Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni! Ali obstaja kak?en disel motor kateri bi pasal v mazdo 626 ali v mx letnik 1994? ?e dolgo razmi?ljam o menjavi mojega 2.5v6 motorja ampak vsi mi odsvetujejo,?e? da je zelo zaj...no menjat!

Napisano

Zakaj pa nebi raje na plin na?timal?

 

?e je motor v dobrem stanju se ti res spla?a vgraditi plinsko napeljavo. Nobenih velikih sprmemb ne bo. Nekoliko manj?i prtlja?nik pri odlo?itvi za ve?ji rezervoar, ali pa ostane? brez rezervega kolesa, nadomesti? ga s sprejem za popravilo pneumatik. Sedanja poraba se ti giblje verjetno okoli 11 lit/100km. S slovenskim plinom bo? za 100km porabil denarja za 6,4 l, s hrva?kim pa 4,3 l bencina. Investicija pa ti se vrti okoli 350.000 sit. Vredno razmisleka.... :whatever::whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?e je motor v dobrem stanju se ti res spla?a vgraditi plinsko napeljavo. Nobenih velikih sprmemb ne bo. Nekoliko manj?i prtlja?nik pri odlo?itvi za ve?ji rezervoar, ali pa ostane? brez rezervega kolesa, nadomesti? ga s sprejem za popravilo pneumatik. Sedanja poraba se ti giblje verjetno okoli 11 lit/100km. S slovenskim plinom bo? za 100km porabil denarja za 6,4 l, s hrva?kim pa 4,3 l bencina. Investicija pa ti se vrti okoli 350.000 sit. Vredno razmisleka.... :whatever::whatever:

 

Menjava motorja verjetno nebi bila kaj cenej?a, na tvojem mestu bi montiral plin.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa vseeno, obstaja sploh kak?en disel motor, kateri bi pasal brez ve?jih predelav?

 

Ne vem to?no kdaj je pri?la v prodajo mazda 626 2.0 TiTD, domnevam pa da leta 1998, tvoja 626 pa je predhodni model 626-tke,ki ima tako obliko Objavljena slika. Te so imele dizel motor 2.0 75KS. Model iz leta 1998 (ali 1997) pa nosi oznako 2.0 TiTD in je imel 101 KS. Poglej si na TEJ strani in primerjaj obliko. Tako, da tu ne obstaja kaka velika mo?nost zadovoljive zamenjave motorja, razen, ?e ho?e? postati "zelo po?asen". Ne vem pa ?e obstaja mo?nost vgradnje kakega drugega dizel motorja, tudi ?e obstaja bi bila vgradnja bolj zapletena in verjetno tudi dra?ja od vgradnje plina.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

DITD

 

Mislim, da ima? skoraj prav. ?e me spomin ne vara (kar pa ne bi bilo ?udno) je napis izgledal takole DiTD. Gled oblike pa obstaja mo?nost, da je taka kot je na tej sliki.Objavljena slika

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

mazde teh oblik niso imele turbodizlov...je bil samo comprex diesel

sele od 1997 naprej (al 1998 ne vem neki tazga) je TD

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

mazde teh oblik niso imele turbodizlov...je bil samo comprex diesel

sele od 1997 naprej (al 1998 ne vem neki tazga) je TD

 

O?itno sem bil malo nejasen. DiTD oznaka velja za mazde narejene po letu 1998.

Pri obliki prej?njih modelov pa sta za letnik 94 mo?ni obe obliki. To pa verjetno zaradi preklapanja v prodaji, kar pomeni, da je prej?nji model prodan v letu 94. Motorji pa so v dizel varianti bili 2.0 D comprex s 75KS, verjetno z volumetri?nim kompresorjem in pa varianto turbodizel 626 L turbodizel z 90 KS, ki je izgledala takole:

Objavljena slika

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

neki se spomnim se iz faksa (ker smo vzel kot primer glih ta mazdin dizel), comprex nima turbine (puhala), tlak je vecji iz energije izpusnih plinov...nekak tko, zanimiva resitev polnilnika

vseen bi inicijatorju teme predlagal plin...

"mora da je gas" :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

neki se spomnim se iz faksa (ker smo vzel kot primer glih ta mazdin dizel), comprex nima turbine (puhala), tlak je vecji iz energije izpusnih plinov...nekak tko, zanimiva resitev polnilnika

vseen bi inicijatorju teme predlagal plin...

"mora da je gas" :)

 

Nekaj sem o compreks sistemu na?el, upam, da sen na hitro prav razumel princip delovanja. Ime izhaja iz izpeljanke kompresija-ekspanzija. Sistem si lahko ogledate na spodnji sliki.

Objavljena slika

?e sem prav razumel sistem deluje tako, da so na pogojno imenovani vetrnici name??eni kro?no cilindri (tudi pogojno re?eno, ker niso okrogli) v katere z ene strani prihaja mrzel zrak, z druge pa vro? zrak ki se po ekspanziji spusti skozi ventile, vmes pa je gibljivi bat, ki zapira cilinder. "Vetrnica" pa je z jermenom gnana preko motorne gredi in pogon slu?i smo za obvladovanja trenja. Pritis pa ustvarjajo izpu?ni lini, ki rinejo hladni zrak v sesalni kolektor. Vse skupaj deluje kot servo oja?evalec pritiska dovodnega zraka v cilindre.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?zmeden? Resno? Za V6 ma?ino 300E??ali imajo kak?no internet stran?

 

Ni glih tako preprosto in poceni. Preberi si izku?nje v pripravah na vgradnjo in po njej na TEM linku. Poglej ka je Bo?ko napisal. Ker ?e bo? kako poceni varianto izbral, ni re?eno, da bo delovala brez te?av. ;)

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.