zvonko Napisano 19. junij, 2006 Prijavi Napisano 19. junij, 2006 ZANIMA ME SLEDE?E ALI IMA ?E KDO TAKE PROBLEME KOT JAZ- MED VO?NJO SE MI JE ?E VE?KRAT PRI?GALA LU?KA DPF (zama?en filter trdih delcev) PONAVADI LU?KA UGASNE SAMA KO MOTOR UGASNE?,IN SE PONOVNO U?GE PO CCA 1000- 2000KM IN ?E IMA? SRE?O TI UGASNE SAMA ,?E PA NE KOT JAZ PA MORA? ODPELJATI AVTO NA SERVIS SAJ KO GORI LU?KA AVTO NE VLE?E NIKAMOR.ZATO ODSVETUJEM VSEM KI TO PREBIRATE NAKUP MAZDE 5 Z DIZELSKIM MOTORJEM SAJ JE RAZLAGA V SERVISU ,DA JE KRIVDA LAHKO V GORIVU ,KAR V PETROLU O?ITNO ZANIKAJO,LAHKO JE KRIVDA NA VA?I STRANI KER MOTOR NI DOVOLJ OGRET ITD.V DVEH MESECIH SEM PREVOZIL 8500 KM IN TO NA VE?JIH RAZDALJAH IN VSAKI? SE JE PRI?GALA LU?KA PRI OGRETEM MOTORJU TAKO TUDI DANES IN BRZINI PREKO 120 KM IN TO NA AVTOCESTI ZATO JE AVTO PONOVNO NA SERVISU V A-COSMOSU V BTC POVZETEK NE KUPUJTE DIZELSKE MAZDE 5 PA BOSTE IMELI MIR Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 19. junij, 2006 Prijavi Napisano 19. junij, 2006 A nimajo teli novej?i motorji tak fiter da ko se kao zapaca da izbljuva ven te ostanke. Da pove?a neki obrate ali temp. in stem prepuca filter. Nisem 100% ?e tole dr?i Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 20. junij, 2006 Prijavi Napisano 20. junij, 2006 Zvonko prosim izklju?i caps lock. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
zvonko Napisano 20. junij, 2006 Avtor Prijavi Napisano 20. junij, 2006 imeli naj bi tak filter vendar pa pri petici o?itno ?e ne deluje Citiraj
zvonko Napisano 20. junij, 2006 Avtor Prijavi Napisano 20. junij, 2006 danes sem prevzel "popravljen"avto v servisu vendar se je po 15 km vo?nje je lu?ka ponovno za?ela utripati tako,da je avto ponovno izgubil mo? in je postal smrtno nevaren saj nima nobene mo?i ko lu?ka utripa in je zopet na sevisu mazda v BTC Citiraj
Boss Napisano 20. junij, 2006 Prijavi Napisano 20. junij, 2006 Hmmm... kaj takega pa od Mazde ne bi pri?akoval. A si preveril kaj po drugih (tujih) forumih, ?e ima kdo podobno napako? Obvezno pa se obrni tudi na generalnega uvoznika MMS. Citiraj
IngvarL Napisano 20. junij, 2006 Prijavi Napisano 20. junij, 2006 Hmmm... kaj takega pa od Mazde ne bi pri?akoval. A si preveril kaj po drugih (tujih) forumih, ?e ima kdo podobno napako? Obvezno pa se obrni tudi na generalnega uvoznika MMS. Sem jaz pogledal na nemskih forumih, pa nisem nic podobnega nasel. Vecinoma jamrajo cez ropotanje sprednje preme, kaj drugega pa se niso nasli. Upam Zvonko, da so ti vsaj dali nadomestno vozilo. Citiraj
zvonko Napisano 20. junij, 2006 Avtor Prijavi Napisano 20. junij, 2006 dobil sem nadomestno 6 -ico, vendar ?ele danes ko se je napaka ponovila ,v?eraj pa so bili vsi avti "?al"oddani razen 3 brez klime (pa pri +35)pa ?e ta je bila na soncu Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 21. junij, 2006 Prijavi Napisano 21. junij, 2006 dobil sem nadomestno 6 -ico, vendar ?ele danes ko se je napaka ponovila ,v?eraj pa so bili vsi avti "?al"oddani razen 3 brez klime (pa pri +35)pa ?e ta je bila na soncu 3-jka brez klime je to mogo?e ?? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Guest BrainY Napisano 21. junij, 2006 Prijavi Napisano 21. junij, 2006 ne ni, ker je naj?ibkej?i model imel ?e serijsko vgrajeno klimo Citiraj
David Napisano 21. junij, 2006 Prijavi Napisano 21. junij, 2006 Verjetno je mislu na 323 ki jo imajo... zelene barve...hm sam tudi tista ima klimo.... :ne vem: Sicer pa 3ka brez klime ne obstaja..... najslab?i model.... mazda 3, 1.4 CE ima ro?no klimo.... LP David Citiraj Feel free....
