Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vsaj v Mazdi 5 potovlani ra?unalnik ka?e ob?utno premalo povpre?no porabo od izra?unane.

Razlika je, vsaj pri meni, skoraj za liter.

 

Lahko pa to prenastavimo, tako da mu lahko dolo?imo, koliko % naj ka?e ve? ali manj.

 

1. Pritisnite in dr?ite tipko za resetiranje ?tevca dnevnih kilometrov, in pri?gite kontakt

2. Dr?ite ?e tipko dokler se vam na ?tevcu ne prika?e "lese" in jo potem takoj spustite

3. S tipko za res. ?tevca dnevnih km. se sprehodite po posameznih to?kah(kodah) potovalnega ra?unalnika

4. Pri kodi "50" je procent natan?nosti povpre?ne porabe (v osnovi je 0)

5. S tipko INFO lahko spreminjate vrednosti v % (-15, -10, -5, 0, 5, 10, 15)

6. Ko ste nastavili ?eljeno vrednost, dr?ite tipko INFO tako dolgo, dokler se ne sli?i kratek pisk in nato izklopite kontakt.

 

Kaj pomenijo druge kode v potovalnem ra?unalniku, mi ni uspelo nikjer najti. Mogo?e bo kdo drug imel sre?o.

 

Te nastavitve lahko delujejo tudi v drugih modelih in ne samo v 5-ki.

Za posledice ne odgovarjam.

 

 

Vir: povzeto po tujem forumu

Napisano

Hmmm, zanimivo. Tudi mene zanima taka zadeva pri 6-ki, pa ne vem, ?e je zadeva enaka, da ne bom kak?nega kozla ustrelil. Mogo?e je pa to ?e kdo poizkusil? :ne vem:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

problem je samo v tem, da se ?ez nekaj ?asa zadeva spet resetira na prvotno vrednost (0) in je potrebno ponoviti postopek

33112_1.png

Napisano

problem je samo v tem, da se ?ez nekaj ?asa zadeva spet resetira na prvotno vrednost (0) in je potrebno ponoviti postopek

 

A potem je postopek pri 6-ki enak? :ne vem:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

problem je samo v tem, da se ?ez nekaj ?asa zadeva spet resetira na prvotno vrednost (0) in je potrebno ponoviti postopek

 

Tudi ta problem mi je poznan, vendar ni neke trajne re?itve. Razen, ?e kaj na

servisu lahko sprogramirajo.

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme bom vpra?al kar tukaj!

 

Vozim mazdo5, letnik 2007 katera nima potovalnega ra?unalnika. Bi mi znal kdo povedati, ?e se da to zadevo kako nadknadno vgraditi ali pa celo preprosto odkleniti? Na netu sem veliko na?el kako odkleniti mazdo 3 za mazdo 5 ne najdem nikjer.

 

Hvala za odgovore!

Napisano

Da ne odpiram nove teme bom vpra?al kar tukaj!

 

Vozim mazdo5, letnik 2007 katera nima potovalnega ra?unalnika . Bi mi znal kdo povedati, ?e se da to zadevo kako nadknadno vgraditi ali pa celo preprosto odkleniti? Na netu sem veliko na?el kako odkleniti mazdo 3 za mazdo 5 ne najdem nikjer.

 

Hvala za odgovore!

 

A je to mo?no ?

 

Druga?e pa bodi vesel da ga ni, ker te bo nasankal da ti bo ?al da ga ima?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vsaj v Mazdi 5 potovlani ra?unalnik ka?e ob?utno premalo povpre?no porabo od izra?unane.

Razlika je, vsaj pri meni, skoraj za liter.

 

Lahko pa to prenastavimo, tako da mu lahko dolo?imo, koliko % naj ka?e ve? ali manj.

