Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Je normalno, da manjka levi vijak???

 

Prepri?an sem, da preden sem ?el na servis je ?e bil, ker sem zadevo razmontiral cca. teden prej...

Hmmm... <_<

 

post-650-1154961684.jpg

 

Na servisu ti ga na?rtno niso privili nazaj, da se ti bo boben ?e odznotraj hladil :hohoho:

 

Ko ti servisirajo avto je najbolje gledat jim pod prste in biti siten. Pa ?e to v?asih ni dovolj. ;)

Napisano

Upam, da mi ne kolo razpade zdaj... :(

 

v bistvu se ne more zgodit ni? ..

 

s tem vijakom je samo boben pritrjen, oz pokrov bobna- ta pa ne more odpast ?e ima? kolo privito.. vseeno pa idi na servis naj ti vrnejo ukraden vijak :hohoho:

Napisano

s tem vijakom je samo boben pritrjen, oz pokrov bobna- ta pa ne more odpast ?e ima? kolo privito..

 

Kaj pa, ?e imam kolo odvito??? :ph34r:

 

:bravo::D:P

 

IPB Image

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Pozdrav,

 

Bom nadaljeval kar v tej temi, ker imam enak problem. Avto je 323 Sedan 1.5i, l. 1999. Pred kratkim se je pri?gala lu?ka ABS in sedaj ?e 14 dni ve? ne ugasne (ko se mi je pri skoraj novem avtu to pripetilo pred 10 leti prvi?, je lu?ka ugasnila po dveh dnevih sama).

 

Pri menjavi gum pred nekaj dnevi mi je mehanik snel tudi zadnja bobna, vse o?istil, vidnih po?kodb ni na nobenem od senzorjev niti na "zobnikih".

 

Za prednja ABS senzorja sem na?el konektorje v prostoru motorja in pomeril upornost, oba senzorja ka?eta enako upornost okoli 1,3 kOhm ne glede na poolariteto.

 

Ni mi ?e uspelo najti konektorjev za priklop zadnjih dveh senzorjev, da bi pomeril ?e ta dva. Hvale?en bi bil za namig:

 

- kje naj i??em konektorja s katerima sta priklopljena zadnja dva senzorja ABS ter

- kje v avtu je zmontirana ABS elektronika.

 

Za morebitno pomo? vnaprej hvala,

Sandi

Napisano

 

 

- kje naj i??em konektorja s katerima sta priklopljena zadnja dva senzorja ABS

 

Pri 323F BA je kontakt na levi in desni strani v prtlja?niku pod za??itno plastiko.

Da se prit do njih tudi tako, da spusti? zadnje sede?e in odstrani? tisti del sede?a,

ki je pri stranskem majhnem zadnjem okencu pritrjen. To vse velja za 323F BA,

za sedan ne vem to?no.

 

Pomeri upornost in ?e je odprt (ni kontakta) ali kratek stik (0 Ohm). Pa levi in desni

bi verjetno morala imeti isto upornost.

 

- kje v avtu je zmontirana ABS elektronika.

 

Ne bi 100% to?no vedel, mislim da nekje pod avtoradijem... :)

 

ABS testira? tako, da gre? na prazno parkiri??e, recimo v BTC ob 4 popoldne v nedeljo

in zabremza? na ful. :)

 

 

 

IPB Image

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

... Bom ?ez vikend poskusil pomeriti ?e zadnja dva senzorja in potem poro?am, kaj sem ugotovil....

 

Rahlo dolgo je trajalo ;), sedaj kon?no urejeno. Crknjeni senzor hitro odkril: prekinjen tokokrog, medtem ko pri delujo?ih izmeril upornost 1,5 kOhm. Nekaj te?av je bilo z iskanjem, kje se skrivata konektorja zadnjih dveh senzorjev. Kot je ?e napisal "323F Mate" je treba sneti notranjo plasti?no oblogo na blatnikih. Pri prednjih senzorjih te?av ni, ker so konektorji lepo dostopni v motornem prostoru. Nadomestni novi senzor je stal malo manj kot 70 EUR (originalni nadomestni del, kupil lani konec leta). Prilagam fotografijo, kje to?no se pri 323s l. '99 nahaja konektor zadnjega ABS senzorja, ?e bi ?e kdo iskal...

 

Zamenjan senzor --> ABS lu?ka ugasnila takoj in brez vsakih dodatnih zapletov.

 

?eprav pozno, hvala ?e enkrat za pomo?.

post-569-1271242193_thumb.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?
    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.