Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

 

Na servisu so pa? resetirali in pa ponovno nastavili ra?unalnik,mislim pa da vzroka napake niso odpravili

napaka je po mojem mnenju v napa?nem izgorevanju saj je tudi poraba za cca 1 l kot jo poka?e ra?unalnik,verjetno bodo zamenjali DPF filter

 

Smejem se in crkavam od smeha, pomoje ti tud pokrova motorja niso odprli.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Smejem se in crkavam od smeha, pomoje ti tud pokrova motorja niso odprli.

 

)

kaj so delali in kaj delajo ne vem saj je danes petek (avto je tam od ponedeljka), v servisu imajo mojo tel.?tevilko in dogovorjeno je ,da me pokli?ejo ko bodo sigurni,da je avto popravljen- do danes ni?

Napisano

)

kaj so delali in kaj delajo ne vem saj je danes petek (avto je tam od ponedeljka), v servisu imajo mojo tel.?tevilko in dogovorjeno je ,da me pokli?ejo ko bodo sigurni,da je avto popravljen- do danes ni?

 

 

 

sei bi jst ?e kei dodov sam bom biv raje tiho,da ne bo bilo kake zamere s strani osebja na servisu :mi pijemoo:

banner1ydl6.jpg
Napisano

sei bi jst ?e kei dodov sam bom biv raje tiho,da ne bo bilo kake zamere s strani osebja na servisu :mi pijemoo:

 

kar se servisa ti?e so mi danes popoldne sporo?ili da je avto popravljen in sem ga pa? prevzel v servisu in mislim oziroma upam da je sedaj hvala bogu :rispekt: popravljen

Napisano

Moje izku?nje z DPF filterom.

Pri moji M-5 CD110 se je lu?ka pri?gala po 9000 km. V salonu, kjer sem kupil avto, sem dobil napotek naj vozim z nekoliko vi?jimi obrati od 3000 do 4000, da saje v filtru zgorijo (bila je sobota servis ni delal, moral sem pa na dalj?o pot, nadomestnega vozila pa niso imeli).

Po v?igu motorja lu? ni gorela, pri?gala se je po nekaj kilometrih in takret je tudi motor bistveno slab?e vleke. Po tretjem ponovnem zagonu motorja sem avtocesto vozil v 3. prestavi na 4000 vrt/min kar 20 km skupaj, rezultat: lu? DPF se ni ve? pri?gala.

Na ponedeljek sem pejlal na servs na ?i??enje filtra. To pomeni: motor priklopijo na ra?unalnik, ki ga kake dve uri goni od 2000-4000 vrt/min.

Nasvet servisa pa je: naj ne vozim z obrati nji?imi od 2500, v vi?jo prestavo naj prestavim ko dose?e 3500.

Ta nasvet ni v?e?, ker pri tako visokoh obratih tudi vo?nja ni ve? tako udobna (hrup..), pa ?e ?emu motor z tako visokim monentom pri nizkih vrtljajih, ?e tam nesmem vozit.

Od takrat sem prevozil 2000km brez problemov. Poraba se giblje okoli 8 l/100km.

 

LP Marko

Napisano

Nasvet servisa pa je: naj ne vozim z obrati nji?imi od 2500, v vi?jo prestavo naj prestavim ko dose?e 3500.

Ta nasvet ni v?e?, ker pri tako visokoh obratih tudi vo?nja ni ve? tako udobna (hrup..), pa ?e ?emu motor z tako visokim monentom pri nizkih vrtljajih, ?e tam nesmem vozit.

Od takrat sem prevozil 2000km brez problemov. Poraba se giblje okoli 8 l/100km.

 

LP Marko

 

hmm zanimivo pa ne preve? spodbudno, ker s tak?no vo?njo ziher ne "ujame?" obljubljene porabe goriva. A v navodilih slu?ajno pi?e kaj v zvezi s pravilno "uporabo" filtra saj? Po moje je notri ?e vedno nasvet, da prestavljaj pri 2500 obratih :ne vem: za ugodnej?o porabo :lol:

 

 

Aja, MarkoP, lepo pozdravljen na forumu in dobrodo?el.

33112_1.png

Napisano

Kolikor vidim ta zadeva "brez vzdr?evanja" filtra sajastih delcev ni najbolje pogruntana. Lastniki teh mazd bodo pa? morali paziti na ?i??enje filtra z ob?asno forsirano vo?njo v ni?jih prestavah. Poraba 8 litrov na 100 km je po mojem kljub temu prevelika. Motor 2.2 HDI s FAP, ob te?i vozila 1600kg, porabi 7,1-7,3 l/100km. Od te koli?ine pa se nekaj malega porabi za direktno vbrizgavanje v FAP za izgorevanje nabranih saj. Ko je po 110.000km zmanjkal aditiv, sem brez te?av vozil ?e skoraj 10.000km. Pri nekaj nad 130.000km je tester izmeril dimljenje 0,05.

