Skoči na vsebino

Problemi z DPF

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Bom odprl novo temo, ki naj bo namenjena temu, da bi se tukaj

zbirale vse informacije glede DPF filtrov oziroma izku?nje z njimi.

 

Tako bi olaj?ali ravnanje z njimi tistim, ki ?e imamo novej?e dizelske motorje, kot

tistim, ki jih bodo v prihodnosti ?e imeli.

 

Ti neljubi filtri so ?al realnost in se jih bomo v prihodnosti morali na njih navadit, ?eprav po

mojem mnenju ?e niso najbolj zreli za ?ir?o uporabo. Prav tako tudi prodajalci premalo

pozornosti namenjajo k osve??anju kupca glede tega.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

btrafela lepo da si odprl to temo...

 

Res mam te?avo s tem filtrom. Januarja letos sem kupil Mazdo 5 CD 110 TX in do konc aprila je

delala kot urca, potem pa na lepem za?ne utripat lu?ka DPF. Pogledal sem v navodila kjer pi?e,

?e lu?ka gori gre? na malce dalj?o vo?njo z okoli 2000obrati in naj bi se to spucalo. ?e pa

utripa pa se posvetuj s serviserjem. To sem tudi storil nakar mi povejo isto kot pri primeru,

?e lu?ka gori. To se mi pojavlja sedaj ?e dobre 4 mesece in odgovor je vedno isti. Povedal so,

da je to problem pri dizelskem motorju, ?e so kraj?e relacije. ?i??enje DPF filtra pa ?al ni

vklju?eno v garancijo. In tukaj je potrebna ?e potem menjava olja, ker ?e je filter zama?en

se baje za?nejo v olju nabirat nekak?ni delci in koli?ina olja se pove?a do oz. nad dovoljeno mejo

(oznaka X) na ?ibki. Menjava olja in seveda filtra stane skoraj 125 EUR. A naj to pla?ujem vsake

4 mesece, ker niso mogli dodelat sistema ?i??enja. Po moje bi to moralo biti vklju?eno vsaj v garancijo.

 

Ne vem kok lahk pri?akujejo da bom imel Mazdo 5 samo za dolge ture?

A si naj pol za po mestu kupim ?e en avto?

 

Lep pozdrav DVD

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

btrafela lepo da si odprl to temo...

 

Res mam te?avo s tem filtrom. Januarja letos sem kupil Mazdo 5 CD 110 TX in do konc aprila je

delala kot urca, potem pa na lepem za?ne utripat lu?ka DPF. Pogledal sem v navodila kjer pi?e,

?e lu?ka gori gre? na malce dalj?o vo?njo z okoli 2000obrati in naj bi se to spucalo. ?e pa

utripa pa se posvetuj s serviserjem. To sem tudi storil nakar mi povejo isto kot pri primeru,

?e lu?ka gori. To se mi pojavlja sedaj ?e dobre 4 mesece in odgovor je vedno isti. Povedal so,

da je to problem pri dizelskem motorju, ?e so kraj?e relacije. ?i??enje DPF filtra pa ?al ni

vklju?eno v garancijo. In tukaj je potrebna ?e potem menjava olja, ker ?e je filter zama?en

se baje za?nejo v olju nabirat nekak?ni delci in koli?ina olja se pove?a do oz. nad dovoljeno mejo

(oznaka X) na ?ibki. Menjava olja in seveda filtra stane skoraj 125 EUR. A naj to pla?ujem vsake

4 mesece, ker niso mogli dodelat sistema ?i??enja. Po moje bi to moralo biti vklju?eno vsaj v garancijo.

 

Ne vem kok lahk pri?akujejo da bom imel Mazdo 5 samo za dolge ture?

A si naj pol za po mestu kupim ?e en avto?

 

Lep pozdrav DVD

 

Hmmm tole pa di?i po uradu za za??ito potro?nikov ali pa tr?nem in?pektoratu RS. Avto je v garanciji in v kolikor karkoli ne deluje tako kot je v specifikacijah so dol?ni na servisu odpraviti. Ti jih naslednji? samo opomni naj se nehajo zajebavat in naj ti zadevo uredijo tako kot je treba in ?e ne znajo naj se obrnejo na proizvajalca za pomo? in re?itev. V nasprotnem primeru jih bo? pa? prijavil in zahteval od?kodnino preko pravnih sredstev.

