YavarYe X6V6 Napisano 6. julij, 2006 Prijavi Napisano 6. julij, 2006 kaj pa je z njimi? Obstajajo, in se uporabljajo. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 6. julij, 2006 Prijavi Napisano 6. julij, 2006 Obstajajo, in se uporabljajo. a dej nehi no, a res? - kako jih bo? pa razlo?il v dogajajnju pri ravnokar ugasnjenem motorju oz. kaj s dogaja s temperaturami teko?in v trenutku, ko ne morejo ve? kro?iti skozi hladilnik? Ali pa da poenostavimo zadevo - zakaj je bolj?i sistem vrtenja ventilatorja tudi po ugasnjenem motorju proti sistemu, ki vedno izklju?i ventilator, ?e je motor ugasnjen? Yavarye, da ne bo? slu?ajno mislil, da te zajebavam. ?isto resno mislim, ker lahko jaz narobe razmi?ljam pa je ?e kak?na finta, ki sem jo spregledal. :ne vem: Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 7. julij, 2006 Prijavi Napisano 7. julij, 2006 a dej nehi no, a res? - kako jih bo? pa razlo?il v dogajajnju pri ravnokar ugasnjenem motorju oz. kaj s dogaja s temperaturami teko?in v trenutku, ko ne morejo ve? kro?iti skozi hladilnik? Ali pa da poenostavimo zadevo - zakaj je bolj?i sistem vrtenja ventilatorja tudi po ugasnjenem motorju proti sistemu, ki vedno izklju?i ventilator, ?e je motor ugasnjen? Yavarye, da ne bo? slu?ajno mislil, da te zajebavam. ?isto resno mislim, ker lahko jaz narobe razmi?ljam pa je ?e kak?na finta, ki sem jo spregledal. :ne vem: Lej ti razlo?im. Ti se pripelje? z avtom v hrib al pa ga tera? ko norca, se vklopi ventilator, ko motor ?e te?e, potem pa motor ugasne? in s tem tudi ventilator (?e ma? turba?a bo? tako po?asi zajebal turbino).Vse toplota ki se je ustvarila med vo?njo ni v hladilni teko?ini ampak ima blok in glava tudi vi?jo temeparaturo, tako se ta topolota sprosti v hladilno teko?ino in ti avto lahko "zakuha" pa ?eprav ugasnjen.Tak primer smo imeli mesec nazaj z asrto GTC, z dobrih 2kkm prevo?enih.Gremo naprej, termostat ostane odprt tudi ko motor ugasnemo, to pomeni da hladilna teko?ina lahko kro?i, seveda tukaj pa nastopi zakon termodinamike, ?e ventilator hladi hladilno teko?ino v hladilniku, potem hladilna teko?ina ?e vedno kro?i po sistemu, seveda zelo po?asi samo ?e vedno dovolj hitro da se temeperatura zni?a in ne pride do kakega uhajanja pare. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 7. julij, 2006 Prijavi Napisano 7. julij, 2006 Lej ti razlo?im. Ti se pripelje? z avtom v hrib al pa ga tera? ko norca, se vklopi ventilator, ko motor ?e te?e, potem pa motor ugasne? in s tem tudi ventilator (?e ma? turba?a bo? tako po?asi zajebal turbino).Vse toplota ki se je ustvarila med vo?njo ni v hladilni teko?ini ampak ima blok in glava tudi vi?jo temeparaturo, tako se ta topolota sprosti v hladilno teko?ino in ti avto lahko "zakuha" pa ?eprav ugasnjen.Tak primer smo imeli mesec nazaj z asrto GTC, z dobrih 2kkm prevo?enih.Gremo naprej, termostat ostane odprt tudi ko motor ugasnemo, to pomeni da hladilna teko?ina lahko kro?i, seveda tukaj pa nastopi zakon termodinamike, ?e ventilator hladi