Skoči na vsebino

japonci pove?ali vodstvo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V petih letih odkar ameri?ka dru?ba J.D. Power & Associater v Nem?iji raziskuje zadovoljstvo kupev z avtomobili, se najbolj?e japonske znamke niso pustile vre?i s prestola.

?tudija ki jo pripravlja s sodelovanjem z revijama Auto Motor und Sport ter Auto Strassenverkehr, zajema mnjnje 22 tiso? nem?kih lastnikov dve leti strih avtomobilov, ki v poslanih vpra?alnikih ocenjujejo razli?ne dejavnike. K skupni oceni najve? prispeva kakovost in zanesljivost 30%, privla?nost vozila 25%, zadovoljstvo in servisna dejavnost 23% ter stro?ki lastni?tva 22%. Za skupno oceno indeksa zadovoljstva strank SDI izra?unajo tako za znamke kot za posamezne modele. Med znamkami je na vrhu Toyota 851 to?k, da drugem mestu je Honca 851 to?k, na tretjem mestu pa je Mazda (?al zdrsnila iz drugega na tretje mesto)

Med posameznimi modeli pa sledi:

 

vi?ji srednji razred:

1. mazda 6 861 t?.

2. toyota avensis

3. honda accord

 

ni?ji srednji razred:

 

1. toyota corolla

2. honda civic

3. mazda 3 841 t?.

?portni avtomobili:

 

1. mazda MX5 836 t?.

2. bmw Z4

3. mercedes-benz CLK

 

kompaktni enoprostorci:

 

1. toyota corolla verso

2. mazda primacy 816 t?.

3. seat altea

 

Vir: Delo

IPB Image
Napisano

Torej dr?i: ?e nima? japonca je bol? da si pe?! :bravo:

 

To mi je od nekje znano :rulam:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lej kak se enmu fajn zdi :D:D:D

 

Komu se pa nebi, ?e bi njegove izjave postale realne. :rispekt:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ma tole so pa? statistike, na?alost ?e vedno lahko naleti? na total krep od kerga kol japonca, ki se bo ful kvaril, ampak vseeno je fajn vedet da vozmo (vozite) kvalitetno robo! :D

 

Kako pa je v najvi?jih razredih, me prov zanima, naj kdo napi?e ?e ve! :blink:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri teh astronomskih cenah ta znamka zvenečega imena spljoh nima krmil novega standarda 35mm vpetja. Zato, da ti pri belanci za 287€ zraven prodajo še adapter za 20€      @ Alex   Tubless ni samo med in mleko (v gumi). S tublessom imaš bistveno več dela kot s sistemom z zračnico. Na tubless greš, če se misliš ukvarjat s tem sam, ker to ni tako kot pri avtu, ko enkrat letno vulkanizer zamenja, pa potem na gume pozabiš   Pri tublesu moraš redno kontrolirat in na vsake par mesecev dolivat tekočino. Najbolje skozi ventilček ( ko imaš gumo v zraku odviješ jedro, vtakneš skozi ventilček nekaj not da vidiš, a je še mokro. Ker zadeva se suši in če se posuši, še vedno lahko tesni. Ne bo pa zaflikalo luknjice, niti zatesnila roba feltne, če se ti guma preveč izprazni. Potem skozi telo ventilčka (odvito jedro) doliješ. Drug problem pri mleku. Ne glede a je kravje, kozje, ali kobilje, enako dobro kot maši luknje, zna zamašit tudi jedro ventilčka. In potem ti je đabe pumpa, CO2 ali kompresor, če s seboj nimaš rezervnega jedra ventilčka in pa seveda ključka za šraufanje le tega. Pri volumnu 29 colske 2,6 široke gume, s pumpico tudi bolj malo opraviš.    Tubeless je bil razvit predvsem za težave s snakebiti pri bolj gravitacjskem MTB, zdaj ga ima že vsak za v štacuno.   Še vedno imaš možnost da najprej znučaš gume ki so prišle z biciklom, potem pa na tubeless. 
    • Prav kupu. Nimaš bolšga😁
    • Dosegel pomemben mejnik null
    • Nisem pa še probal tiste penaste spužve, ki se zatlači pod gumo. Če svinjsko preluknjaš gumo, da mleko ne zatesni, se lahko pripelješ na cilj. Baje da je zadevica lahka.
    • To si jih prov kupu, ali ti jih je kdo podaril?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.