Skoči na vsebino

Dilema - kje tankati

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Naj se vreme zrihta, da loh zajahamo bicikle, pa ne bo potrebno ve? tankat, pa naj pol tankajo samo ?e lenuhi, pa bogata?i! :danzoman::hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 1 mesec kasneje...
  • Odgovori 125
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Na kratko....

 

ti kar ostani pri prej?njem tank?telu, Petrolov dizel ni ni? drugega kot nekaj kar so imeli vsi konkurenti pred njim, le tako kot je treba, medtem ko so reanaulti, pa celo vw in audiji obstajali v prometu, real in ostale AH so vse reklamacije nalepile zavarovalnicam, slednje pa Petrolu. Autodelta pa je zagrozila celo z ukinitvijo uvoza dizelskih vozil.

 

Ja...to je Petrol.

 

Va?no, da se pred vsako stavbo Petrola svetita marmor in krom,tistim, ki vse to posledi?no financirajo pa naj veselo crkujejo avtomobili.

 

Petrol? Ne hvala!! :angry:

58461.png
  • 5 tednov kasneje...
Napisano

tankam po tem vrstnem redu

1. agip, ?e ga ni

2. omw, ?e tud tega ni

3. mol, ?e ?e tega ni

4. petrol

 

na hrva?kem na vseh nehrva?kih pumpah (kar je skoraj nemogo?e, zato najprej tankam na Petrinji s kopico), pol pa po sre?i...

 

 

Se strinjam, razen 4. to?ka.

 

Sicer pa nekaj; MOL lahko mogo?e ima dobro gorivo za nekatere dr?ave, ni pa re?en da za vse (SLO) - podobne zadeve so na poznanih podro?jih tehnike ipd., kjer izdelujejo razli?ne serije oz. kvalitetne nivoje za razli?ne trge - to je dobro znano. Tako da previdno.

 

Sicer pa ?e to, da ?e ima? na avtu ve?jo porabo, to ?e ne pomeni, da je to avtomatsko slab?e gorivo za sam motor, ali pa?? Naj kak?en kemik potrdi tole, sicer pa je meni va?no, da ma?inca lepo prede in dolgo dela B.P., pa ?e tudi kak?nih par deci ve? zvrne :P

 

lp,

D

Lp,

D

  • 4 let kasneje...
Napisano

Naletel sem na zanimiv ?lanek v Ve?ernjem listu, ki ne daje neko veliko upanje o zagarantirani kavaliteti goriva. Namre? po logiki stavri se tudi pri nas prodaja na razli?nih ?rpalkah lahko taknka gorivo istega izvora.

 

http://www.vecernji.hr/biznis/znate-li-oda...u-clanak-515477

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kolikor je meni znano (vir: ?lanice uprave Petrol) pride v Koper tanker 2 na mesec in pripelje nafto za Petrol in za OMW. Kaj torej s to nafto naprej delajo pri nas ne vem. Ampak menda gre za isto nafto.

 

Edina razlika je ta, da ima Petrol dr?avne rezerve goriva. Ker je treba rezerve vsake toliko obnoviti se zgodi, da dobimo na Petrolu prime?ano staro gorivo.

 

Enkrat sem se zanimal tudi za biogoriva, ki jih po zakonu dodajajo fosilnim (mislim da do 5%). Je pa od ?rpalke do ?rpalke to razli?no in no?ejo povedat kolik?na je koncentracija.

 

Pa ?e sklep. Tankajte na Petrolu, ker ve? prodanega goriva pomeni ve?ji dobi?ek in polsledi?no vi?jo ceno delnice.

Napisano

Jaz naredim najvec kilometrov z molovo nafto. Pred priblizno 5-imi leti sem naredil z njo med 900 in 1000 km z enim tankom, z omv nafto med 750-850 km na tank, s petrolovo pa do 650 na tank! Razlike so bile tako velike, da kljub temu, da sem videl zadevo, sem komaj verjel, da je res.. Danes pa je razlike v enem tanku najvec do 150 km, ne glede kje tankam. Je pa res, da se sploh pozimi izogibam petrolu. V nasem koncu imamo se INO. Tam pa je nafta 1x rumene barve, drugic rdece, tretjic zelene.. Kriza.. Pri hisi imamo tri dizle in jim enostavno ne privoscimo teh zvarkov, ker so nam vcasih se traktorji crkovali.. Da ne omenjam v koliksnem casu se je filter za gorivo zamasil..

