Skoči na vsebino

TUNING scena vabi k sodelovanju

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni vsi, ki vam avto ne pomeni le prevoznega sredstva!

 

Smo nova revija v Sloveniji, ki na svojih straneh predstavlja predelave avtomobilov slovenskih lastnikov, pokriva vse avtomobilisti?ne dogodke in vas seznanja z novostmi na podro?ju tuning-a, styling-a ter avtoakustike, zato bi vas radi povabili k sodelovanju.

 

V vsaki ?tevilki revije TUNING scena bomo predstavili vsaj en slovenski klub ali dru?tvo. Objava predstavitve je brezpla?na.

 

Prosimo Vas za posredovanje gradiva (cca. 2000 znakov ter cca. 5 fotografij), iz katerega bomo pripravili predstavitev.

info@tuningscena.si

 

Prosimo vas tudi za to?ne podatke, kot so naslov kluba, telefonska ?tevilka, kontaktna oseba, ?tevilo ?lanov ter aktivnosti, saj poleg vseh drugih zanimivosti pripravljamo tudi koledar dogodkov za sezono 2007.

 

 

Veselimo se sodelovanja z Vami in Vas lepo pozdravljamo!

 

 

 

TUNING SCENA

www.tuningscena.

  • Odgovori 61
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Mazda ?al nima kluba ali dru?tva.... zaenkrat smo tukaj aktivni samo kot ?lani Mazda Foruma... ?al.

 

 

 

LP daVid

Feel free....

Napisano

Mi smo samo ena velika,sre?na Mazda dru?ina! :P:D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

ALO Boby ,Poky..... in vam podobni kaj pa vam je :angry: nekaj slikic in nekaj komentarja sestavit pa res ni problem imamo zelo lepe avteke mad nami ne vidim problema zakaj ne bi jim dali nekaj slikic nekaj napisali o nasih druzenjih pa se dobra reklama za nase mazdice in nas forum :vesel:

gremo na?i.....

 

Napisano

Slikovnega materiala je dovolj, samo nekdo mora tudi nekaj napisati. Jaz nisem dober pisec tako da ?e ima kdo voljo kar veselo na delo :D

 

Bomo pa prvo neuradno dru?tvo ki se neuradno dru?i in neuradno zabava :D

Napisano

v bistvu ne-dru?tvo, he he. sam bi bilo fajn ta lep?e, ta bolj?e primerke iz foruma na en foto se?n peljat, pa eno lepo, romanti?no zgodbo napisat.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Bomo pa prvo neuradno dru?tvo ki se neuradno dru?i in neuradno neizmerno in nenormalno zabava :D

 

morala sem to dodati :D

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

Glede na zadnji vikend,ma? kar prav! :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

?e mi kdo napi?e kak?en naj bi bil ?lanek bom ?e nakaj skupaj sklamfal.Ne vem to?no v kakem stilu naj se pi?e.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
:bravo: keri znate pisite,ostali pa bomo ze avteke dali za slikanje,nebi blo slabo ce bi bili predstavljeni v reviji

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

yavar, napi?i da avto povezuje ljudi,kak je nastal na? forum, da tud mi delamo neuradne testne vo?nje,piknike,sodelujemo na dragih(ala reddevil)...bla bla bla....sej zna?.

ajde...!!!

Only those without any talent, have no obsessions!

Napisano

yavar, napi?i da avto povezuje ljudi,kak je nastal na? forum, da tud mi delamo neuradne testne vo?nje,piknike,sodelujemo na dragih(ala reddevil)...bla bla bla....sej zna?.

ajde...!!!

 

Pol naredim kao neko predstavitev foruma in ?lanov, vizijo-namen foruma ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ej, sam kak?na je to revija, ?e mora? ?lanek za v njo napisat sam :unsure::whatever: ?!

 

..a ni bolj da ?lanek napi?e vsak klub/dru?tvo/forum zase kot pa da ga napi?e nekdo ki ne pozna situacije??

Napisano

Se pa je napisal v prvem postu,da gre za predstavitev klubov,dru?tev in torej tudi forumov! <_< In gdo se najbolj?e predstavi,?e ne sam! :P:bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Tako nekako :D

 

Ok do konc tedna bom nekaj probal skupaj spravit, pol pa naprej.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Bi se lahko zmenli tudi za kak photosession.... da bodo vse slike z istega kraja oz iste tematike...kaksna garazna hisa,parkirisce....

 

 

LP, Andrej

Napisano

Eh saj slike lahko damo iz sre?anj. Recimo iz Rakitne nalepimo slike avtov. Iz Trojan slike ljudi (oziroma tam ko nas je ve? na sliki). Pa dodamo ?e kak?no zanimivo sliko z ljudmi na katerih se vidijo majice. naprimer una slika zmagovalne ekipe na Japfestu, kjer izgledajo res simpati?ni. :D

Evo sicer je tole le moj priblisk kako naj bi zadeva izgledala ampak pomoje bi bilo kaj tak?nega super reklama, ki bi poudarjala, da smo Mazda?i zelo dru?abna bitja. :bravo:

Mi pa za spremembo nismo klub. Smo pa zato ena velika sre?na Mazda dru?ina.

