovrednoti ceno svoje ure po ceni ure servisiranja (ki je prekleto visoka), da se ne bo? zapletal v dokazovanje, koliko je tvoja ura res vredna.

 

Na koncu napi?i, da je prito?ba poslana tako na A-Cosmos kot na MMS in zaklju?i pisanje tako, da ra?una? na ugodno razre?itev zadeve brez, da bi bilo potrebno vklju?iti odvetnike.

33112_1.png

Napisano

Zvonko, svetujem ti, da v teh pisnih zahtevkih uporablja? diplomatski jezik. Izogibaj se gro?enj, oziroma zavij jih v »celofan«. ?eprav si upravi?eno jezen, bo? do pravi?ne re?itve prej pri?el z zvitostjo, kot s »te?kim oro?jem«. Pravo je na tvoji strani, vendar je lahko pot preko sodi?? zelo dolga in tudi draga. Naj ti bo to res skrajnja mo?nost. Veliki sodni zaostanki so dejstvo, ki ti ni niti malo niso v prid. Zato raje igraj na karto njihove poslovnosti in na dejstvo, ki je (domnevno) v tvojem slu?aju (tovarni?ka napaka) izjema pri tej znamki. Od trgovca, ki ti je avtomobil prodal zahtevaj zamenjavo z ustrezno obrazlo?itvijo. Zahtevek po?lji v vednost glavnemu uvozniku in, ?e bo tu za?kripalo po?lji ustrezen dopis tudi predstavni?tvu za Evropo. Namre? stvari, ki se pri tvojem avtomobilu dogajajo so lahko za firmo zaskrbljujo?e, ?e posebej odnos serviserja do tebe.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Na Japoskem so v letu 2004 odkrili ve? kot 2000 voznikov, ki "niso znali uporabljati DPF". Ve? o tem TU.

Nekemu Italjanu je v novem Saabu filtru DPF povzro?al "sive lase" pokvarjen injektor.

Gospodje na servisu bi morali po vsaki odpravi reklamacije povedati tudi kaj so zamenjali, oziroma popravili (dokumentirano). Ni dovolj stranki re?i, "sedaj pa je v redu" in jo po strani gledati, ker "ne zna voziti" in je po 8 obisku servisa ?e malo te?na.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Na Japoskem so v letu 2004 odkrili ve? kot 2000 voznikov, ki "niso znali uporabljati DPF". Ve? o tem TU.

Nekemu Italjanu je v novem Saabu filtru DPF povzro?al "sive lase" pokvarjen injektor.

Gospodje na servisu bi morali po vsaki odpravi reklamacije povedati tudi kaj so zamenjali, oziroma popravili (dokumentirano). Ni dovolj stranki re?i, "sedaj pa je v redu" in jo po strani gledati, ker "ne zna voziti" in je po 8 obisku servisa ?e malo te?na.

 

evo, super informacija, ki jo lahko vklju?i? v tvoj dopis...

33112_1.png

Napisano

evo, super informacija, ki jo lahko vklju?i? v tvoj dopis...

 

hvala za nasvet ,tudi jaz sem pridobil informacije ,da so na japonskem zelo hude omejitve glede brzine vo?nje in seveda tudi kazni in je pri njih prakti?no nemogo?e voziti z vi?jimi obrati saj takoj prekora?i? hitrost ( petica ima 6 brzin vendar gre v tretji prestavi pod obrati takoj 130) in bi torej za pravilno delovanje rabil le 3 prestave in s tem porabil cca 11 l dizla na 100 km pa ?e eno slikco kako zgleda lu?ka DPF med vo?njo za tiste ki oklevajo med dizlom in bencinarjem -torej ?IMDLJE STRAN OD DIZLA ,nam nategnjenim pa bog pomagaj :rispekt: prav tako je bilo re?eno na servisu ,da to zahteva evropa in da na japonskem DPF filtra nimajo torej kdo koga farba

Napisano

evo, super informacija, ki jo lahko vklju?i? v tvoj dopis...