 

Katastrofa, cesa nam vse ne prodajo v tej gnili EU. Vcasih je bila izbira majhna, ampak kvalitetna, zdaj pa imamo veliko vsega, ampak je 99% vsega sranja (oprostite na izrazu). Vcasih smo lahko zaupali vsemu, kjer je pisalo "made in japan" ali "made in germany", zdaj pa ae tem ne mores, ker vsepovsod se skriva nekje "china" napis z "made in..." ali brez.

Napisano

O?itno sem samo jaz en tak debil, k ne zna najti razlike med posameznimi distributerji goriv. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Boss, sva ?e kar dva debila, ki nimava pojma, kaj je razlika. Se mi pa zdi, da je tukaj en konkreten faktor - te?a noge. Kdaj sem naredil z Molom nekaj ve?, kdaj z Omvjem, kdaj pa z Petrolom. ?e je blo treba pa letet, je blo pa vse isto. Pri normalni vo?nji pa nekih ve?jih razlik tudi ni bilo. Ine ?e nisem tankal in je tudi ne bom pomojem. Drugo pa...tankaj in pelji. 750km do 950 km naredim z prvim, drugim, tretjim in ?etrtim ;)

Napisano

Boss, sva ?e kar dva debila, ki nimava pojma, kaj je razlika. Se mi pa zdi, da je tukaj en konkreten faktor - te?a noge.

 

@J.J. nista debila, enostavno se ne posve?ata tem "podrobnostim". :) Takrat sem se najve? prevozil s Citroenom C3. Avtomobil je ob normalni vo?nji porabil 4,2 litra / 100 km, ?e si ga pa priganjal pa 4,5 L / 100 km. Jaz imam druga?e en problem, to je tisti - te?a noge. In vedno ko si re?em, zdaj bom en ali dva tanka vozil "pametno", da preverim dejansko porabo goriva, ne preko potovalnega ra?unalnika, se mi ta zastavljen sistem poru?i, ker se mi je te?ko "normalno" peljat prvih 20 km razdalje.. Tako, da v mojem primeru noga ni bila lahka. Je pa res, da bolj kot si ti??al C3, bolj si imel ob?utek, da se ni? ni zgodilo. :) Da navedem konkreten primer: Takrat sem se vozil s Prekmurja, skozi Prlekijo v Maribor. Naredil sem od 202 do 206 km na dan (odvisno, kako sem lahko sekal ovinke). En tank mi je zdr?al 5 dni, tako da sem tankal 1x na teden (v petek, ko sem vozil domov), kar je bil odli?en rezultat. Je pa res, da molova nafta tudi ni ve? tisto, kar je bila. Tudi pozimi je le do -25'C, ne ve? do -29'C. ?e en primer: lansko leto mi je o?e dolil le 1x nekaj petrolove nafte med molovo in mi je naslednji dan avto crknil (takrat ni bil v gara?i). Zunaj je bilo pribli?no -18'C (nafta pa do -25'C). Ko smo dali avto v gara?o, je bilo po nekaj urah vse v mejah normale.

 

Z mazdo zdaj naredim do 900 km, ?e zelo zaupam kazalcu stanja goriva. Po navadi dopolnim tank pri 700 km, ko je ?e slaba ?etrtina do "dna". Pri meni druga?e poraba niha med 6,5 - 7,8L / 100 km. Res je, da ?e dolgo nisem ra?unal porabe, bom pa takoj naslednja dva tanka preveril zadevo. Ampak, kot sem ?e omenil... ne vozim se ravno po pravilih in nisem tisti, ki bi lovil podatke zapisane na papirju.

 

LP, M

Napisano

O?itno sem samo jaz en tak debil, k ne zna najti razlike med posameznimi distributerji goriv. :ne vem:

 

 

Boss, sva ?e kar dva debila, ki nimava pojma, kaj je razlika.