hladilno teko?ino v hladilniku, potem hladilna teko?ina ?e vedno kro?i po sistemu, seveda zelo po?asi samo ?e vedno dovolj hitro da se temeperatura zni?a in ne pride do kakega uhajanja pare. Na?eloma se strinjam z napisanim bom pa dodal ?e svoje razmi?ljanje. ?e ima? turba?a pa ga po gonjenju ali vo?nji v hrib takoj uga?a? ga bo? zjebal ne glede a se ti ventilator vrti pri ugasnjeni ma?ini ali ne. Turbine se segrevajo na precej vi?jo temperaturo kot motor in jih pri "?ivljenju"re?uje v takih primerih samo pri?gan motor, da se turbina prosto vrti. ker ?e se pregreta ustavi se lahko olje zape?e na os turbine in posledi?no ta zaradi tega s ?asoma lahko zariba. Sama turbina nima kaj dosti veze z ventilatorjem hladilnika ?e najmanj pa tiste, ki so montirane za motorjem in pred po?arno steno. Velja pa neko nenapisano pravilo predvsem za turba?e kot tudi za atmosfersko poljnene, da se avtomobil vo?en pri vi?jih temperaturah v ekstremnih pogojih vo?nje pred samim izklopom pusti, da motor ?e nekaj ?asa te?e v prostem teku ali pa da pred zaustavitvijo zmanj?a tempo vo?nje. S tem omogo?imo normalno hlajenje in spu??anje temperature na obi?ajen nivo. Se pa popolnoma strinjam, da imata blok in glava motorja precej vi?jo temperaturo kot hladilna, ker je logi?no glede na to, da ju ta ohlaja. Vendar pri ugasnjenem motorju je pretok skozi hladilni sistem dale? premajhen, da bi tudi uspel vsaj minimalno hladiti motor oziroma obvladati extremno situacijo, ki se dogaja v trenutku, ko je motor mo?no ogret in izklopljen, hladilna pa neha normalno kro?iti. V takem primeru se hladilna teko?ina , ki se trenutno nahaja v delu hladilnega sistema, ki je v samem motorju lahko zelo segreje in edina re?itev bi bila ali vodna ?rpalka, ki bi delovala neodvisno od motorja ali pa pri?gan motor (gl. drugi odstavek). Delujo? ventilator sicer ohladi hladilno v samem hladilniku vendar to motorju ne pomaga dosti, ker sama termodinamika deluje ob?utno prepo?asi, da bi bila uspe?na. Ker si omenjal kuhanje avtomobilov... vsak zdrav normalen avtomobil vo?en z glavo ne sme zakuhati... so pa vzroki (pustimo mehanske okvare, ventilatorja, vodne ?rpalke, termostatskih ventilov in stikal ipd), da se to zgodi najve?krat v tem, da se uporablja navadna voda namesto hladilne teko?ine, neodzra?enih in predvsem v netesnih hladilnih sistemih, ki niso pod pritiskom (ve?ji pritisk, ve?a temperaturno odpornost hladilnih teko?in pred zavretjem). Glede tiste Astre pa ne bom komentiral, ker ne vem kaj se je dogajalo z njo - kako je bila vo?ena in ustavljena, sem pa 99.9% prepri?an, da ni zakuhala zaradi nedelovanja ventilatorja pri ugasnjeni ma?ini. Citiraj
ReDevil Napisano 12. julij, 2006 Prijavi Napisano 12. julij, 2006 Javar in ostali: a bi blo pametno da vso hladilno in vodo spustim ven in dodam sve? antifris, ker vmes sem parkrat dolil malo navadne vode in ta mi lahko povzro?a kamen, ki pa lahko po?asi ma?i celotno vodno napeljavo kar verjetno pelje do pregrevanja?! Citiraj Dobrodo?li na forumu!