 

hvala za nasvet ,tudi jaz sem pridobil informacije ,da so na japonskem zelo hude omejitve glede brzine vo?nje in seveda tudi kazni in je pri njih prakti?no nemogo?e voziti z vi?jimi obrati saj takoj prekora?i? hitrost ( petica ima 6 brzin vendar gre v tretji prestavi pod obrati takoj 130) in bi torej za pravilno delovanje rabil le 3 prestave in s tem porabil cca 11 l dizla na 100 km pa ?e eno slikco kako zgleda lu?ka DPF med vo?njo za tiste ki oklevajo med dizlom in bencinarjem -torej ?IMDLJE STRAN OD DIZLA ,nam nategnjenim pa bog pomagaj :rispekt:

 

[

post-627-1156173378.jpg

Napisano

Zvonko,

v tvojem slu?aju gre samo pogojno za dizel motor, oziroma je vrsta goriva nepomembna. Gre za elektroniko, oziroma senzorje, ki zaradi napa?nega od?itavnja parametrov me?ajo ?trene ra?unalniku, ki napa?no odreagira. Tehnologija, ki je vgrajena s sodobne avtomobile dale? presega nivo znanj serviserjev. Zaradi slabega delovanja enega, ali ve? senzorjev, ki ga "mojstri" niso bili sposobni pravo?asno odkriti, je mogo?e pri?lo ?e do ve?je po?kodbe filtra in sedaj resno nagaja po vsakih 200 prevo?enih km, vendar po mojem ?e vedno to ni tako katastrofalna napaka, ki se je ne da odpraviti.

Tudi pri bencincih lahko ?e kako nagaja elektronika. Zamisli, da ti kot nadomestilo za ta avtomobil dajo bencinsko verzijo in te tudi ta pusti na cesti. V Nem?iji so poklicali na kontrolni pregled ve? kot 16.000 mazd zaradi napake na senzorju na odmi?ni gredi, ki je imela lahko za posledico izgubo mo?i motorja, ali pa se je ta v vo?nji ugasnil in ni ga bilo mo?no ve? zagnati.

 

Torej za tvoje tegobe ni kriv dizel motor, marve? elektronika, oziroma "luknja" v znanju SERVISERJEV, ki bi jo tako radi pripisali tebi in te prepri?ali, da ne zna? voziti.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

[Torej za tvoje tegobe ni kriv dizel motor, marve? elektronika, oziroma "luknja" v znanju SERVISERJEV, ki bi jo tako radi pripisali tebi in te prepri?ali, da ne zna? voziti.

 

odkar je bil avto prvi? na sevisu sugeriram serviserju da mogo?e pa le napaka ni na filtru tako kot pravi? tudi ti ampak ,da je mo?na napaka na ra?unalniku ali na ?obah za vbrizgavanje ali napaka na elektroin?talaciji zaradi majhnih tokov (KRMILNI TOKOVI PRI RA?UNALNIKIH SO OKOLI 5 V) in pride do takoimenovanih hladnih spojev ,vendar je vsaki? to kategori?no zavrnjeno z razlago ,da ?e bi imel jaz prav bi ra?unalnik pokazal napako a je po njihovem mnenju ra?unalnik nezmotljiv.

Napisano

Na TEM Nem?kem forumu je debata o problemih z DPF. Ker ne obvladam Nem??ine sem si nekaj prvi postov prevedel elektronsko, kljub te?avam, ki jih ima "prevajalec" se da razumeti, da gre za podobne te?ave, kot jih ima? ti, pa tudi SERVISERJI. (angle??ina je tu podobna kot tista italijanska verzija omenjena na forumu le, da d so tu vmes "germanizmi")

 

***

now it has also got me with 7,019 kms! Before three meet the DPF announcement shone and I went on as recommended. ´ Ne while aforesaid announcement was over later again and everything was good. Now yesterday I was on the move on the highway and wanted to accelerate after ' ner building site again what was at first also no problem. But suddenly DPF started to flash and the engine power it was throttled, around (in accordance with. Not to damage operating instructions) the particle filter! At the moment my M5 drives itself like a 40PS cucumber.

Tomorrow I will go sometimes in the workshop and allow to look. Time see what there the master means. Then I will report.

***

Greeting, Joshi.

 

With this problem I had to fight already 5 times!!!

 

This week an engineer of Mazda should come because of this problem directly to my trader who is demanded too much with this thing hopelessly. At least he has informed me that the regeneration process of the PDF is concluded not at the moment if the before leichtende PDF announcement goes out. According to an internal info of Mazda must become dannach again approx. 10-20 minutes gone on, until this process is concluded.