 

 

Se pridru?ujem SDju (stranki debilov). Nisem nikoli opazil razlike v porabi med Slovenskimi ponudniki goriv, pa tudi med Hrva?kimi in Italijanskimi (no, slednji zadnje ?ase niso "konkuren?ni") nisem opazil bistvene razlike. Mogo?e edino, ?e sem to?il kje v Avstriji, da je bilo dejansko res nekaj ve? kilometrov, kot sem pri?akoval.

 

Mr.Hary, se pa strinjam s teboj, da je razlika v naftah pri nizkih temperaturah. Sploh Petrol. Nato?i ?tamprle Petrolove nafte v prozoren kozar?ek in ga daj v hladilnik v zgornji del - tam, kjer je v hladilniku zamrzovalnik. Praviloma je tam -12°C. In pri Petrolovi nafti v prozornem kozar?ku bo? opazil, da je spodnji del teko?ine postal moten. Se za?ne pripravljati izlo?anje parafina. In ker so injektorji vedno bolj zahtevni in ker so zato filtri vedno bolj fini, je to ?e dovolj, da ti zmanj?a pretok nafte v filtru ali pa ga celo zama?i. Sem imel zaradi Petrolove nafte v teh na?ih hribih kar precej te?av.

Napisano

Se pridru?ujem SDju (stranki debilov). Nisem nikoli opazil razlike v porabi med Slovenskimi ponudniki goriv, pa tudi med Hrva?kimi in Italijanskimi (no, slednji zadnje ?ase niso "konkuren?ni") nisem opazil bistvene razlike. Mogo?e edino, ?e sem to?il kje v Avstriji, da je bilo dejansko res nekaj ve? kilometrov, kot sem pri?akoval.

 

Mr.Hary, se pa strinjam s teboj, da je razlika v naftah pri nizkih temperaturah. Sploh Petrol. Nato?i ?tamprle Petrolove nafte v prozoren kozar?ek in ga daj v hladilnik v zgornji del - tam, kjer je v hladilniku zamrzovalnik. Praviloma je tam -12°C. In pri Petrolovi nafti v prozornem kozar?ku bo? opazil, da je spodnji del teko?ine postal moten. Se za?ne pripravljati izlo?anje parafina. In ker so injektorji vedno bolj zahtevni in ker so zato filtri vedno bolj fini, je to ?e dovolj, da ti zmanj?a pretok nafte v filtru ali pa ga celo zama?i. Sem imel zaradi Petrolove nafte v teh na?ih hribih kar precej te?av.

 

jz tankam

na omw super nafta

poraba mala koliko vam pije men mazda 6 letnik konc 2003

je porABA MED 5.3 DO 5.9 PA IZRA?UNO

MALA PORABA

Napisano

Se pridru?ujem SDju (stranki debilov). Nisem nikoli opazil razlike v porabi med Slovenskimi ponudniki goriv, pa tudi med Hrva?kimi in Italijanskimi (no, slednji zadnje ?ase niso "konkuren?ni") nisem opazil bistvene razlike. Mogo?e edino, ?e sem to?il kje v Avstriji, da je bilo dejansko res nekaj ve? kilometrov, kot sem pri?akoval.

 

Mr.Hary, se pa strinjam s teboj, da je razlika v naftah pri nizkih temperaturah. Sploh Petrol. Nato?i ?tamprle Petrolove nafte v prozoren kozar?ek in ga daj v hladilnik v zgornji del - tam, kjer je v hladilniku zamrzovalnik. Praviloma je tam -12°C. In pri Petrolovi nafti v prozornem kozar?ku bo? opazil, da je spodnji del teko?ine postal moten. Se za?ne pripravljati izlo?anje parafina. In ker so injektorji vedno bolj zahtevni in ker so zato filtri vedno bolj fini, je to ?e dovolj, da ti zmanj?a pretok nafte v filtru ali pa ga celo zama?i. Sem imel zaradi Petrolove nafte v teh na?ih hribih kar precej te?av.

