Skoči na vsebino

Skupinski dyno run

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes smo izmerili pospe?ek 0-60 mph. (100 km/h je v bistvu 62 mph).

No rezultat je zadovoljiv. Iz dynota se vidi, da je sicer lena ma?ina in se po?asi obrne ampak vseeno sem izmeril najbolj?i ?as 10,14 sekunde. Pospe?ek na 402m pa je brez reakcije le okoli 17, 700 sekunde, ?e me spomin ne vara (pozna ura pa to).

 

Merjeno je bilo pa z napravo gtech, ki ka?e kar dovolj natan?no te zadeve.

Objavljena slika

Njihova doma?a stran.

Naprava naj bi znala izmeriti celo konje vendar mora? vedeti to?no te?o vozila z voznikom v tistem trenutku vred..

 

A bomo kej rental ??? <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • Odgovori 53
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Ne vem ker je od nekoga, ki vozi N*****a :hohoho: Saj se lahko dobimo kak?en vikend zve?er, samo povej prej. ;)

 

Bo v mazdi kazalo prav ??? :hohoho:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a zberemo dnar pa si kupmo enga forumskega?

 

Jaz sem za 100 %.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

No ?e bi rad kdo ?el spet na valje se ponuja ta petek nova prilo?nost, pri isti firmi kot nazadnje in cena meritve je okoli 6000 biv?ih sit. Se bojo pa eni resni stroji merili :bravo:

 

 

 

Bo pa ?e ?ez kak mesec ?e en dyno day, gre pa tako ve? meritev opravite pri njih, cenej?a je vsaka naslednja meritev :jupiii:

Napisano

No ?e bi rad kdo ?el spet na valje se ponuja ta petek nova prilo?nost, pri isti firmi kot nazadnje in cena meritve je okoli 6000 biv?ih sit. Se bojo pa eni resni stroji merili :bravo:

Bo pa ?e ?ez kak mesec ?e en dyno day, gre pa tako ve? meritev opravite pri njih, cenej?a je vsaka naslednja meritev :jupiii:

 

to bo pol potekalo v ?rnu?ah na chiptuningu ?e se ne motim?

eno mal neumesno vpra?anje, sej imajo tudi valje za awd ane?

 

lp ;)

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

imajo ja za AWD in mislim da do 500 ali 600 km

 

aha hvala za info, samo kak?na je pa potem cena za awd (oziroma koliko ve? je treba stisnt), pa kolk meritev to naredijo?

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

to pa nebi vedel, ?e nisem bil zravn ko so merili AWD, na njihovi strani je skor dvojna cena za AWD

 

naredi se pa ena meritev, ne vem zakaj bi jih ve? naenkrat delal, razen ?e bi menjal filter ali pa kaj nastavljal, samo ponavadi traja meritev med 15 in 20 min. in ?e je ve? avtov za merit ne bojo ?akal da menja? filter in ?e enkrat potem meri?

Napisano

samo zanimal me je ;) potem je bi prislo 12jurckov+ oz. 50eur+

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

Kolk pa je kandidatov za meritve, mene je Marko nekak kr prepri?u, edin nism ?ist zihr ?e mi bo u petk zneslo! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Jaz ima cenej, pa kadarkol, pa ni pomembno kje ima pogn, edina stvar ki je zelo pomembna je TO?NA te?a avtomobila, pri meritvi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz ima cenej, pa kadarkol, pa ni pomembno kje ima pogn, edina stvar ki je zelo pomembna je TO?NA te?a avtomobila, pri meritvi.

 

zakon :bravo: mogo?e ve? kje bi lahko stehtu avto da bi vedu to?no te?o ?

p.s. pozna? ?e kak?no ravnino da se lahko to stestira?

 

lp

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

V petek od 16. ure dalje in dobro bi bilo vedeti kolk bi vas pri?lo! Ker do 18. ure je potrebno zaklju?it, imajo sitne sosede :D

 

 

Na?a delavnica je opremljena s sodobnim 4x4 sistemom merilnih valjev DynoRace proizvajalca Dimensione Sport Italija. Gre za edini 4x4 sistem v Sloveniji. Pomaga nam pri razvoju novih predelav ter omogo?a vsakomur ki nas obi??e, da preveri dejansko zmogljivost vozila.

 

SPECIFIKACIJE:

 

* merjenje mo?i in navora do 380 kW (500 KM) na posamezno os, oz. 1000 konjskih mo?i skupno.

* merjenje dvokolesnega in ?tirikolesnega pogona (prilagodljiva medosna razdalja)

 

 

 

Storitev PC EUR MPC EUR PC SIT MPC SIT

DYNO meritev 2WD

 

1 meritev 49 59 11800 14160

2. - 5. meritev 24 29 5800 6960

6. -> meritev 16 19 3800 4560

meritev po na?em tuningu 24 29 5800 6960

meritvi pred in po na?em tuningu 41 49 9800 11760

DYNO meritev 4WD

 

1 meritev 83 99 19800 23760

2. - 5. meritev 33 39 7800 9360

6. -> meritev 24 29 5800 6960

meritev po na?em tuningu 41 49 9800 11760

meritvi pred in po na?em tuningu 66 79 15800 18960

 

 

 

to so podatki iz njihove strani, samo kon?ne cene bojo nekaj manj?e

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Dej, naslednjič prosim dopiši, da je notri slika une Bruseljske čarovnice pa da sploh ne odpiram članka. Na kozlanje mi gre ta šefica te mafijske klike.
    • Če še nisi opazil... majhen avto, latrina na kolesih. 😜
    • A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov.   Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.
    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
    • Dobri športni avti se vrtijo na 10k obratih pa nihče ne jamra, da bi se morali vrtet na 3k obratih..... 😂😉
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.