Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

kaj pa je z njimi? ;)

 

Obstajajo, in se uporabljajo.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 59
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Obstajajo, in se uporabljajo.

 

a dej nehi no, a res? :D - kako jih bo? pa razlo?il v dogajajnju pri ravnokar ugasnjenem motorju oz. kaj s dogaja s temperaturami teko?in v trenutku, ko ne morejo ve? kro?iti skozi hladilnik? Ali pa da poenostavimo zadevo - zakaj je bolj?i sistem vrtenja ventilatorja tudi po ugasnjenem motorju proti sistemu, ki vedno izklju?i ventilator, ?e je motor ugasnjen?

 

Yavarye, da ne bo? slu?ajno mislil, da te zajebavam. ?isto resno mislim, ker lahko jaz narobe razmi?ljam pa je ?e kak?na finta, ki sem jo spregledal. :) :ne vem:

33112_1.png

Napisano

a dej nehi no, a res? :D - kako jih bo? pa razlo?il v dogajajnju pri ravnokar ugasnjenem motorju oz. kaj s dogaja s temperaturami teko?in v trenutku, ko ne morejo ve? kro?iti skozi hladilnik? Ali pa da poenostavimo zadevo - zakaj je bolj?i sistem vrtenja ventilatorja tudi po ugasnjenem motorju proti sistemu, ki vedno izklju?i ventilator, ?e je motor ugasnjen?

 

Yavarye, da ne bo? slu?ajno mislil, da te zajebavam. ?isto resno mislim, ker lahko jaz narobe razmi?ljam pa je ?e kak?na finta, ki sem jo spregledal. :) :ne vem:

 

Lej ti razlo?im. Ti se pripelje? z avtom v hrib al pa ga tera? ko norca, se vklopi ventilator, ko motor ?e te?e, potem pa motor ugasne? in s tem tudi ventilator (?e ma? turba?a bo? tako po?asi zajebal turbino).Vse toplota ki se je ustvarila med vo?njo ni v hladilni teko?ini ampak ima blok in glava tudi vi?jo temeparaturo, tako se ta topolota sprosti v hladilno teko?ino in ti avto lahko "zakuha" pa ?eprav ugasnjen.Tak primer smo imeli mesec nazaj z asrto GTC, z dobrih 2kkm prevo?enih.

Gremo naprej, termostat ostane odprt tudi ko motor ugasnemo, to pomeni da hladilna teko?ina lahko kro?i, seveda tukaj pa nastopi zakon termodinamike, ?e ventilator hladi hladilno teko?ino v hladilniku, potem hladilna teko?ina ?e vedno kro?i po sistemu, seveda zelo po?asi samo ?e vedno dovolj hitro da se temeperatura zni?a in ne pride do kakega uhajanja pare. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lej ti razlo?im. Ti se pripelje? z avtom v hrib al pa ga tera? ko norca, se vklopi ventilator, ko motor ?e te?e, potem pa motor ugasne? in s tem tudi ventilator (?e ma? turba?a bo? tako po?asi zajebal turbino).Vse toplota ki se je ustvarila med vo?njo ni v hladilni teko?ini ampak ima blok in glava tudi vi?jo temeparaturo, tako se ta topolota sprosti v hladilno teko?ino in ti avto lahko "zakuha" pa ?eprav ugasnjen.Tak primer smo imeli mesec nazaj z asrto GTC, z dobrih 2kkm prevo?enih.

Gremo naprej, termostat ostane odprt tudi ko motor ugasnemo, to pomeni da hladilna teko?ina lahko kro?i, seveda tukaj pa nastopi zakon termodinamike, ?e ventilator hladi hladilno teko?ino v hladilniku, potem hladilna teko?ina ?e vedno kro?i po sistemu, seveda zelo po?asi samo ?e vedno dovolj hitro da se temeperatura zni?a in ne pride do kakega uhajanja pare. <_<

 

Na?eloma se strinjam z napisanim bom pa dodal ?e svoje razmi?ljanje.

 

?e ima? turba?a pa ga po gonjenju ali vo?nji v hrib takoj uga?a? ga bo? zjebal ne glede a se ti ventilator vrti pri ugasnjeni ma?ini ali ne. Turbine se segrevajo na precej vi?jo temperaturo kot motor in jih pri "?ivljenju"re?uje v takih primerih samo pri?gan motor, da se turbina prosto vrti. ker ?e se pregreta ustavi se lahko olje zape?e na os turbine in posledi?no ta zaradi tega s ?asoma lahko zariba. Sama turbina nima kaj dosti veze z ventilatorjem hladilnika ?e najmanj pa tiste, ki so montirane za motorjem in pred po?arno steno.