 

Primer v Nem?iji - nekdo je ?el preverit homologacijo in ugotovil, da je maksimalna obremenitev vozila le cca 200kg ve?ja kot je te?a praznega (stehtanega). V specifikaciji praznega vozila je bila namre? navedena te?a cca 250kg ni?ja kot v resnici. Enostavno je napisal prito?bo prek odvetnikov, da je avto zanj neuporaben in da je bil zaveden pa je to?bo dobil. Avto namre? ni ustrezal specifikacijam.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm tole pa di?i po uradu za za??ito potro?nikov ali pa tr?nem in?pektoratu RS. Avto je v garanciji in v kolikor karkoli ne deluje tako kot je v specifikacijah so dol?ni na servisu odpraviti. Ti jih naslednji? samo opomni naj se nehajo zajebavat in naj ti zadevo uredijo tako kot je treba in ?e ne znajo naj se obrnejo na proizvajalca za pomo? in re?itev. V nasprotnem primeru jih bo? pa? prijavil in zahteval od?kodnino preko pravnih sredstev.

 

Primer v Nem?iji - nekdo je ?el preverit homologacijo in ugotovil, da je maksimalna obremenitev vozila le cca 200kg ve?ja kot je te?a praznega (stehtanega). V specifikaciji praznega vozila je bila namre? navedena te?a cca 250kg ni?ja kot v resnici. Enostavno je napisal prito?bo prek odvetnikov, da je avto zanj neuporaben in da je bil zaveden pa je to?bo dobil. Avto namre? ni ustrezal specifikacijam.

 

Malo spremljam tuje forume in ljudje imajo velike probleme zaradi DPF, predvsem pa zaradi povi?anega

nivoja olja, ki je posledica nedokon?ane regeneracije filtra. Problem so izklju?no mestne vo?nje, ?eprav v navodilih nikjer ne pi?e, da avto ni primeren za mestno vo?njo, prav tako prodajalci tega ne omenjajo. Ko pa je prvi problem, pa ti serviserji govorijo, da se je to zgodilo zaradi nepravilne uporabe avta... HALOOO. In to je primer za urad za varstvo potro?nikov. Tudi pri nas sem vpra?al serviserja, ?e imaj kaj problemov z DPF in podobno, odgovor: "sploh jih ni, mogo?e kak?en voznik, kateri je sam kriv....."

 

V tujini so se ve?ino zmenili, da je menjavo olja in ?i??enje filtra pokrila Mazda, res pa da po dolgem pregovarjanju ali pa celo z gro?njo kak?nega AutoBild-a, novinarjev in seveda odvetnikov.

 

Uradno stali??e Mazde je, ta je to pa? tak?na tehnologija in se ne da ni? narediti, za vse probleme pa so krivi vozniki, ker nepravilno uporabljajo avto. Sme?no in to v ?asu elektronike in ne vem ?esa v 21. stoletju avto nepravilno uporablja?. ?e Yugo je bil bo?ji, si ga v?gal in je "?el".......

 

Mazda se sicer trudi odpraviti problem, vendar ji ravno ne "rata" najbolj. Prvi poskus je bil v za?etku leta, ko so zamenjali software in ?ipko za preverjanje nivoja oja, saj po novem gre v motor 0.7L olja manj kot prej. S tem so dobili prostor za ve? goriva v olju. Obstaja pa ?e en update, ki je iz?el nekje avgusta, katerega so mi nadgradili zaradi "cukanja" pri hladnem motorju. Sedaj je bolj?e.

 

Jaz dosedaj ?e nisem imel problemov (tok-tok), ?eprav je moj stil vo?nje me?an, malo mesta malo pode?elske ceste (avtocesta enkrat-dvakrat mese?no).

 

V tola?bo, ni Mazda edina, ki ima ta problem, povi?anje nivoja olja se pojavlja pri Fordu, VW, Oplu,..... pri vseh, ki uporabljajo podoben na?in ?i??enja filtrov.

 

Lp,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ojla spet jaz....

