Skoči na vsebino

NA predelave (vodi?)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo sm se odlocil da se spisem en kratek vodic o NA predelavah, da bojo vec ali manj vse stvari zbrane na enem mestu.

 

No pa zacnimo z osnovo:

 

-?portni filter: vsem poznana zadeva, samo tu je faklc, namrec ob menjavi izkljucno samo tega ne bomo pridobili prakticno nic na moci, ker bo motor zajemal topel zrak, kar pa se nikoli ni pomenilo dodatnih KM, zato priporocam da ce se ze menjava samo to raje vzamite nadomestni "?portni vlozni filter ki pride v original AIR BOX.

Druga?e je seveda z CAI (cold air intake), ta pride ze z potrebnimi cevmi da filter postavimo (navadno spodaj v odbijacu) tako da zajema hladen zunanji zrak in ne vrocega pod motornim pokrovom.

Potem imamo seveda tu se SRI(Short ram intake) ta tudi pride z cevjo, vendar je tudi namescen pod motornim pokrovom in imamo ponovno problem z zajemanjem toplega zraka, vendar imajo pa take namestitve navadno eno pozitivno lastnost, odzivnost.

-?portni izpuh: tu se gre za zadnji lonec ali kar komplet z srednjo cevjo (cat-back), te zadeve so bolj odprte kot serijski tako da posledicno motor lazje "zadiha" in bi se lahko reklo da se lahkotneje zavrti v obrate.

Kaj bi bilo pomembno se vedeti tukaj, pravi premer srednje cevi, po teoriji naj bi slo nekako tako od100 do 150KM 50mm premera, 150-200KM 55mm, nad 200KM 60 ali celo 63mm.

Priporocam se odstranitev katalizatorja z de-cat cevjo.

-izpusni kolektor: tu imamo 4-1 ali 4-2-1 sisteme. 4-1 so narejeni z povdarkom vecje moci v visokih obratih, medtem ko 4-2-1 cez celotno obmocje bolj enakomeren prirastek, vendar navadno proizvedejo malo manj max moci.

 

Objavljena slika (CAI)

 

Objavljena slika (vlo?ni filter)

 

Objavljena slika (4-2-1 kolektor)

 

Objavljena slika (cat back)

 

Zdej gremo ze za malo bolj zahtevne ki jim osnova ni dovolj :P

Tukaj dodamo potem:

 

-odmi?ne gredi, te se seveda dobijo razlicne agresivnosti, navadno se jih oznacuje kot stage1, stage2 in tako naprej, no zaenkrat smo na stage1.

-povecava kompresije, tu obstaja vec nacinov, vendar bomo zaenkrat ostali na najpreprostejsem: tanjsa dihtunga glave.

-sesalni kolektor, tu ali se odlocimo za "obdelavo" originalnega ali zamenjavo z sportnim (priporocam slednje)

-no in tu ze pride do optimizacije elektronike (?ipanje), tukaj imamo tudi na izbiro vec nacinov, prvi je prav optimizacija na valjih, kjer se individualno nastavi elektronika vasemu vozilu, druga varjanta je nakup ze optimizeranega racunalnika (?ipa) in je seveda dosti ceneje, za zahtevnejse imas pa potem tu racunalnike z moznostjo nastavitev paprametrov, ta varjanta je bolj priporocljiva za tiste ki mislijo se nadaljno tunati in imajo tudi ze nekaj znanja sami nabranega o teh zadevah.

-opicja so se mocnejse vzmeti ventilov, to pride v postev ce se prestavlja blokado motorja v visje obrate.

 

Objavljena slika (dihtunga glave)

 

Zdej pa ze za HARD CORE racerje :D

-ponovno so tu odmicne gredi, vendar ze agresivnejse se pravi stage2,3,4

-race izpusni kolektor, v vecini primerov gre za 4-1 z vecjo izhodno cevjo (60-63mm) kot sportni.

-se dodatno obdelan sesalni kolektor (brusenje)

-vecja loputa plina , kle spet ali se serijsko pohona na vecji Fi ali kupi vecjo

-visoko kompresijski bati, za dodatno povecavo kompresije

-optimizacija elektronike nujno potrebna, se pravi nic vec ze nastavljenih ?ipov, le se valji.

