Boss Napisano 21. september, 2006 Prijavi Napisano 21. september, 2006 Dajte mal napisat kolk polnite pnevmatike spredaj/zadaj, dimenzijo gum pa ?e je mo?no ?e pribli?no te?o avta Firbec me matra zato, ker so strokovnjaki na servisu napumapal mojga slu?benga Golf na 1,8/1,8 gume so ble pa ?ist na tleh pa se jim je vseeno zdelo normalno Druga? mam pa na ?estki 2,6/2,3 205/55 R16 pri te?i cca 1450kg Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 21. september, 2006 Prijavi Napisano 21. september, 2006 Druga? mam pa na ?estki 2,6/2,3 205/55 R16 pri te?i cca 1450kg 1,8 a majo vro?ino al kaj ???? Jaz ima na svojem 205/55 R16 2.7 in 2.4, te?a pa je cca 1200 kil. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Sirius Napisano 21. september, 2006 Prijavi Napisano 21. september, 2006 A nima? na stebri?ku levih vrat nalepko, na kateri je naveden pritisk v gumah pri normalni obremenitvi in pri polni obremenitvi???? Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
YavarYe X6V6 Napisano 21. september, 2006 Prijavi Napisano 21. september, 2006 A nima? na stebri?ku levih vrat nalepko, na kateri je naveden pritisk v gumah pri normalni obremenitvi in pri polni obremenitvi???? Velja samo v primeru da ima? gor gume originalnih dimenzij, pa ?e tukaj je razlika od proizvajalca do proizvajalca.Jaz sem na NISSAN Micri (K11) imel gor gome dimezije 195/40 R14 in tlak v njih pa 2.9 in 2.7 bara, glede na to da je te?a 1 tono, full ?udno, samo pri tem tlaku se je "gokart" peljal tako kot je treba. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Boss Napisano 21. september, 2006 Avtor Prijavi Napisano 21. september, 2006 A nima? na stebri?ku levih vrat nalepko, na kateri je naveden pritisk v gumah pri normalni obremenitvi in pri polni obremenitvi???? Ja, sem se pri Mazdi dr?al navodil in imel originalne gume napolnjene spredaj 2,2 in mi jih je pobralo po robovih pa nisem divjak in lo??ilec ovinkov. Potem sem pa drugo leto zamenjal spredaj zadaj in polnil s tlakom 2,6 pa je gumo pobiralo veliko bolj enakomerno. Jaz imam ob?utek, da ali je tisto na vratih napisan minimalni tlak polnjenja ali pa je to tlak, ki je namenjen vulkanizerjem, ki polnijo kolesa na neobremenjenem avtomobilu. Mi je pa neko? nekdaj nek vulkanizer rekel, da ni ni? narobe, ?e polni? s tlakom pol bara ve?jim od tistega napisanega na nalepkah :ne vem: Citiraj
Sirius Napisano 21. september, 2006 Prijavi Napisano 21. september, 2006 Ja, sem se pri Mazdi dr?al navodil in imel originalne gume napolnjene spredaj 2,2 in mi jih je pobralo po robovih pa nisem divjak in lo??ilec ovinkov. Potem sem pa drugo leto zamenjal spredaj zadaj in polnil s tlakom 2,6 pa je gumo pobiralo veliko bolj enakomerno. Upam, da ne predstavlja? polno obremenitev avtomobila ko se sam vsede? za volam. HI ....HI ........?alo na stran, po moji prosti presoji je potrebno uop?tevati tudi stil vo?nje. ?e ga rad po?teno potegne? v ovinek, je obremenitev zunanjih koles pove?ana in na kolesih se tak pritisk zazna kot pove?ana te?a vozila. Zato je potrebno pri takem na?inu vo?nje nekoliko pove?ati pritisk v gumah. Ocenjujem, da bi nekoliko temperamentne?i vozniki morali pove?ati pritisk v gumah za okoli 0,3at. Polega tega pa pritisk v gumah varira v odvisnosti od zunanje temperature, zato je potrebno pozimi, ko pritisne - , pogosteje kontrolirati pritisk, enako velja za vro?e poletje. O?itno je dolo?iti pravo razmerje preitska ?e "mala znanost". Proizvajalec dolo?i neko srednjo vrednost pritiska za idealne razmere (MSA)Neka firma polni gome z nekim inertnim plinom, ki je precej manj dovzeten za nihanje pitiska v primerjavi z zunanjo temperaturo. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
poky Napisano 21. september, 2006 Prijavi Napisano 21. september, 2006 Hmm,jaz mam za1x 2,2 na vseh gumah,pri dimenziji 225/45-18. Bom pa malo dodal,ker se po?asi navajam avteka! Citiraj Ti?a vun!! Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!
