Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Prosim ?e mi ne verjame? ker v 33 letih tega p?e NISEM NIKOLI videl in ne re?evel. :harhar::harhar::harhar:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ponavadi je dovolj ?e zamenja? cel set tesnil, batek in ohi?je pa kvalitetno o?isti?, in mora delat. Sam sem ravno na premacyju to naredil in avto se sedaj po dolgem ?asu spet lepo mirno pelje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

jaz imam tudi leto in pol nazaj menjana oba zadnja cilindra z obnovljenimi in nekako nimam dobrega ob?utka da tole ?e dobro dela. Upam, da ne bo spet treba menjat, ker se mi bo odpelal....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

jaz imam tudi leto in pol nazaj menjana oba zadnja cilindra z obnovljenimi in nekako nimam dobrega ob?utka da tole ?e dobro dela. Upam, da ne bo spet treba menjat, ker se mi bo odpelal....

 

Jaz sem ugotovil,da mi kljub menjavi novih ?eljusti spet na istem zadnjem kolesu blokira disk (se ne vra?a plo??ica dovolj nazaj). :angry:

Zdej, menjal sem ?e vse komlet skupaj z diski in plo??icami pa je ?e vedno en s**t.

Jutri peljem avto k mehaniku pa dokler ne re?i zadeve dokon?no naj bo kar tam.Dovolj imam tega, da nisem siguren kdaj se mi bo grelo komlet kolo in da sploh lahko pridem do doma.

Se bom ta ?as vozil s kolesom.

 

 

Napisano

A si menjal tudi zavorno olje? Da ni res ?e kaka finta s cevmi....da se kak ?ep naredi notri ali kaj podobnega...

Napisano

A si menjal tudi zavorno olje? Da ni res ?e kaka finta s cevmi....da se kak ?ep naredi notri ali kaj podobnega...

 

Olje sem menjal na velikem servisu pred par leti.Ne vem ve?, kaj bi lahko bilo narobe.Pa vedno na istem kolesu. :whatever:

 

 

Napisano

Od zadnji? ko sva zdrla ?eljust in namazal zavorni bat, je tresenje skoraj v celoti izginilo. Bom pa vseeno peljal k Pelkotu, da se res preveri kako in kaj. Mogo?e sem prehitro ?ez diske pljuval :)

Napisano

In ker komplet ploscic in diskov priporocate. Caka me menjava zadnjih diskov in ploscice.

 

Mene tudi to zanima :blink: ,lp.
Napisano

npr brembo diski, ferodo ploscice, ate diski, ate ploscice, nipparts ploscice, original ploscice

sam ne original diske, ali pa trw, national, textar

 

iceman, kako to, da moras tudi zadnje diske menjat?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

npr brembo diski, ferodo ploscice, ate diski, ate ploscice, nipparts ploscice, original ploscice

sam ne original diske, ali pa trw, national, textar

 

iceman, kako to, da moras tudi zadnje diske menjat?

 

Kaj pa Zimmermann? Eni pravijo da so ok. lp.
Napisano

jaz sem napisal za tele, ki poznam oz mam izkusnje :cheers:

 

Ok,qll,hvala. A za ATE diske so ok kar njihove plo??ice ali pa kake druge(Ferodo, Nipparts...)?
Napisano

npr brembo diski, ferodo ploscice, ate diski, ate ploscice, nipparts ploscice, original ploscice

sam ne original diske, ali pa trw, national, textar

 

iceman, kako to, da moras tudi zadnje diske menjat?

 

Ja mam ze 135000 km in morm jih menjat k so cist rjavi, pa trese mi ful ko bremzam. Tko da bom menjal da vidim kaj je narobe.

www.trziskisladoled.si

Napisano

Ja mam ze 135000 km in morm jih menjat k so cist rjavi, pa trese mi ful ko bremzam. Tko da bom menjal da vidim kaj je narobe.

 

No,?e bo? to kmalu urihtal poro?aj kako se kaj obnesejo in kaj si gor dal. lp.
Napisano

Js moram moje brembote malo povrtat, je rja skoraj zama?ila luknje v disku, zdej se mi skozi ve?krat dogaja da ni bremz ko so mokri diski, prvih nekaj metrov pol pa se vkoplje. Tega prej ni blo, ker so luknje ?e ble cca 5 mm zdej so manj kot 1 mm. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Js moram moje brembote malo povrtat, je rja skoraj zama?ila luknje v disku, zdej se mi skozi ve?krat dogaja da ni bremz ko so mokri diski, prvih nekaj metrov pol pa se vkoplje. Tega prej ni blo, ker so luknje ?e ble cca 5 mm zdej so manj kot 1 mm. :blush:

 

Ve? kaj to pomeni!

Preve? ti stoji avto :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Js moram moje brembote malo povrtat, je rja skoraj zama?ila luknje v disku, zdej se mi skozi ve?krat dogaja da ni bremz ko so mokri diski, prvih nekaj metrov pol pa se vkoplje. Tega prej ni blo, ker so luknje ?e ble cca 5 mm zdej so manj kot 1 mm. :blush:

 

v grabn

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to je za zamenjat avto pa diesla nabavt - tam ni luknjic in se posledi?no ne ma?ijo :jezicek:

33112_1.png

Napisano

Zanimivo pri moji pa zaenkrat vse bp vedno primejo (se) ne tresejo...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zanimivo pri moji pa zaenkrat vse bp vedno primejo (se) ne tresejo...

 

Jaz imam tudi ?e vse original gor le plo??ice so nove (original) pa ravno tako ?isto ni? ne trese pa se bli?am 140kkm. Pri prej?nji pa se je to dogajalo na vsake 40kkm.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.