Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pri meni trese...sam ne kriticno

zavore od mazde niso narejene za 200km/h zaviranja...par takih ostrih zaviranj iz visokih hitrostih pa je konc

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

pri meni trese...sam ne kriticno

zavore od mazde niso narejene za 200km/h zaviranja...par takih ostrih zaviranj iz visokih hitrostih pa je konc

 

200kmh :blink: ,uhh pa jaz omedlim pri tkem ?usu,kaj ?ele da bi za bremze skrbel,hehe.
Napisano

Evo, kon?no smo zrihtali te moje nesre?ne bremze.Mehanik si je vzel res ?as in je vse lepo razstavil na prafaktorje in potem pregledal ko??ek po ko??ek.In kje je bila napaka, da so ?tekale plo??ice?

V cilindr?ku, ki je bil malce (par mikronov) ovalen.In kaj se zgodi, ko potuje oval v krogu? Ni? kaj preve? dobrega.

To je uredil in sedaj delajo bremze kot morajo-primejo super in se mi ve? ne greje.Priporo?am, da to preverite, ?e vam "?teka" ?eljust in se pregrevajo diski in feltne. ;)

 

 

Napisano

Ob?utek imam, da mi zadnje zavore ne delajo najbolj?e. KAko to preverit. Prvo kar me moti se mi zdi, da obraba diska ni popolnoma tam kjer so plo??ice, drugo - u?inek ro?ne je nikakav. Zraven ?e povem, da smo lani poleti vse menjali diske, ?eljusti, plo??ice in ?e zajlo za ro?no.

 

Kaki predlogi?

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?e jas bi mel eno vpra?anje o bremzah...

Ali vgradnja diskov/plo??ic drugih firm ala brembo ferodo itd. kaj vpliva na garancijo na mobilnost ki velja ob servisiranju avta na poobla??enem servisu?

In pa: koliko je ?e dopustna debelina zadnjih diskov ob menjavi plo??ic (mazda 6, 2008 letnik, stari model)?

 

Na zadnji levi bremzi mi je plo??ice namre? pobralo pa sem mel pred kratkim velki servis in registracijo in si finan?no ?e li?em rane... :zvizga:

Hvala in LP!

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Vpra?anje: cilindri zadnjih diskov so mi preko zime spet za?tekali, kljub menjavi lansko leto. Zadevo smo pre?istli, menjali gumice, pobrusili rjo. Nekako nimam pravega ob?utka, da tile diski kaj zavirajo, saj se rja ne o?isti kot bi si ?elel (npr spredaj so vedno lepo sijo?i, taki bi mogli biti tudi zadaj). Ali obstaja kje kak ventil, da bi na zadnje diske poslal ve? zavorne sile? To bi pomojem marsikaj re?ilo. Po vsej verjetnosti je vse "avtomatsko in se lahko kratkomalo **bem"....

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Vpra?anje: cilindri zadnjih diskov so mi preko zime spet za?tekali, kljub menjavi lansko leto. Zadevo smo pre?istli, menjali gumice, pobrusili rjo. Nekako nimam pravega ob?utka, da tile diski kaj zavirajo, saj se rja ne o?isti kot bi si ?elel (npr spredaj so vedno lepo sijo?i, taki bi mogli biti tudi zadaj). Ali obstaja kje kak ventil, da bi na zadnje diske poslal ve? zavorne sile? To bi pomojem marsikaj re?ilo. Po vsej verjetnosti je vse "avtomatsko in se lahko kratkomalo **bem"....

 

Po mojem je edina re?itev nabavit nove ?eljusti (po mo?nosti kje v angliji) in nove zav. plo??ice. Plo??ice mora? v vsakem primeru zamenjati ?e so ti ?eljusti zablokirale. In ?e pri novih ?eljustih je dobro preveriti, ?e niso batki kaj ovalni (to je tudi eden od razlogov, da ?eljusti ?tekajo-vsaj pri meni je bilo tako).

Jaz sem zamenjal tudi diske in sedaj moram TOK-TOK potrkati po lesu- vse funkcionira kot je treba.Tudi bremza avto kot se ?ika.

Je pa res, da potrebujejo novi diski in plo??ice kar nekaj sto kilometrov, da se vse to "ujame"

in prilagodi in stvar potem deluje kot je treba.

Stro?ki? Za par ?eljusti iz VB -okoli 150? (samo ena te pride dra?je okoli 100?),novi diski okoli 40?/komad in nove plo??ice tudi ene toliko.In potem ima? mir.

Druga opcija je, da ti mehanik razdre obstoje?e ?eljusti in ti preveri ovalnost batkov ter pobrusi, ?e je kak?no odstopanje.

Zamenja? vse gumice in je.