Boss Napisano 21. september, 2006 Avtor Prijavi Napisano 21. september, 2006 Upam, da ne predstavlja? polno obremenitev avtomobila ko se sam vsede? za volam. HI ....HI hehe, lepa v bistvu sem mislil, ko imajo avto na dvigalu oziroma na ma?ini za (de)monta?o pnevmatik in ni nobenega dodatnega pritiska zaradi lastne te?e avtomobila Citiraj
LabiGT Napisano 21. september, 2006 Prijavi Napisano 21. september, 2006 v primeru F1 eagle sem mel 2.6 (obe) do 2.8 RE050A pa 2.5 ali 2.6 bar (spredaj zadaj isto) Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
BOBI Napisano 21. september, 2006 Prijavi Napisano 21. september, 2006 2,3 bara na moji f-ki,gume 195-50-15,obraba enakomerna tocno tak kot more bit Citiraj MAZDA POWER
Grega_ Napisano 21. september, 2006 Prijavi Napisano 21. september, 2006 jest mam tud na f-ki 2,3 bara pa mam 195/50/15 Citiraj
LabiGT Napisano 21. september, 2006 Prijavi Napisano 21. september, 2006 aja ker je to "moja" tema se bom delal pametnega in povedal, da je pravilno "tlak" in ne pritisk proizvajalci vedno, dajejo na vratih minimum (za udobno voznjo), ker ce pogledam mal navodila, pise, da ce vozis hitreje kot 150km/h se poveca tlak za 0.2 bar... kr neki skratka treba "pumpat" glede na gume in stil voznje (ko so mrzle gume) p0V0/T0 = pV/T (priblizek: V je skoz konstanten) ja, lacen sem Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
madmax Napisano 21. september, 2006 Prijavi Napisano 21. september, 2006 a gume je treba pumpat? Citiraj
hime Napisano 21. september, 2006 Prijavi Napisano 21. september, 2006 jst svoje filam na 2,4. 195/50/15. Citiraj Upam da bo tut moj gdaj tko zgledu!!!!
Sirius Napisano 21. september, 2006 Prijavi Napisano 21. september, 2006 a gume je treba pumpat? Kakor kje, na ?e?kem in Slova?kem jih je treb "fukat".... Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Marko_mx-3 Napisano 21. september, 2006 Prijavi Napisano 21. september, 2006 Kakor kje, na ?e?kem in Slova?kem jih je treb "fukat".... C Berlinog sem ga ravno "fukal" in ima standard 2.6 spredaj in zadaj ?e pa malo bolj poln pa zadaj 2,9 Citiraj
theBill Napisano 21. september, 2006 Prijavi Napisano 21. september, 2006 Men je vulkanizer "nafukal gumi?ku" na 2.2, nafukal pa jih je s plinom. Se mi je zdel mal malo, pa je reku, da se daje za manj?e avte ?e manj?i tlak plina. Gume 195/60/15 Intensa Citiraj Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.
YavarYe X6V6 Napisano 21. september, 2006 Prijavi Napisano 21. september, 2006 Upam, da ne predstavlja? polno obremenitev avtomobila ko se sam vsede? za volam. HI ....HI ........?alo na stran, po moji prosti presoji je potrebno uop?tevati tudi stil vo?nje. ?e ga rad po?teno potegne? v ovinek, je obremenitev zunanjih koles pove?ana in na kolesih se tak pritisk zazna kot pove?ana te?a vozila. Zato je potrebno pri takem na?inu vo?nje nekoliko pove?ati pritisk v gumah. Ocenjujem, da bi nekoliko temperamentne?i vozniki morali pove?ati pritisk v gumah za okoli 0,3at. Polega tega pa pritisk v gumah varira v odvisnosti od zunanje temperature, zato je potrebno pozimi, ko pritisne - , pogosteje kontrolirati pritisk, enako velja za vro?e poletje. O?itno je dolo?iti pravo razmerje preitska ?e "mala znanost". Proizvajalec dolo?i neko srednjo vrednost pritiska za idealne razmere (MSA)Neka firma polni gome z nekim inertnim plinom, ki je precej manj dovzeten za nihanje pitiska v primerjavi z zunanjo temperaturo. Samo nekaj bom popravil, at (atmosfera) je stara enota. Sedaj se uporablja bar ni pa enak atmosferi. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Sirius Napisano 21. september, 2006 Prijavi Napisano 21. september, 2006 Samo nekaj bom popravil, at (atmosfera) je stara enota. Sedaj se uporablja bar ni pa enak atmosferi. Jaz sem ?e iz cajtov ko smo hodili po BARIH in f..... v atmosferah. Glede novih mer me je ?as ?e malo pohodil 1 at (standardna) = 1,0132501 bar .....Razlika v korist bar je 1,325%1 at (tehni?na) = 0,980665 bar .....Razlika v pritisku je slaba 2% v korist bar Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
