Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Je normalno, da manjka levi vijak???

 

Prepri?an sem, da preden sem ?el na servis je ?e bil, ker sem zadevo razmontiral cca. teden prej...

Hmmm... <_<

 

post-650-1154961684.jpg

 

Na servisu ti ga na?rtno niso privili nazaj, da se ti bo boben ?e odznotraj hladil :hohoho:

 

Ko ti servisirajo avto je najbolje gledat jim pod prste in biti siten. Pa ?e to v?asih ni dovolj. ;)

Napisano

Upam, da mi ne kolo razpade zdaj... :(

 

v bistvu se ne more zgodit ni? ..

 

s tem vijakom je samo boben pritrjen, oz pokrov bobna- ta pa ne more odpast ?e ima? kolo privito.. vseeno pa idi na servis naj ti vrnejo ukraden vijak :hohoho:

Napisano

s tem vijakom je samo boben pritrjen, oz pokrov bobna- ta pa ne more odpast ?e ima? kolo privito..

 

Kaj pa, ?e imam kolo odvito??? :ph34r:

 

:bravo::D:P

 

IPB Image

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Pozdrav,

 

Bom nadaljeval kar v tej temi, ker imam enak problem. Avto je 323 Sedan 1.5i, l. 1999. Pred kratkim se je pri?gala lu?ka ABS in sedaj ?e 14 dni ve? ne ugasne (ko se mi je pri skoraj novem avtu to pripetilo pred 10 leti prvi?, je lu?ka ugasnila po dveh dnevih sama).

 

Pri menjavi gum pred nekaj dnevi mi je mehanik snel tudi zadnja bobna, vse o?istil, vidnih po?kodb ni na nobenem od senzorjev niti na "zobnikih".

 

Za prednja ABS senzorja sem na?el konektorje v prostoru motorja in pomeril upornost, oba senzorja ka?eta enako upornost okoli 1,3 kOhm ne glede na poolariteto.

 

Ni mi ?e uspelo najti konektorjev za priklop zadnjih dveh senzorjev, da bi pomeril ?e ta dva. Hvale?en bi bil za namig:

 

- kje naj i??em konektorja s katerima sta priklopljena zadnja dva senzorja ABS ter

- kje v avtu je zmontirana ABS elektronika.

 

Za morebitno pomo? vnaprej hvala,

Sandi

Napisano

 

 

- kje naj i??em konektorja s katerima sta priklopljena zadnja dva senzorja ABS

 

Pri 323F BA je kontakt na levi in desni strani v prtlja?niku pod za??itno plastiko.

Da se prit do njih tudi tako, da spusti? zadnje sede?e in odstrani? tisti del sede?a,

ki je pri stranskem majhnem zadnjem okencu pritrjen. To vse velja za 323F BA,

za sedan ne vem to?no.

 

Pomeri upornost in ?e je odprt (ni kontakta) ali kratek stik (0 Ohm). Pa levi in desni

bi verjetno morala imeti isto upornost.

 

- kje v avtu je zmontirana ABS elektronika.

 

Ne bi 100% to?no vedel, mislim da nekje pod avtoradijem... :)

 

ABS testira? tako, da gre? na prazno parkiri??e, recimo v BTC ob 4 popoldne v nedeljo

in zabremza? na ful. :)

 

 

 

IPB Image

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

... Bom ?ez vikend poskusil pomeriti ?e zadnja dva senzorja in potem poro?am, kaj sem ugotovil....

 

Rahlo dolgo je trajalo ;), sedaj kon?no urejeno. Crknjeni senzor hitro odkril: prekinjen tokokrog, medtem ko pri delujo?ih izmeril upornost 1,5 kOhm. Nekaj te?av je bilo z iskanjem, kje se skrivata konektorja zadnjih dveh senzorjev. Kot je ?e napisal "323F Mate" je treba sneti notranjo plasti?no oblogo na blatnikih. Pri prednjih senzorjih te?av ni, ker so konektorji lepo dostopni v motornem prostoru. Nadomestni novi senzor je stal malo manj kot 70 EUR (originalni nadomestni del, kupil lani konec leta). Prilagam fotografijo, kje to?no se pri 323s l. '99 nahaja konektor zadnjega ABS senzorja, ?e bi ?e kdo iskal...

 

Zamenjan senzor --> ABS lu?ka ugasnila takoj in brez vsakih dodatnih zapletov.

 

?eprav pozno, hvala ?e enkrat za pomo?.

post-569-1271242193_thumb.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dej, naslednjič prosim dopiši, da je notri slika une Bruseljske čarovnice pa da sploh ne odpiram članka. Na kozlanje mi gre ta šefica te mafijske klike.
    • Če še nisi opazil... majhen avto, latrina na kolesih. 😜
    • A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov.   Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.
    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
    • Dobri športni avti se vrtijo na 10k obratih pa nihče ne jamra, da bi se morali vrtet na 3k obratih..... 😂😉
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.