 

Seveda sem sedaj mel avto na servisu. Ja, vse so spucali , zamenjali olje in filter in sem veselo pla?al 210 Evrov. Pa kaj je to za nas. Bomo pa pla?evali vsake 3-4 mesece, saj je denarja dovolj. Tak kot si rekel ... to bi po pravem morala pokrivati Mazda.

 

Dobil sem tudi odgovor od njih. Pojasnali so mi ta problem in napisali, da bi na to moral opozoriti prodajalec, kar pa seveda ni storil.

 

In kaj mi sedaj preodtane drugega? Kot sem ?e napisal si bo treba za po mestu nabavit ?e en avto, ?eprav ne vem kako, al pa se bom v trgovino namesto 1km peljal cca. 15 km, da se motor zagreje in se za?ne postopek regeneracije, da mi o?isti filter.

 

In kot si napisal (Uradno stali??e Mazde je, ta je to pa? tak?na tehnologija in se ne da ni? narediti, za vse probleme pa so krivi vozniki, ker nepravilno uporabljajo avto. Sme?no in to v ?asu elektronike in ne vem ?esa v 21. stoletju avto nepravilno uporablja?. ?e Yugo je bil bo?ji, si ga v?gal in je "?el".......) sploh ne vem kako lahk nepravilno uporablja? avto razen ?e ga ho?e? v prvi prestavi spravit na 130km/h. In to je dejansko njihov problem in ne problem nas uporabnikov.

 

Mogo?e se bodo po nekem ?asu tudi pri nas odlo?ili, da so dejansko oni odgovorni za to in krili te stro?ke v ?asu garancije, ....... vendar bomo verjetno jaz in podobni s tem problemom s servisi kupili ?e dejansko en avto.

 

LP, DVD

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pojasnilo Mazde o nepravilni uporabi avtomobilov z DPF filtrom bi lahko dali v rubriko Saj ni res, pa je.

?e prva pogruntav??ina z zamenjavo merilne palice je "inovacija leta" in nekdo, ki vozniku ubija v glavo, da ne zna voziti re?i na inovativen na?in "prirastek" koli?ine olja v motorju. Dejansko pa se koli?ina olja ni? ne spreminja, kve?jemu se zmanj?uje, le tistih 0,7 litra prostora je prostor za gorivo, ki mimo batnih obro?kov prodira v karter. Namre? ra?unalnik zazna pove?ano koli?ino saj v filtru in spremeni odnos zrak gorivo (bogatej?a zmes). Tako naj bi v izgorelih plinih ostalo ?e nekaj neizgorelega goriva, ki naj bi kombinaciji s sajami dokon?no izgorelo v filtru DPF in tako odstranilo saje iz filtra. Ker zaradi napake na senzorjih, ali celo v softverju ta postopek traja predolgo, del neizgorelega goriva kondenzira na stenah cilindra in spolzi mimo batnih obro?kov v karter. Tako imamo vsaj dve, za motor izjemno ?kodljivi posledici, izpiranje mazanih povr?in cilindra z nafto in red?enje ?e tako zmanj?ane koli?ine olja v karterju. Vse to vpliva na pove?ano obrabo mazanih delov avtomobilov, pove?ano porabo goriva in posredno ve?je onesna?evanje okolja, vse zaradi "neznanja" voznikov.

 

Kako elegantno je uperiti prst v "butastega" voznika in s sebe sprati vsak dvom o tovarni?ki napaki.

Zgleda, da je ta DPF namenjen samo za homologacijo ustreznega EUR standarda (4) in za prvih nekaj 1000 km, pozneje pa se napaka spremeni v vzdr?evanje, ki ga pokriva lastnik. Stro?ku ?i??enja je potrebno dodati ?e stro?ek za menjavo olja.

 

?e vam je kaj la?je so tudi pri sistemu FAP te?ave, le, da se te pojavljajo ?ele po 150.000km. Na 160.000km je predvidena menjav filtra, cena, nekaj manj kot 700?. Ekologija je draga re?.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V redu ... potem pa naj napi?ejo priro?nik kako se uporablja avto. Tak?en priro?nik naj nato uradno izdajo, ?e si ga upajo. ;) Da ne bomo vedno krivi vozniki, ker ne znamo vozit.

