LabiGT Napisano 25. april, 2013 Avtor Prijavi Napisano 25. april, 2013 pri meni trese...sam ne kriticno zavore od mazde niso narejene za 200km/h zaviranja...par takih ostrih zaviranj iz visokih hitrostih pa je konc Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Strela Napisano 25. april, 2013 Prijavi Napisano 25. april, 2013 je LabiGT napisal: pri meni trese...sam ne kriticnozavore od mazde niso narejene za 200km/h zaviranja...par takih ostrih zaviranj iz visokih hitrostih pa je konc 200kmh ,uhh pa jaz omedlim pri tkem ?usu,kaj ?ele da bi za bremze skrbel,hehe. Citiraj
Alex Napisano 25. april, 2013 Prijavi Napisano 25. april, 2013 Evo, kon?no smo zrihtali te moje nesre?ne bremze.Mehanik si je vzel res ?as in je vse lepo razstavil na prafaktorje in potem pregledal ko??ek po ko??ek.In kje je bila napaka, da so ?tekale plo??ice? V cilindr?ku, ki je bil malce (par mikronov) ovalen.In kaj se zgodi, ko potuje oval v krogu? Ni? kaj preve? dobrega. To je uredil in sedaj delajo bremze kot morajo-primejo super in se mi ve? ne greje.Priporo?am, da to preverite, ?e vam "?teka" ?eljust in se pregrevajo diski in feltne. Citiraj
Gustav Napisano 26. april, 2013 Prijavi Napisano 26. april, 2013 Ob?utek imam, da mi zadnje zavore ne delajo najbolj?e. KAko to preverit. Prvo kar me moti se mi zdi, da obraba diska ni popolnoma tam kjer so plo??ice, drugo - u?inek ro?ne je nikakav. Zraven ?e povem, da smo lani poleti vse menjali diske, ?eljusti, plo??ice in ?e zajlo za ro?no. Kaki predlogi? Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
LabiGT Napisano 26. april, 2013 Avtor Prijavi Napisano 26. april, 2013 pejt na amzs za clane je brezplacno Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Timmy Napisano 6. maj, 2013 Prijavi Napisano 6. maj, 2013 ?e jas bi mel eno vpra?anje o bremzah... Ali vgradnja diskov/plo??ic drugih firm ala brembo ferodo itd. kaj vpliva na garancijo na mobilnost ki velja ob servisiranju avta na poobla??enem servisu? In pa: koliko je ?e dopustna debelina zadnjih diskov ob menjavi plo??ic (mazda 6, 2008 letnik, stari model)? Na zadnji levi bremzi mi je plo??ice namre? pobralo pa sem mel pred kratkim velki servis in registracijo in si finan?no ?e li?em rane... Hvala in LP! Citiraj
Gustav Napisano 6. junij, 2013 Prijavi Napisano 6. junij, 2013 Vpra?anje: cilindri zadnjih diskov so mi preko zime spet za?tekali, kljub menjavi lansko leto. Zadevo smo pre?istli, menjali gumice, pobrusili rjo. Nekako nimam pravega ob?utka, da tile diski kaj zavirajo, saj se rja ne o?isti kot bi si ?elel (npr spredaj so vedno lepo sijo?i, taki bi mogli biti tudi zadaj). Ali obstaja kje kak ventil, da bi na zadnje diske poslal ve? zavorne sile? To bi pomojem marsikaj re?ilo. Po vsej verjetnosti je vse "avtomatsko in se lahko kratkomalo **bem".... Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