Pa za?nimo na za?etku. Mazda forum je bil ustvarjen xxx... Namen foruma so naslednje tri to?ke:

////?e se ne motim si na?tel nekaj takega na 1. JapTeam sestanku////

1. Medsebojni nasveti in pomo? v zvezi z na?imi avtomobili in tudi na splo?no

2. Spoznavanje Mazd in novice v zvezi z to izredno kvalitetno znamko.

3. Dru?enje in zabava.

 

Iz skromnih za?etkov se nas je nabralo na trenutno xxx uporabnikov. Vsak dan nas je na forumu vsaj xxx in tedensko preko xxx. Da pa ne ostane vse le pri internetu se vsak mesec dobivamo v LJ. Poleg tega vsaj enkrat letno nekdo od foruma?ev organizira piknik. Letos smo imeli naprimer dva; Mazda Painball Piknik in Piknik Na Rakitni. Nekateri na?i foruma?i nas zastopajo tudi na raznoraznih tekmovanjih s svojimi Mazdami od drag dirk, preko avtoslaloma, do stylinga. Udele?ili smo se tudi 1. sre?anja japonskih vozil, kjer smo Mazda?i pobrali kar 3 od 4 nagrad na dru?abnih igrah in dokazali, da smo ena najbolj dru?abnih in homogenih ekip kljub temu, da nismo uradni klub.

Na?e Mazde nas res zdru?ujejo v eno veliko sre?no dru?ino kjer si torej pomagamo na vseh podro?jih, se dru?imo in zabavamo tudi izven foruma. ?e ste tudi Vi navdu?en lastnik Mazde se nam pridru?ite na www.mazda-si.net, izgubiti nimate kaj, pridobite pa lahko ogromno.

Recimo nekaj takega. :rozico: Ampak to je le moje skromno mnenje, spisano pod vplivom nedavnega pisanja predvolilnih obljub. :hohoho:
Napisano

Za za?etek bo.... :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ti bom pa dodal še tretjo varijanto, pozabiš kupit vinjeto in zapelješ na AC, se takoj spomniš, bi jo rad kupil in hopa te ustavijo redarji pa te..... 🥴🫣😉
    • Živjo! 🙂 Potovalni računalnik na moji 10-letni bencinarki Mazdi 2 mi izpisuje porabo 8,3 L/100 km, kar se mi zdi nenormalno visoko za avto, ki naj bi imel povprečno porabo 5 litrov pri kombinirani vožnji. Dvomim, da je kaj narobe z injektorji, ker nimam z njo nobenih drugih težav. Tlak v gumah redno preverjam in jih imam napolnjene do max psi, OBD2 skener mi tudi ne izpisuje nobenih napak. Vsak dan narediva cca. 40 km mestne vožnje, ampak jo zelo šparam, vozim res kot babica. Trudim se čim manj ustavljati, v glavnem coastam v leru do zelene luči in potem prestavim direkt v drugo. Ni mi jasno, od kod taka poraba. Menda je bolj ekonomično pustiti avto v prestavi, namesto coastati v leru, ker se brez dodajanja gasa itak prekine dotok bencina, in tudi na rdeči luči čakati v prestavi? Do zdaj sem jo imela vedno v leru, da ne obremenjujem sprostitvenih ležajev.   Tudi z rev matchanjem najbrž porabim malenkost več goriva, ampak mi je zdravje sklopke in menjalnika prioriteta, plus to so tako male številke, da ne bi smelo pomembno vplivati na porabo. Kadar sem prva v vrsti na semaforju, po navadi naredim throttle blip start, da je čas sklopke na točki prijema čim krajši in se v teoriji manj segreje. Ali je možno, da bi te tehnike vožnje lahko nabile povprečno porabo čez 8? Svečke in filtri so novi, olje uporabljam Mazdino OEM, gretje imam na minimum, prtljažnik prazen, klimo samo vsake toliko prižgem, da malo dela ali da odrosim šipe. Enkrat na dva tedna jo namerno skoraj redlinam, sicer šaltam pri 2000 rpm in tudi rev matcham vedno do točno toliko obratov, kot jih rabi za prestavo, v katero grem. Tole so moji izsledki spremljanja trenutne porabe v litrih na 100 km: -speljevanje po ravnem: 25 -speljevanje v klanec (ne vem, koliko %): 40 -vožnja po ravnem pri 50 km/h v tretji prestavi in 2k obratih: 6,7 -po ravnem pri 50 km/h v četrti prestavi in dobrih 1000 obratih: 5,8 -pri 80 km/h v peti prestavi in 2300 obratih: 7,8 -po ravnem pri 30 km/h: 6,1 v drugi in 5,9 v tretji prestavi Med samo vožnjo poraba res drastično niha, tudi po ravnem pri enakomerni hitrosti, nikoli pa ne pade pod 5,5, razen, ko spustim gas in ko greva navzdol po hribu. V mirovanju porabe ne meri, prav tako ne med vzvratno vožnjo, ki je pa opraviva kar veliko, ker morava vsak dan po celi ulici peljati rikverc. Zanima me, kaj delam narobe? Po vseh podatkih, ki sem jih našla na netu, ta identični model in isti ali podoben letnik M2 z enako močjo motorja  (55 kW) nikomur ne žre niti približno toliko kot meni. Hvala v naprej!
    • A ni vsako leto ista procedura vključno s takimi članki? Tole s Kiribati beremo vsako leto, še film "Sam doma" je manjkrat ponavljan.
    • Tukaj se pa motiš. Od 2019 so dizelco tako stunal s tem biturbo sistemom, da lepo zvezno pospešuje )nobenih kolcanj ipd) iz 1000 obratov dalje. Sicer tega ne prakticiram, ampak tole je čisto druga pesem kot prejšnja generacija dizla, o prvi generaciji pa ne bom zgubljal besed, ker je bila turbo luknja velika kot Grand Canyon.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.