Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kam predlagate da pelem avto? Sem klical na 3 Krone kjer imamo popust pa so tako zasedeni da lahko vsaj en teden ?akam. Potem pa smo ?e pogojeni z suhim avtom.

 

Bojda pa postopek traja kako uro?

 

Jaz bi kar pri njih ?imprej vsko?il v vrsto, ni druge. Slabo urco traja "?avbanje" to je res. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz bi kar pri njih ?imprej vsko?il v vrsto, ni druge. Slabo urco traja "?avbanje" to je res. :D

 

Eno uro samo traja?! :o Mater kaj je te oni meni 3 dni delal? :hohoho: Vozo se ziher ni, ker je blo isto km na ?tevcu. :blush:

Napisano

Ne res je samo 1 urco, s tem da ti ga ?e orng opere na koncu, kar mu garant vzame ene 15 minut. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 8 let kasneje...
Napisano (urejeno)

Evo, se tukaj napisem. Zadeva je sicer prepozna za zascito, ampak vseeno. Torej, v podvozju je zaradi prerjavenja nastala luknja. Izgleda takole

 

http://shrani.si/f/K/1A/1TvkeG9t/20201115145413.jpg

 

lokacija luknje pa je tudi neposrecena-pri nosilcu nihajne roke spredaj levo:

http://shrani.si/f/2j/138/hpgRJeG/20201115144010.jpg

 

Avto je mazda 6, 1.8, letnik 2004, jaz ga imam 7 let in z njim nisem imel problemov-razen rje. Ima 200k prevozenih kilometrov in bi masina najbrz bp delovala se vec let. Zanima me, ce se to sploh splaca popravljat?

 

Fora je, da imam probleme tudi z rocno zavoro-ena stran blokira, druga pa ne. Ce hocem narest tehnicnega, moram oboje porihtat. Pur pena in bitumen najbrz odpadeta :) vsak nasvet in izkusnje dobrodosle

 

Popravljeno od robz
Napisano

Če si malo tehničnega tipa in imaš malo orodja doma se to popravi v roku enega vikenda. Sem delal podobno pred par meseci nazaj.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Sem tudi sam na to pomislil, vendar živim v bloku, švas oz. lot mašine pa tudi nimam, zato bi najraje nekomu plačal, da mi porihta.

Napisano
pred 25 minutami je robz napisal:

Sem tudi sam na to pomislil, vendar živim v bloku, švas oz. lot mašine pa tudi nimam, zato bi najraje nekomu plačal, da mi porihta.

To z ročno je hiba teh avtov. Rešiš pa enostavno tako, da zamenjaš zajlo in jo dobro podmažeš. Če tega ne boš storil ti lahko zašteka čeljust. Tisto rjo pa bi bilo dobro, da rešiš za prav. Kot to delajo v oddajah, kjer rešujejo stare avte. 😊

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

To z ročno je hiba teh avtov. Rešiš pa enostavno tako, da zamenjaš zajlo in jo dobro podmažeš. Če tega ne boš storil ti lahko zašteka čeljust. Tisto rjo pa bi bilo dobro, da rešiš za prav. Kot to delajo v oddajah, kjer rešujejo stare avte. 😊

Zajla je bila ze enkrat menjana, celjusti, diski in ploscice prav tako...Z rocno so bili vedno problemi..Pelko je ta teden cisto zaseden, tako, da bo rocno pregledal naslednji teden, upam da diagnosticiramo kaksno poceni zadevo, upam, da je samo celjust zablokirala :D  ce rjasto podvozje zrihtamo kot se zagre bo drago kot zafran, drzalo pa bo baje max se leto 2? Ali imamo tukaj na forumu kaksnega junaka, ki bi se lotil rocne zavore ali prej omenjene luknje v podvozju?

Napisano (urejeno)

To da ima prva generacija velike probleme z rjo je dejstvo. Prej ti ga bo rja pojedla, kot pa vse drugo. To pelji k enmu kleparju in naj ti posvasa za male pare. Kar se pa celjusti tice je pa tudi klasicna rak rana mazde. Sam sem jih cca. 3x menjal na prvi generaciji in tudi enkrat ze na drugi generaciji. Batek v celjusti zasteka in potem steka tudi rocna. Po koncani voznji malo poslati zadnje diske in bojo sigurno vroci. Jest sem takrat narocil komplet zadnje celjusti na ebayu (70€) pa so brez problema zdrzale 3 leta. Pri nas je cena cca 130-150€ na kos pa se stare jim moras vrniti, da jih potem oni veselo samo obnovijo. Obnova zadnjih celjusti se ne splaca ker je prevec zajebancije in samo drobni material je cca 30-40€.