Alex Napisano 7. junij, 2013 Prijavi Napisano 7. junij, 2013 je Gustav napisal: Vpra?anje: cilindri zadnjih diskov so mi preko zime spet za?tekali, kljub menjavi lansko leto. Zadevo smo pre?istli, menjali gumice, pobrusili rjo. Nekako nimam pravega ob?utka, da tile diski kaj zavirajo, saj se rja ne o?isti kot bi si ?elel (npr spredaj so vedno lepo sijo?i, taki bi mogli biti tudi zadaj). Ali obstaja kje kak ventil, da bi na zadnje diske poslal ve? zavorne sile? To bi pomojem marsikaj re?ilo. Po vsej verjetnosti je vse "avtomatsko in se lahko kratkomalo **bem".... Po mojem je edina re?itev nabavit nove ?eljusti (po mo?nosti kje v angliji) in nove zav. plo??ice. Plo??ice mora? v vsakem primeru zamenjati ?e so ti ?eljusti zablokirale. In ?e pri novih ?eljustih je dobro preveriti, ?e niso batki kaj ovalni (to je tudi eden od razlogov, da ?eljusti ?tekajo-vsaj pri meni je bilo tako).Jaz sem zamenjal tudi diske in sedaj moram TOK-TOK potrkati po lesu- vse funkcionira kot je treba.Tudi bremza avto kot se ?ika.Je pa res, da potrebujejo novi diski in plo??ice kar nekaj sto kilometrov, da se vse to "ujame" in prilagodi in stvar potem deluje kot je treba.Stro?ki? Za par ?eljusti iz VB -okoli 150? (samo ena te pride dra?je okoli 100?),novi diski okoli 40?/komad in nove plo??ice tudi ene toliko.In potem ima? mir.Druga opcija je, da ti mehanik razdre obstoje?e ?eljusti in ti preveri ovalnost batkov ter pobrusi, ?e je kak?no odstopanje.Zamenja? vse gumice in je. Citiraj
Gustav Napisano 7. junij, 2013 Prijavi Napisano 7. junij, 2013 je Alex napisal: Po mojem je edina re?itev nabavit nove ?eljusti (po mo?nosti kje v angliji) in nove zav. plo??ice. Plo??ice mora? v vsakem primeru zamenjati ?e so ti ?eljusti zablokirale. In ?e pri novih ?eljustih je dobro preveriti, ?e niso batki kaj ovalni (to je tudi eden od razlogov, da ?eljusti ?tekajo-vsaj pri meni je bilo tako).Jaz sem zamenjal tudi diske in sedaj moram TOK-TOK potrkati po lesu- vse funkcionira kot je treba.Tudi bremza avto kot se ?ika.Je pa res, da potrebujejo novi diski in plo??ice kar nekaj sto kilometrov, da se vse to "ujame" in prilagodi in stvar potem deluje kot je treba.Stro?ki? Za par ?eljusti iz VB -okoli 150? (samo ena te pride dra?je okoli 100?),novi diski okoli 40?/komad in nove plo??ice tudi ene toliko.In potem ima? mir.Druga opcija je, da ti mehanik razdre obstoje?e ?eljusti in ti preveri ovalnost batkov ter pobrusi, ?e je kak?no odstopanje.Zamenja? vse gumice in je. Prvi del zgodbe sem delal lani - ne mislim pa ?eljug menjat kot olja - vsako leto. Drugi del zgodbe pa sem delal pred dobrim tednom. je SpEkTr napisal: Gustav, a prodaja ne ste?e? Seveda laufa. V enem mesecu je natanko en poklicu, niti omenu ni ogleda. Kupite Mazdo. Dr?i ceno in kadarkol jo lahk prodate. My ass. Pomojem bi se alfe prej re?u, al pa fiata. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
SpEkTr Napisano 7. junij, 2013 Prijavi Napisano 7. junij, 2013 Se mi je kar zdelo, da bo kaj takega :-) Sem razmi?ljal ?e bi jo prodal, pa sploh ne vem ?e bi to kdo kupoval. No najbr? ?e, za zelo pameten dnar Citiraj
Gustav Napisano 7. junij, 2013 Prijavi Napisano 7. junij, 2013 je SpEkTr napisal: Se mi je kar zdelo, da bo kaj takega :-) Sem razmi?ljal ?e bi jo prodal, pa sploh ne vem ?e bi to kdo kupoval. No najbr? ?e, za zelo pameten dnar Em, ?e dela? kak nasip al pa kej, jo lahk notr zapele?, bo treba kako furo ali dve manj nasipnega materiala. Sarkazem off. Sevede bi ?la za pametno ceno. To pa je verjetn 5 jurjev. Citiraj Have a nice and productive day! Your future depends on it. Your LIFE… depends on it. A Klokateer...