 

Sicer ni ravno v tola?bo samo tudi mene so podu?ili, da na znam vozit in da se mi zato zvijajo diski. :whatever:

 

A ko jih vpra?a? kaj naj bi po?el narobe so mi o?itali, da se vozim po lu?ah. Aha, Mazda je pol le za lepo vreme, howercraft gumba pa tud nisem na?el. :whatever:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi meni so ta zadnji?,ko sem bil na servisu zaradi mojih "?uvenih"pri?ganih lu?k nekaj telovadli,da kako vozim,da se mi pri?igajo te lu?ke in pol kao ne ugasnejo. :whatever:

 

Se pravi,da mazde 6 niso za po de?ju,niso za po mestu in lu?ke v ?tevcih se ti za bo?jo voljo nikakor ne smejo pri?igat. :ne vem:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Bom odprl novo temo, ki naj bo namenjena temu, da bi se tukaj

zbirale vse informacije glede DPF filtrov oziroma izku?nje z njimi.

 

Tako bi olaj?ali ravnanje z njimi tistim, ki ?e imamo novej?e dizelske motorje, kot

tistim, ki jih bodo v prihodnosti ?e imeli.

 

Ti neljubi filtri so ?al realnost in se jih bomo v prihodnosti morali na njih navadit, ?eprav po

mojem mnenju ?e niso najbolj zreli za ?ir?o uporabo. Prav tako tudi prodajalci premalo

pozornosti namenjajo k osve??anju kupca glede tega.

 

 

OK!

Nekako sem upal da bodo te?ave o katerih sem tukaj bral ?le mimo nas, a niso!

 

Torej gre za 2 leti staro Mazdo 5 100 CD, seveda redno servisirano...

 

Prej?nji teden se je med vo?njo po AC pri?gal DPF (takoj utripanje). Po telefonskem pogovoru s serviserjem se vozim nad 2.500 vrtljajev kar 40 km a se situacija ne spremeni in se takoj (25 min po za?etku utripanja) oglasim na servisu.

?ez par ur prevzamem avto na kateremu naj bi napaka bila odpravljena (priklop na ra?unalnik in podobno... saj me sploh ne zanima).

Zapeljem se iz servisa (kjer sem seveda prejel lekcijo o kratkih in var?nih vo?njah ki za ta avto niso primerne) spet na AC in ?ez 10 min DPF spet utripa. Seveda kli?em servis kjer pravijo naj se pripeljem nazaj. ?al sem zaposlen s polnim delovnim ?asom in mi to isti trenutek ni bilo mogo?e (nekako imam ob?utek da servisi ra?unajo na to da ljudje imamo kar veliko ?asa in denarja in jih neomejeno lahko obiskujemo).

Naslednji dan se DPF lu?ka ni ogla?a, ?ez 2 dni spet pripeljem avto da pregledajo zakaj se je med vo?njo s prvega popravila spet pri?gala DPF lu?ka (po telefonu so mi rekli da je mo?no da je kak?en senzor ?el...).

Ponovno pustim avto za 4 ure (opozorim fante da grem popoldan v tujino 500-600 km in da avto mora bit ispraven) in ob prevzemu dobim ?e ra?un na cca 110? in obrazlo?itev da je moje olje v katastrofalnem stanju in so ga morali zamenjati (avto ima cca 50000 km in je na 40000 bil servisiran). Ker ?e zamujam, hitro pla?am ra?un ter izrazim rahlo nezadovoljstvo. Obenem se mi zastavi vpra?anje kako se mi je lahko olje v 2 dneh tako stra?no poslab?alo (pred dvema dnevoma so trdili da gre za ra?unalni?ki problem in je olje bilo ok)?!?

Grem na pot in se odlo?im da bom teh nekaj-sto km prevozil s hitrostjo 150 km/h da ne bi slu?ajno spet kaj narobe naredil.

?ez nekaj ur pridem na cilj in po prvem semaforju avto za?ne delati z manj?o mo?ji, po drugem se DPF pri?ge.

 

Prosim za komentar oz. nasvet!