zvonko Napisano 21. junij, 2006 Avtor Prijavi Napisano 21. junij, 2006 Verjetno je mislu na 323 ki jo imajo... zelene barve...hm sam tudi tista ima klimo.... :ne vem: Sicer pa 3ka brez klime ne obstaja..... najslab?i model.... mazda 3, 1.4 CE ima ro?no klimo.... LP David to da ne obstaja brez klime sem mislil tudi jaz je pa bila rde?e barve ,lahko pa ,da je imela klimo pokvarjeno ,v btc so imeli tudi ?e novo mazdo -testno 3 pri kateri je bila klima pokvarjena ,tudi to so mi ?e dali kot nadomestno zato v ponedeljek nisem ?elel avta brez klime Citiraj
Guest BrainY Napisano 21. junij, 2006 Prijavi Napisano 21. junij, 2006 nek servis se grejo pa imajo pokvarjene avte v lasti, ki jih posojajo Citiraj
Sirius Napisano 21. junij, 2006 Prijavi Napisano 21. junij, 2006 danes sem prevzel "popravljen"avto v servisu vendar se je po 15 km vo?nje je lu?ka ponovno za?ela utripati tako,da je avto ponovno izgubil mo? in je postal smrtno nevaren saj nima nobene mo?i ko lu?ka utripa in je zopet na sevisu mazda v BTC Ko si navedel te?avo s signlizacijo DPF sem se spomnil, da imam tudi jaz v enem od svojih c-jev podobno zadevo in mi se je za?ala pri?igati lu?ka FAP. Za razliko od tebe se je meni za?ela pri?igati po 110.000km, ko je zmanjkalo aditiva, ki prepre?uje oksidacijo saj na relativno nizkih temperaturah in ma?enje filtra. Pri meni ni bilo takih te?av in sem prevozil ?e cca 10.000 km brez aditiva, le poraba je za nianso porasla. Za?el sem malo raziskovati, da bi ugotovil kak?na je konstrukcija pri mazdi in, ali ima tudi ta aditiv. Pri mazdi nisem na?el ni?esar, zato se pobrskal ?e po atetovih, Fordovih, straneh in na?el TO-LE in ugotovil, da je tudi pri mazdi 5 prisoten aditiv, shranjen nekje ob motorju (cca. 3 litre). V za?etku mi ni palo na pamet, da bi mazda imela neke veze s citroenom, potem pa se mi je "posvetilo", da le nista tako dale?, kot izgleda. Zadnje ?ase Ford in PSA sodelujeta predvsem pri razvoju dizel motorjev, kjer je PSA po razvoju nekoliko v prednosti. Ima pa tudi Ford nekaj dobrih re?itev, kot je npr.: duratorque. In nastala je generacija motorjev, ki se vrtijo tudi v mazdah.In kaj naj bi bil problem pri tebi? (zgolj predpostavka)Kolikor sem razumel ima tvoja 5-ka malo prevo?enih km, zato obstaja verjetnost, da je nekaj narobe z sistemom za doziranje aditiva, ali v rezervoarju ni aditiva, ali pa je napaka na sistemu za doziranje. ?e je to res, bom po?asi za?el MMS ra?unati svoje storitve. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
IngvarL Napisano 21. junij, 2006 Prijavi Napisano 21. junij, 2006 Ko si navedel te?avo s signlizacijo DPF sem se spomnil, da imam tudi jaz v enem od svojih c-jev podobno zadevo in mi se je za?ala pri?igati lu?ka FAP. Za razliko od tebe se je meni za?ela pri?igati po 110.000km, ko je zmanjkalo aditiva, ki prepre?uje oksidacijo saj na relativno nizkih temperaturah in ma?enje filtra. Pri meni ni bilo takih te?av in sem prevozil ?e cca 10.000 km brez aditiva, le poraba je za nianso porasla. Za?el sem malo raziskovati, da bi ugotovil kak?na je konstrukcija pri mazdi in, ali ima tudi ta aditiv. Pri mazdi nisem na?el ni?esar, zato se pobrskal ?e po atetovih, Fordovih, straneh in na?el TO-LE in ugotovil, da je tudi pri mazdi 5 prisoten aditiv, shranjen nekje ob motorju (cca. 3 litre). V za?etku mi ni palo na pamet, da bi mazda imela neke veze s citroenom, potem pa se mi je "posvetilo", da le nista tako dale?, kot izgleda. Zadnje ?ase Ford in PSA sodelujeta predvsem pri razvoju dizel motorjev, kjer je PSA po razvoju nekoliko v prednosti. Ima pa tudi Ford nekaj dobrih re?itev, kot je