 

1. Pritisnite in dr?ite tipko za resetiranje ?tevca dnevnih kilometrov, in pri?gite kontakt

2. Dr?ite ?e tipko dokler se vam na ?tevcu ne prika?e "lese" in jo potem takoj spustite

3. S tipko za res. ?tevca dnevnih km. se sprehodite po posameznih to?kah(kodah) potovalnega ra?unalnika

4. Pri kodi "50" je procent natan?nosti povpre?ne porabe (v osnovi je 0)

5. S tipko INFO lahko spreminjate vrednosti v % (-15, -10, -5, 0, 5, 10, 15)

6. Ko ste nastavili ?eljeno vrednost, dr?ite tipko INFO tako dolgo, dokler se ne sli?i kratek pisk in nato izklopite kontakt.

 

Kaj pomenijo druge kode v potovalnem ra?unalniku, mi ni uspelo nikjer najti. Mogo?e bo kdo drug imel sre?o.

 

Te nastavitve lahko delujejo tudi v drugih modelih in ne samo v 5-ki.

Za posledice ne odgovarjam.

Vir: povzeto po tujem forumu

 

To je ze blo tukaj ja in vela za vse mazde (novejse)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jures, o?itno si me slabo razumel!

 

Pri meni je problem, da nimam potovalnega ra?unalnika! Zato sem vpra?al, ?e kdo ve kako se da ta odkleniti, da bo deloval, ker menim, da so ti novej?i avti narejeni serijsko in vsi vklju?ujejo ta ra?unalnik le pri nekaterih je zaklenjen. Vsaj pri nekaterih mazdah 3 se je ta dal odkleniti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole sploh ni prava mazda ampak kitajski zmazek. Na kitajskem stane njihova,enaka verzija tega avta borih 19000 usd. V Evropi bo pa najverjetneje 50000€.
    • ... pa še dino motor je noter. 😊
    • L-hobi klasa LT-polprofi LTX-profi/industeija BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer GB-gewindebohrer BL-brushless Q-quick glava I-inpuls funkcija številke pominijo napetostno klaso dodatne številke pa zmogljivost glede na stroj 66 pri potopni žagi-globiba reza,28 pri vrtalnih štemarich-okvirna zmogljivostna klasa max. fi vrtanja itd... Ko to veš,je simpl k pasulj😉  Imaš pa tudi različna "pakiranja" (za to tiste številke v oklepajih)...z kovčkom ali brez,samo stroj v kartonu,ali razne kombinacije z različnimi priloženimi baterijami (Li-Power,Li-HD) dve manjše,dve večje,enamanjša+ena večja itd...vse si izbereš,kakor ti bolje paše... Zaenkrat pa še ni setov z najnovejšimi t.i.tabless (Li-HDX baterije) celicami v baterijah. Ko boš brskal in kupoval pazi na tisto stevilko v oklepajih!!!-po tem boš ročno vedel kakšno verzijo si naročil...ker se kdaj zna zgoditi,da bo v opisu napačna slika artikla...npr. stara LTX serija z max.120Nm kot je moj stari trihitrostni LTX3 (nova zmore 130 Nm trdega navora in ima t.i.antikickback izklop)...ali pa še starejše verzije z ščetkami itd... Če boš v tej temi malce prelistal nazaj,boš vse našel...o impuls funkciji,kako velikostno izpade npr. BS18 LTX BL QI,kako izgleda v primerjavi "tastar-velik" BS18 LTX3 BL QI (je tudi že brushless) itd,itd...
    • Imel sem težavo najt dejansko razliko med SB in BS. Mislim, da sem celo gledal BS-je primarno. Kratic je noro, že L, LT in LTX, kaj šele naprej....   Akvonij sem našel. I se mi dejansko ful dopade. Q ne vem če rabim, so pa tvoje kotne glave fajn....   Moj boš je trenutno udarni in vibracijski. Seveda kar nekaj rangov nižje. Bom ju3 poiskal model.
    • Ti si v glavi in po duši MAZDAŠ tako, da se te  BMW jeve blesarije ne morejo prijet.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.