LabiGT Napisano 12. julij, 2006 Prijavi Napisano 12. julij, 2006 Javar in ostali: a bi blo pametno da vso hladilno in vodo spustim ven in dodam sve? antifris, ker vmes sem parkrat dolil malo navadne vode in ta mi lahko povzro?a kamen, ki pa lahko po?asi ma?i celotno vodno napeljavo kar verjetno pelje do pregrevanja?! itak (da bi blo pametno mislim) Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
YavarYe X6V6 Napisano 13. julij, 2006 Prijavi Napisano 13. julij, 2006 Javar in ostali: a bi blo pametno da vso hladilno in vodo spustim ven in dodam sve? antifris, ker vmes sem parkrat dolil malo navadne vode in ta mi lahko povzro?a kamen, ki pa lahko po?asi ma?i celotno vodno napeljavo kar verjetno pelje do pregrevanja?! Najbolj pametno je ?e doliva? destilirano vodo namesto navadne, pol ni problema s kamnom.Pa ?e nalije? antifriz in navadno vodo, se ravnotako nabira kamen, antifriz tega ne prepre?uje. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
uklopko Napisano 13. julij, 2006 Prijavi Napisano 13. julij, 2006 pri vsakem pranju dodaj KALGON!!!!!!!!!!!!!!!!!! hmmmmmmm za premislit je Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Grega_ Napisano 13. julij, 2006 Prijavi Napisano 13. julij, 2006 jest tud za ?ipe uporabljam destilirano vodo, mam vsaj mer da se kej ne bo zama?il po ceveh Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 13. julij, 2006 Prijavi Napisano 13. julij, 2006 jest tud za ?ipe uporabljam destilirano vodo, mam vsaj mer da se kej ne bo zama?il po ceveh Se kamen tud izlo?a pri ni?jih temperaturah ??? Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 13. julij, 2006 Prijavi Napisano 13. julij, 2006 jest tud za ?ipe uporabljam destilirano vodo, mam vsaj mer da se kej ne bo zama?il po ceveh Tole se ti ne bo zama?ilo od kamna ampak od raznoraznih usedlin in packarij tipa Vitrex&Co. Citiraj
peo Napisano 13. december, 2006 Avtor Prijavi Napisano 13. december, 2006 tud tej temi sm dobu konec...sre?en ampak rahlo drag. Po?en je bil hladilnik vode, ter je tako s?asoma iz njega za?ela te?i voda. Sprva je kot ka?e samo zrak uhajal. Tako se mi je avto enostavno ves ?as delal na vi?ji temperaturi, ker ni mogel zadr?ati tlaka. Naprimer poleti mi je tudi pri vo?nji konstantno nad 160kmh temperatura nevarno narasla. Sedaj sem kupil nov hladilnik, in problemov ni ve?. Citiraj mazda 323 karavan honda civic 1.6 130hp
wiperboy Napisano 13. december, 2006 Prijavi Napisano 13. december, 2006 Peo pa ti ma? vedno neke extremne probleme Citiraj gremo na?i.....
peo Napisano 13. december, 2006 Avtor Prijavi Napisano 13. december, 2006 wiperboy...extremen avto, extremni problemi Mah, se mu poznajo malo ?e leta ter dejstvo, da mazda ni honda Sicer je pa super avto in sm zlo zadovoljen z njim...placa za prodajat Citiraj mazda 323 karavan honda civic 1.6 130hp
YavarYe X6V6 Napisano 14. december, 2006 Prijavi Napisano 14. december, 2006 wiperboy...extremen avto, extremni problemi Mah, se mu poznajo malo ?e leta ter dejstvo, da mazda ni honda Sicer je pa super avto in sm zlo zadovoljen z njim...placa za prodajat Si ti ?e kdaj delel "kroge" s hondo v rikverc ? Probaj ?e z mazdo in poro?aj kdaj ti je odletel diferencijal pri hondi in zakaj pri mazdi ni. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
peo Napisano 14. december, 2006 Avtor Prijavi Napisano 14. december, 2006 avto ve? ali manj uporabljam v obi?ajne namene Sicer pa, oba sta zakon...vendar 130hp honde mi nekako bolj di?i Citiraj mazda 323 karavan honda civic 1.6 130hp
wiperboy Napisano 14. december, 2006 Prijavi Napisano 14. december, 2006 ah ti na?i ?tudenti :ne vem: Citiraj gremo na?i.....
mazdohist Napisano 14. december, 2006 Prijavi Napisano 14. december, 2006 avto ve? ali manj uporabljam v obi?ajne namene Sicer pa, oba sta zakon...vendar 130hp honde mi nekako bolj di?i jah sam niti te 1.6 16V hondice s 130 konjici niso nevem kako velicastne marsikatera je ze ostala zadaj ceprav ima moja mazdica celih 15 konjickov podhranjenosti napram hondi!!!pa se ko je da je kr tezko eno vredu kje dobit sem si hotu eno za letosnjo zimo omislit pa ni blo niker nic pametnega za najdet!!!! Citiraj mazda teka teka in se razspaca lite feltne pa ostanejo doma!
