Marko_mx-3 Napisano 18. julij, 2006 Prijavi Napisano 18. julij, 2006 Konec avgusta oz. septembra se bo zbralo nekaj intuziastov ki bomo ?li pogledati kolk imajo na?i stroji kaj konji?ev. Pribli?no nas je ?e 8. Pa ?e bi bil ?e kdo zainterisiran, ker ve? nas bo cenej? bo To?en datum je ?e za dolo?it, merilo se pa naj bi pri chiptunig v ?rnu?ah Citiraj
makaveli Napisano 18. julij, 2006 Prijavi Napisano 18. julij, 2006 kolk pa stane po avtu? pribli?no. te mal firbec pe?e za "N....a" hm? Citiraj Only those without any talent, have no obsessions!
vuk Napisano 18. julij, 2006 Prijavi Napisano 18. julij, 2006 Konec avgusta oz. septembra se bo zbralo nekaj intuziastov ki bomo ?li pogledati kolk imajo na?i stroji kaj konji?ev. Pribli?no nas je ?e 8. Pa ?e bi bil ?e kdo zainterisiran, ker ve? nas bo cenej? bo To?en datum je ?e za dolo?it, merilo se pa naj bi pri chiptunig v ?rnu?ah Zakaj pa ne...da vidimo,?e je v tem ?asu zgubil kaj konji?kov;takrat pri RSR smo imel Mobisux dyno day in je meritev stala 4000 SIT.lp vuk Citiraj Dream as if you will live forever, live as if you will die today.
Marko_mx-3 Napisano 18. julij, 2006 Avtor Prijavi Napisano 18. julij, 2006 Za N ne ker bo takrat v prafaktorjih me bolj za mazdo z drugim filtrom cena pa naj bi bila po dogovoru in okvirno od 5-7k sit, v primeru da gre? pa sam je pa cena 14k sit Citiraj
ReDevil Napisano 21. julij, 2006 Prijavi Napisano 21. julij, 2006 Sploh ne vem v ?em je fora, da ti uradno izpi?ejo kok ima avto kon?kov, razen ?e bi ti upad konju?nice eventuelno pomagalo v en tarifni razred dol pri registracijo, pol bi ?e razumel! Men osebno je npr. ?ist vseen kok bi mi pokazal na tam slavnem dino metru, se mi zdi pametnej? za tist denar kak?en izlet nardit, pa ?e slabe volje ne bi bil, kok je ?e konjev "splavalo po vodi"! Me pa kar zanima kaj vam bodo namerli, upam da gre tut Vseved, ker to bi blo zanimiv sli?at kok ima on mo?i pod havbo! Citiraj Dobrodo?li na forumu!
Symon Napisano 21. julij, 2006 Prijavi Napisano 21. julij, 2006 Eh ne sekiraj se saj Apcihu je tut pokazalo 83 konjev. Glavno, da se ima fajn, da lahko re?e? moj avto ima toliko konjev in pika, da morda vidi?, ?e si s predelavami kaj dosegel... Hec mora bit. Citiraj
Boss Napisano 22. julij, 2006 Prijavi Napisano 22. julij, 2006 Sploh ne vem v ?em je fora, da ti uradno izpi?ejo kok ima avto kon?kov, razen ?e bi ti upad konju?nice eventuelno pomagalo v en tarifni razred dol pri registracijo, pol bi ?e razumel! Men osebno je npr. ?ist vseen kok bi mi pokazal na tam slavnem dino metru, se mi zdi pametnej? za tist denar kak?en izlet nardit, pa ?e slabe volje ne bi bil, kok je ?e konjev "splavalo po vodi"! Bolj se ne bi mogel strinjati - mislim, da je edini ?tos dyna, ?e se loti? konkretnih predelav pa proba? pred in po predelavi. Pa ?e takrat mora? paziti, da sta obe meritvi narejeni v pribli?no enakih pogojih (temperatura, vlaga, enako gorivo,...) da se lahko zabele?ijo relevantni rezultati brez vpliva zunanjih faktorjev. Citiraj
ReDevil Napisano 23. julij, 2006 Prijavi Napisano 23. julij, 2006 To?no to - Boss, ker ?e se gre? neki full tjunanje avta, pa da se skoz nekaj spreminja, je zihr dobr bit obve??en, s ?im pridobiva?, s ?im izgublja? in kolik?na so odstopanja. No ampak ve?ina nas Mazda?ev smo glede konjev bolj kot ne socialci, tko da prov 4-mestnih KM ?tevilk zihr nebi uspeli namerit! Citiraj Dobrodo?li na forumu!
vuk Napisano 10. avgust, 2006 Prijavi Napisano 10. avgust, 2006 Kaj zdaj bo kaj iz tega...da vidim ?e je moj pampersbomber zgubil kak?nega konji?ka...zadnje ?ase se mi namre? zdi zelo po?asen,?e posebej kak?no prehitevanje dolgo traja... Citiraj Dream as if you will live forever, live as if you will die today.