Bo pa verjetno kmalu v kaki mazdi zapel 2.2 dualturbo dizel iz skupnega programa PSA-Ford. Ob 170 KM in velikem navoru bodo vozila z njim pravi ?portniki. Izgorevanje saj v filtru tega motorja je re?eno kar z doziranjem nekoliko bogatej?e zmesi, ko se saje naberejo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Pa si teh zadnjih 2000 km vozil po nasvetu servisa ali normalno

 

Pa kot vidim imava isti ime in isti za?etnici :D

 

M.P.

 

Re?im vo?nja zadnjih 2000 km je bila bli?je nasvetu serviseja 2200-3000, pred pri?igom lu?ke pa 9000 km pri 1500-2500 vrt/min.

 

LP Marko

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Re?im vo?nja zadnjih 2000 km je bila bli?je nasvetu serviseja 2200-3000, pred pri?igom lu?ke pa 9000 km pri 1500-2500 vrt/min.

 

LP Marko

 

verjetno si imel isti problem vendar pa kot sam ve? vo?nja pri vi?jih obratih ni prijetna niti poraba ni majhna

saj je takoj zraste na 8 litrov,zanima me tudi ali imate tudi ostalih vozniki ve?jo dejansko porabo za cca 1 liter kot vam jo poka?e ra?unalnik (ra?unalnik resetiram ob vsakem to?enju goriva zaradi sprotne kontrole porabe) ?zmeden?

Napisano

verjetno si imel isti problem vendar pa kot sam ve? vo?nja pri vi?jih obratih ni prijetna niti poraba ni majhna

saj je takoj zraste na 8 litrov,zanima me tudi ali imate tudi ostalih vozniki ve?jo dejansko porabo za cca 1 liter kot vam jo poka?e ra?unalnik (ra?unalnik resetiram ob vsakem to?enju goriva zaradi sprotne kontrole porabe) ?zmeden?

 

jaz mam od 0,7 do 1 litra ve?jo realno porabo kot jo prika?e ra?unalnik

33112_1.png

Napisano

?e pogledate na forum na strani www.mazda-forum.info, boste na?li ogromno napisanega,

kar se problemov z DPF filtrom ti?e.

Trenutno pa ?e ni re?itve.

Se kar nasmeji?, kar jim serviserji svetujejo:

- voziti 15 brez pritiskanja na skloppko B)

- obto?eni so nepravilne vo?nje

- zahtevajo vo?no nad 2000 obrati (zakaj potem vzet dizla).....

......

 

teh cvetk je polno

 

Tudi na italijanskem forumu je polno ?lankov o problemih pri?iganja lu?ke DPF pri Mazdi5 in 6-tki.

Nekateri ?e tarnajo nad preveliko porabo olja.

 

LP,

Napisano

Mazda pa? :P Saj se ji bo ftrgalo pa se bo nehala pri?igat lu?ka, ma ve? fint takih vsaj po mojih izku?njah, potem pa kar cude?no neha delat probleme :D

Napisano

Baje bo tole (?e ni ?e) vpoklic vseh mazdinih dieslov, ki imajo ta filter s tipali.

33112_1.png

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

na zalost se ji je danes spet "utrgalo" in lu?ka DPF je po 14 dneh in po prevo?enih cca 1000 km od zadnjega v?iga ponovno zasvetila in kljub vo?nji z 4000 obrati in porabo med 11 in 15 litr ni ugasnila niti po 40 kilometrih vo?nje celo ve? avtu se je utrgalo ko sem se ustavil in je bil avto v prostem teku je avto za?el sam spreminjati obrate iz 1500 na 3000 obratov in to sam saj v avtu ni bilo nikogar vse to imam lepo posneto ?e koga zanima mu lahko to po?ljem fotodokumentirano za konec:MAZDA PRVI? ZADNJI? IN NIKOLI VE?

Napisano

To bi lahko rekli vsi ljudje za vse znamke avtomobilov! Hitro si obupal in vrgel pu?ko v koruzo, pa ?e avto ima? v garanciji.... ?eprav je to tvoja odlo?itev meni tak vseeno, vendar vedi da ni? ni popolno tako tudi ti nisi, in brezhibno!

Napisano

To bi lahko rekli vsi ljudje za vse znamke avtomobilov! Hitro si obupal in vrgel pu?ko v koruzo, pa ?e avto ima? v garanciji.... ?eprav je to tvoja odlo?itev meni tak vseeno, vendar vedi da ni? ni popolno tako tudi ti nisi, in brezhibno!