 

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sedaj bi bilo mogo?e ?e ?as, da gre? ponovno na servis in jim pove?, da ?e te ?e imajo oni pravico o?tevati, da ne zna? voziti avto z DPF, da tudi njim ne gre najbolje vzdr?evanje tega sistema. O?itno dela narobe senzor, ki ugotavlja slab?i pretok plinov skozi DPF zaradi nabranih saj, ra?unalnik pa potem dozira ve? goriva v cilindre, ki tako z ne izgorjenim gorivom regenerira (zgorijo saje) DPF.

 

Torej na servisu so verjetno posku?ali z ra?unalni?ko regeneracijo, ki pa je o?itno uspela le toliko, da si potem pri?el na AC. Kaj so drugi? po?eli? Verjetno nalo?ili ponovno ra?unalnik, pravega vzroka pa niso odklonili.

 

?e ?e v naslednjem poskusu popravila ne uspejo, zahtevaj zamenjavo DPF.

 

Nisi napisal, kak?na je bila poraba griva na zadnji poti, saj bi ob slabem delovanju DPF morala biti pove?ana.

 

Olje se ti je "skvarilo" za to, ker je zaradi neuspe?ne regeneracije ra?unalnik doziral ve? goriva, ki je prodrlo potem tudi v karter.

 

Je pa ?e ena mo?nost (?eprav pri 50.000 km ma?enje filtra ne bi smelo biti tako izra?eno).

Mogo?e je filter zama?en s trdimi delci, ostanki izgorevanja. Ra?unalnik preko senzorja zaznava slab?i pretok in spro?i regeneracijo, ki pa te trde usedline ne more odstraniti in sprostiti prehodnost skozi filter, zato regeneracijo nenehno ponavlja in za to se pri?ge lu?ka DPF.

Nenehna regeneracija pove?uje obrabo motorja. Dokaz - "pokvarjeno" olje.

 

Do sedaj se ?e ni na?el junak, ki bi problem "kvarjenja" olja poskusil re?iti za aditivom za motorje Metabond gold, kot sem ?e enkrat predlo?il.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Torej na servisu so verjetno posku?ali z ra?unalni?ko regeneracijo, ki pa je o?itno uspela le toliko, da si potem pri?el na AC. Kaj so drugi? po?eli? Verjetno nalo?ili ponovno ra?unalnik, pravega vzroka pa niso odklonili.

 

Drugi? (dva dni kasneje) so mi na moj stro?ek zamenjali olje in filter (o temu predhodno nisem bil obve??en, le ra?un na 110? me je ?akal, kar se mi zdi nekorektno). ?al mi je le da se mi je tako zelo mudilo in se nisem imel ?asa pogovoriti o pla?evanju ra?una za popravilo okvare nastale zaradi nedodelane tehnologije (Mazda 5 - ?ista petica je naslov ?asopisa ki so mi ga na zadnjem servisu dali) in ?e v ?asu ko je avto v garanciji.

 

Nisi napisal, kak?na je bila poraba griva na zadnji poti, saj bi ob slabem delovanju DPF morala biti pove?ana.

 

Nisem opazil bistvene spremembe v porabi, morda je bila na ra?unalniku vi?ja za 0.5-1 l/100km (ni presegala 6 l/100km)

 

Olje se ti je "skvarilo" za to, ker je zaradi neuspe?ne regeneracije ra?unalnik doziral ve? goriva, ki je prodrlo potem tudi v karter.

 

Ali je to preverjeno dejstvo (da se lahko olje v tako kratkem ?asu tako pokvari zaradi nepravilnega delovanja ra?unalnika)?

 

Zanima me ali je kdo problem DPF uspel re?iti in kako?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislim,da ni re?itve,kolikor sen uspel prebrati na tujih forumih. :whatever:

 

Nekateri so to enostavno re?ili tako, (vsaj lastniki Mazd 6),da so enostavno prodali te z DPF-jem in kupili

spet stare 6-ke brez.In so nepopisno zadovoljni. :D

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e jaz dodam svojo izku?njo. Meni se lu?ka DPF pri?gala na AC pri 140 km/h, ko je avto imel 45.000 prevo?enih km (po dveh letih uporabe). Sem ?el takoj na servis v NG, kjer so mi dvakrat "skurili" katalizator na 1300°C (so pa rekli, da ?e morajo tretji? je to zadnji? in se nato mora zamenjati katalizator). Prav tako so mi povedali, da se lu?ka pri?iga, ?e avto ima majhne relacije in so svetovali, da naj ga vsaj enkrat tedensko na?ibam na 3000-4000 obratov za 15 min. (?eprav va servisnih navodilih pi?e, da naj bi vozil 10-15 min nad 40km/h in z najmanj 2000 obr/min (saj ve?ino avto itak vozi pod takimi pogoji)??.