Mazda323 Napisano 10. avgust, 2006 Prijavi Napisano 10. avgust, 2006 Verjamem, zato ko vem kak gre to kar ima? v mislih, jaz tudi raje premislim ?e bi ?el prehitevat z avtom drugi avto kaj ?ele tovornjak ali kaj podobno dolgega, se ti zdi kot da traja dve uri Prej je bilo u?itek prehitevat sedaj ni ve? ker si z motorjem takoj mimo Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 10. avgust, 2006 Avtor Prijavi Napisano 10. avgust, 2006 Ta glavni se niso ?e ni? zmenil takoj ko se bojo pa objavim kako in kaj Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 26. avgust, 2006 Avtor Prijavi Napisano 26. avgust, 2006 No takole padel je datum za Dyno in to je 8.9.2006 okoli 16h, zaenkrat sta dva kandidata 100% da bosta pri?la in z vakim ki dodatno pride je ceneje, trenutna cena je pa 12.000 SIT in ?e pride samo ?e eden bo cena verjetno pod 10. Zdej pa povejte ?e bi radi ?li in bom naprej posredoval. Moja prisotnost je ?e pod vpra?anjem, ker sem dobil za pla?at dohodnino. Citiraj
vuk Napisano 26. avgust, 2006 Prijavi Napisano 26. avgust, 2006 No takole padel je datum za Dyno in to je 8.9.2006 okoli 16h, zaenkrat sta dva kandidata 100% da bosta pri?la in z vakim ki dodatno pride je ceneje, trenutna cena je pa 12.000 SIT in ?e pride samo ?e eden bo cena verjetno pod 10.Zdej pa povejte ?e bi radi ?li in bom naprej posredoval.Moja prisotnost je ?e pod vpra?anjem, ker sem dobil za pla?at dohodnino. 8.9. je petek....delam nekje do 15/16 ure., zato zame odpade. Sobota bi bla bolj?a izbira.lp vuk Citiraj Dream as if you will live forever, live as if you will die today.
Marko_mx-3 Napisano 26. avgust, 2006 Avtor Prijavi Napisano 26. avgust, 2006 Sej ura je bolj naravnana od 16. ure dalje, naj bi pri?li do ene 18. ure tja da se ne bo predolgo v no? vleklo, ?e bi bilo ve? kandidatov bi potem prej za?eli Citiraj
vuk Napisano 26. avgust, 2006 Prijavi Napisano 26. avgust, 2006 Sej ura je bolj naravnana od 16. ure dalje, naj bi pri?li do ene 18. ure tja da se ne bo predolgo v no? vleklo, ?e bi bilo ve? kandidatov bi potem prej za?eli Za vsako meritev lahko ra?una? vsaj 15/20 min. ?e ne ve?. Citiraj Dream as if you will live forever, live as if you will die today.
Marko_mx-3 Napisano 7. september, 2006 Avtor Prijavi Napisano 7. september, 2006 No ?e ?e koga slu?ajno zanima, juti ob 16. uri v ?rnu?ah www.chiptuning.si Citiraj
Symon Napisano 8. september, 2006 Prijavi Napisano 8. september, 2006 Lahko vam je ?al, da vas ni bilo! Bilo nas je 6 in smo imeli koli?inski popust, da nas je ko?talo le 6 jurjev na osebo kar je pa ?e po?tena cena. Osebno sem zeloo zadovoljen z rezultati pri meni! Ne le, da ima avto serijskih 88 konjev temve? jih ima kar 90.5 (ja 90.5!!) Aja in 126 Nm navora. Tuning? K&N vlo?ni filter (isti kot original le bolj prepusten), prej?njemu olju je bil dodan QMI (mogo?e je ?e vedno kaj bolj podmazano???), sve?ke so za eno stopnjo hladnej?e kot prej pa 100 oktanski bencin. Zdaj v podrobnosti se ne bom spu??al ampak mogo?e bi moral neko? meriti z 95 Petrol bencinom, serijskim zama?enim filtrom Iz grafa smo ugotovili, da bo najbr? treba prepucati injektorje (neenakomeren vbrizg pri vi?jih obratih mogo?e?). Zanimivo je obmo?je od 5600 obratov, ko mo? pade in spet naraste. In res je v praksi tako, da na AC pride do 5600 obratov naprej pa ni ?ans pa ?eprav ni veliko manj konjev enostavno nima ve? elana. Ugotovil sem, da avto pri teh obratih res ne vle?e ve?, enostavno se ?uti, da ni ve? pravega pospe?ka. Aja in nad 6200 obratov se ne spla?a terati ker ne gre ve? nikamor. Tudi to sem ?e vedel ampak sedaj imam dokaze! Ostali rezultati: Marko ima na svoji Mazdi tudi nekaj "tuning predelav" in tudi on mi je po mo?i tesno za petami (jasno, moja Mazda je seveda mo?nej?a) saj ima 90.4 konje. O?itno je Mazda zelo zihera?ka pri navajanju mo?i in raje povejo minimum kot maksimum na koncu bi imel pa recimo 10 konjev manj. Dolo?ene Toyote imajo menda do 20 konjev manj kot bi jih mogle imeti!!! Isto so Avtomagazinovci ugotovili pri VWju...Toyota MR2 na kateri je bila delana generalka je imela