Skoči na vsebino

Najbolj varni avti so francoski - Renault

Ustvari kratki URL


Grega_

Priporočeno sporočilo

kakopak :bravo:

 

Varni ?e mogo?e kaj pa zanesljivi ??? :blink:?zmeden?

Pa kako so uporabniki zadovoljni z njim pa izveste tukaj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Varni ?e mogo?e kaj pa zanesljivi ??? :blink:?zmeden?

Pa kako so uporabniki zadovoljni z njim pa izveste tukaj.

 

?e so zadevo stestirali Ameri?ani je ?e vpra?ljiva. :blink::P A so vsaj delali anketo v EU? :whatever:

Sicer pa na ra?un tak?nih tem bi se lahko ve?no kregali. Varnost (Renault), zanesljivost (Mazda), zadovoljstvo (Toyota), oblika itd....

No je pa s temi testi po moje tako. Firme pa? prilagodijo avto, da se na testih v dolo?enih pogojih izka?e kot najbolj?ih ampak v realnem ?ivljuenju se bo? zaletel zagotovo pod druga?nim kotom, druga?no hitrostjo itd.... Sicer je definitivno dovolj zadovoljiv test ampak glede na to koliko avtov dandanes dobi 5 zvezdic bi lahko dvignili kriterij na vi?jo raven! :whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e so zadevo stestirali Ameri?ani je ?e vpra?ljiva. :blink::P A so vsaj delali anketo v EU? :whatever:

Sicer pa na ra?un tak?nih tem bi se lahko ve?no kregali. Varnost (Renault), zanesljivost (Mazda), zadovoljstvo (Toyota), oblika itd....

No je pa s temi testi po moje tako. Firme pa? prilagodijo avto, da se na testih v dolo?enih pogojih izka?e kot najbolj?ih ampak v realnem ?ivljuenju se bo? zaletel zagotovo pod druga?nim kotom, druga?no hitrostjo itd.... Sicer je definitivno dovolj zadovoljiv test ampak glede na to koliko avtov dandanes dobi 5 zvezdic bi lahko dvignili kriterij na vi?jo raven! :whatever:

 

In take teste delajo japonci in ameri?ani, tako pa ne dosegajo toliko zvezdic kot evropska vozila, ki pa jih oja?ajo tam kjer jih potem testirajo(in dobijo celefa fuka zvezdic) 5 centi pro? pa je mehak kot papir. Bolj realen podatek je, ?e ni ncap test.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dobro jutro kofetkarji 😉  
    • @astor čestitke za nakup, naj ti dobro služi   Glede prtljažnika…kaj je pa pisalo v opisu vozila pri vozilu, da ima ali da nima el.prtljažnika?
    • Da imamo elektriko v vtičnicah ves čas, neprekinjeno in zelo dobre kakovosti (cca 230 V, 50 Hz) ni samoumevno. Pri elektroenergetiki ni tako kot pri telekomunikacijah, ko se zaradi večjega povpraševanja zmanjša hitrost prenosa podatkov. Pri elektroenergetiki dela, ali pa ne dela, nekaj vmes ne obstaja, primer: "Napetostni zlom je pojav v elektroenergetskem sistemu, ko napetost postane nestabilna in lahko pade na vrednost nič. To se zgodi, ko sistem ne more več vzdrževati ravnotežja med proizvodnjo in porabo električne energije, kar vodi do popolnega izpada napetosti".   Nekaj primerov, kjer elektrika v vtičnicah že danes ni samoumevna: - Libanon: Država se sooča z resnimi težavami pri oskrbi z električno energijo, kar vodi do pogostih in dolgotrajnih izpadov - Južna Afrika: Eskom, nacionalni dobavitelj električne energije, redno izvaja načrtovane redukcije zaradi pomanjkanja zmogljivosti in vzdrževanja. - Venezuela: Zaradi gospodarske krize in pomanjkanja investicij v energetski sektor so izpadi elektrike pogosti. - Indija: V nekaterih ruralnih območjih so izpadi elektrike še vedno pogosti zaradi omejene infrastrukture.   Sistemska obratovalna navodila za prenosni sistem električne energije Republike Slovenije   8.3.2.1 Preprečevanje napetostnega zloma 99. člen Sistemski operater preprečuje nastop napetostnega zloma z naslednjimi možnimi ukrepi: - z dvigom proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah; - s prerazporeditvijo proizvodnje oziroma pretokov delovne moči; - s pozivom sistemskim operaterjem sosednjih omrežij za normalizacijo napetostnih razmer; - z znižanjem želene vrednosti regulatorja napetosti v razdelilnih transformatorskih postajah; - s pozivom distribucijskemu operaterju za vključitev kompenzacijskih naprav, za povečanje proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah, ki so priključene na distribucijsko omrežje, in za znižanje napetosti v distribucijskem omrežju; - z blokiranjem delovanja regulatorjev napetosti oziroma vgradnjo avtomatov za avtomatsko blokado regulatorjev napetosti na transformatorjih z odcepi; - z razbremenjevanjem prenosnega sistema; - z drugimi ukrepi.   8.3.3 Shema vzpostavljanja sistema po razpadu 102. člen (1) Uporabnik sistema in distribucijski operater pripravita shemo ukrepov za ponovno vzpostavitev obratovanja po razpadu sistema. Shema ukrepov mora biti usklajena s sistemskim operaterjem. (2) Sistemski operater lahko od uporabnika sistema in distribucijskega operaterja zahteva preizkus izvajanja ukrepov iz prejšnjega odstavka tega člena. (3) Centri vodenja ter sistemi vodenja, meritev in zaščit v stikališčih morajo imeti zagotovljeno neprekinjeno napajanje z električno energijo. (4) V primeru razpada prenosnega sistema sistemski operater zaradi jedrske varnosti čim hitreje zagotovi napajanje lastne rabe v NE Krško. (5) Sistemski operater v sodelovanju z NE Krško in TE Brestanica izdela obratovalna navodila za potrebe vzpostavitve otočnega obratovanja TE Brestanica z lastno rabo NE Krško.    
    • si november kr preskoču   kje se pa skrivaš v tej megli  
    • Pri nas je šele november    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.