 

After our car is driven at least during the week, as a rule, dimensions-partly in the town by my wife (kindergarten, shopping), this problem appears as relatively frequent. Supposedly the regeneration all 150-200 kms should occur.

 

The information that this car (diesel with 143 HP) needs, actually, long distances is out of the question for me!!!

 

Two weeks ago I myself have tested how much time and unnecessary KMS are necessary to finish the regeneration process - it shone again oh Dannach was the consumption, for the rest, again with brief 7 l - with this consumption I could live. The BC registers with me also approx. 1.5 l less than from me rerrechnet - a general problem seems to be. Maybe one wants to suggest to the drivers who cannot divide two figures a good consumption value.

 

I for my part have that fax thick and now aims at a change. There is pity, actually, because from the vehicle draft no alternative. The 5th is a successful car up to this problem.

 

Nevertheless, I have some hope that this problem is still solved. I am of the opinion that a car must function under s?mlichen, to usual application terms. The fact that I can has to remove certain cycles Mazda of myself not ask.

****

 

Hello,

 

just like you describe already now it was with me also. In addition, the whole oil had to be changed according to mechanic, after only 7,068 kms, because it had wore out. The vehicle recognizes this problem and then initiates no combustion what leads then just to the sparkling of the announcement.

We drive our car exactly like her mostly only short distances during the week. Today only the "right" fuel procedure was also explained to me, because in the operating instructions nothing stands about that! There the hat rose to me of course. Meineserachtens has not matured this DPF generally yet or has tested! This "thing" was simply brought under the people and we buyer are once again the silly TEST DRIVERS!!! Nevertheless, it cannot be this. I will not always travel around anyway one hour pointlessly the area, only with it itself my DPF freibrennen can and any Japanese engineer again on his pointless existence can meditate. Should, nevertheless, every time my oil on Guarantee change. This saves me during three guarantee years a lot of money!

Time see what still becomes from the history DPF.

 

Greeting, Joshi.

****

 

Hi Joshi.

 

I see this just - we buyer are the testers. Is not tested so properly the PDF system probably really. The delivery was also probably delayed, so. We had ordered the car July, 2005 with the tip that approx. 3-month delivery time are. Then the car was delivered nearly 3 months later (if December, 2005 ends). We probably belonged to the first which got the Mazda 5 diesel. However, the price which pay we now for it is very much a high one.

 

With me at least three times the oil was also changed in 5 workshop visits, for the rest and was explained in each case "reset" by diagnosis computer.

****

 

DPF out!

Hello!

 

 

With myself hats, indeed, flashed, nevertheless, I would never like to develop the thing at the end of the manufacturer's guarantee. I think that these "TOYS" for the high fuel consumption is responsible for head. I hope for Auserdem a better tractive effort if the thing is out.

 

Greetings Gerald.

****

 

This might not develop with simply be acted, because of the filters is integrated also in the engine control and if one cannot 'cancel' him in the board calculator from what I go out), then you have bad maps with develop because there also again sensors in it are on their feedback the calculator waits and if there nothing comes, the engine is presumably regulated on emergency program and you have umpteen service lamps flash...

In addition, one has the filter also of the environment because of ... was at least with me with purchase-decisively that of the filters was serially in it.

In addition, you will agree presumably with the safety standards authority little problem if of the filters no more is there ... from because of company permission, tax (who knows what till then is, no more diesel may go verutlich without filter or only with shocking tax)

****

 

Hi

 

thus I do not understand your problems. The fact that a diesel is intended for long distances and itself only from a certain annual kilometer achievement, repays, nevertheless, is real nothing new. Then enough time might also have of the filters, itself "freizubrennen". Maybe you would better have taken the Benziener.

 

My previous diesel has taken amiss of it me also something if he had sometimes for some time only short distances. He simply did not run so well. In addition, I have found out there that the soot development strongly depended on the filled up diesel. I had there a certain filling up, there was it in such a way that he has smoked more and passed through, in addition, in the cold state badly.

****

 

 

Well, I can already understand the annoyance here. Vielfahren calls not necessarily always long distance ... once 150 kilometers during the day in a piece or 5 times per day 30 kilometers ... with both the diesel calculates itself, but with the latter just does not seem to join in of the filters...