 

Velja pa neko nenapisano pravilo predvsem za turba?e kot tudi za atmosfersko poljnene, da se avtomobil vo?en pri vi?jih temperaturah v ekstremnih pogojih vo?nje pred samim izklopom pusti, da motor ?e nekaj ?asa te?e v prostem teku ali pa da pred zaustavitvijo zmanj?a tempo vo?nje. S tem omogo?imo normalno hlajenje in spu??anje temperature na obi?ajen nivo.

 

Se pa popolnoma strinjam, da imata blok in glava motorja precej vi?jo temperaturo kot hladilna, ker je logi?no glede na to, da ju ta ohlaja. Vendar pri ugasnjenem motorju je pretok skozi hladilni sistem dale? premajhen, da bi tudi uspel vsaj minimalno hladiti motor oziroma obvladati extremno situacijo, ki se dogaja v trenutku, ko je motor mo?no ogret in izklopljen, hladilna pa neha normalno kro?iti. V takem primeru se hladilna teko?ina , ki se trenutno nahaja v delu hladilnega sistema, ki je v samem motorju lahko zelo segreje in edina re?itev bi bila ali vodna ?rpalka, ki bi delovala neodvisno od motorja ali pa pri?gan motor (gl. drugi odstavek). Delujo? ventilator sicer ohladi hladilno v samem hladilniku vendar to motorju ne pomaga dosti, ker sama termodinamika deluje ob?utno prepo?asi, da bi bila uspe?na.

 

Ker si omenjal kuhanje avtomobilov... vsak zdrav normalen avtomobil vo?en z glavo ne sme zakuhati... so pa vzroki (pustimo mehanske okvare, ventilatorja, vodne ?rpalke, termostatskih ventilov in stikal ipd), da se to zgodi najve?krat v tem, da se uporablja navadna voda namesto hladilne teko?ine, neodzra?enih in predvsem v netesnih hladilnih sistemih, ki niso pod pritiskom (ve?ji pritisk, ve?a temperaturno odpornost hladilnih teko?in pred zavretjem). Glede tiste Astre pa ne bom komentiral, ker ne vem kaj se je dogajalo z njo - kako je bila vo?ena in ustavljena, sem pa 99.9% prepri?an, da ni zakuhala zaradi nedelovanja ventilatorja pri ugasnjeni ma?ini. ;)

33112_1.png

Napisano

Javar in ostali: a bi blo pametno da vso hladilno in vodo spustim ven in dodam sve? antifris, ker vmes sem parkrat dolil malo navadne vode in ta mi lahko povzro?a kamen, ki pa lahko po?asi ma?i celotno vodno napeljavo kar verjetno pelje do pregrevanja?! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Javar in ostali: a bi blo pametno da vso hladilno in vodo spustim ven in dodam sve? antifris, ker vmes sem parkrat dolil malo navadne vode in ta mi lahko povzro?a kamen, ki pa lahko po?asi ma?i celotno vodno napeljavo kar verjetno pelje do pregrevanja?! <_<

 

itak (da bi blo pametno mislim)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Javar in ostali: a bi blo pametno da vso hladilno in vodo spustim ven in dodam sve? antifris, ker vmes sem parkrat dolil malo navadne vode in ta mi lahko povzro?a kamen, ki pa lahko po?asi ma?i celotno vodno napeljavo kar verjetno pelje do pregrevanja?! <_<

 

Najbolj pametno je ?e doliva? destilirano vodo namesto navadne, pol ni problema s kamnom.Pa ?e nalije? antifriz in navadno vodo, se ravnotako nabira kamen, antifriz tega ne prepre?uje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

:hohoho::hohoho::hohoho:

pri vsakem pranju dodaj KALGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

hmmmmmmm za premislit je :lol:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

jest tud za ?ipe uporabljam destilirano vodo, mam vsaj mer da se kej ne bo zama?il po ceveh

 

Se kamen tud izlo?a pri ni?jih temperaturah ??? ?zmeden??zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

jest tud za ?ipe uporabljam destilirano vodo, mam vsaj mer da se kej ne bo zama?il po ceveh

 

Tole se ti ne bo zama?ilo od kamna ampak od raznoraznih usedlin in packarij tipa Vitrex&Co. ;)

33112_1.png

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

tud tej temi sm dobu konec...sre?en ampak rahlo drag. Po?en je bil hladilnik vode, ter je tako s?asoma iz njega za?ela te?i voda. Sprva je kot ka?e samo zrak uhajal. Tako se mi je avto enostavno ves ?as delal na vi?ji temperaturi, ker ni mogel zadr?ati tlaka. Naprimer poleti mi je tudi pri vo?nji konstantno nad 160kmh temperatura nevarno narasla.