Popravljeno od Scr3am
  • Boss je spremenil naslov v Zaščita podvozja
Napisano
pred 18 urami je Scr3am napisal:

To da ima prva generacija velike probleme z rjo je dejstvo. Prej ti ga bo rja pojedla, kot pa vse drugo. To pelji k enmu kleparju in naj ti posvasa za male pare. Kar se pa celjusti tice je pa tudi klasicna rak rana mazde. Sam sem jih cca. 3x menjal na prvi generaciji in tudi enkrat ze na drugi generaciji. Batek v celjusti zasteka in potem steka tudi rocna. Po koncani voznji malo poslati zadnje diske in bojo sigurno vroci. Jest sem takrat narocil komplet zadnje celjusti na ebayu (70€) pa so brez problema zdrzale 3 leta. Pri nas je cena cca 130-150€ na kos pa se stare jim moras vrniti, da jih potem oni veselo samo obnovijo. Obnova zadnjih celjusti se ne splaca ker je prevec zajebancije in samo drobni material je cca 30-40€.

Ja rja je kar problem, kako je pa pri novih mazdah? Naslednje leto najbrz kupujem nov avto ampak nisem ziher ali bo to mazda :D Jaz sem celjusti menjal ravno 4 leta nazaj (iz ebaya za 120eur s postnino). Zdaj bom kupil najcenejse, nasel sem obe  za za 80eur:) Ceprav, ce bo samo ena problem bom raje samo to vzel... Ce so sploh celjusti, moram prvo pocakati na diagnozo. Za luknjo se dogovarjam s parimi svas mojstri, cena najbrz 50-100eur.

Napisano

Pri drugi generaciji problema z rjo na karoseriji ni. Je pa podvozje tudi lepo rjasto. Zaenkrat se nic problemov pa imamo dve sestki GH pri bajti. Pri drugi generacji je pa s celjustmi problem, zato ker je zadnja celjust ista, kot pri prvi generaciji...

Napisano

Šele zdaj sem se spomnil, da so Medvode svoja občina in, da reskiram kazen. če grem do Pelkota.. A ve kdo v Lj za kakega ok mehanika, da mi postavi diagnozo glede ročne in mu lahko prinesem svoje dele?

Napisano
pred 19 minutami je robz napisal:

Šele zdaj sem se spomnil, da so Medvode svoja občina in, da reskiram kazen. če grem do Pelkota.. A ve kdo v Lj za kakega ok mehanika, da mi postavi diagnozo glede ročne in mu lahko prinesem svoje dele?

Jaz sem nekaj časa servisiral pri Hribarju na Šmartinski v lj.

 

Fer servis in fer odnos (razlog,da ne servisiram več tam je zgolj to,ker mojo priletno xsaro spet vozim na pooblaščenca).

 

 

Napisano (urejeno)

Tvoje kataloske so za sprednje celjusti tam je pa seveda drugacna celjust, saj je tudi disk vecji kot pa pri prvi generaciji :) . Meni najde da sta isti. Na autodocu tudi kaze da naj bi bilo isto. Zadnji disk je pa tudi isti na obeh generacijah, ce se ne motim in sicer 280 mm. Ugl pase sto posto ker sem jih menjal in na prvi generaciji (1.8) in tudi na zdajsnji  drugi generaciji (2.5) s tocno istimi celjustmi. Kar vidim je samo to da ima prva generacija po FL se eno dodatno katalosko, ampak to je vrjeno samo kaksna izboljsava in ni drugacna celjust.

mk1.jpg

 

 

 

 

mk2.jpg

 



 

fl.jpg

Popravljeno od Scr3am
Napisano
pred 4 minutami je Aless napisal:

Ja, sem slabo prebral, sem mislil za sprednje čeljusti;)

Je pa zanimivo, da pašejo od MPS na sprednjo os :). A ploscice pasejo iste, kot za klasicne celjusti ali so drugacne ? Vrjetno drugacne an?

Napisano
pred 5 minutami je Scr3am napisal:

Je pa zanimivo, da pašejo od MPS na sprednjo os :). A ploscice pasejo iste, kot za klasicne celjusti ali so drugacne ? Vrjetno drugacne an?