And it cannot be that I buy a filter to myself because of environmental thoughts and should drive then sometimes just 60 kilometers, so that of the filters freibrennt and meanwhile, indeed, no fine dust rauspuste, but diesel uses that the sheikh only so hops and CO2 rauspuste... Then there a mistake is probably in the draft... In addition, I cannot be prescribed, when I have to move my vehicle how long...

 

.....se nadaljuje na zgoraj navedeni strani...

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Najprej o servisu, sramota za servis, da v tem ?asu ne stori ni? drugega, kot samo resteira ra?unalnik in re?e, za to je kriv na?in vo?nje. ?e uvoznik dopu??a tak?no ravnanje, potem res lahko za?nemo na?e avtomobilo voziti v tujino. V tem ?asu bi morali filter pzamenjati, pregledati komplet sistem vbrizgavanja goriva, vso napeljavo in ostalo elektronsko kramo. Ker ?e ra?unalnik ne poka?e napake, to ne pomeni, da vse pravilno deluje, saj lahko ra?unalnik me?a napa?no zmes goriva in si "misli" da je vse O.K.

Malo spremljam problematiko DPF tudi na tujih forumih, in tudi tam imajo nekateri probleme s tem. So pa imeli tudi nekateri napako na sistemu vbrizgavanja/me?anja goriva.

?e malo bere? ?e kak?en forum (Ford, Opel Zafira, VW-Touran), vidi?, da imajo tudi pri ostalih znamkah dolo?eni

probleme s tem filtrom. Najhuje je, da nobena od tovarn ne priznava napake in za vse krivijo voznika.

Dejstvo je, da ta tehnologija ?e ni najbolj zrela za serijsko uporabo in je bila hitro uvedena zaradi samih predpisov Euro4.

 

Je pa res, da je v Evropi prodanih ogromno dizlov, in generalno res problemov ni, saj bi se druga?e

kak?en Avto Bild zelo hitro razpisal o tem. Je pa na nas voznikih, da pazimo na na?in vo?nje, kar je seveda "butasto". Veliko je vsaj v tujini taksistov, ki omenjene avtomobile (tudi Mazdo 6, ki ima enak motor in filter) uporabljajo izklju?no v mestu, pa teh problemov naj ne bi imeli.

 

Sam sem okleval med Mazdo5 bencinar ali dizel in sem potem vzel dizla. Ni mi ?e ?al, ?eprav vedno tu in tam gledam na ?tevce, kdaj se bo ta "rumeni hudi?" pri?gal in za?el utripati. Trenutno imam po enem mesecu prevo?enih skoraj 3000km in ?e ni bilo problemov "tok-tok", ?eprav je bilo kar nekaj kratkih relacij, pa ?e na poti iz morja sem eno uro ?akal-premikal po pol?evo v koloni. Takrat me je res malo stiskalo, kaj ?e se pri?ge. Je pa res, da ogreta ma?ina v prostem teku, proizvede zelo malo saj in ne more tako hitro zapolniti filtra.

 

Na odgovore, ki si jih dobil ti, da se lahko lu?ka pri?ge ?e v avtopralnici pri ve?kratnem prestavljanu ("bu?e"), saj ima filter dolo?eno kapaciteto in par v?iganj ga ne sme "zabasati", saj ?e motor v osnovi ustreza Euro3 predpisom in ni kak?en Golf 2, ki kadi kot stara lokomotiva.

 

Sicer se je ve?ini lu?ka pri?gala po ve? tiso? kilometrih (6000 ali ve?), kar se lahko razlaga, da je v olju bilo ?e ve? dizla (na ?ipki se nivo bli?a tisti magi?ni oznaki 'X'), in tudi to vpliva na filter. Ker se nekateri tudi prito?ujejo na porastom nivoja olja ?e po par tiso? km. Nivo olja oz. dizel v olju, se pove?a predvsme pri kratkih relacija, kjer avto ?e ni ogret oz. pri ve?kratnih v?igih/uga?anjih, kjer neizgorelo gorivo preide iz cilindrov v olje.