 

 

Napisano

Po mojem je edina re?itev nabavit nove ?eljusti (po mo?nosti kje v angliji) in nove zav. plo??ice. Plo??ice mora? v vsakem primeru zamenjati ?e so ti ?eljusti zablokirale. In ?e pri novih ?eljustih je dobro preveriti, ?e niso batki kaj ovalni (to je tudi eden od razlogov, da ?eljusti ?tekajo-vsaj pri meni je bilo tako).

Jaz sem zamenjal tudi diske in sedaj moram TOK-TOK potrkati po lesu- vse funkcionira kot je treba.Tudi bremza avto kot se ?ika.

Je pa res, da potrebujejo novi diski in plo??ice kar nekaj sto kilometrov, da se vse to "ujame"

in prilagodi in stvar potem deluje kot je treba.

Stro?ki? Za par ?eljusti iz VB -okoli 150? (samo ena te pride dra?je okoli 100?),novi diski okoli 40?/komad in nove plo??ice tudi ene toliko.In potem ima? mir.

Druga opcija je, da ti mehanik razdre obstoje?e ?eljusti in ti preveri ovalnost batkov ter pobrusi, ?e je kak?no odstopanje.

Zamenja? vse gumice in je.

 

Prvi del zgodbe sem delal lani - ne mislim pa ?eljug menjat kot olja - vsako leto.

 

Drugi del zgodbe pa sem delal pred dobrim tednom.

 

Gustav, a prodaja ne ste?e?

 

Seveda laufa. V enem mesecu je natanko en poklicu, niti omenu ni ogleda. Kupite Mazdo. Dr?i ceno in kadarkol jo lahk prodate. My ass. Pomojem bi se alfe prej re?u, al pa fiata. :aaaaa::aaaaa:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Se mi je kar zdelo, da bo kaj takega :-) Sem razmi?ljal ?e bi jo prodal, pa sploh ne vem ?e bi to kdo kupoval. No najbr? ?e, za zelo pameten dnar :D

Napisano

Se mi je kar zdelo, da bo kaj takega :-) Sem razmi?ljal ?e bi jo prodal, pa sploh ne vem ?e bi to kdo kupoval. No najbr? ?e, za zelo pameten dnar :D

 

Em, ?e dela? kak nasip al pa kej, jo lahk notr zapele?, bo treba kako furo ali dve manj nasipnega materiala. Sarkazem off.

 

Sevede bi ?la za pametno ceno. To pa je verjetn 5 jurjev.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

?ivjo,

 

Imam M6 l.2010 in cca 105 tKM. Menjali so mi 1x plo??ice na 60 tKM in 1x diske na 80 tKM, sedaj pa zopet trese. OBUP, resni?no sem razo?arna nad mazdo. prej sem imel M3 in do 200 tKM nisem imel nobenih te?av (zavore, diski, sede?...). Ponovno bom zahteval reklamacijo in resno razmislil kaj voziti naprej.

 

Ali imate na ostalih modelih mazde tudi take probleme?

 

Lp B

Napisano

?ivjo,

 

Imam M6 l.2010 in cca 105 tKM. Menjali so mi 1x plo??ice na 60 tKM in 1x diske na 80 tKM, sedaj pa zopet trese. OBUP, resni?no sem razo?arna nad mazdo. prej sem imel M3 in do 200 tKM nisem imel nobenih te?av (zavore, diski, sede?...). Ponovno bom zahteval reklamacijo in resno razmislil kaj voziti naprej.

 

Ali imate na ostalih modelih mazde tudi take probleme?

 

Lp B

 

Dokler bos dajal tovarniske ploscice bo tako. Diski niso problem, ploscice so pretrde in zvijajo diske. Najprej naj ti zamenjajo diske potem daj pa katerekoli druge ploscice.

 

Jaz sem jih zamenjal pri 50k so bile kot nove - nic prahu na feltnah. Sedaj po 10k z voking ploscicam treba redno feltne pucat.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jaz pri 83000km se vedno original vse....je bila epizoda, pri okoli 60000km s tresenjem, se je pozneje izkazalo, da niso ble gume centrirane...

 

so mi pa zamenjali zavorno olje pri 80000km

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz pri 83000km se vedno original vse....je bila epizoda, pri okoli 60000km s tresenjem, se je pozneje izkazalo, da niso ble gume centrirane...

 

so mi pa zamenjali zavorno olje pri 80000km

 

In pri 40000

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

142.000km - original diski in 1x menjane plo??ice pred cca 20.000km. Tudi plo??ice so original Mazda in za enkrat nobenih te?av.

33112_1.png

Napisano

Za vaju vem da veliko zavirata z motorjem, nekateri ne

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?ivjo,

 

Imam M6 l.2010 in cca 105 tKM. Menjali so mi 1x plo??ice na 60 tKM in 1x diske na 80 tKM, sedaj pa zopet trese. OBUP, resni?no sem razo?arna nad mazdo. prej sem imel M3 in do 200 tKM nisem imel nobenih te?av (zavore, diski, sede?...). Ponovno bom zahteval reklamacijo in resno razmislil kaj voziti naprej.