 

Ja, ploščice so drugačne ker so čeljusti čist drugačne,  no pa diski so večji.

BTW, pašejo tudi zadnje čeljusti in diski od MPSke, samo se nisem odločil zato ker ne pidobiš toliko kot z sprednjimi

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
Pred eno uro je Aless napisal:

 

Ja, ploščice so drugačne ker so čeljusti čist drugačne,  no pa diski so večji.

BTW, pašejo tudi zadnje čeljusti in diski od MPSke, samo se nisem odločil zato ker ne pidobiš toliko kot z sprednjimi

A bi mogočei pasale od MPS-ke tudi na naše 6-ke?🤔

 

 

Napisano

@Alex grejo baje od Cliota 3 RS gor:

IMG_20180810_160814.jpg
K-SYSTEM.PRO

Big Brake Kit – 324×30 + Brembo – front axle Mazda 6 GJ/GL 2012+ – red Clio 3 RS calipers The K-SYSTEM.pro front axle Big Brake Kit for a...

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ne vem kaj ni jasno. Prva nepremičnina je tam, kjer si prijavljen in prebivaš. Ostale si pa določiš po svoje in naslednja po znesku je lahko najdražja, ter zadnja najcenejša. To ni problem.   Davek je na nepremičnine in na nepozidane gradbene parcele. Navadno nepremičnine stojijo na zaključeni parceli. Če imaš več parcel in so vse z isto namembnostjo in lastništvom ter seveda, da so si sosednje jih lahko združiš v eno. Če jih imaš razdeljenje to pomeni, da so pripravljene za gradnjo vsaka posebej. Ali jim spremeni namembnost ali pa združi v eno ali pa naredi bajto na vsaki, če je to predvidel prostorski načrt in namembnost parcele za gradbeno.   Če si 1/2 lastnik dveh stanovanj si lahko prijavljen le v enem in verjetno tudi živiš v enem. Drugega pa pač ali oddajaj ali pa prodaj.   Zakaj pa ne? Če imaš več nepremičnin, ne smejo bit le kot naložba, ker to je skregano tako z okoljevarstvenimi načeli predvsem pa s tem zakaj se nepremičnine uporabljajo. Če nepremičnine oddajaš je to tvoj zaslužek iz gospodarske dejavnosti in tako kot so obdavčene plače kot zaslužek je treba obdavčit tudi nepremičnine. Zato pa imaš možnost kompenzacije z davkom od najemnin, da to zmanjšaš.   Glavni problem je to da se za brezveze gradi na tisoče nepremičnin, ki potem ne služijo namenu zakaj so sploh narejene. Davek je potreben, da bo več praznih nepremičnin šlo na trg in da se bo cena znižala. Seveda z nižjo ceno vseh nepremičnin bodo ljudje tudi manj plačevali davek na nepremičnine in tudi najemnine bodo lahko nižje, če bo ponudbe več.   Vse zahodna in srednja evropa ima davek na nepremičnine in to ni nek novotvor za Slovenijo zato mi ni čisto jasno zakaj tak revolt. A mate tolk nepremičnin, da vas je strah al kaj? Sej ne morete v vseh istočasno živet, viške prodajte pa denar naložite v kaj drugega, ker pač met nepremičnine zgolj kot naložbo je pač dokaj perverzno.    
    • A komu? Do VSEH svojih poštenih strank, je zelo prijazen in ustrežljiv, večini tudi podari CELOTEN popust, ki mu pripada v Euroton-u. Toliko o tem!
    • Samo sklopka ima svoj vonj. Če bi jo bolano kuril bi se dimila, samo bi predvideval, da ne bo dim na zadnji strani avta....
    • Če lahko izbiram, bi raje zaprto, ker bom bolje videl, kako bi izgledalo. Vse ostalo je nepomembno, ker gre za poskus in ne za uporabo.
    • “Ko oblast namerava obdavčiti državljane, ker naj bi bile nepremičnine domnevno prazne, pri tem pa pozablja, da ima sama 143.000 m² prostorov neizkoriščenih in praznih. Briga oblast! Važno je le, da bo zdaj obdavčila vaših 50 m². Svoboda? Ne, to je Slovenija.”     Kopirano z X, avtor je Matej Rigelnik.   Ne poznam ga pa tako dobro, da bi lahko trdil, da je vse res...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.