Sedaj sem kupil nov hladilnik, in problemov ni ve?.

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

wiperboy...extremen avto, extremni problemi :P

 

Mah, se mu poznajo malo ?e leta ter dejstvo, da mazda ni honda :blink: Sicer je pa super avto in sm zlo zadovoljen z njim...placa za prodajat :D

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

wiperboy...extremen avto, extremni problemi :P

 

Mah, se mu poznajo malo ?e leta ter dejstvo, da mazda ni honda :blink: Sicer je pa super avto in sm zlo zadovoljen z njim...placa za prodajat :D

 

Si ti ?e kdaj delel "kroge" s hondo v rikverc ? <_<

Probaj ?e z mazdo in poro?aj kdaj ti je odletel diferencijal pri hondi in zakaj pri mazdi ni. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

avto ve? ali manj uporabljam v obi?ajne namene :D

 

Sicer pa, oba sta zakon...vendar 130hp honde mi nekako bolj di?i :danzoman:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

avto ve? ali manj uporabljam v obi?ajne namene :D

 

Sicer pa, oba sta zakon...vendar 130hp honde mi nekako bolj di?i :danzoman:

 

 

jah sam niti te 1.6 16V hondice s 130 konjici niso nevem kako velicastne marsikatera je ze ostala zadaj ceprav ima moja mazdica celih 15 konjickov podhranjenosti napram hondi!!!

pa se ko je da je kr tezko eno vredu kje dobit sem si hotu eno za letosnjo zimo omislit pa ni blo niker nic pametnega za najdet!!!! :P

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

ni vse v konjih...voznik pove dosti ve? :D Si ?e dober voznik

Sicer pa, mislim da ko honda dose?e svojih 5500 obratov in ve?, ji mazda s podobnimi konji ni ve? kos :P Zato pa mazda z nizkih lep?e vle?e.

Vse ma svoje + in -

 

Hja wiperboy, ?tudenti mamo ta ve? sowdow. Pridru?i se nam :bravo:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

ni vse v konjih...voznik pove dosti ve? :D Si ?e dober voznik

Sicer pa, mislim da ko honda dose?e svojih 5500 obratov in ve?, ji mazda s podobnimi konji ni ve? kos :P Zato pa mazda z nizkih lep?e vle?e.

Vse ma svoje + in -

 

Hja wiperboy, ?tudenti mamo ta ve? sowdow. Pridru?i se nam :bravo:

 

 

lahko recem da se strinjam s teboj vendar niso vse mazdice nato lene je potrebno mal po masinci pobrkat pa se da marsikaj dosect sam to je pa zaj ze za drugo temo!!!! :P

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

 

 

Hja wiperboy, ?tudenti mamo ta ve? sowdow. Pridru?i se nam :bravo:

 

ja saj vas u?ijo kako se narodu , bogu cajt in dnar......

gremo na?i.....

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Mislm da je te?ko primerjat mazdo in hondo in obenem zelo te?ko definitvno re?t kva je bol?! <_<

 

Vsak bo pa? svoje hvalu in nikol namo pr?l do konca debatam u stilu "golf je golf in je najbol?i, zato ker je golf!" :danzoman::P

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

[quote name='ReDevil' date='4 Jan 2007, 08:41' post='53976'

Vsak bo pa? svoje hvalu in nikol namo pr?l do konca debatam u stilu "golf je golf in je najbol?i, zato ker je golf!" :danzoman::P

 

 

pa ne mores golfa zaj!

to se japanc ni! :harhar: k itak kar ni japonc ni avto saj ne recem da nekateri avteki ne zgledajo ali niso dobri sam iskusnje so pa se vedno najbolse z japonci! :rulam:

 

kar se pa tice kaj je bolse mazda ali honda oba proizvajalca imata svoje prednosti in slabosti men gre sam lepo na ku..c n vsi ki vozijo hondule mislijo da so neki glavni na cesti po jim pa pokazes da se z mazdo z lahkoto cez odpalas te pa mal mn ko iz ceste gurajo <_<<_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

KO STE ?E ZAPELI ZA HONDO IN MAZDO VAM POVEM IZ LASTNIH ISKU?ENJ.