YavarYe X6V6 Napisano 21. september, 2006 Prijavi Napisano 21. september, 2006 Jaz sem ?e iz cajtov ko smo hodili po BARIH in f..... v atmosferah. Glede novih mer me je ?as ?e malo pohodil 1 at (standardna) = 1,0132501 bar .....Razlika v korist bar je 1,325%1 at (tehni?na) = 0,980665 bar .....Razlika v pritisku je slaba 2% v korist bar Napakica na napakico = NAPAKA. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
RoKo Napisano 21. september, 2006 Prijavi Napisano 21. september, 2006 Dajte mal napisat kolk polnite pnevmatike spredaj/zadaj, dimenzijo gum pa ?e je mo?no ?e pribli?no te?o avta Firbec me matra zato, ker so strokovnjaki na servisu napumapal mojga slu?benga Golf na 1,8/1,8 gume so ble pa ?ist na tleh pa se jim je vseeno zdelo normalno Druga? mam pa na ?estki 2,6/2,3 205/55 R16 pri te?i cca 1450kg Ker sem se od za?etka dr?al navodil, mi je originalne Bridgestonke pojedlo pri 8000 KM (robove), zdaj pumpam spredaj 2.7 in zadaj 2.4 -205/55/16 in je Citiraj
Sirius Napisano 22. september, 2006 Prijavi Napisano 22. september, 2006 Ker sem se od za?etka dr?al navodil, mi je originalne Bridgestonke pojedlo pri 8000 KM (robove), zdaj pumpam spredaj 2.7 in zadaj 2.4 -205/55/16 in je In to je ....koliko + pritiska???Domnevam da 0,5-0,6 ve? kot je predpisano... in ta podatek je bolj va?en za foruma?e od sukpne vrednosti, ker je ta odvisna tudi od vrste gum in ostalih pogojev... Kolikor sem Bossa razumel je namen te teme dognati koliko je potrebno pribli?no pove?ati pritisk v gumah, da ne pride do neenakomerne obrabe. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
LabiGT Napisano 22. september, 2006 Prijavi Napisano 22. september, 2006 da unicim vajino veselje, tehnicno tudi "bar" je narobe, pravilno je Pa (pascal) Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Sirius Napisano 22. september, 2006 Prijavi Napisano 22. september, 2006 da unicim vajino veselje, tehnicno tudi "bar" je narobe, pravilno je Pa (pascal) Nisem hotel cepidla?iti s tem "poscalom" (Pascalom), ki se sedaj uporablja in se ?e ni tako prijel, saj nam ?e na prvi prisluh deluje kot "?pansko selo", pa niti ni tako kompliciran, saj ko pogledam v koverzijo enot ugotovim da je: 1bar = 100.000 Pa, oziroma 1000 hPa , oziroma 0,1 MPaVe?je enote so bolj primerne za uporabo, saj bare pove?amo za 1000 in ?e imamo hPa (za okraj?ave nisem 100%, da so glih take). Kar pomeni, da imamo po tem sistemu pritiske od 1400 do 3000 hPa. Uporablja se tudi izraz MPa megapascal, v tem slu?aju je pritisk, gledano ?tevil?no 10x manj?i od bara, se pravi od 0,14-,30 MPa (okvirne vrednosti pri raznih avtomobilih). Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Boss Napisano 22. september, 2006 Avtor Prijavi Napisano 22. september, 2006 Bom pa ?e jaz malo zapametoval Hectopascali oz hPa se uporabljajo v glavnem oz. zgolj v meteorologiji, ker je en hPa enako en milibar in je veliko la?je uporabljati kot mero za zra?ni tlak, ki se sicer ?e na veliko uporablja izraz milibari. Za vse ostale pritiske pa je bolje primerna uporaba v kiloPascalih kPa, kar pomeni, da je 1bar =100kPa oz. z drugimi besedami pomeni, d polnimo gume z 220 - 290 kPa. 1 pascal (Pa) ≡ 1 N/m^2 ≡ 1 J/m^3 ≡ 1 kg/(m^1·s^2) Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.