 

O?itno skoraj noben ni prebral ?lanek, ki sem ga navedel zgoraj. Na podlagi njega je namre? velika verjetnost, da po novej?ih dogajanjih tankamo vsi isto nafto, ne glede pri katerem ponudniku tankate. OMV ima res moderno rafinerijo, vendar zakaj bi na na? trg plasiral nafto, ki omogo?a manj?e zaslu?ke. Po navedbah iz ?lanka, je edino OMV bencin 100 pripeljan iz Austrije, vse ostalo pa se nabavlja na trgu v bli?ini. Razlika v dizlih je lahko v aditivih in to je izgleda vse kar je razli?no. Pri ?emer je potrebno upo?tevati, da je lahko ob?asno Petrolova nafta nekoliko kontaminirana z organizmi, ki se razvijajo po dalj?em skladi??enju v obveznih rezervah.

Obstaja mo?nost "placebo" efekta, ki je zaznan v prepri?anju v kvaliteto dizla.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

@Sirius, ampak potem je ta placebo efekt v avtomobilskem ?tevcu. Res je, da so razlike danes manj?e, kot so bile neko?, ampak ?e vedno od 150 - 200 km na tank, kar ni tako malo. En hiter kme?ki izra?un: ?e naredi? 1000 km z enim tankom, potem je vsak ?esti tank "zastonj", ?e naredi? pribli?no 200 km ve? na tank. Meni osebno se tudi "samo" 70 EUR pozna, ali koliko pa? nalijem v en rezervoar. In ker tankam v?asih tudi 5x mese?no, smo pri tej cifri v mesecu dni, kar je pribli?no 840 EUR na leto. To pa je ve? kot pla?a povpre?nega Slovenca.

 

V primeru, da denarja ne bi potreboval, pa zakaj bi nalival gorivo in podpiral lopove, tajkune in ostalo golazen, katero podpira na?a preljuba dr?ava? Naj se kopi?i na kupu (?e bi se vsaj...)..

 

LP, M

Napisano

No, no, a ma? kak?en dokaz za te navedbe al kr takole mal iz glave na pamet? Glej vsi tisti, ki redno bele?imo porabo recimo na www.poraba.com imamo razliko minimalno pri posameznih ponudnikih pa tukaj gre za ve? deset tankanj, da se ja izni?ijo vse mo?nosti napak.

 

Ti bom dal moj primer, da bo? vedel o ?em govorim

Poraba Diesel pri dru?bi Petrol: 6,55 l/100km (?t. zapisov: 101)

Poraba Diesel pri dru?bi OMV: 6,45 l/100km (?t. zapisov: 11)

Poraba Diesel pri dru?bi MOL: 6,51 l/100km (?t. zapisov: 38)

Poraba Diesel pri dru?bi Agip: 6,32 l/100km (?t. zapisov: 1)

Poraba Diesel pri dru?bi Logo: 6,39 l/100km (?t. zapisov: 2)

 

?e gledam samo porabo v zadnji zimi od 1.11.2012 do danes pa je recimo takole

Poraba Diesel pri dru?bi Petrol: 6,35 l/100km (?t. zapisov: 11)

 

Lohk si pogleda? tudi sam... moj nick je enak kot na forumu

 

 

 

Po tvojih izjavah pa se da izra?unat, da ima? z:

-Molom nekje porabo 5,6 do 6,4

-OMV 6,8 do 7,7

-Petrol pa najni?je 8,9

 

Oprosti ampak a vidi? tele razlike (celo za 50% vi?je porabe pri Petrolu kot pri MOL-u :rolleyes: ) in zakaj ti ne verjamemo kar razlaga?.

33112_1.png

Napisano

@Sirius, ampak potem je ta placebo efekt v avtomobilskem ?tevcu. Res je, da so razlike danes manj?e, kot so bile neko?, ampak ?e vedno od 150 - 200 km na tank, kar ni tako malo. En hiter kme?ki izra?un: ?e naredi? 1000 km z enim tankom, potem je vsak ?esti tank "zastonj", ?e naredi? pribli?no 200 km ve? na tank. Meni osebno se tudi "samo" 70 EUR pozna, ali koliko pa? nalijem v en rezervoar. In ker tankam v?asih tudi 5x mese?no, smo pri tej cifri v mesecu dni, kar je pribli?no 840 EUR na leto. To pa je ve? kot pla?a povpre?nega Slovenca.