npr.: duratorque. In nastala je generacija motorjev, ki se vrtijo tudi v mazdah.In kaj naj bi bil problem pri tebi? (zgolj predpostavka)Kolikor sem razumel ima tvoja 5-ka malo prevo?enih km, zato obstaja verjetnost, da je nekaj narobe z sistemom za doziranje aditiva, ali v rezervoarju ni aditiva, ali pa je napaka na sistemu za doziranje. ?e je to res, bom po?asi za?el MMS ra?unati svoje storitve. Tole z aditivom ne bo drzalo. Sicer pa prilagam nekoliko bolj obsiren tekst glede delovanja DPFja. Celoten tekst (KLIK) Diesel particulate filter System ? Euro Stage IV Compliance These engine technologies are combined with a new catalyzed diesel particulate filter system that reduces PM emissions to almost zero and ensures Euro Stage IV compliance and lower operating costs in most countries. The system captures PM in a silicon carbide ceramic filter with a honeycomb structure consisting of square channels, arranged in staggered formation and closed off at alternative ends. PM contained in the exhaust gas accumulates at the porous dividing walls, while gases pass through the filter. To prevent the filter from becoming blocked with PM, it must be “regenerated??? at certain intervals. With the aid of a pressure-difference sensor located at the bulkhead of the engine compartment which measures the pressure difference in the exhaust gas flow upstream and downstream from the diesel particulate filter, three exhaust gas temperature sensors and an O2 sensor, the powertrain control module (PCM) monitors the PM amount in the filter. When filter capacity is reached, the PCM in conjunction with the common-rail injection system initiates burn-off of the accumulated particulates in the filter by injecting small amounts of fuel during the exhaust cycle and raising exhaust gas temperatures for a short period. Further measures to increase the exhaust gas temperature include closing the EGR valve and the intake shutter valve. The new Mazda5 diesel uses a catalyzed diesel particulate filter with channels in the filter coated with platinum. This coating lowers the light-off temperature of the collected PM and allows filter regeneration at a lower exhaust gas temperature of 350 to 500 C° (depending on engine operating conditions). By using a catalytic diesel particulate filter, Mazda5 does not need a special fuel additive to reduce the light-off temperature, as some cars do, making the filter system maintenance-free. To achieve the exhaust gas temperature required to burn off PM during the regeneration process, the amount of fuel injection is increased. However, the regeneration process of the diesel particulate filter represents a marginal part of total engine operating time, so its impact upon overall fuel consumption is minimal. Mazda5’s diesel derivatives with diesel particulate filter system meet strict Euro Stage IV emission standards while using only 6.3 litres of fuel per 100 km (combined) and producing 173 g/km of CO2. Mazda5’s diesel particulate filter system is able to regenerate itself under normal driving conditions that combine a mixture of urban and extraurban driving. However, in highly unusual conditions (like continuous days of ultra-low speed driving) a diesel particulate filter indicator light on the dashboard will indicate that regeneration is required. The car should then be driven at a normal speed for 10 to 15 minutes (at an engine speed of 2000 rpm or higher and a vehicle speed of 40 km/h or more) to regenerate the filter. Citiraj