 

to da je avto v garanciji je res toda avto nisem kupil zato ,da ga bom vozil na servisna popravila ampak za vo?njo, vsako garancijsko popravilo pa je slaba reklama za mazdo, kar pa se ti?e popravila v mojem primeru zame to ni popravilo ?e se ista napaka ponavlja ampak ma?enje do naslednji? !

post-627-1155153506.jpg

post-627-1155153555.jpg

post-627-1155153610.jpg

Napisano

Potem pa ?e ima? dosti na?inov ukrepat, da samo hodi? na servis in vidi? da ne znajo popravit zadeve pa ?alostno.... Tujina kli?e, reklamacija tudi.... Uhhhhhhhh ukrepaj, samo z tem res nikamor ne bo? pri?el... Katere znamke pa si prej imel?

Napisano

Kaj pa pri MMS pravijo? Glej, ?e gre za stvarno napako in glede na izku?nje drugod po Evropi je ?as, da zahteva? menjavo avtomobila, ker kot ka?e napake ne znajo odpraviti.

 

Zakon je na tvoji strani in prepri?an sem, da pri uvozniku ne bodo ?li tako dale?, da bi se bilo potrebno preko sodi??a pogovarjat.

 

Dr?im pesti, da se bo zadeva v tvoje zadovoljstvo uredila.

33112_1.png

Napisano

Kaj pa pri MMS pravijo? Glej, ?e gre za stvarno napako in glede na izku?nje drugod po Evropi je ?as, da zahteva? menjavo avtomobila, ker kot ka?e napake ne znajo odpraviti.

 

Zakon je na tvoji strani in prepri?an sem, da pri uvozniku ne bodo ?li tako dale?, da bi se bilo potrebno preko sodi??a pogovarjat.

 

Dr?im pesti, da se bo zadeva v tvoje zadovoljstvo uredila.

 

avto je ponovno na servisu....... :rispekt:

Napisano

danes po ?tirih dneh sem dobil avto iz servisa baje je popravljen, razlaga je bil ,da je to zaradi na?ina vo?nje, o?itno pa? ne znam voziti :whatever: (saj sem v ?tirih mesecih naredil samo 14.000 km) seveda pa sem ?elel to imeti tudi na papirju zato se javim takoj ko to dobim pismeno ali pa prej ?e mi lu?ka spet zagori. :rispekt:

Napisano

kr lame odgovor so ti dal - va?no, da je nekaj drugega krivo ne pa napake v tehniki ali materialu... hja ?al eni se ne bodo nikoli znebili balkanskih navad :(

 

A si jih vpra?al kak?na naj bi bila pravilna vo?nja, da bo filter deloval normalno in da bo poraba v mejah tovarni?ko deklarirane? ?e bi meni to rekli bi jih direktno vpra?al, kje in kdaj imajo organiziran te?aj pravilne vo?nje mazdinih dieslov s filtrom trdnih delcev, ker kot ka?e pri teh, na?in vo?nje ni enak kot pri drugih avtih :whatever:

33112_1.png

Napisano

odgovor zate boss

seveda sem jih vpra?al,zato sem ?elel tudi to napismeno ,niso mi znali odgovoriti kaj sem storil narobe ko sem avto odpeljal s sevisa in se mi je po 10 km lu?ka na avtocesti ponovno pri?gala in sem seveda dobil odgovor ,da serviser ne ve ker se pa? ni peljal poleg in da da je NORMALNO :blink: , da se lu?ka pri?ge ?e ?e avto pelje? v avtopralnico in ga tam parkrat premakne? preden pride? na vrsto. POZIV VSEM TISTIM KI KUPUJEJO MAZDO 5 ne kupujte avta ?e ga boste imeli za doma?o uporabo brez serviserja za sovoznika ,ker pa? ne boste vedeli kaj ste storili narobe tako kot jaz.V mojem 21 letnem vozni?kem sta?u sem naredil preko 800 000 km kar pa pri mazdi5 katero sem naredil v ?tiih mesecih 14000 km ni dovolj . Zato prosim ?a va?a mnenja in nasvete

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Točno to jaz premišljujem že ves čas in preračunavam in premišljujem, kaj sem zgrešil, ker tudi meni ne gre v račun, o kakšnem zaslužku ljudje govorijo...     Pa sem mislil, da ne razumem zato, ker sm kmet an s hribu doma...  
    • Tudi mene velikokrat bolijo ušesa, ko poslušam vse te nadebudne muzkontarje...
    • V bistvu ne.   To so v osnovi "ježevke". Ampak tam, kjer so jih delali, je nek Tunizijec. In je ratalo, da so zdaj "ježevke" brez "bodic". Torej, bolj zimske gume, kot so te, že skoraj ne bi mogel dobiti...
    • ...pol je pa rekel..."neće oni nama...." In neumna raja mu je ploskala in sledila v morijo. In vse samo zaradi denarja. Kdor še ni videl....zanimivo👍...sem že enkrat nekje prilimal,pa nič ne škodi,če še enkrat.  
    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.