 

V primeru, da denarja ne bi potreboval, pa zakaj bi nalival gorivo in podpiral lopove, tajkune in ostalo golazen, katero podpira na?a preljuba dr?ava? Naj se kopi?i na kupu (?e bi se vsaj...)..

 

LP, M

 

Jaz ti verjamem. Pri meni je razlika 450 km na tank. :D

Napisano

Naj se vreme zrihta, da loh zajahamo bicikle, pa ne bo potrebno ve? tankat, pa naj pol tankajo samo ?e lenuhi, pa bogata?i! :danzoman::hohoho:

 

 

Lahko je tebi govorit. Pridi naslednji? na Mazdin piknik v Lokovec z biciklom :jezicek: . Bo? v te hribe du?o spustil...

Napisano

@Sirius, ampak potem je ta placebo efekt v avtomobilskem ?tevcu. Res je, da so razlike danes manj?e, kot so bile neko?, ampak ?e vedno od 150 - 200 km na tank, kar ni tako malo,

LP, M

 

Po moje je neki narobe s tvojim ?tevcem, priporo?am servis.. :prstgor:

Napisano

Je res da je grivo bolj ali manj iz istih virov.

 

Kje pa tici razlika, je pri dizlih v aditivih, pri vseh gorivih nasploh pa predvsem kdaj tankas, cas dneva ter letni cas, in kvaliteta skladiscenja goriva na posamezni crpalki. Petrolove so bile dolgo znane po pretirani vsebnosti vode in rje, zato so v preteklih nekaj letih zamenjali ze skoraj vse "zastarele" rezervoarje. Po testih je bil nekaj let nazaj Agip vodilni v kvalieti, ker so bile takrat pri nas vse crpalke nove in so imele tudi dobro zascito proti kondenzu, prahu itd.

 

Do neke mere je tudi razlika ali se vozis vedno pri lucki ali pa vedno z vec kot 80% polnim tankom. Sploh spomladi in jeseni nastajanje kondenza v praznih tankih lahko preseze kolicino goriva, kar lahko potrdim iz prve roke, bili so tezki casi in lucka je bolj ali manj svetila vsak dan. Avto je nehal delat, pri mehaniku smo pa iztocili iz tanka cca 10 litrov kaluze ki je je bilo skoraj pol vode.

Napisano

kondenza se lahko znebi? tako da vedno s praznik rezervoar do konca oziroma ?imbolj in tanka? polnega, v?asih pa nalijemo ?e kak aditiv ki ve?e vodo in gorivo skupaj tako da se vse skupaj "porabi"

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Nisem sicer ?el vsega brat za nazaj, bi pa podal ?e moje opa?anje:

 

Prej sem vozil mazdo premacy 2.0 tdi 2002 letnik, zdaj pa mazdo6 karavan 2003 letnik...

 

Ugotovitne:

 

Dale? na prvem mestu je MOL, sploh pri Premacy, ki je imela 305.000km, se je takoj opazilo, da motor dela lep?e in ti?je (pri teh km je bil motor namre? ?e precej glasen na splo?no). Z enim tankom goriva, pa je avto opravil tudi do 100km ve? kot z ostalimi dizli, tako da se mi je celo spla?alo se ekstra vozit iz LJ do Logatca, samo v ta namen.

 

Za tem bi postavil Agip, ki je malenkost bolj?i od Petrola in OMVja.

 

Za njim bi dal Petrol, ki je neka srednja varianta.

 

OMV pa se vsekakor izogibam, ker je bil motor izredno glasen in poraba je bila porazna.

Napisano

?koda, da nisi bral za nazaj, ker ve?ina ugotavlja, da prakti?no med gorivi ni razlik.

33112_1.png

Napisano

?koda, da nisi bral za nazaj, ker ve?ina ugotavlja, da prakti?no med gorivi ni razlik.

 

Verjetno da bo to kar res.?e bi vozil natanko iste relacije z isto prometno cesto in isto temperaturo bi bil test kolikor toliko realen.Drugo so samo neki pribli?ki in nikakor ne realna slika.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.