-obdelava glave, tu se gre za poliranje kanalov, mozna tudi povecava le teh in obdelava lezisca ventilov.

-morebitne dodatne dodelave: menjava inektorjev (ce so le ti premajhni za pridobljene KM), menjava benz pumpe z istega razloga.

 

Objavljena slika (4-1 race kolektor)

 

Objavljena slika (bati)

 

Objavljena slika (odmicne gredi)

 

Kaj se priporocamo:

-menjava sklopke

-vgradnja zapore diferenciala (LSD) (ce menjalnik te nima)

-lajsati vstrajnik ali kupiti lazjega

 

Objavljena slika (sklopka in vstrajnik)

 

Objavljena slika (LSD)

 

 

Ce ima pa kdo se kaj za dodati pa lepo prosim naj se kar napise in bom dodal v potreben stolpec.

 

 

L.P. Jolly

 

 

-

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Eno vprasanje, ce smem.

 

Nimam pojma o tuningu, bognedaj da bi sel sam sraufat,

vem samo, da ima moja miata, ki je letnik 96, malo bornih 90 KM,

zelel pa bi si, da bi jih imela nekoliko vec. Ene 120 bi blo ze fajn.

 

Kaj vse moram zato narediti oz. se bolje, kdo to lahko kavlitetno

naredi in koliko me to stane?

 

Za v naprej hvala za odgovor.

 

lp, m

Napisano

v bistvi ma? lepo gori napisano...pojdi od easy tuninga gor in bo? videl kdaj ti bo dovol :)

 

 

mah na "easy" tuningu nebo nic naredu kar je za ta voz skoraj nemogoce dobit res kvaliteten c.a.i.filter al pa ispusni sistem ce pa ze najdes je pa cena tako zasoljena da te v trenutku vse mine!!!!

 

se zmeraj vstrajam da se te masinke ne splaca tunat ker res nima popolnoma nobenega tuning potenciala!!!! <_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Tu lahko re?em, da se popolnoma strinjam. There's no replacment for displacment in tudi sam sem to prej ali slej ugotovil. :P Najbolj?i tuning je, da za?ne? z najmo?nej?o/najve?jo verzijo motorja za v tvojo Miato. V tvojem primeru se spla?a bodisi "ta mo?no" 1.6 ali pa 1.8 vr?t notri, z papirji ne bi smel imeti te?av. Poleg tega bo? dobil za ta dva motorja veliko ve? delov za rihtanje.

Sicer pa saj, ?e si prebral celoten vodi? bi ?e moral malo izlu??iti kako se natuna tvojo ma?ino. ?e ne pa preberi ?e enkrat in to po?asi in natan?no. B) In uporabljaj Google i??i, u?i se. Mi smo ti pokazali pot, po njej pojdi sam. :P

Napisano

Dobr prispevk! :bravo:

 

Je pa res treba imet ?imbolj konjsko izhodi??e, pol pa od tam dalje, ne da zme?e? malo morje dnarja in ma? ?e zmer 30 konjov mn kt tamo?na verzija motor?ka u taki makini! :ne vem: :D

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

za mx-5 je najcenej prit do 200 KM z B6T motorjem (cena predelave cca 500-1000 EUR)

 

nad 200 (tam okol 230-280KM) pa z BPT motorjem...

:)
Napisano

za mx-5 je najcenej prit do 200 KM z B6T motorjem (cena predelave cca 500-1000 EUR)

 

nad 200 (tam okol 230-280KM) pa z BPT motorjem...

 

 

ja sam ni to tako lahko ni takih motorjev tza vsakim vogalom moras met zegen tako kot ti!!!! :P:bravo:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
    • Pa kaj vam je ljudje. Rusija ima pravico do samoobrambe. Res pa, da je pri tem sila nespretna - za samoobrambo pobije precej manj otrok in žensk kot to za samoobrambo uspeva judovki državi. V opravičilo, vodkarji za pobijanje pač nimajo na razpolago superiornega ameriškega orožja, kot ga imajo židje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.