Tudi meni, je nivo olja porastel pri kratkih relacijah, potem pa je po dolgi spet padel. Zakaj! Motor se je ogrel in to temeljito, saj sem ga malo bolj gnal, s tem pa je za?elo gorivo izparevat iz olja in nivo olja je spet malo padel.

 

?e malo o delovanju DPF filtra.

Delovanje filtra je zelo odvisno od kvalitete goriva. Naj bi se uporabljalo gorivo(dizel) po standardu EN-590 z vsebnostjo ?vepla najve? 50 ppm(v EU obvezno od 2005). Ve? ?vepla posledi?no pomeni tudi ve? saj, zato je v teh avtomobilih potrebno tudi imeti olje z nizko vsebnostjo ?vepla (DEXELIA DPF ). Bo po letu 2009 bolje, ko se bo v EU dr?avah moral obvezno na vseh bencinskih servisih uporabljati dizel brez ?vepla oz. do 10 ppm, kar po posledi?no pomenilo tudi manj sajastih delcev.

Filter ima vgrajena dva(?) tla?na senzorja. Ko se nabere dolo?ena koli?ina saj, se tlak v izpuhu pove?a in s tem dobi motorna elektronika "ukaz", da potreba po izgorevanj(regeneraciji) filtra. V normalnih razmerah voznik tega naj ne bi opzail, razen malenkost pove?ane porabe. v prostem teku, recimo pred semaforjem, je to opazno kot pove?ano ?tevilo obratov motorja, malo pod 1000.

?e v ?asu regeneracije motor ustavimo, se le-ta nadaljuje, ko spet naslednji? za?enemo motor in so izpolnjeni vsi pogoji (temp. motorja ipd). ?e normalna regeneracija ni mo?na, se pri?ge lu?ka DPF (filter poln ve? kot 80%), kar pomeni, da je potrebno ukrepati, tako, kot pi?e v knjigi nad 2000 obr/min in ve? kot 40 km/h. ?e pride do polne zapacanosti filtra, za?ne lu?ka DPF utripati, motorna mo? se zmanj?a in potrebno je obiskati servis. V primeru, da se ?e nekaj ?asa vozimo, se lahko filter popolnoma uni?i tj. ne gre ve? "s?istiti". Na ?alost se zaradi ekologije pove?a povpre?na poraba. Pri meni se giblje nekje okoli 7,2 na 100 km.

 

V vsakem primeru, pa je ta postopek mo?no odvisen od eleketronike in vse tovarne, ki uporabljajo DPF, so

?e izdelale popravke za elektroniko, kjer pa? spreminjajo dolo?ene parametre. Dokon?ne re?itve pa ?al ni. Smo pa? poskusni zaj?ki :(.

 

Re?itev je, da se filter odstrani, saj se pri nas ne pla?uje manj davka zaradi filtra. Pri tem tla?ni senzor ne bo zaznal tlaka, kar tudi ne bo dodatnega vbrizganja goriva in problem bo re?en. Vsi se izgovarjajo na garancijo. Za sebe vem, da po preteku garancije gre ta filter ven, razen ?e res ne bo problemov.

 

 

Zvonko, izgleda da ima? res ponedeljkov avto in ti ga nemudoma morajo zamenjati. Filter so ti ?e menjali ali ne? Jaz bi zraven pripeljal novinarje (recimo AvtoMagazin), kjer bi spremljai tvojo zgodbo in jo

seveda objavili. Kontakiraj ?e MMS, kje imajo vodjo tehni?ne slu?be, ki bi se naj tudi spoznal na te zadeve.

 

Lep pozdrav,

Bojan

Napisano

Kontakiraj ?e MMS, kje imajo vodjo tehni?ne slu?be, ki bi se naj tudi spoznal na te zadeve.

 

Zvonko, ni mi uspelo vsega prebrati, vidim pa, da ima? resne te?ave.

 

Zato ti prav tako svetujem, da pokli?e? na zgoraj naveden naslov.

Zahtevaj naj ti svetujejo ali vsaj napotijo na servis, kjer so ?e uspe?no re?evali tak?en problem.

?e ne druga, se bo vodja tehni?ne slu?be vsaj pozanimal, ?e in pri katerih servisih je pri?lo do podobnih te?av in kje so bile te?ave odpravljene.

 

Veliko uspeha ti ?elim!

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.