Sirius Napisano 21. junij, 2006 Prijavi Napisano 21. junij, 2006 Tole z aditivom ne bo drzalo. Sicer pa prilagam nekoliko bolj obsiren tekst glede delovanja DPFja. Potem, kar si navedel ima 5-ka druga?en sistem od tistega, ki sem ga navedel. To je sistem podoben, kot ga ima Ford mondeo TDCI, ki nima potrebe po aditivu in problem prepre?avanja oksidacije na nizkih temperaturah re?en druga?e. O?itno je problem v prete?no mestni vo?nji, ali pa tudi tovarni?ki napaki. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
IngvarL Napisano 21. junij, 2006 Prijavi Napisano 21. junij, 2006 Potem, kar si navedel ima 5-ka druga?en sistem od tistega, ki sem ga navedel. To je sistem podoben, kot ga ima Ford mondeo TDCI, ki nima potrebe po aditivu in problem prepre?avanja oksidacije na nizkih temperaturah re?en druga?e. Ja, na splosno je kot kaze nekaj zmote v javnosti glede razvoja posameznih diesel motorjev pri Mazdi in Fordu ter sodelovanja med Fordom in PSA. Na servisu so mi ze nekajkrat zatrjevali, da Mazdini diesel motorji (govorim za M6) nimajo nic kaj dosti skupnega s Fordovimi oz. PSAjevimi. Kar zadeva pa Zvonkov problem. Mestna voznja verjetno ni vzrok, ker potem bi problem moral izginiti, ko se enkrat vozi 10 do 15 minut nad 2000 vrtljaji in 40kmh (odprta cesta torej). Lahko, da je kaj narobe z elektroniko (PCM), ki krmili vbrizg v povezavi z DPF. Verjetno bi bilo smotrno, da mu jo zamenjajo in upajo, da je to to. Citiraj
Sirius Napisano 21. junij, 2006 Prijavi Napisano 21. junij, 2006 Ja, na splosno je kot kaze nekaj zmote v javnosti glede razvoja posameznih diesel motorjev pri Mazdi in Fordu ter sodelovanja med Fordom in PSA. Na servisu so mi ze nekajkrat zatrjevali, da Mazdini diesel motorji (govorim za M6) nimajo nic kaj dosti skupnega s Fordovimi oz. PSAjevimi. Kar zadeva pa Zvonkov problem. Mestna voznja verjetno ni vzrok, ker potem bi problem moral izginiti, ko se enkrat vozi 10 do 15 minut nad 2000 vrtljaji in 40kmh (odprta cesta torej). Lahko, da je kaj narobe z elektroniko (PCM), ki krmili vbrizg v povezavi z DPF. Verjetno bi bilo smotrno, da mu jo zamenjajo in upajo, da je to to. Iskal sem tole stran, ki si jo ti navedel, da bi ugotovil na?in delovanja, pa je nisem na?el, zato sem za?el sklepati in o?itno me je zaneslo na napa?no smer. Kakorkoli ?e va?no je, da se stvari razjesnijo. Va? gla ve? ve, oziroma ve? najde... Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
IngvarL Napisano 21. junij, 2006 Prijavi Napisano 21. junij, 2006 Iskal sem tole stran, ki si jo ti navedel, da bi ugotovil na?in delovanja, pa je nisem na?el, zato sem za?el sklepati in o?itno me je zaneslo na napa?no smer. Kakorkoli ?e va?no je, da se stvari razjesnijo. Va? gla ve? ve, oziroma ve? najde... Vsekakor, zato pa je forum... Citiraj
zvonko Napisano 21. junij, 2006 Avtor Prijavi Napisano 21. junij, 2006 Potem, kar si navedel ima 5-ka druga?en sistem od tistega, ki sem ga navedel. To je sistem podoben, kot ga ima Ford mondeo TDCI, ki nima potrebe po aditivu in problem prepre?avanja oksidacije na nizkih temperaturah re?en druga?e. O?itno je problem v prete?no mestni vo?nji, ali pa tudi tovarni?ki napaki. mestne vo?nje je relativno malo saj je statisti?no gledano prevo?eno cca 100 km dnevno in pa zadnji v?igi DPF so se zgodili na avtocesti po cca 25 km vo?nje in je nemogo?e ,da motor ni bil ogret ,mazda 5 nima aditiva in ni predvidena zamenjava DPF filtra ne glede na prevo?ene kilometre. Citiraj