peo Napisano 14. december, 2006 Avtor Prijavi Napisano 14. december, 2006 ni vse v konjih...voznik pove dosti ve? Si ?e dober voznik Sicer pa, mislim da ko honda dose?e svojih 5500 obratov in ve?, ji mazda s podobnimi konji ni ve? kos Zato pa mazda z nizkih lep?e vle?e. Vse ma svoje + in - Hja wiperboy, ?tudenti mamo ta ve? sowdow. Pridru?i se nam Citiraj mazda 323 karavan honda civic 1.6 130hp
mazdohist Napisano 14. december, 2006 Prijavi Napisano 14. december, 2006 ni vse v konjih...voznik pove dosti ve? Si ?e dober voznikSicer pa, mislim da ko honda dose?e svojih 5500 obratov in ve?, ji mazda s podobnimi konji ni ve? kos Zato pa mazda z nizkih lep?e vle?e. Vse ma svoje + in - Hja wiperboy, ?tudenti mamo ta ve? sowdow. Pridru?i se nam lahko recem da se strinjam s teboj vendar niso vse mazdice nato lene je potrebno mal po masinci pobrkat pa se da marsikaj dosect sam to je pa zaj ze za drugo temo!!!! Citiraj mazda teka teka in se razspaca lite feltne pa ostanejo doma!
wiperboy Napisano 15. december, 2006 Prijavi Napisano 15. december, 2006 Hja wiperboy, ?tudenti mamo ta ve? sowdow. Pridru?i se nam ja saj vas u?ijo kako se narodu , bogu cajt in dnar...... Citiraj gremo na?i.....
ReDevil Napisano 4. januar, 2007 Prijavi Napisano 4. januar, 2007 Mislm da je te?ko primerjat mazdo in hondo in obenem zelo te?ko definitvno re?t kva je bol?! Vsak bo pa? svoje hvalu in nikol namo pr?l do konca debatam u stilu "golf je golf in je najbol?i, zato ker je golf!" Citiraj Dobrodo?li na forumu!
mazdohist Napisano 4. januar, 2007 Prijavi Napisano 4. januar, 2007 [quote name='ReDevil' date='4 Jan 2007, 08:41' post='53976'Vsak bo pa? svoje hvalu in nikol namo pr?l do konca debatam u stilu "golf je golf in je najbol?i, zato ker je golf!" pa ne mores golfa zaj!to se japanc ni! k itak kar ni japonc ni avto saj ne recem da nekateri avteki ne zgledajo ali niso dobri sam iskusnje so pa se vedno najbolse z japonci! kar se pa tice kaj je bolse mazda ali honda oba proizvajalca imata svoje prednosti in slabosti men gre sam lepo na ku..c n vsi ki vozijo hondule mislijo da so neki glavni na cesti po jim pa pokazes da se z mazdo z lahkoto cez odpalas te pa mal mn ko iz ceste gurajo Citiraj mazda teka teka in se razspaca lite feltne pa ostanejo doma!
handan Napisano 4. januar, 2007 Prijavi Napisano 4. januar, 2007 KO STE ?E ZAPELI ZA HONDO IN MAZDO VAM POVEM IZ LASTNIH ISKU?ENJ. SODELAVC IMA HONDO CIVIK 1.4-16V IN SVA ?LA SPROBAT RAZLIKA JE ZA LAS V PRID MAZDE MAZDA JE 1.5-16V OBE IMAJO 89 KM Citiraj
mazdohist Napisano 4. januar, 2007 Prijavi Napisano 4. januar, 2007 KO STE ?E ZAPELI ZA HONDO IN MAZDO VAM POVEM IZ LASTNIH ISKU?ENJ.SODELAVC IMA HONDO CIVIK 1.4-16V IN SVA ?LA SPROBAT RAZLIKA JE ZA LAS V PRID MAZDEMAZDA JE 1.5-16V OBE IMAJO 89 KM no mam jaz sodelavca ki ima isto 1.4 hondo pa je lepo nabrita da kar orenk preseze moje kionjicke ker jih gre pod stalco sam 115 pa ni mev sans na pospeskih sele po 10min teranja po avtocesti se mi je zacev preblizvat ker ma mal visjo koncno! nevem fantje z hondam nikdar necejo povedat realnih konjickov vsak sam rece hje esi je vti pol pa vedi ker turbo pa kaj je se gor! Citiraj mazda teka teka in se razspaca lite feltne pa ostanejo doma!
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.