SODELAVC IMA HONDO CIVIK 1.4-16V IN SVA ?LA SPROBAT RAZLIKA JE ZA LAS V PRID MAZDE

MAZDA JE 1.5-16V OBE IMAJO 89 KM

Napisano

KO STE ?E ZAPELI ZA HONDO IN MAZDO VAM POVEM IZ LASTNIH ISKU?ENJ.

SODELAVC IMA HONDO CIVIK 1.4-16V IN SVA ?LA SPROBAT RAZLIKA JE ZA LAS V PRID MAZDE

MAZDA JE 1.5-16V OBE IMAJO 89 KM

 

no mam jaz sodelavca ki ima isto 1.4 hondo pa je lepo nabrita da kar orenk preseze moje kionjicke ker jih gre pod stalco sam 115 pa ni mev sans na pospeskih sele po 10min teranja po avtocesti se mi je zacev preblizvat ker ma mal visjo koncno!

 

nevem fantje z hondam nikdar necejo povedat realnih konjickov vsak sam rece hje esi je vti pol pa vedi ker turbo pa kaj je se gor! :blink:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Huh. Tu me šiješ. Prazno gre v embalažo.   Zbiram pa baterije (vozim v zbirni center), elektroniko oz. vse kar ima žico (v posebni keson v bližini), zdravila (lekarna ali zbirni center), vse kar je železnega (ko se nabere, zbirni center) in kar koli je keramike (zbirni center - gradbeni odpad), staro jedilno olje (zbirni center).   Samo taki kot ti in jaz, sva redka.   Da se vrnem, v Nemčiji mi niti ene flaše/pločevinke/plastenke ni avtomat zavrnil.
    • Sam zakaj bi mene tolkel po žepu? Ker sem zglede državljan in se ves čas trudim reciklirat. Še tolk sem "neumen", da celo deodorante in spreje vozim na odlagališče in čakam v vrsti, da jih lahko pravilno oddam, ker spadajo med nevarne odpadke. Kdo od forumašev še to počne?   Vsi vemo komu je to v interesu, da se uvede. Najbolj so "zagreti" proizvajalci pijač, ker je to za njih vsakič 20 centov direkt v žep, če se plastenka ne vrne oziroma pločevinka. S to zadnjo se bo veliko dogajalo, ker prazna težko obdrži obliko, stroj bo pa sprejemal samo nepoškodovan in vsaka deformacije bo zavrnila sprejem.   To so počenjali tudi hrčki, da so mašine bile nastavljene tako natančno, da vsaj 10-15% prinešenih piksen ni sprejelo zaradi malih udrtin. To je pač lopovluk, ker ravno proizvajalci pijač bi zdaj radi delali dobičke na kavciji nevrnjene embalaće. To je samo in zgolj biznis in vsi mi smo ovce, ki nas morajo odret.   Slovenija ima že danes sistem, ki poseka večino kavcijskih sistemov drugod v EU, zato uvajanje kavcijskega sploh ni smiselno, ker ne bomo uspeli zvečat trenutnega procenta recikliranja plastenk na tak način.   Sicer pa kot vedno "follow the money" pa boste videli kdo je zagret za tole. Sami pizdeki se spet zbirajo in lobirajo ter manejo roke, kako bodo služili na ovcah.   Necenzurirano.si - Bodo pri Kumru tujim pijačarjem dali večmilijonsko darilo, ki ga bomo plačali vsi? NECENZURIRANO.SI Ministrstvo za okolje, ki ga vodi Bojan Kumer, bi z uvedbo kavcijskega sistema za embalažo pijač dalo darilo proizvajalcem pijač v tuji lasti in...  
    • Smo imeli danes odlično druženje v gostilni Adam Ravbar. Fajn družba in pa nihče se ni napil, smo pa zelo dobro jedli ter ne prav veliko zapravili.
    • Odvisno kje je poškodba. Če je v vidnem polju direkt pred tabo pol menjat če pa je kje bolj nemoteče pa bo tu popravilo OK.
    • Zmagali bodo, ti samo navijaj... tud če bo zgledal, da je bolj podobno baletu to ni balet in ne rabiš bit tiho.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.