Od takrat se mi lu?ka ve? ni pri?gala in to tudi po?nem, da ga preventivno na?ibam (v tretji na AC ?? - je... tako "tehni?no re?itev" - in naj si misli kdo, ki ga prehiteva taka hrupe?a raketa, kar si ho?e - bom izobesil napis - ?ISTIM DPF?).

 

Pa ?e to, ?e ste kupili novo Mazdo ste zagotovo dobili v njej posebno knji?ico z naslovom Dizelski motor s filtrom za trdne delce. V njej med drugim pi?e;(citiram) Ve? u?itkov pri vo?nji z va?o Mazdo ... bla, bla in na koncu, zdaj lahko ?e bolje u?ivate s svojo Mazdo in prispevate k ?istemu okolju. Kaj ni to enkraten ob?utek? - <_< in moj komentar, ?e bi ?elel tak ob?utek bi hodil pe? (in res nas prisilite, da hodimo pe?, ko se nam pri?iga DPI lu?ka - ampak ob?utek ni enkraten!!!! :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, pa smo spet pri DPF <_< . Je bil nekaj ?asa mir s tem :( .

V teh mescih sem sli?al ?e tolko miljav?ent razli?nih variant, da pojma nimam ve?. ?al ga verjetno tudi na servisih nimajo. Milslim pa, da ni tolko te?ava v nedodelanosti samega sistema, ampak v tem, da pri nekaterih avtih stvar pa? ne deluje tako, kot bi morala. ?e vsi senzorji, pumpe, kompjuterji bla, bla, bla... delajo pribli?no tako, kot bi morali, problemov ni. Te?ave imajo namre? tudi lastniki, ki se vozjo po 50 km v eno smer na dan, po drugi strani pa nimajo te?av tisti, ki se veliko vozij(m)o po mestu. Tko da o?itno enega pravila ni.

Me pa zanima, ?e je pri novem 2.2 motorju res DPF bolj dodelan. Mogo?e bi ga bilo mo?no vgradit tudi v ostale dizle, ki bi imeli te?ave :unsure:

Skratka, tud jst mal cvikam, ko gledam nivo olja. Zaenkrat je vse v redu. Upam, da bo tud naprej tko. Redno opravljam "bossov test" in moram re?t, da sem regeneracijo zasledil v 6000 km le dvakrat :ne vem:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem dnevno delal 40 km v eno smer, vsake toliko ?asa avtocesta, nivo olja pa je vedno nenormalno nara??al. Ko sem ?el na morje sem ga celotnih 300km avtoceste "kuril" s hitrostjo nad 160 km/h, mi je

nivo olja narastel za 1cm (o tem sem ?e pisal).

 

Zahteval sem pregled celotnega avtomobila in senzorjev. ?ez dva dni sem dobil zagotovilo, da je vse OK, ter se problem pojavlja pri kratkh relacijah. Nikjer ne pi?e, kaj je za Mazdo kratka relacija.

 

O ?kodljivosti goriva v olju pa ne bomo zgubljali ve? besed.

 

V glavnem je moj problem re?en (bencin :ouje: )

 

Lp,

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na temo Problemi z DPF filtrom me zanima kolok?en % lastnikov teh vozil ima te?ave.

Zato predlagam da se pre?telemo v kratki anketi, ki naj izgleda takole:

- imam stalne te?ave z DPF filtrom

- imel sem te?ave z DPF filtrom pa so odpravljene

- z DPF filtrom nimam nobenih te?av

 

Prosim koga, ki je bolj ve?? tega foruma, da anketo izpelje!