namesto deklariranih 157 KM "le" 155 KM. Nissan 200 SX S13 z le 60.000 prevo?enimi kilometri brez predelav je imel namesto 173 KM 180 KM. Serijsko ve? konjev! Naslednji Nissan 200 SX S13 natunan iz 173 konjev na 218 konjev. Lastnik je pri?akoval med 210-220 konjev. Prav je imel. Ima pa FMIC, ?ip stage 1 in 1 bar boosta.Vrhunec dneva je bil gotovo Nissan 200 SX S14 saj je imel namesto 200 konjev kar 270 konjev! Popolnoma cel izpu?ni komplet zamenjan s ?portnim + 1 bar boosta. V na?rtih je ?e FMIC in ?ipanje vsega tega pa bo pri 300 konjih. Skratka bilo je fajn in ugotovitev je ta, da sta Mazda in Nissan zakon saj dobi? ve? kot pi?e, Toyota pa la?e. Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 8. september, 2006 Avtor Prijavi Napisano 8. september, 2006 Jeha jejhata symon. Vse je v navoru, ker navor te brcne v rit ne pa konji Pa da nebi komu se prej zvrti Citiraj
uklopko Napisano 9. september, 2006 Prijavi Napisano 9. september, 2006 Vidim da sete se zabaval!!! Marko kako da si tako malo nameril glede na tvoj ves vlo?en trud v in take sistem itd. Symon teb pa svaka ?ast k si tok stisnu iz nje drga? pa mislm da ima? ve? konjev kot marko!!!(zihr si pozabu sebe ?tet ko si notri) ?e ne pa v excelu popravi zgornje grefe pa je!!! samo da sete se mel fino Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Symon Napisano 9. september, 2006 Prijavi Napisano 9. september, 2006 Po predlogu Uro?a sem ugotovil, da imam 91 konjev! 90,5 namerjenih in jaz, en osel, ki je pol konja je skupaj 91 konjev! Ja ?e vedno sem presene?en, da je moja Mazda tako brutalno natunana! Pa ?e nekaj popravkov. 200SX ima serijsko 165 konjev, in tisti z 180 konji ima nekaj predelan avspuh. Un, ki ima 219 konjev pa ima 1.1 bar boosta. Tako, da ne bo kdo rekel, da ?irim neresnice. Merili smo pa pri Avtoelektroniki v ?rnu?ah, in moram jih pohvaliti, koli?inski popust je bil res po?ten, pa lepo nam je razlo?il, ?e smo ga kaj vpra?ali. Povrhu tega pa ne me?e peska v o?i temve? je priznal, da se na 200SXe ne spozna in, da ga on raje ne bi ?ipal. Bolje to, kot pa, da bi befiral in kaj zasral. Ja, po?tenjaki so. Aja pa Marko, kako ma? res ?vohotcen avto, kar gromozankega 0,1 konja manj pa tolk si ga tunal. Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 9. september, 2006 Avtor Prijavi Napisano 9. september, 2006 Hudi?a ?e kar ne bo? dal miru Moj intake je skor original, ker mi ni zneslo narediti primerno za??ito za toploto. Pa? nisem tolk ?losarja kot sem mislil da sem Pa ?e meritev je potekala v gara?i kjer se je zrak samo grel, pa ?e meritev je bila po Symonovi in je njegova mazdica tolk segrela prostor da je joj Avtoelektronika pa samo Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 9. september, 2006 Prijavi Napisano 9. september, 2006 Nekam ?voh se vam vrtijo tile avti. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Marko_mx-3 Napisano 9. september, 2006 Avtor Prijavi Napisano 9. september, 2006 Nekam ?voh se vam vrtijo tile avti. ajoj vi in va?i stotaki in dvestotaki, pa? eni vozimo pa mlin?ke za kavo Citiraj
Symon Napisano 10. september, 2006 Prijavi Napisano 10. september, 2006 Nekam ?voh se vam vrtijo tile avti. Danes smo izmerili pospe?ek 0-60 mph. (100 km/h je v bistvu 62 mph). No rezultat je zadovoljiv. Iz dynota se vidi, da je sicer lena ma?ina in se po?asi obrne ampak vseeno sem izmeril najbolj?i ?as 10,14 sekunde. Pospe?ek na 402m pa je brez reakcije le okoli 17, 700 sekunde, ?e me spomin ne vara (pozna ura pa to). Merjeno je bilo pa z napravo gtech, ki ka?e kar dovolj natan?no te zadeve. Njihova doma?a stran.Naprava naj bi znala izmeriti celo konje vendar mora? vedeti to?no te?o vozila z voznikom v tistem trenutku vred.. Citiraj
Guest cruiser Napisano 10. oktober, 2006 Prijavi Napisano 10. oktober, 2006 Njihova doma?a stran.Naprava naj bi znala izmeriti celo konje vendar mora? vedeti to?no te?o vozila z voznikom v tistem trenutku vred.. Hehe, to napravco imam pa jst ze ene 3 leta. Mislim da sem jo imel prvi v sloveniji. Fajn gizmo Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.