BKK Napisano 17. julij, 2013 Prijavi Napisano 17. julij, 2013 ?ivjo, Imam M6 l.2010 in cca 105 tKM. Menjali so mi 1x plo??ice na 60 tKM in 1x diske na 80 tKM, sedaj pa zopet trese. OBUP, resni?no sem razo?arna nad mazdo. prej sem imel M3 in do 200 tKM nisem imel nobenih te?av (zavore, diski, sede?...). Ponovno bom zahteval reklamacijo in resno razmislil kaj voziti naprej. Ali imate na ostalih modelih mazde tudi take probleme? Lp B Citiraj
jures Napisano 17. julij, 2013 Prijavi Napisano 17. julij, 2013 je BKK napisal: ?ivjo, Imam M6 l.2010 in cca 105 tKM. Menjali so mi 1x plo??ice na 60 tKM in 1x diske na 80 tKM, sedaj pa zopet trese. OBUP, resni?no sem razo?arna nad mazdo. prej sem imel M3 in do 200 tKM nisem imel nobenih te?av (zavore, diski, sede?...). Ponovno bom zahteval reklamacijo in resno razmislil kaj voziti naprej. Ali imate na ostalih modelih mazde tudi take probleme? Lp B Dokler bos dajal tovarniske ploscice bo tako. Diski niso problem, ploscice so pretrde in zvijajo diske. Najprej naj ti zamenjajo diske potem daj pa katerekoli druge ploscice. Jaz sem jih zamenjal pri 50k so bile kot nove - nic prahu na feltnah. Sedaj po 10k z voking ploscicam treba redno feltne pucat. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
LabiGT Napisano 17. julij, 2013 Avtor Prijavi Napisano 17. julij, 2013 jaz pri 83000km se vedno original vse....je bila epizoda, pri okoli 60000km s tresenjem, se je pozneje izkazalo, da niso ble gume centrirane... so mi pa zamenjali zavorno olje pri 80000km Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
jures Napisano 17. julij, 2013 Prijavi Napisano 17. julij, 2013 je LabiGT napisal: jaz pri 83000km se vedno original vse....je bila epizoda, pri okoli 60000km s tresenjem, se je pozneje izkazalo, da niso ble gume centrirane... so mi pa zamenjali zavorno olje pri 80000km In pri 40000 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 17. julij, 2013 Prijavi Napisano 17. julij, 2013 142.000km - original diski in 1x menjane plo??ice pred cca 20.000km. Tudi plo??ice so original Mazda in za enkrat nobenih te?av. Citiraj
jures Napisano 17. julij, 2013 Prijavi Napisano 17. julij, 2013 Za vaju vem da veliko zavirata z motorjem, nekateri ne Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
YavarYe X6V6 Napisano 18. julij, 2013 Prijavi Napisano 18. julij, 2013 je BKK napisal: ?ivjo, Imam M6 l.2010 in cca 105 tKM. Menjali so mi 1x plo??ice na 60 tKM in 1x diske na 80 tKM, sedaj pa zopet trese. OBUP, resni?no sem razo?arna nad mazdo. prej sem imel M3 in do 200 tKM nisem imel nobenih te?av (zavore, diski, sede?...). Ponovno bom zahteval reklamacijo in resno razmislil kaj voziti naprej. Ali imate na ostalih modelih mazde tudi take probleme? Lp B Ne ve?, Brembo big brake kit je re?il - prepre?il zadevo z imenom tresenje. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
jernic Napisano 18. julij, 2013 Prijavi Napisano 18. julij, 2013 zanimivo ,jaz pa te?av z bremzami nisem nikoli imel.. mx ima ?e prve diske in druge pakne(originalne) pri 130 000 , m6 pri 85 kkm ?e taprvo vse. za prvo 6ko se pa ne spomnim ,verjetno so enkrat menjal pakne... da bi kdaj kaj treslo ..?isto neznan problem zame.. tudi sicer prej pri ostalih znamkah od zastave naprej.. bo nekaj v na?inu vo?nje. sicer sem pa vseh ostalih serijskih felerjev kar dele?en.. Citiraj Ex......... M6 136 diesel , l.02 Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08 Forever.. MX5 1.6 , l.99
LabiGT Napisano 18. julij, 2013 Avtor Prijavi Napisano 18. julij, 2013 ja ce peljes tam do 140 je ok, nad to hitrostjo pa trese...pri mazdi je to nekaksen standard Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
mazdaman Napisano 18. julij, 2013 Prijavi Napisano 18. julij, 2013 Labi pa ti nisi neka referenca, ti si autobahnrenner Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
dpicul Napisano 25. julij, 2013 Prijavi Napisano 25. julij, 2013 katere zadnje plo??ice mi priporo?ate za zadaj? Nisem jih ?e dal dol, mislim da so gor ?e original. Po spustu s Vr?i?a so za?ele konktretno ?kripat na levi strani.. Tud ?e so 3? ve?, samo da so dobre. Citiraj
Strela Napisano 25. julij, 2013 Prijavi Napisano 25. julij, 2013 je dpicul napisal: katere zadnje plo??ice mi priporo?ate za zadaj? Nisem jih ?e dal dol, mislim da so gor ?e original. Po spustu s Vr?i?a so za?ele konktretno ?kripat na levi strani..Tud ?e so 3? ve?, samo da so dobre. ?e so ?e original diski gor se baje ATE plo??ice lepo ujamejo z njimi tako da ni nekega zvijanja in podobno. lp. Citiraj
Z M A J Napisano 25. julij, 2013 Prijavi Napisano 25. julij, 2013 je dpicul napisal: katere zadnje plo??ice mi priporo?ate za zadaj? Nisem jih ?e dal dol, mislim da so gor ?e original. Po spustu s Vr?i?a so za?ele konktretno ?kripat na levi strani..Tud ?e so 3? ve?, samo da so dobre. Sem kar dr. Pelka vpra?al po sms-u, pa je odgovoril Textar ali Brembo. 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.