 

LP Marko

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Par predlogov

 

1. Ma dejte dol po?raufat te DPF in jih prodajte, pa bo mir (jaz bi na va?em mestu to ?e zdavnaj naredil)

2. Kupte dizla brez DPF-ja :bravo:

3. Kupte bencinarja(pa ?e servisi so cnej) :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:

3. Kupte bencinarja(pa ?e servisi so cnej) :D

 

Jeaaaah... :bravo:

 

 

:

3. Kupte bencinarja(pa ?e servisi so cnej) :D

Jeaaaah... :bravo:

 

 

Verjetno bodo tudi ?i??enje DPF-ja skopiral od renoja, ki je za moje pojme res petarda izvedba.

 

Javarje,tole si drugje napisal pa bolj sem pa?e..

Kako pa ma Reanult to re?eno ?

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:

3. Kupte bencinarja(pa ?e servisi so cnej) :D

Jeaaaah... :bravo:

Verjetno bodo tudi ?i??enje DPF-ja skopiral od renoja, ki je za moje pojme res petarda izvedba.

 

Javarje,tole si drugje napisal pa bolj sem pa?e..

Kako pa ma Reanult to re?eno ?

 

Teb pa teli citati ne gred ba? od rok, dej malo bolj po?asi pa glej kaj bri?e?, ker je pol nepregledno do amena.

 

Reno ima to narejeno, v bistvu zelo primitivno, ko za?ne regeneracijo to napi?e na display in ti potem napi?e koliko ?asa e mora? ?e peljat, ali pa imet dolo?ene vrtljaje motorja ali pa dolo?eno hitrost. Teh dveh podtakov ne vem to?no koliko RPM in ali kak?na mora biti hitrost. ?e to upo?teva?(seveda ni niujno) ne naraste olje v karterju in lu?ka-opozorilo se ne pri?iga.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Teb pa teli citati ne gred ba? od rok, dej malo bolj po?asi pa glej kaj bri?e?, ker je pol nepregledno do amena.

 

 

Reno ima to narejeno, v bistvu zelo primitivno, ko za?ne regeneracijo to napi?e na display in ti potem napi?e koliko ?asa e mora? ?e peljat, ali pa imet dolo?ene vrtljaje motorja ali pa dolo?eno hitrost. Teh dveh podtakov ne vem to?no koliko RPM in ali kak?na mora biti hitrost. ?e to upo?teva?(seveda ni niujno) ne naraste olje v karterju in lu?ka-opozorilo se ne pri?iga.

 

ja soooori no , glede citatov...se je kar samo dodalo v prej?nje pisanje, kwamorem

ampak si razumel ,ne ? to je ?teje.. :D

 

Alora .torej ma reno tako kot smo ?e tele modrovali ...da bi bilo fajn, ?e bi tud mazda to imela,

da te obvesti kdaj se dela regeneracija..

 

Nevem zakaj bi to bilo primitivno..edino pravilno ,?e ?e ne znajo sistema dodelat ,

da bi sam bil stoposto u?inkovit..

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Reno ima to narejeno, v bistvu zelo primitivno, ko za?ne regeneracijo to napi?e na display in ti potem napi?e koliko ?asa e mora? ?e peljat, ali pa imet dolo?ene vrtljaje motorja ali pa dolo?eno hitrost. Teh dveh podtakov ne vem to?no koliko RPM in ali kak?na mora biti hitrost. ?e to upo?teva?(seveda ni niujno) ne naraste olje v karterju in lu?ka-opozorilo se ne pri?iga.

 

Regeneracije ne ozna?i na araturi, kar je slabo. Ampak imamo pa zato "Bossov test"... :bravo:

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa tud deluje... hehe :P:hohoho:

 

Jaz zaenkrat nimam problemov z filtrom, ampak verjetno bodo :ouje:

Imam pa problem z preveliko porabo (8,2 litra), kar posledi?no mogo?e pomeni, da sistem ne deluje pravilno in se bo kmalu pri?gala lu?ka. Potem pa bodo na A-COSMOSu imeli probleme z avtom, ?e ve?je pa z mano.

 

?e tega Mazda ni sposobna re?it, naj od?raufa ta filter iz auto stran in je stvar re?ena. ?e vedno bo avto izpolnjeval EURO3 normo ali koji klinac mora biti. ?e ?e tega ne bo, pa naj fuknejo svoj sistem v smeti in vzamejo od Renaulta, Citroena ali pa od Lade :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.