 

Ali imate na ostalih modelih mazde tudi take probleme?

 

Lp B

 

Ne ve?, Brembo big brake kit je re?il - prepre?il zadevo z imenom tresenje. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

zanimivo ,jaz pa te?av z bremzami nisem nikoli imel..

mx ima ?e prve diske in druge pakne(originalne) pri 130 000 ,

m6 pri 85 kkm ?e taprvo vse.

za prvo 6ko se pa ne spomnim ,verjetno so enkrat menjal pakne...

da bi kdaj kaj treslo ..?isto neznan problem zame..

tudi sicer prej pri ostalih znamkah od zastave naprej.. :D

bo nekaj v na?inu vo?nje. ;)

sicer sem pa vseh ostalih serijskih felerjev kar dele?en.. :angry:

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Napisano

ja ce peljes tam do 140 je ok, nad to hitrostjo pa trese...pri mazdi je to nekaksen standard

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Labi pa ti nisi neka referenca, ti si autobahnrenner :punk:

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

katere zadnje plo??ice mi priporo?ate za zadaj? Nisem jih ?e dal dol, mislim da so gor ?e original. Po spustu s Vr?i?a so za?ele konktretno ?kripat na levi strani..

Tud ?e so 3? ve?, samo da so dobre.

Napisano

katere zadnje plo??ice mi priporo?ate za zadaj? Nisem jih ?e dal dol, mislim da so gor ?e original. Po spustu s Vr?i?a so za?ele konktretno ?kripat na levi strani..

Tud ?e so 3? ve?, samo da so dobre.

 

?e so ?e original diski gor se baje ATE plo??ice lepo ujamejo z njimi tako da ni nekega zvijanja in podobno. lp.
Napisano

katere zadnje plo??ice mi priporo?ate za zadaj? Nisem jih ?e dal dol, mislim da so gor ?e original. Po spustu s Vr?i?a so za?ele konktretno ?kripat na levi strani..

Tud ?e so 3? ve?, samo da so dobre.

 

Sem kar dr. Pelka vpra?al po sms-u, pa je odgovoril Textar ali Brembo. :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Primorci smo dobili Prekmursko Nogavico.
    • Za nadomestnega se moraš pr Selmarju načeloma prej zment. Danes sem ga dobil, tudi bre vnaprejšnjega dogovora.
    • Inženirji na mazdi so zasnovali motor, ki je laufal na 5w30 A5 olju. Oni so to olje zdefinirali kot ustrezno olje za ta motor. To so zapisali v servisno knjižico, ki sem ti jo gor slikal iz neta. Isto knjižico ima tudi vsak v avtu.   Kaj boš nalil v svoj avto je na koncu tvoja odločitev.     V realnosti pa to tako ali tako nima nobene veze, bolj je pomembno, da olje redno menjaš, na 15kkm oz po občutku, kako avto obremenjuješ  
    • Shella sem linkal zato, ker sem nasel en odgovor clana v ZS, ki je priporocal A3/B3 olje. Kaksna je torej razlika med A3/B3 in A5? Sklepam da je vseeno katerega dam v G120.   The biggest difference between A3/B3 and A5/B5 is HTHS. For A5 it's a min of 2.9 and a max of 3.5 but for A3 the HTHS must be above 3.5 (or equal at a min). So with A3 oil you have a thicker & stronger oil but at a minor cost to fuel economy. ILSAC 5W-30 synthetics typically have a HTHS of 3.0 to 3.1, so they must be A5. Euro oils for BMW & MB require a min HTHS of 3.5, so they must be A3.   The biggest difference between A3/B3 and A3/B4 is TBN. The A3/B3 needs a TBN of 8 or more, while a A3/B4 requires a TBN of 10 or more (similar to a EP oil).   All ACEA oils are also required to pass a shear stability - stay in grade test, which requires the use of high quality shear stable VII polymers.   So when you say a A3/B4 oil, you are really saying a high quality, shear stable oil, with a high HTHS (min 3.5) and a high TBN (min 10). A very robust oil.     Drugace pa mislim da bom kar iz Amazona vzel, cedalje vec tam nakupujem. Vedno nekaj caka v kosarici, da se nabere 59 eur za free postnino...
    • Vem vem, za mojga je ta  :  Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 - za Skyactiv motorje OLJE-DG.SI Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 je sintetično motorno olje z najnovejšo tehnologijo in zasnovano posebej za zmogljive bencinske Mazdine Skyactiv motorje.   Do zdaj sem imel servise na pooblascenem, bo pa v kratkem potekla garancija pa bomo "doma" delali servise.   Drgac pa hvala za link! Se priporocamo tudi v naprej  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.