Sirius Napisano 21. junij, 2006 Prijavi Napisano 21. junij, 2006 mestne vo?nje je relativno malo saj je statisti?no gledano prevo?eno cca 100 km dnevno in pa zadnji v?igi DPF so se zgodili na avtocesti po cca 25 km vo?nje in je nemogo?e ,da motor ni bil ogret ,mazda 5 nima aditiva in ni predvidena zamenjava DPF filtra ne glede na prevo?ene kilometre. Tudi, ?e je na njem tovarni?ka napaka?????........ Poglej, sedaj me bo kak moderator spet okrcal, vendar kljub temu, ?e ne bo menjave filtra lahko poskusi? z aditivom iz grupe 007 za nafto, ki zaznavno zamnj?uje dimljenje, se pravi, da omogo?a bolj?e izgorevanje z manj saj, pove?uje cetansko ?tevilo in ?e in ?e.... Mogo?e si naletel na nekvalitetno gorivo, ki povzro?a ve?ji dotok saj, kot jih je filter sposoben o?istiti.Zgolj predlog za morebitno re?itev klica v sili.... Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
IngvarL Napisano 21. junij, 2006 Prijavi Napisano 21. junij, 2006 mestne vo?nje je relativno malo saj je statisti?no gledano prevo?eno cca 100 km dnevno in pa zadnji v?igi DPF so se zgodili na avtocesti po cca 25 km vo?nje in je nemogo?e ,da motor ni bil ogret ,mazda 5 nima aditiva in ni predvidena zamenjava DPF filtra ne glede na prevo?ene kilometre. Kaj pa so do sedaj na servisu v zvezi s tem sploh naredili? So kaj ze menjavali? Mislim predvsem na elektroniko in ne na sam DPF. Citiraj
zvonko Napisano 21. junij, 2006 Avtor Prijavi Napisano 21. junij, 2006 Tudi, ?e je na njem tovarni?ka napaka?????........ Poglej, sedaj me bo kak moderator spet okrcal, vendar kljub temu, ?e ne bo menjave filtra lahko poskusi? z aditivom iz grupe 007 za nafto, ki zaznavno zamnj?uje dimljenje, se pravi, da omogo?a bolj?e izgorevanje z manj saj, pove?uje cetansko ?tevilo in ?e in ?e.... Mogo?e si naletel na nekvalitetno gorivo, ki povzro?a ve?ji dotok saj, kot jih je filter sposoben o?istiti.Zgolj predlog za morebitno re?itev klica v sili.... ?al moram tudi to mo?nost da je bilo gorivo nekvalitetno izklju?iti,tudi jaz sem pomislil na to mo?nost in sem na PETROLOVI ?rpalki reklamiral gorivo (tankam samo na njihovih ?rpalkah) in po odvzetem vzorcu goriva s istega to?ilnega mesta s katerega sem imel gorivo v rezervoarju, sem dobil odgovor da je gorivo ustrezno in ,da ni imel nih?e drugi te?av z gorivom.(en vzorec imam doma v originalni embala?i)Na servisu so pa? resetirali in pa ponovno nastavili ra?unalnik,mislim pa da vzroka napake niso odpravilinapaka je po mojem mnenju v napa?nem izgorevanju saj je tudi poraba za cca 1 l kot jo poka?e ra?unalnik,verjetno bodo zamenjali DPF filter Citiraj
IngvarL Napisano 21. junij, 2006 Prijavi Napisano 21. junij, 2006 ?al moram tudi to mo?nost da je bilo gorivo nekvalitetno izklju?iti,tudi jaz sem pomislil na to mo?nost in sem na PETROLOVI ?rpalki reklamiral gorivo (tankam samo na njihovih ?rpalkah) in po odvzetem vzorcu goriva s istega to?ilnega mesta s katerega sem imel gorivo v rezervoarju, sem dobil odgovor da je gorivo ustrezno in ,da ni imel nih?e drugi te?av z gorivom.(en vzorec imam doma v originalni embala?i)Na servisu so pa? resetirali in pa ponovno nastavili ra?unalnik,mislim pa da vzroka napake niso odpravilinapaka je po mojem mnenju v napa?nem izgorevanju saj je tudi poraba za cca 1 l kot jo poka?e ra?unalnik,verjetno bodo zamenjali DPF filter No ja, racunalnik ni zanesljiv pokazatelj porabe. Pri sebi na M6 ga moram vsakih toliko casa na novo nastaviti, da kaze pravilno. Jaz bi vsekakor stavil na elektroniko. Preberi si visje zgoraj, kako deluje DPF v Mazdi 5. Zdaj, ce menjava DPF vkljucuje tudi menjavo elektronike, ki krmili celotno zadevo, potem OK, sicer pa ne vem, ce bo samo menjava enega mehanskega dela pomagala. Ampak OK, nisem serviser, zato ne bom sodil. Vsekakor pa porocaj o napredku. Srecno. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.